Tijdelijk €25 aanbetaling

Landal Landgoed 't Loo

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Landal Landgoed 't Loo voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 1096 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Op Landal Landgoed 't Loo hangt een gemoedelijke sfeer. Het landgoed ligt in een bos met zwemmeertje, maar heeft ook een eigen zwembad. Bollo de beer maakt er een feestje van voor de kleinsten. Een leuk uitstapje voor het hele gezin zijn de tuinen van dr. A Vogel in de buurt met een klein blotevoetenpad voor de kinderen.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1096 Reviews over Landal Landgoed 't Loo

• 5Fam Moed28-01-2023

Grote teleurstelling

Momenteel verblijven we op Landal landgoed t Loo. 6c bungalow. We zijn hier al heel vaak geweest maar wat is dit nu een afknapper zeg. De bank is zo versleten dat de vellen er letterlijk aanhangen, heel veel stof, dode vliegen op de vensterbanken en vieze Senseo met de koffie van de vorige bewoners er nog in! De vlokken stof kwamen van de slaapkamerkast toen we de deur dicht deden. Ook matras helemaal doorgezakt dat ik echt gebroken uit m’n bed ben gekomen. Echt niet normaal. En al helemaal voor deze prijs mag je wel wat beters verwachten. Dit doen we nooit meer. Bij receptie gemeld maar totaal geen actie.

• 7Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Saskia08-11-2022

Heerlijk park met geweldige service

We hebben een fantastisch weekend gehad met onze zoontjes van drie en vijf. Mooi huisje, mooi park en veel te doen met name voor de kinderen. Onze jongens zijn groot fan van Bollo en ze hebben hem op nog geen één park zo vaak kunnen zien als hier. Het zwembad is heerlijk, de binnenspeeltuin is leuk en het atelier maakte het helemaal af. Grote complimenten voor de service, ons zoontje was zijn daar gekregen hertjesknuffel verloren en de medewerkers van Landal hebben een nieuw hertje opgestuurd. We komen graag nog eens terug!

• 8Suzan28-10-2022

Heerlijk

Erg veel leuke dingen te doen. Dochter van 4 heeft veel geknutseld in het atelier. En dat kan zowel gratis als betaald. Midgetgolfbaan is leuk werd zelfs met bladblazer schoongeveegd. En ja de snelweg hoor je, maar het meer een monotone suis. Geen last van . Lekker de haard aan s avonds met een blok uit t winkeltje. Mooi zwembad, prima voor ons als gezin. Huisje was prima, schoon genoeg. Helaas wat zwerfafval rond de bungalow. Mr dat hebben we zelf opgeruimd. En veel eekhoorntjes rondom het huisje. En dat alles op nog geen half uur van ons huis. Voor herhaling vatbaar

• 8Eetgelegenheden
  • 9Kelly03-09-2022

ZEKER voor herhaling vatbaar!

We hebben hier écht genoten! Mooi park, ruim, maar toch niet massaal. Huisje was prima in orde, en de medewerkers op t park waren allemaal erg vriendelijk! Onze zoon had zn hoofd gestoten in het zwembad, moest naar ziekenhuis om te laten plakken. Iedereen was erg behulpzaam van t park, en een uurtje later kreeg onze zoon zelfs bij het huisje een cadaeautje van het Park. En geen lullig cadeautje, maar echt een mooi pakketje van snoep/koek/spelletje.: en een beterschapskaartje. De dag erna werden we gebeld om te vragen hoe het nu met hem ging. Nogmaals.. voor herhaling vatbaar! En dan hopelijk zonder ziekenhuis bezoekje. ( hij mocht 5 dagen niet zwemmen.. maar is genoeg te doen voor de ‘oudere ‘ kinderen -11 en 12jaar- )

Aan onze kant hadden we totaal geen last van overlast van de snelweg btw ( huisje 128)

• 9Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden
  • 9patrick26-07-2022

Prima verblijf gehad

Op dit park zijn wij 4 keer geweest, waarvan de laatste 2 keer tijdens onze zomervakantie. Nog steeds vinden wij dit het mooiste park van Landal. Het is allemaal goed onderhouden. Wij waren hier van 11-7 tot 25-7. Tijden ons verblijf was het heel warm weer. Het valt ons dan op dat er veel mensen als dagrecreanten op het park zijn. Het park is hier niet op berekend, want er wordt veel vuil achtergelaten. Pas de volgende dag worden de vuilnisbakken geleegd. Erg jammer dat het dan een rommel is op het park. Verder mag de wifi in de bungalows wat beter zijn. De wifi is niet heel erg snel. Het personeel is erg vriendelijk en het animatie programma is veelzijdig. De bungalows kunnen wel een lichte opknapbeurt krijgen vooral wat betreft het schilderwerk.

• 10Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
  • 9Mark D.23-07-2022

Erg goed

Dit jaar voor de 3e maal in 4 jaar tijd geboekt bij Landal T Loo. Mooi park. Prima huisje,.pluspunt is zeker de ruimte(2 verdiepingen) , ruime tuin rondom en de aanwezigheid van een wasmachine. Park zelf ligt centraal voor een dagje Zwolle,Deventer of Arnhem.We hebben 2 kinderen, 3 en 7 jaar oud. Beiden hebben zich goed vermaakt dankzij het Bollo entertainment-team. Zwembad is aangepakt en vooral voor de 3jarige een stuk beter geworden! Mocht ik 1 puntje van verbetering noemen; maak het park rookvrij!! Het is anno 2022 niet meer te verkopen dat mensen op het strandje of het terras zitten te roken, naast spelende kinderen. Schijnbaar zijn sommige mensen nog steeds niet overtuigd van de schadelijkheid van meeroken. Laat staan dat het ronduit ascoiaal is om je peuken in hetzelfde zand uit te drukken waar (mijn) kinderen aan het spelen zijn.

• 10Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Stephanie14-07-2022

Top park!

We zijn hier voor het 2e jaar op een rij geweest en wat is het weer een heerlijke week geweest. We verbleven dit keer in huisje 88 en deze was van alle gemakken voorzien. Mooi ruim en schoon en alle benodigdheden waren aanwezig. Het park zelf is heerlijk met een mooie vijver en aangelegd strand. Bij warm weer is het er goed vertoeven. De plaza is compleet met parkshop, restaurant, bowling, binnenspeeltuin, atelier en gamehal. Voor ieder wat wils. Het animatieteam maakt er elke dag weer wat moois van van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Bollo is ook regelmatig te zien. Het zwembad viel een tikkeltje tegen. Deze is vorig jaar verbouwd maar nog steeds erg kleinschalig. Voor een uurtje of 2 ben je er wel zoet. De temperatuur was erg laat dus het was best koud. Dat is misschien het enige verbeterpuntje. Voor de rest, tot snel weer! :)

• 9Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 6Antje10-07-2022

Niet meer

Mooi park met leuk zwembad en mooie plas in het midden. Ruim opgezet. De huisjes waren schoon voor het zicht en kunnen wel een goede schoonmaakbeurt gebruiken. Een groot nadeel vond ik dat je overal op het park voor moet betalen. Knutselen moet je zelf met je kinderen doen. Er staat alleen iemand van het park achter de kassa om af te rekenen; Alles wat je wil gaan knutselen kost geld. Prijzen van de bingo is ook om te janken. Voor mij de reden om niet meer naar Landal te gaan is echt dat alles geld kost. Je hebt al aardig wat betaald voor de vakantie als je kind dan een lampion of een spaarpot wil maken en je moet weer 6 euro betalen word ik daar een beetje moe van. Personeel is wel vriendelijk trouwens :) die kunnen er niks aan doen

• 1Activiteiten
    • 6Onderkomen
  • 8Petra en Gerard van der Voort12-05-2022

Luxe huisje mooi gelegen aan het meer.

Weer een heerlijke week in huisje 4L1 nummer 117, mooi gelegen met uitzicht op het meer. Huisje is goed ingericht en ruim met een was/droog combinatie en een sauna. Toegang tot je huisje met een app op je telefoon, geen sleutels meer. Park is netjes onderhouden met veel groen. Het gedeelte waar wij zaten heb je weinig last van het geluid van de snelweg. Mooi omgeving om te fietsen met leuke dorpjes zoals Hattem en Elburg. Dit keer geen gebruik gemaakt van het zwembad en restaurant.

• 8De vries16-04-2022

Gezellig

Top vakantiepark vooral voor kleine kinderen Bowlingbaan super gezellig en vooral Gezellige en zeer vriendelijke personeel (Michel) echt super gastheer 👌

• 10Activiteiten

• WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • KanovarenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens