Ammerzoden

We hebben een aantal aanbieders voor Ammerzoden voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Ammerzoden voor je op een rij gezet:

Reviews over Ammerzoden

• 7Rinus19-03-2013

Dorp met fraai slot en ruïnekerkje

Ammerzoden is een plattelandsdorp in de Bommelerwaard en gelegen aan de Maas, het dorp heeft op zich niet zoveel te bieden maar aan de rand ligt het zeer bezienswaardige kasteel Ammersoyen. Vlakbij het kasteel staat de ruïne van een in 1672 verwoest kerkje, de toren en het achterstuk van deze kerk zijn gerestaureerd, maar het middenstuk heeft men in ruïnestaat gelaten en wordt in beslag genomen door een enorme taxusboom dien binnen de kerkmuren groeit, heel bijzonder om te zien.

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 3Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in juni 2007

• 7Bart20-04-2011

weinig te beleven

Ammerzoden is een wat groter dorp in de lijn hedel-Ammerzoden-Well, gelegen aan de grens van Gelderland met Noord Brabant. Je vind hier een grotere supermarkt (op dit moment hoogvliet), barretjes en zelfs een parenclub. Ook is een mooi slot te vinden nabij dit dorp.

• 7Sfeer in stad
    • 8Omgeving