Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7.4Natuur

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

83 Reviews over De Leuvenhorst

• 10Vincent10-01-2023

Fantastisch verblijf gehad, helemaal relaxed terug

Voor de tweede keer een midweek naar De Leuvenhorst geweest, simpelweg omdat dit alles biedt dat wij zoeken: rust, comfort, prachtige omgeving in de bossen, en om af te toppen een heerlijke jacuzzi, sauna en houtkachel direct onder de overkapping aan huis. Ideale uitvalsbasis om te wandelen en mountainbiken, maar ook helemaal niets doen en tot rust komen. Ook het benoemen waard zijn de zeer vriendelijke en behulpzame gasthe(e)r(en). Nogmaals dank voor de goede zorgen, wij komen zeker terug!

• 10Ruimte
  • 9Diana10-01-2023

Echte aanrader!

We hebben echt genoten van ons verblijf in de bungalow met sauna en jazuzzi! Prachtige omgeving waarin je heerlijk kunt wandelen en fietsen. Het huisje is netjes en van alle gemakken voorzien. Ook heel fijn dat de hond mee kan.

• 9Ruimte
  • 8marcel11-12-2022

Prima verblijf

Heerlijk weekend gehad alles prima in orde. Heerlijke jacuzzi en lekker gewandeld in het bos tegenover het huis.Wij komen volgend jaar weer terug.

• 8Ruimte
  • 8Rob en Heleen05-10-2022

Super

Alsof ik thuis was maar dan dan met de luxe van een infrarood sauna en een jacuzzi in de tuin.

• 8Natuur
  • 10Serenda Stuur03-07-2022

Met 1 woord geweldig!

Wij hebben net een verblijf achter de rug van bijna 3 weken in sauna huisje 1. Wat een fantastische verblijf hebben we hier gehad! Heerlijke wellness faciliteiten, mooie afgesloten tuin, leuke inrichting en ook niet onbelangrijk zeer goeie bedden. De omgeving is zeer mooi en er zijn tal van mogelijkheden om een leuke dag uit te organiseren. Dus een echte aanrader voor een heerlijke vakantie. Wij komen zeker terug. Bedankt Henk!

• 9Natuur
  • 2Truus28-06-2022

Nooit meer.

Het ziet er op de foto's beter uit als in het echt. Slechte hygiëne overal. Onderhoud slecht. Eigenaar wil makkelijk geld verdienen. Eigenaar weet bij aankomst niet hoelang je verblijft ivm hygiëne jacuzzi. Je moet achter je borg aan, zelfs dan krijg je een rot smoesje. Ben je weg geweest, kom je terug is het gras gemaaid zonder aankondiging.

• 3Natuur
  • 9Robert26-02-2022

Ook bij slecht weer...goed vertoeven !

Ondanks matig tot slecht weer, een prima lang weekend gehad in bungalow 1. Heerlijk gebubbeld en saunaatje gedaan. Bij thuiskomst ontdekten we dat we 2 badjassen hadden laten hangen.werden kosteloos opgestuurd ! Grote klasse👍

• 8Natuur
  • 9Familie kastelein01-11-2021

Jaren geleden waren we hier geweest en vonden het toen al heerlijk. Mooie omgeving met veel wandel gelegenheid. Tijd om terug te gaan. En nu met een heerlijke jaquizi. En weer genoten. Wij zaten in huisje nr 3 voor een weekend. Bij thuiskomst kwam ik erachter dat ik iets vergeten was. Na contact te hebben gehad werd dit ge3woon zonder kosten opgestuurd. Ik kijk er naar uit om snel weer terug te gaan. Het was weer fantastisch...

• 9Natuur
  • 9Kyara L03-02-2021

Om van te dromen!

We werden warm onthaald in de zeer mooi ingerichte en rustgevende bungalow. We verbleven een midweek in het prachtige Ermelo. Waar je talloze activiteiten kan ondernemen zoals wandelen, fietsen, genieten op een terrasje of lekker tafelen. Dichtbij leuke plaatsen zoals Amsterdam (ongeveer 1 uurtje met de trein) of Harderwijk (makkelijk te bereiken met de auto). De wellness bungalow zelf voldeed ook zeker aan alle comfort. Ultieme rust vonden we in de luxueuze jacuzzi en prachtige sauna. In de Wellness bungalow waar wij verbleven waren de jacuzzi en sauna overdekt (met de mogelijkheid luiken te openen). Daarnaast was er ook een kachel aanwezig in het overdekt terras dit zorgde voor extra gezelligheid. We hebben genoten van deze rustgevende en fijne vakantie en zullen zeker nog eens terugkomen om opnieuw die rust te ervaren.

• 9fred hoogerwerf05-12-2020

Wij hebben weer een heerlijk week gehad in huisje 3 op de Leuvenhorst. Mooie schoon huisje met veel privacy en wellness. Aardige en behulpzame eigenaar die altijd voor zijn gasten klaar staat. Wij komen zeker weer terug. Fam. Hoogerwerf

Vakantiehuis De Leuvenhorst info

• CafeNiet beschikbaar