Vakantiepark Landal Landgoed 't Loo

• 7.5Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info

Op Landal Landgoed 't Loo hangt een gemoedelijke sfeer. Het landgoed ligt in een bos met zwemmeertje, maar heeft ook een eigen zwembad. Bollo de beer maakt er een feestje van voor de kleinsten. Een leuk uitstapje voor het hele gezin zijn de tuinen van dr. A Vogel in de buurt met een klein blotevoetenpad voor de kinderen.

1067 reviews over Vakantiepark Landal Landgoed 't Loo

• 4JV10-07-2020

Vies stinkend huisje

In ons huisje stonk het heel erg in de slaapkamers. Vies meubilair en veel haren in het doucheputje. Bij het afhalen van het beddengoed kwam er een dekbed met een grote gele vlek tevoorschijn. Mag je na reservering eindelijk een uurtje in het zwembad, staat er bij het aankleden iemand in het kleedhokje te plassen, niet heel hygiënisch.

• 2Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 5Roel..05-07-2020

Mooi huisje, niet coronaproof, animatie mwah

Huisje goed en netjes, genoeg ruimte in / om huis en mooie ligging.

Bollo weinig gezien in de week dat we hier waren. Ik miste hem bij de peuterdans bv.

Peuterdans hebben wij ons voor ingeschreven conform de regels.

Eenmaal binnen was het veel te druk. Animatie team zei hier niks van.

Mensen lopen gewoon naar binnen maar personeel accepteert dit.

Prullenbakken bij openbare ruimtes in weekend overvol cq puilen over.

Coronaproof? Nee.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 5Roel05-07-2020

Mooi huisje, niet corona proof, animatie mwah

Huisje goed en netjes, genoeg ruimte in / om huis en mooie ligging. Animatie team niet enthausiast voor onze 2 jarige zoon, veelal passief aanwezig. Bollo erg weinig gezien in de week dat we hier waren. Ik miste hem bij de peuterdans bv.

Peuterdans hebben wij ons voor ingeschreven conform de regels. Eenmaal binnen was het veel te druk. Animatie team zei hier niks van. Gevaarlijk in deze corona tijd. Animatie collega was niet gedchikt om peuters leuk te begeleiden.

Snackbar mag je maar met 1 persoon naar binnen. Herhaaldelijk gezien dat deze vol staat. Mensen lopen gewoon naar binnen maar personeel accepteert dit.

Handdesinfectie bijzonder. Overal staan mini flesjes. Maar geen fatsoenlijke mogelijkheid om je handen goed te desinfecteren via een hygienestation bv. Flesjes vaak op of weg. Grotere flacon bij receptie zeer vaak leeg. Prullenbakken bij openbare ruimtes in weekend overvol cq puilen over.

Coronaproof? Nee.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 9Claudia22-06-2020

Fantastisch!!!

Super schoon en mooi park, mooi meer, vriendelijk personeel. Als er iets stuk was in de accommodatie werd dit gelijk opgelost. Leuke brasserie en mooi terras! Zeker voor herhaling vatbaar......

• 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 9Marchel20-06-2020

Het landgoed ligt op de Veluwe en is een mooie omgeving. Het park is zeer netjes, geen last van de snelweg die er naast ligt en geen last van de schietoefeningen. Het verblijf is voor herhaling vatbaar.

• 10Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2020

• 8L. Pieterse15-06-2020

Heerlijk!

Super huisje! Erg leuk park. Wij zaten alleen helaas erg dicht bij de snelweg, ik zou hierop letten als je iets boekt. Erg fijn strandje waar de kinderen heerlijk hebben gespeeld, er is van alles te doen. Ik vond het huis niet gehorig, dat heb ik veel erger mee gemaakt. Het binnenzwembad is wel erg klein en saai, daar had ik wel wat meer van verwacht, geen glijbaan, beetje suf.

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 8Gerda05-06-2020

4L1 super, miste alleen de zonnebank verdwenen?

Mooie bungalow de 4L1, maar alleen jammer dat ik plots ontdekte dat ze de zonnebank hebben verwijderd, mocht ik altijd graag onder liggen. Nu staat er alleen een sauna, waar ik niet van hou. Verder prima huisje

• 7Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2020

• 4Mark21-05-2020

leuk park wel wat minpunten

Leuk park met een meer en veel speel mogelijkheden voor de kinderen.

Vlak voor vertrek geboekt, speciaal een luxe huisje o.a. vanwege de gratis WiFi geboekt. Blijkt vanwege corona iedereen gratis WiFi te krijgen. Verder helaas niets om de mensen in een luxe huisje te compenseren (in een activiteit, kleinigheid oid).

Schoonmaak enorm slecht, vieze deuren, lichtknoppen en aanrecht waar je aan vast blijft kleven. Bij het melden hiervan wilden ze een schoonmaker sturen, maar we kwamen laat aan en wilden naar het toilet en koken dus zelf maar schoongemaakt.

Verbaas me verder over de grote groepen mensen die een vrienden / familie vakantie houden hier op het park.

Ik had graag bij het boeken geweten dat het park pal naast de snelweg ligt. Ons huisje ligt naast de geluidsman met continue geluid van de snelweg. Als ik dit had geweten had ik een ander type huisje of park geboekt.

• 6Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in mei 2020

• 6Luc06-05-2020

Niet een 2de keer

Het park is ruim opgezet met voldoende parkeergelegenheid. Echter ligt het centrum gebouw in het midden van het park. En wij hadden een bungalow recht tegen over de parkeerplaats. Telkens als er een auto vertrok vanaf de parkeerplaats schenen de lampen bij ons het huisje in. Zwembad is erg klein. Huisjes zijn voorzien van alle denkbare luxe. Echter huisjes zijn erg gehorig en slecht geïsoleerd.

• 6Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met vrienden in maart 2020

• 6Patrick10-03-2020

Op zich mooi park , maar ruimte voor verbetering

Op zich een mooi gelegen park met fijne vrijstaande huizen. Echter bleek er tijdens ons weekend daar, diverse festiviteiten op het terrein te zijn, waarbij harde muziek werd gedraaid en er een openlucht bioscoop stond waarvan het geluid over het hele terrein en zelfs in je huisje te horen was. Dit heeft ons rustige weekendje weg wel nadelig beïnvloed. Dit is van tevoren niet vermeld tijdens het boeken. Anders hadden we zeker een ander park uitgezocht. Verder was het zwembad erg klein en verouderd. Ook stonden de ramen wagenwijd open in het zwembad zodat het er ijskoud was. Niet fijn met hele kleine kinderen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in maart 2020