Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

79 Reviews over De Leuvenhorst

• 8Rob en Heleen05-10-2022

Super

Alsof ik thuis was maar dan dan met de luxe van een infrarood sauna en een jacuzzi in de tuin.

• 8Natuur
  • 10Serenda Stuur03-07-2022

Met 1 woord geweldig!

Wij hebben net een verblijf achter de rug van bijna 3 weken in sauna huisje 1. Wat een fantastische verblijf hebben we hier gehad! Heerlijke wellness faciliteiten, mooie afgesloten tuin, leuke inrichting en ook niet onbelangrijk zeer goeie bedden. De omgeving is zeer mooi en er zijn tal van mogelijkheden om een leuke dag uit te organiseren. Dus een echte aanrader voor een heerlijke vakantie. Wij komen zeker terug. Bedankt Henk!

• 9Natuur
  • 2Truus28-06-2022

Nooit meer.

Het ziet er op de foto's beter uit als in het echt. Slechte hygiëne overal. Onderhoud slecht. Eigenaar wil makkelijk geld verdienen. Eigenaar weet bij aankomst niet hoelang je verblijft ivm hygiëne jacuzzi. Je moet achter je borg aan, zelfs dan krijg je een rot smoesje. Ben je weg geweest, kom je terug is het gras gemaaid zonder aankondiging.

• 3Natuur
  • 9Robert26-02-2022

Ook bij slecht weer...goed vertoeven !

Ondanks matig tot slecht weer, een prima lang weekend gehad in bungalow 1. Heerlijk gebubbeld en saunaatje gedaan. Bij thuiskomst ontdekten we dat we 2 badjassen hadden laten hangen.werden kosteloos opgestuurd ! Grote klasse👍

• 8Natuur
  • 9Familie kastelein01-11-2021

Jaren geleden waren we hier geweest en vonden het toen al heerlijk. Mooie omgeving met veel wandel gelegenheid. Tijd om terug te gaan. En nu met een heerlijke jaquizi. En weer genoten. Wij zaten in huisje nr 3 voor een weekend. Bij thuiskomst kwam ik erachter dat ik iets vergeten was. Na contact te hebben gehad werd dit ge3woon zonder kosten opgestuurd. Ik kijk er naar uit om snel weer terug te gaan. Het was weer fantastisch...

• 9Natuur
  • 9Kyara L03-02-2021

Om van te dromen!

We werden warm onthaald in de zeer mooi ingerichte en rustgevende bungalow. We verbleven een midweek in het prachtige Ermelo. Waar je talloze activiteiten kan ondernemen zoals wandelen, fietsen, genieten op een terrasje of lekker tafelen. Dichtbij leuke plaatsen zoals Amsterdam (ongeveer 1 uurtje met de trein) of Harderwijk (makkelijk te bereiken met de auto). De wellness bungalow zelf voldeed ook zeker aan alle comfort. Ultieme rust vonden we in de luxueuze jacuzzi en prachtige sauna. In de Wellness bungalow waar wij verbleven waren de jacuzzi en sauna overdekt (met de mogelijkheid luiken te openen). Daarnaast was er ook een kachel aanwezig in het overdekt terras dit zorgde voor extra gezelligheid. We hebben genoten van deze rustgevende en fijne vakantie en zullen zeker nog eens terugkomen om opnieuw die rust te ervaren.

• 9fred hoogerwerf05-12-2020

Wij hebben weer een heerlijk week gehad in huisje 3 op de Leuvenhorst. Mooie schoon huisje met veel privacy en wellness. Aardige en behulpzame eigenaar die altijd voor zijn gasten klaar staat. Wij komen zeker weer terug. Fam. Hoogerwerf

• 8Sandra28-09-2020

Fantastische Wellness bungalow

Al jaren komen wij in deze fijne vakantie bungalow. Heerlijk genieten van de jacuzzi en sauna.

• 2Fam.27-09-2020

Achterstallig onderhoud. Foto's doen mooier voor.

2e keer hier geweest. 1e keer jaar ervoor. Toen al minder onderhouden als foto's op site doen beloven. In jaar tijd hard achteruit gegaan. Wordt amper onderhoud uitgevoerd. Schoonmaak is ondermaats. Veel dingen niet compleet of kapot (stoelen, bed doorgezakt en wiebelt, serviesgoed kapot, douchescherm lekt, knoppen van bad ontbreken, stoelkussens doorgezakt en niet vervangen, lammellen kapot etc) . Eigenaar geeft bij feedback aan dat je " waar voor je geld krijgt". "Dat ze geen 4* zijn omdat ze anders wel duurder waren". Je wordt dan bedankt voor de grondige inspectie. Echter geen kapotte spullen lijkt me toch niet teveel gevraagd. Zo zonde. Je verwacht een mooi huisje, maar helaas is dit niet het geval. Lokatie en huisje heeft zoveel potentie als je het alleen al gewoon fatsoenlijk zou onderhouden. Wij komen niet meer terug en raden het niet aan.

• 9Hans Wellens28-08-2020

Est via est, et non est bonum.

Wij hebben genoten van de bungalow, omgeving en de welness faciliteiten. echt ideaal dat zowel de sauna als jacuzzi op het overdekte terras geplaatst zijn. zeker met het wat tegenvallende weer is het goed toeven op het terras, heerlijke houtkachel wat bij stoken voor een aangename temperatuur op het terras zorgt. Je merkt dat de bungalow net verder van de openbare weg is geplaatst. dit geeft meer rust en minder hinder van verkeer. Keuken, badkamer en bedden zijn in orde, geen klagen hier. Sommige zaken hebben wat aandacht nodig, onderhoud ed maar dit is te overzien en gaf geen hinder tijdens ons verblijf. Wij hebben het bijzonder naar ons zin gehad en vonden het jammer dat we weer afscheid moesten nemen. tot snel maar weer...

Vakantiehuis De Leuvenhorst info

• CafeNiet beschikbaar