Vakantiehuis De Leuvenhorst

• Onvoldoende: 1 - 5

Prima huisje

Dewi
4-5-2018

Leuk huisje met een heerlijke warme jacuzzi in de tuin! De tuin is perfect omheind voor onze hondjes, dus dat was ideaal. Veel privacy en rust. Bedden waren goed. Ook de infrarood sauna was lekker. Kortom, een heerlijk huisje!

Niet weer

Hofman
23-10-2017

Was niet schoon ook de jacuzzi niet. Bed kapot. Vuile matrassen.

Aanrader.

Fam.B.van Soest
7-8-2017

Bungalow was netjes en erg schoon!

Komen zeker een keer terug!

Heerlijk weekend gehad!!

Nicole van het Klooster
    31-7-2017

Net terug van een weekendje weg op de Leuvenhorst. Helaas hadden wij het weer niet echt mee, maar dat mocht onze pret niet drukken! Mooie bungalows en zeer mooie omgeving! Echt fijn terugtrekken met veel privacy.

Wij komen graag nog eens terug!

Familie van het Klooster

Heerlijke omgeving!

Blabla
    31-7-2017

Net terug van een heerlijke week op de Leuvenhorst! Wat een mooie omgeving, daar zijn we ook echt voor gegaan. De huisjes hebben stuk voor stuk hun eigen welness en het fijne is dat je veel privacy hebt. Goede prijs/kwaliteitsverhouding!

De inrichting is hier en daar wel aan vernieuwing toe. Verder prima, en een heerlijke vakantie gehad.

Wij zaten in de Saunabungalow 1 op het parkje Leuvenhorst. De 2 sauna's zijn prima en de hottube werkt perfect met de houtkachel. Er is genoeg hout om deze op te stoken. Het overdekte terras en de tuin zijn heerlijk. De bedden zijn ook prima. De bank is echter aan vervanging toe, de zitting is doorgezakt.

Maar voor de prijs (en € 45 schoonmaakkosten) mag je ook een schoon huisje verwachten. Helaas, de keukenkastjes en lades waren vies en kleverig, niet alle pannen waren schoon, de rolgordijnen zaten onder de vlekken, het gordijn bij de terrasdeur was zwart van het vuil en de lamellen in de huiskamer waren eveneens vies en kapot. De voegen in de badkaner hadden ook wel schoner mogen zijn. De rand in de hottube was ook vies. Het is ons een raadsel waarom slechts een enkeling hiervan melding maakt op Zoover. Er staan alleen lovende kritieken maar op het punt van hygiëne laat het veel te wensen over. En dat is jammer want op zich is het een leuk concept.

Prachtig

Hendrik
    5-2-2017

Mooie tijd gehad in het verblijf, schoon netjes en vriendelijk behandeld. Bedankt!

fijn verblijf met veranda

suzanne
          31-7-2016

Prettig: veranda, jacuzzi, open haard, WiFi, honden welkom, tuin omheind, bosgebied op loopafstand. Minder: veel wind als je op veranda zit, misschien op te lossen door een windscherm te plaatsen. Bepaalde dingen in huis zijn aan vervanging toe.

Prima verblijf met veel privacy

fam Brouwer
            31-7-2016

Eerste indruk: prima, mooi huisje met veel privacy. De afgesloten tuin was ideaal voor de hond. Hottub was genieten, het hout werd netjes aangevuld. Ook de 2 sauna's waren heerlijk om in bij te komen. De (afsluitbare) veranda was ideaal. We hebben geen 1 dag binnen gezeten. Bedden lagen prima, en de grote kast om je kleren in op te bergen was ook handig. De keuken was van alle gemakken voorzien (vaatwasser, magnetron/oven, Senseo enz) Er is zelfs een kleine vriezer aanwezig. Muziek kon je via de installatie beluisteren in de woonkamer of de sauna binnen of de sauna buiten. Top! Ook de Wifi deed het goed, zelfs in de tuin waardoor we lekker vanuit de hottub via de laptop film konden kijken! De omgeving is prachtig, genoeg te doen! Enig minpunt is toch wel dat het niet echt heel schoon was en wat verouderd. Veel stofnesten/draden naast en boven het bed (beide slaapkamers) en de badkamer was echt vies. Overal tussen de voegen oranje aanslag. Lamellen in de woonkamer zijn erg oud en vergeeld. En jammer dat de parasol voor buiten kapot was, deze hadden we wel nodig met het mooie weer! Maar desondanks 2 weken op en top genoten.

Fantastisch heerlijk genoten!

A.Gijsbers
              17-7-2016

Alles is goed, we hebben heerlijk genoten! De bungalows zijn bedoeld om te relaxen en te ontspannen mensen komen voor hun rust. Wil je echter feestvieren dan ben je hier niet op de juiste plek.

We hebben een aantal aanbieders voor De Leuvenhorst voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Leuvenhorst in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Leuvenhorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Leuvenhorst scoort een 8.29 uit 10 op basis van 56 reviews.