Hotel Postillion Arnhem ***

Hotel Postillion Arnhem
6,4

WebsiteLink naar website

Weer vandaag4°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor Postillion Arnhem voor je op een rij gezet:

115 reviews over Hotel Postillion Arnhem in het Nederlands

Bijna alles naar wens, alleen de eerste dag was de verwarming op de kamer niet top

Low budget: een overnachting inclusief een heerlijk ontbijt, entreekaartjes voor Burgers Zoo en 10% korting op onze diners; was top! Gezellig (grappig) personeel in de bediening. Wat ook goed is: gratis parkeren.

Wij ondervonden geen nadelen, alleen voordelen.

Kom hier nooit meer

Hanny, 28-12-2017

Wij hadden een kamer aan de voorkant constant het geluid van de snelweg of dat er een raam open stond. Douche, wc is koud, alles erg gedateerd. Trap naar boven zit verkeerd moesten eerst een lange gang doorlopen om vervolgens weer terug te lopen naar onze kamer. Ontbijt is goed. Diner minder hebben 3 van de 5 gerechten geprobeerd. Soep komt gewoon uit een pakje. Toetje was lekker. Personeel is wel vriendelijk en doet goed hun best.

Niet meer.

L.B., 8-12-2017

Mooi gelegen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kleine kamers met smerige vloerbedekking. Voor de rest heel schoon. De eerste kamer had een klein 2 pers. bed (140) en daar was geen warm water in de douche. Wij kregen een andere kamer met twee 1 pers. bedden met een doorgelegen matras. Diner was niet om over naar huis te schrijven. Het ontbijt was goed.

Echt top geregeld

Albert, 30-10-2017

Deze maand in dit hotel geweest alles was top geregeld alleen de kamer was beetje ouderwets maar bedden waren goed heb er totaal 2 dagen slapen

Smorgens komt de schoonmaak redelijk vroeg kon geen rood/groen kaarten ivm schoonmaak afijn

Het restaurant is goed goede kennis over de wijnen

Heb er geluncht en diner bij de lunch de clubsandwich genomen dat smaakte echt verrukkelijk.

Daarna gebruik gemaakt van de eletrice fiets service ook top geregeld

Eerste instantie werkte die niet 100% langs de receptie gegaan direct in actie gekomen

Het diner kan simpel over zijn echt top complimenten naar het keuken team

Redelijk

Grimberg, 29-10-2017

Kamer is goed,bed wat zacht maar goed geslapen. Kamers wel erg gehorig!! Afzuiging in douche deed het niet,1 persoon heeft gedoucht erna alles beslagen.

Eten in restaurant karig en niet goed warm.

Ontbijt is goed.

Vriendelijk en gezellig

Fam. Vlaar, 3-9-2017

Wij hadden hier een Burgers Zoo arrangement met 10 volwassenen, 2 kinderen en 2 baby's van 11 maanden.(5 kamers) Het personeel was heel vriendelijk (met name Jaap, Richard en Erik). Het hotel is ietwat gedateerd en gehorig, maar dat heeft ook weer zijn charme. Alleen de warmwater voorziening was niet helemaal constant. Het eten en de bedden waren naar ieders tevredenheid en ook 's avonds nazitten in de lounge was heel gezellig. Wel zou het mooi geweest zijn bij een Burgers Zoo arrangement als het hotel ook voor een pendelbusje gezorgd had. Er was geen directe (bus)verbinding met de Zoo, waardoor er een reistijd ontstond van ongeveer 50 min. ipv rechtstreeks in 7 min. Heel verrassend was ook nog de korting van €7,50 per kamer als die de eerste dag niet schoon gemaakt hoefde te worden.Verder wij met zijn alle heel tevreden over deze accommodatie.
Marleen Donkers F&B Supervisor, Front Office Supervisor, 6-9-2017

Beste Frans,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze uitgebreide review!

Wat fijn om te horen dat u heeft genoten van uw weekend bij Postillion Hotel Arnhem! Ik heb uw feedback en lovende woorden gedeeld me tons personeel!

We zien u graag terug bij Postillion Hotel Arnhem!

Met vriendelijke groet,

"Hotel"-kamer was klein en donker, slechts geschikt als gereedschaphok voor onderhoudsman. We moesten meteen op muggenjacht. Stofdraden hingen in alle hoeken van het plafond. Geen ventilatie in badkamer: Ventlatie-kanaalventiel zat los in het plafond.Het bed was veel te smal voor twee personen. Uit de jaren vijftig? Geen lift naar souterrain. Nooduitgang zat op slot. Spoelknop van toilet ver verscholen onder wastafelplateau. Ontvangst door medewerkster met knerpende stem en irritant callcenter-toontje.

Een zichzelf respecterend hotel onwaardig.

Gelukkig was het ontbijt goed voorzien.

Bij melding van gebreken werd gereageerd:"we zullen dit intern bespreken..."

Er waren veel meer gasten met klachten over de kamers; reactie was hetzelfde.

Dit hotel moet door iedereen worden gemeden!!

goed en keurig

l.Raaijmakers, 26-8-2017

algemeen goed hotel, alleen hun koffie, zeker de Italiaanse, zoals Latte en

cappuccino is beroerd slecht.

Gast onvriendelijk!

Mikey, 25-8-2017

Het ontbijt is prima maar daarentegen is het avond eten verschrikkelijk! Smakeloos en uit pakje.

De bediening is ook totaal niet vriendelijk.. met name de wat oudere garde.

Kamers zijn prima maar gedateerd.

Prijzen van drankjes zijn erg duur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Postillion Arnhem in Arnhem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Postillion Arnhem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Postillion Arnhem scoort een 6.37 uit 10 op basis van 116 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: