Vakantiehuis De Leuvenhorst

8,2

57 reviews over Vakantiehuis De Leuvenhorst in het Nederlands

Martin Bolluijt
12-11-2018

Super mooi en schoon huisje, genoten van alle luxe. Attente beheerder met tips voor leuke fiets of wandelroutes. Mooie ligging , je loopt zo het bos in.

We boeken weer voor in het voorjaar.

Echt een aanrader.

Mooie bungalow die aandacht nodig heeft.

Hans Wellens
17-9-2018

Mooie bungalow met veel privacy, heerlijk afgeschermde tuin met luxe jacuzzi. Overdekte veranda me houtkachel en sauna. Helaas geen wasmachine of droogrek aanwezig. keuken was niet goed bijgehouden, messen bot en geen keukenschaar. de zithoek is rijp voor het grofvuil, je zit op het houten frame, niet te doen dus. Aandachtspunt voor de douche! hang er een douchescherm in of een deur, heel de badkamer is nat na het douchen. Indien de eigenaar aandacht besteed aan bovenstaande komen we zeker nog een keer terug.

Prima huisje

Dewi
4-5-2018

Leuk huisje met een heerlijke warme jacuzzi in de tuin! De tuin is perfect omheind voor onze hondjes, dus dat was ideaal. Veel privacy en rust. Bedden waren goed. Ook de infrarood sauna was lekker. Kortom, een heerlijk huisje!

Niet weer

Hofman
23-10-2017

Was niet schoon ook de jacuzzi niet. Bed kapot. Vuile matrassen.

Aanrader.

Fam.B.van Soest
7-8-2017

Bungalow was netjes en erg schoon!

Komen zeker een keer terug!

Heerlijk weekend gehad!!

Nicole van het Klooster
31-7-2017

Net terug van een weekendje weg op de Leuvenhorst. Helaas hadden wij het weer niet echt mee, maar dat mocht onze pret niet drukken! Mooie bungalows en zeer mooie omgeving! Echt fijn terugtrekken met veel privacy.

Wij komen graag nog eens terug!

Familie van het Klooster

Heerlijke omgeving!

Blabla
31-7-2017

Net terug van een heerlijke week op de Leuvenhorst! Wat een mooie omgeving, daar zijn we ook echt voor gegaan. De huisjes hebben stuk voor stuk hun eigen welness en het fijne is dat je veel privacy hebt. Goede prijs/kwaliteitsverhouding!

De inrichting is hier en daar wel aan vernieuwing toe. Verder prima, en een heerlijke vakantie gehad.

Wij zaten in de Saunabungalow 1 op het parkje Leuvenhorst. De 2 sauna's zijn prima en de hottube werkt perfect met de houtkachel. Er is genoeg hout om deze op te stoken. Het overdekte terras en de tuin zijn heerlijk. De bedden zijn ook prima. De bank is echter aan vervanging toe, de zitting is doorgezakt.

Maar voor de prijs (en € 45 schoonmaakkosten) mag je ook een schoon huisje verwachten. Helaas, de keukenkastjes en lades waren vies en kleverig, niet alle pannen waren schoon, de rolgordijnen zaten onder de vlekken, het gordijn bij de terrasdeur was zwart van het vuil en de lamellen in de huiskamer waren eveneens vies en kapot. De voegen in de badkaner hadden ook wel schoner mogen zijn. De rand in de hottube was ook vies. Het is ons een raadsel waarom slechts een enkeling hiervan melding maakt op Zoover. Er staan alleen lovende kritieken maar op het punt van hygiëne laat het veel te wensen over. En dat is jammer want op zich is het een leuk concept.

Prachtig

Hendrik
5-2-2017

Mooie tijd gehad in het verblijf, schoon netjes en vriendelijk behandeld. Bedankt!

fijn verblijf met veranda

suzanne
        31-7-2016

Prettig: veranda, jacuzzi, open haard, WiFi, honden welkom, tuin omheind, bosgebied op loopafstand. Minder: veel wind als je op veranda zit, misschien op te lossen door een windscherm te plaatsen. Bepaalde dingen in huis zijn aan vervanging toe.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Leuvenhorst in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Leuvenhorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.