Hotel Postillion Amersfoort Veluwemeer

Hotel Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Postillion Amersfoort Veluwemeer voor je op een rij gezet:

187 reviews over Hotel Postillion Amersfoort Veluwemeer

• 9Bert.Philips23-04-2019

Prachtige omgeving om te fietsen.

• 8Catho29-03-2019

Zeer geschikte plek voor mensen met een "Burn Out" Dicht bij bossen en water.

• 9S kobussen04-01-2019

Rust op zoekend ging ik deze hotel boeken en ben er net een halve dag en zeer tevreden aardige mensen zowel receptie als in het restaurant . De kamer zelf met balkon eerste verdieping uitzicht op de haven heerlijk stil en dik in orde petje af voor de mensen die daar werken

Sabine, Front office supervisor, 21-01-2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw positieve review! Wij zijn blij te lezen dat u een fantastisch verblijf bij ons heeft gehad en hopelijk de rust heeft gevonden die u zocht.

Wij zien u graag nog eens terug!

Alleenreizend

• 10Krina Hofman01-01-2019

Schone kamer,vriendelijk personeel.waren er met de jaarwisseling. Oudjaarsmenu was kaart met4 gangen.Aangezien wij daar geen keuze in hadden,en wij dit niet lusten,werd er keurig een ander menu voor ons geserveerd,ondanks de drukte.Komen zeker terug.

Sabine, Front office supervisor, 21-01-2019

Beste mevrouw Hofman,

Hartelijk dank voor het mooie cijfer! Wij zijn blij te horen dat uw verblijf tijdens de jaarwisseling fantastisch is geweest!

Komt u gerust nog eens terug in 2019! Wij zien ernaar uit u dan te verwelkomen.

Met oudere kinderen

• 2018
    5gineke maagd30-11-2018

ondeskundigheid en desinteresse

Naar mens achter de balie krijgen altijd 10 % korting met ons kortingskaartje. Deze wilde het niet geven, Naar geval. Postillion amersfoort.

Elsa van den Berg, Front office supervisor, 21-12-2018

Beste mevrouw Maagd,

De voucher waarnaar u refereert vermeld duidelijk dat deze niet geldig is in combinatie met arrangementen. Per abuis hebben wij dit in het verleden een aantal toch verleend. Dit kunt u zien als een mooie meevaller.

Elsa van den Berg Front office Supervisor

• 8Ghislaine18-10-2018

Geweldig verblijf met hartelijk personeel

Voor de verjaardag van mijn moeder deed ik haar een weekendje weg cadeau. Na een best stressvolle periode even lekker ontspannen. Mijn moeder heeft veel last van astma, waardoor de aanwezigheid van huisidieren/stof het vaak vrijwel ondragelijk maakt. We belden het hotel en vertelden over de situatie van mijn moeder. Hierna verzekerde de lieve receptioniste (Barbara) dat zij ervoor zou zorgen dat we de allerschoonste kamer van het hotel zouden krijgen. En dat maakte ze waar! Na warm verwelkomd te zijn door haar collega aan de receptie kregen we een prachtig schone, kamer toegewezen. We hebben een geweldig weekend gehad en naast de slaapkamer was het ontbijt en het diner ook heerlijk en werd er zeer goed rekening gehouden met dat wij beide vegetariër zijn. De lieve dames in het restaurant, altijd lachend en vriendelijk, Guidode vrolijke barman en Barabara en collega’s hebben ervoor gezorgd dat ons weekend in dit hotel heerlijk was!

Sabine, Front office supervisor, 25-10-2018

Beste Ghislaine,

Hartelijk dank voor uw enthousiaste en lieve review. Wat fijn te horen dat onze gastvrijheid, wat voor ons vanzelfsprekend is, zo gewaardeerd wordt. Wij hopen dat u en uw moeder nog lang met plezier zullen terugkijken op dit weekendje weg. Mocht u in goede gezondheid blijven dan zien wij u graag nog eens terug.

Mede namens Barbara, Guido en alle andere collega's zeg ik u: tot ziens!

• 8A.Brink10-10-2018

Goed hotel basic kamer

Onze kamer was super schoon, ook de badkamer was keurig. Prima bedden. De kamer was een beetje saai maar als het zo schoon en netjes is maakt dat veel goed.alleen het balkon was in slechte staat, alle tegels lagen los je moest voorzichtig lopen. Vreemd dat er geen tafeltje was alleen 2 stoelen. Het ontbijt was prima.

• 7Jetty09-09-2018

Heerlijke plek om een paar dagen te ontspannen.

Vriendelijke medewerkers. Heel goed eten. Buitenkant hotel heeft een opknap/schoonmaakbeurt nodig. Prachtig uitzicht op het meer. Balkon erg vies.

• 5Frans08-09-2018

nooit meer

ligging perfect. hygiëne badkamer vieze tegels en kitnaden. Balkon daar laat je je hond nog niet op uit !!!

• 8Gera en Gerda02-09-2018

lekker relaxen aan het Veluwe meer

Postillonhotel Amersfoort is een prima uitvalbasis voor een paar relaxte daagjes er tussenuit. De kamer in het hotel was prima, netjes en we hadden een balkon met uitzicht de jachthaven. Het personeel is erg vriendelijk en het eten /ontbijt is goed. Heerlijk aan het Veluwse meer en een prachtige omgeving. Je moet wel met de auto gaan, want er rijdt geen bus en geen taxi. Hier hadden wij niet op gerekend, we waren met de trein. De receptioniste was zo vriendelijk om ons van het station te halen. Het voordeel hiervan was dat we fietsen hebben moeten huren (dit kan bij het hotel)en sportief bezig geweest zijn. Heerlijk fietsen langs het meer naar Harderwijk.

Met vrienden

14 tips over Hotel Postillion Amersfoort Veluwemeer

• Ingrid, 13-08-2013

Warme hapjesschaal op het terras bestellen. Is heerlijk (kipYakitori, kaashapjes, bitterballen en nog een paar heerlijkheden).

• W.Zandkuil, 10-08-2013

Ter afwisseling kan je informeel, gezellig eten voor een schappelijke prijs in het restaurant de Kajuit. Het ligt in de jachthaven naast het hotel. Vriendelijke mensen en een mooie locatie.

• Echtpaar 45 jaar , 28-10-2012

Het hotel ligt centraal je kunt alle kanten op heerlijk gegeten in Putten bij steakhouse T-rex ook een aanrader net als het Hotel.

4 vragen over Hotel Postillion Amersfoort Veluwemeer

• Jolanda, 17-12-2013

Welness

De sauna en stoombad is dat toegangelijk met badkleding of naakt??

Astrid, 16-01-2014

Dag Jolanda, mijn moeder en ik konden 2 uur lang de wellness voor privé gebruik nemen. Er is een stoomcabine en een sauna, erg schoon. 2 stoeltjes een verkleedruimte, 2 douches, 2 voetenbaden en een koude douche/emmer. Je krijgt bij de receptie 2 witte handdoeken p.p. te leen. Er is een watercooler met bekertjes aanwezig in de wellnessruimte. Je kunt zelf kiezen naakt of met badkleding.

• petra, 11-10-2012

welness

tot hoe laat kun je in de sauna en het stoombad?

Tompoesje, 14-10-2012

tot 10 uur 's-avonds. Stuur het hotel even een mailtje, dan weet je het 100% zeker: [email protected]

• a, 03-08-2012

bedden

hallo allemaal hoe zijn de bedden/matrassen in dit hotel?

a, 07-08-2012

bedankt voor de snelle reactie.

bliss013, 07-08-2012

Ik vind ze heel erg prettig liggen een beetje aan de harde kant.

• VerzorgingHalfpension

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats