Vakantiehuis De Leuvenhorst

66 reviews over Vakantiehuis De Leuvenhorst

• 2019
    8Marianne27-12-2019

Genoten

Voor de 2e keer dit jaar genoten van de wellness en de bungalow. Dit keer met de kinderen kerst gevierd. We komen zeker nog weer eens in het nieuwe jaar terug!

Gereisd met vrienden in december 2019

• 9Marianne11-11-2019

Buitengewoon ontspannen

Heerlijke Wellness in comfortabele bungalow met sauna, jacuzzi. De veranda met open haard is geweldig gezellig en omdat de sauna zich daar ook bevindt erg fijn. De jacuzzi is onder een houten dak en je kunt afkoelen onder de buitendouche. De badkamer is verzorgd en het bed is prima. Ruime keuken en zitkamer. Privacy en rust vooral! Je rijdt of loopt zo de bossen in.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Marie-Louise29-09-2019

Relaxen

Wat een mooie omgeving om lekker te relaxen. Heerlijk om na het fietsen in je warme/luxe jacuzzi te plonzen zo midden in het bos. Je kan fietsen tot je een ons weegt. In de buurt ook veel lekkere eettentje bv Bonaparte en La Famiglia. 's avonds dan lekker met een boekje bij de openhaard en evt nogmaals onder de sterrenhemel in het warme bad. Wij zaten in nr 1 waar de jacuzzi buiten staat heerlijk

Gereisd met partner in september 2019

• 5Hans Wellens30-08-2019

Ideaal concept met de nodige aandachtspunten

Nu voor de 2e keer geweest. Een uitstekend concept met veel privacy en wellness. Wel blijft schoonmaak en onderhoud een aandachtspunt, verleden jaar was er al een tuinstoel kapot en deze was niet vervangen, nu bij aankomst blijkt er nog een stoel kapot te zijn en de tuintafel is een feestmaaltijd voor de vliegen en wespen gezien de voedselresten die er op geplakt zitten. De keuken behoeft voor gebruik eerst een inspectie, zeker eerst de afzuigkap ( waarvan de verlichting niet werkt) schoonmaken en de filters in de afwasmachine doen. De bank in de woonkamer die verleden jaar praktisch overleden bleek is gereanimeerd, het blijkt wel dat de bank nog in revalidatiefase is, want het hoekgedeelte vraagt om ondersteuning aan diegen die het daar heeft gewaagd om plaats te nemen om er uit te komen. Het terras met houtkachel blijft een feestje bij matig weer. Maar ook hier kan het geheel wat aandacht gebruiken. Maar we zijn hier volgend jaar weer

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8fam Jonkers02-07-2019

Relaxt weekje weg!

Een heerlijke jacuzzi, bubbelbad en sauna aanwezig. Genoten van de mooie omgeving en het leuke en knusse huisje.

Grote tuin met gras voor de honden en ons zelf ideaal heerlijk ontspannen weekje gehad!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Barbara15-04-2019

Geweldig!

We waren er nu voor de derde keer en met ons vriendinnen weekend en opnieuw hebben we genoten van de rust en wellness. Mooie jacuzzi, goed op temperatuur. Daarna de sauna in met buitendouche, en relaxen bij de buitenhaard op het overdekt terras. De keuken is niet groot maar voor ons voldoende. Bedden liggen prima, lakens schoon. Omgeving is prachtig en nodigt uit tot een wandeling. Wij gaan altijd een dag naar Beauty Center Babor in De Heerlijkheid van Ermelo. Aanrader voor behandelingen om een relaxed wellness weekend compleet te maken. Volgend jaar gaan we weer!

Gereisd met vrienden in april 2019

• 9Cecile13-04-2019

Zeker de moeite waard, heerlijk rustige omgeving!

Een compleet mooi huis, fijne sauna en jacuzzi. Twee keer per week watercheck jacuzzi. Heerlijk rustig. Mooie omgeving! Zeker de moeite waard.

Gereisd met partner in april 2019

• 5Petra Van velzen20-03-2019

De laatste keer

Perfecte locatie. Mooie veranda. Helaas jacuzzi niet schoon. Bubbelbad binnen kwam zwarte drab uit. Wc niet goed schoongemaakt. Meubilair is aan vervanging toe. Buitendouche deed het niet. Hier helaas 2 keer over moeten bellen.. Dit was de 2e keer maar hierna nooit meer.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 2018
    10Martin Bolluijt12-11-2018

Super mooi en schoon huisje, genoten van alle luxe. Attente beheerder met tips voor leuke fiets of wandelroutes. Mooie ligging , je loopt zo het bos in. We boeken weer voor in het voorjaar. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 7Hans Wellens17-09-2018

Mooie bungalow die aandacht nodig heeft.

Mooie bungalow met veel privacy, heerlijk afgeschermde tuin met luxe jacuzzi. Overdekte veranda me houtkachel en sauna. Helaas geen wasmachine of droogrek aanwezig. keuken was niet goed bijgehouden, messen bot en geen keukenschaar. de zithoek is rijp voor het grofvuil, je zit op het houten frame, niet te doen dus. Aandachtspunt voor de douche! hang er een douchescherm in of een deur, heel de badkamer is nat na het douchen. Indien de eigenaar aandacht besteed aan bovenstaande komen we zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in augustus 2018

8 tips over Vakantiehuis De Leuvenhorst

• Joost, 05-09-2013

Fietstocht door de Veluwse bossen. Fietsen zijn te huur via de eigenaar van de bungalow, fam Vd Berg. Tapas eten in Ermelo bij de Schout van Ermel. Lekker wandelen in de bossen. Dagje winkelen in Amersfoort of Zwolle. Dolfinarium Harderwijk.

• Greet en Teun Ter Aar, 20-12-2011

De schout van Ermelo heel gezellig om wat te drinken of tapas te eten. Ook kun je lekker het bos voor een verfrissende wandeling... Wij hadden er ook fietsen bij gehuurd de omgeving leent zich daar ook helemaal voor.

• Joost, 07-11-2011

Tapas bestellen en afhalen bij De Schout van Ermel (ook leuk om daar uit eten te gaan).

1 vraag over Vakantiehuis De Leuvenhorst

• Wiebe, 19-09-2011

Wellnessbungalow de Haspel, bung.park leuvenhorst

Hallo, heeft iemand ervaring met de welnessbungalow De Haspel op bungalowpark de Leuvenhorst? Dit schijnt vanaf maart 2011 boekbaar te zijn. Bungalow heeft sauna en hottub voor 5 personen. Graag hoor ik reacties. Bij voorbaat hartelijk dank! mvg

jan van der knaap, 17-12-2012

Ik zeg doen! Wij zijn er een midweek geweest. Helemaal top en super clean. Aanrader.

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6