Camping Boerderij de Spijken

8 reviews over Camping Boerderij de Spijken in het Nederlands

We komen zeker terug

GAM Peters
9-9-2018

Leuke camping mooi schoon sanitair leuke omgeving zeker de moeite waard

Fantastische camping

Antje
21-8-2018

Heerlijk verblijf gehad. Rust en schoon sanitair.

Geweldig

Kleuskens
15-8-2018

Ruime plekken. Nieuw en schoon sanitair. Mooi fietsomgeving over de dijken. Op fietsafstand van Den Bosch

Prima camping!

Bert Weenk
3-7-2018

Uitstekend modern schoon sanitair met ruime kampeerplaatsen. Mooie omgeving.

Heel gezellig!

Auke
20-8-2016

Hele leuke dagen gehad! We waren met meerdere gezinnen met kleine kinderen (1-5 jaar) daar. Hebben zich geweldig vermaakt. Puur door de vrijheid en de ruimte! En we hadden super weer met 27graden! Eigenaren zijn ook heel gezellige mensen. Niks op aan te merken. Heel gezellige boeren camping.

Keurige camping

Kooy
12-8-2016

Zeer ruime plaatsen, prachtig sanitair. Keurig verzorgde camping.

Op fietsafstand van Ammerzoden, Zaltbommel, Heusden.

Vriendelijke eigenaren. Bij aankomst ontvang je een map met veel informatie over wat er te doen is in de omgeving.

Nadeel: Ligt aan een vrij drukke 60-weg, waar hard gereden wordt en waar veel vrachtverkeer passeert.

Prima camping

Fam. van de Haar
26-6-2016

In Juni 12 dagen op deze camping gestaan.

Snap niet dat mensen klagen over het geluid van de weg, wij zijn er niet wakker van geworden en op een boerencamping kan een vrachtauto of trekker langs komen.

Camping prima verzorgd, goed en uitstekend schoongehouden sanitair.

Vriendelijke ontvangst en behulpzame eigenaren. Plekken zijn groot, geen problemen met de stroomvoorziening gehad ondanks dat werd aangegeven dat er slechts 6 A aanwezig was en de wifi is gratis, geen douchemuntjes en perfecte warme douches.

Voor een fietsvakantie onder de rook van Den Bosch een aanrader.

Geen aanrader

Janneke
21-4-2016

Vorige zomer enkele dagen verbleven op deze boeren camping. Helaas vrij veel lawaai door de weg voor de camping. We miste de sfeer. Mooie omgeving. Veel gefietst.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderij de Spijken in Ammerzoden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderij de Spijken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.