Vakantiehuis De Leuvenhorst

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

69 reviews over Vakantiehuis De Leuvenhorst

• 9Menno27-07-2020

Heerlijk genieten in een luxe omgeving

We hebben heerlijk een week genoten op de leuvenhorst bungalow 1.we zijn eerder in de bungalows van Henk geweest en dat was altijd prima bevallen.hij komt ook altijd even langs voor een praatje op de dag van aankomst.lekker met zijn vieren en de hond genieten van de rust en de wellness en zeker de omheinde tuin voor de hond.altijd genieten in de veranda met zeker de houtkachel aan in de avond met het altijd aanwezige hout is wel heerlijk.je bent zo in de bossen om te wandelen of te fietsen.het is onze 3e keer dat we een bungalow hebben gehuurd en niet voor niks.we komen graag voor de 4e keer terug.bedankt voor de gastvrijheid en het genieten.

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 8Miranda04-02-2020

Even bijkomen

Ze hebben meerdere huisjes, waarvan Leuvenhorst 3 de minst luxe is. Dat gevoel heb je helemaal niet als je er bent. Lekker met een drankje in de Jacuzzi, met je 2 volwassen kinderen en vriendin en niet het gevoel dat je op elkaars lip zit. Fijne sauna, waar je direct in kunt gaan zitten, als je die aanzet. Binnen vindt ik het prima. Vriezertje zou fijn zijn geweest, maar geen must. Wil je even bijkomen voor een redelijke prijs. Ik zeg doen!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 9Michel26-01-2020

Heerlijk, wat een rust

Van 20 tot 24 januari in sauna bungalow 1 verbleven. Wakker worden met het geluid van de vogeltjes, heerlijk, wat een rust en ontspanning Gewoon genieten van de jacuzzi (die momenteel ook nog eens overkapt is) Sauna, Infrarood, Open haard en schitterende omgeving. We hebben een fantastische midweek gehad! Vriendelijk ontvangst en Henk, nogmaals bedankt voor het hout. Komen zekers nog eens terug!

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    8Marianne27-12-2019

Genoten

Voor de 2e keer dit jaar genoten van de wellness en de bungalow. Dit keer met de kinderen kerst gevierd. We komen zeker nog weer eens in het nieuwe jaar terug!

Gereisd met vrienden in december 2019

• 9Marianne11-11-2019

Buitengewoon ontspannen

Heerlijke Wellness in comfortabele bungalow met sauna, jacuzzi. De veranda met open haard is geweldig gezellig en omdat de sauna zich daar ook bevindt erg fijn. De jacuzzi is onder een houten dak en je kunt afkoelen onder de buitendouche. De badkamer is verzorgd en het bed is prima. Ruime keuken en zitkamer. Privacy en rust vooral! Je rijdt of loopt zo de bossen in.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Marie-Louise29-09-2019

Relaxen

Wat een mooie omgeving om lekker te relaxen. Heerlijk om na het fietsen in je warme/luxe jacuzzi te plonzen zo midden in het bos. Je kan fietsen tot je een ons weegt. In de buurt ook veel lekkere eettentje bv Bonaparte en La Famiglia. 's avonds dan lekker met een boekje bij de openhaard en evt nogmaals onder de sterrenhemel in het warme bad. Wij zaten in nr 1 waar de jacuzzi buiten staat heerlijk

Gereisd met partner in september 2019

• 5Hans Wellens30-08-2019

Ideaal concept met de nodige aandachtspunten

Nu voor de 2e keer geweest. Een uitstekend concept met veel privacy en wellness. Wel blijft schoonmaak en onderhoud een aandachtspunt, verleden jaar was er al een tuinstoel kapot en deze was niet vervangen, nu bij aankomst blijkt er nog een stoel kapot te zijn en de tuintafel is een feestmaaltijd voor de vliegen en wespen gezien de voedselresten die er op geplakt zitten. De keuken behoeft voor gebruik eerst een inspectie, zeker eerst de afzuigkap ( waarvan de verlichting niet werkt) schoonmaken en de filters in de afwasmachine doen. De bank in de woonkamer die verleden jaar praktisch overleden bleek is gereanimeerd, het blijkt wel dat de bank nog in revalidatiefase is, want het hoekgedeelte vraagt om ondersteuning aan diegen die het daar heeft gewaagd om plaats te nemen om er uit te komen. Het terras met houtkachel blijft een feestje bij matig weer. Maar ook hier kan het geheel wat aandacht gebruiken. Maar we zijn hier volgend jaar weer

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8fam Jonkers02-07-2019

Relaxt weekje weg!

Een heerlijke jacuzzi, bubbelbad en sauna aanwezig. Genoten van de mooie omgeving en het leuke en knusse huisje.

Grote tuin met gras voor de honden en ons zelf ideaal heerlijk ontspannen weekje gehad!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Barbara15-04-2019

Geweldig!

We waren er nu voor de derde keer en met ons vriendinnen weekend en opnieuw hebben we genoten van de rust en wellness. Mooie jacuzzi, goed op temperatuur. Daarna de sauna in met buitendouche, en relaxen bij de buitenhaard op het overdekt terras. De keuken is niet groot maar voor ons voldoende. Bedden liggen prima, lakens schoon. Omgeving is prachtig en nodigt uit tot een wandeling. Wij gaan altijd een dag naar Beauty Center Babor in De Heerlijkheid van Ermelo. Aanrader voor behandelingen om een relaxed wellness weekend compleet te maken. Volgend jaar gaan we weer!

Gereisd met vrienden in april 2019

• 9Cecile13-04-2019

Zeker de moeite waard, heerlijk rustige omgeving!

Een compleet mooi huis, fijne sauna en jacuzzi. Twee keer per week watercheck jacuzzi. Heerlijk rustig. Mooie omgeving! Zeker de moeite waard.

Gereisd met partner in april 2019

Vakantiehuis De Leuvenhorst info