Vakantiepark
Kleine hotelsWeer vandaag25°12°

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen7,9

Op Landal Landgoed 't Loo hangt een gemoedelijke sfeer. Het landgoed ligt in een bos met zwemmeertje, maar heeft ook een eigen zwembad. Bollo de beer maakt er een feestje van voor de kleinsten. Een leuk uitstapje voor het hele gezin zijn de tuinen van dr. A Vogel in de buurt met een klein blotevoetenpad voor de kinderen.

1027 reviews over Vakantiepark Landal Landgoed 't Loo in het Nederlands

hadden hele mooie vakantie

martin
8-7-2019
  • Onderkomen10

wij kregen een gratis ugrade naar luxe huisje was geweldig mooi schoon kortom alles perfect

Gereisd Met partner in juni 2019

teleurstellende ervaring.

L. ‘t Jong
4-7-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Schitterend gelegen park met leuke huisjes. De wifi, waar je 20 euro voor betaal, valt regelmatig weg. De horeca op het park is slecht ! Het is boven de 25 graden en het halve terras is gewoon afgesloten. Mensen konden dus niets buiten drinken ook al wilden ze het zelf halen. Voor het diner moet je er ook niet zijn. Je moet heel lang op het eten wachten, afgeruimd wordt er pas als je na een poos zelf de borden op gaat stapelen. De salade die bij de maaltijd geserveerd werdt, was helemaal verkleurd en de dressing opgedroogd. De carpaccio was veel te zout, de gebakken champions zwart enz enz. De bediening, vooral een mannelijke collega, had het veel te druk met kletsen en drinken om de klanten te bedienen naar behoren. Kortom, mooi park maar daar is het ook mee gezegd. Heel jammer want je betaald er genoeg voor.

Veel jeugd aamwezig van buiten het park

Wilma
26-6-2019
  • Onderkomen6

Leuk park met verouderde huisjes. Wat opvalt is dat met mooi weer de jeugd van de plaatselijke bevolking het recreatiemeer overneemt. Grote groepen jeugd die schreeuwend aanwezig zijn. Jongere kinderen werden van het vlot weggejaagd en waren bang. Dit was jammer, je komt hier voor je rust. Misschien een idee om dit aan te pakken.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig park

Gerda
3-5-2019
  • Onderkomen8

We zitten nu nog 2 nachtjes op landgoed t loo. Huisje vlak bij plaza handig voor boodschappen doen en toch rustiger dan ik had verwacht. Mis alleen een dvd speler, vooral bij minder weer. Sommige huisjes zijn al vernieuwd en zijn mooi geworden. Wij zitten in een 4b bungalow die ook gerenoveerd word, is bij sommige attributen in huisje ook wel nodig zoals barstjes in keukenvloer en gebruikerssporen. Verder helemaal prima. Zal zeker weleens terugkeren in een gerenoveerd of luxe bungalow. Echt een aanrader dit park.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Al 2 keer geweest, en gaan nog vaker.!

Ap Brouwer
29-4-2019
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9

Mooie huisjes, goed ingericht, rustig park, mooie plaza

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Super verblijf!!

Brands
28-4-2019
  • Onderkomen10

Super verblijf en super animatie team!!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Mooi park, maar ga nooit meer terug!

Judith
26-4-2019
  • Activiteiten2
  • Activiteiten2
  • Onderkomen8

Mooi huisje, mooie speeltuin. Erg jammer dat er in een schoolvakantie gegraven wordt in de speeltuin. Ook erg weinig animatie. Simpel zwembad. We komen al jaren bij landal maar dit park heeft t minste zwembad. Horeca is erg slecht. Tijdens t eten, hebben de kids t bollobuffet gegeten. Moesten vragen om bij te vullen want daar keek niemand naar. Ook miste we de groente. Na anderhalf uur kregen we ons hoofdgerecht, terwijl het echt niet druk was. Mijn gerecht was niet wat ik besteld had. Uiteindelijk was mijn man bijna klaar met eten en toen kon ik nog beginnen. Daarna infoavond a 7,50 pp. Heel veel prijzen maar er gingen maar 9 eruit. De rest voor n andere x. Ook hier weet slechte horeca. Beperkte keus ( geen spa rood of blauw). De volgende dag bowlen. Gaat de barkeeper zijn bar al poetsen terwijl wij nog moesten gaan bowlen. Met veel moeite kwam hij de bestelling opnemen. Bij de horeca valt veel winst te halen in dit park en de animati

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Fantastische tijd gehad

Myra
17-4-2019
  • Onderkomen8

Geweldig mooi park, heel veel te doen voor de kids! Vriendelijk personeel. Mooie comfortabele huisjes.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch park.

Monique
15-4-2019
  • Onderkomen8

Fantastisch park. Voor ons was het de 16de keer dat we hier waren. Bij aankomst stond er een comfort pakket in de bungalow als dank dat we vaste gasten zijn. Op naar de 17de keer.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima park

Iris
15-4-2019
  • Onderkomen6

Prima park. Helaas was de schoonmaak in de bungalow iets minder dan gewend van Landal. Daarnaast was de toilet in de badkamer lek. Dit is gelukkig netjes verholpen maar de stank werd er niet minder om. Daarnaast lagen er hopen met kattenvoer bij de bungalow waardoor de zwerfkatten regelmatig rond ons huisje liepen. Ook dit was gemeld bij de receptie en zou opgeruimd worden maar is helaas niet gebeurt.

Gereisd Met vrienden in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiepark info

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• SportfaciliteitenAanwezig
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Landgoed 't Loo in Oldebroek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Landgoed 't Loo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.