Camping Boerderij de Spijken

9Fenomenaal

Nederland, Gelderland, Ammerzoden

9Fenomenaal

• 9.5Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Boerderij de Spijken voor je op een rij gezet:

Meer camping info

34 reviews over Camping Boerderij de Spijken

• 10Fam hendriks23-09-2020

Leuke rustige camping met super sanitair.

Lekker rustige camping. Mooie staanplaatsen. Sanitair is gewoon top. Goede corona maatregelen. Leuke plaats om te fietsen. Kortom een super camping voor rust en het genieten van de natuur.

Gereisd met vrienden in september 2020

• 9Rubroe17-09-2020

Mooie en goed verzorgde camping

Een prettige, goed verzorgde camping. Eigenaars hebben al veel dingen gedacht en zijn gastvrij. Mooie, ruime plaatsen, in de omgeving kun je mooi fietsen langs de Maas en de Waal. Helaas 1 dag veel last gehad van stank (vanwege windrichting). Dat was minder prettig maar dat kan natuurlijk op een 'actieve' boerderij.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2020

• 10Renate Heunks08-09-2020

Camping om terug te komen

Hele fijne camping, 1 nachtje gestaan. Sanitair keurig en goed schoon Geen muntjes met douchen. Corona maatregelen ook goed over nagedacht Handzeep, desinfectie en bordjes voor toilet/ douche zodat er nooit teveel mensen binnen zijn. Roeibootje was leuk! Voor het eerst gevist ( en wat gevangen) Stieren in de stal bewonderd. Paarden geaaid en jeu de boule gespeeld. Slot Loevestein bezocht.

Gereisd met jonge kinderen in september 2020

• 10Freek en Ali Pleijsier24-08-2020

Rust ruimte schoon en geweldige beheerders

Wij konden goed uit de voeten in de accommodatie voor mindervalide echt een uitkomst beetje jammer dat de douchevloer wat glad is maar daar kregen we vloermatjes voor er wordt in alles meegedacht en voor een oplossing gezorgd.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Martin10-08-2020

Goed verzorgd, netjes, aan alles is gedacht.

Fijne bed & breakfast, ruime kamer met mooie badkamer en kookgelegenheid. Fijn terrasje erbij. Aan alles is gedacht, benodigdheden voor het koken etc.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9Maddy Iking07-08-2020

hier ben je echt welkom

Chalet Wilde Eend groot, fijne bedden met dekbedden, goed voorziene keuken, gezellige inrichting

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 9Peter Waarts04-08-2020

👏 geweldig

Leuke ontvangst, mooie lokatie en een goed onderhouden Minicamping. Ook fijn sanitair met een goede Corona regeling

Gereisd met partner in augustus 2020

• 10Fam Elzinga03-08-2020

Leuke Camping

Zeer nette camping goed sanitair de plaatsen waren zeer ruim door corona waren er wat aanpassingen maar hier geen probleem mee gehad .Was goed verzorgd Mooie omgeving om met de fiets te verkennen . Goed ontvangst zeer vriendelijk zeker voor herhaling vatbaar.

• 10Vermeulen03-08-2020

Fantastisch!

Was in 1 woord geweldig; fantastische, gezellige, schone camping!

• 9Michiel Heitmeijer21-07-2020

Klein maar fijn

We zijn een lang weekend op de Spijken geweest. We konden een plekje reserveren met uitzicht over de weilanden, konden genieten van hoe de boer het hoge gras maaide en een dag later los schudde, maakten een wandelingetje naar de vaart (compleet met roeibootje van de camping), maar vooral hebben we de omgeving verkend. Veel geocaches gevonden in de omgeving, sommige gewoon zeer de moeite waard, veel van een actieve cache-legger. Een prima fietsomgeving met kleine weggetjes, zo tussen de Maas en de Waal. Zaltbommel was de moeite van het bezoeken waard, we hebben er ook prima kunnen eten. En jawel, kasteel Ammersoyen was weer open, we werden er gastvrij onthaald door een enthousiaste gids. Het sanitair op de camping is prima, wordt heel netjes gehouden en is te zien aan de prima staat pas recent geplaatst. Omdat je dicht bij water staat moesten we wél op muggenjacht in de caravan. Al met al in een weekend even écht op vakantie geweest.

Camping Boerderij de Spijken info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50