Kleine hotelsWeer vandaag17°
7,6

61 reviews over Hotel De Hoofdige Boer in het Nederlands

volgende keer een ander hotel.

Rob van Rijnswou
9-9-2019

Mooie tuin, goede service, fantastische omgeving om te fietsen, goede keuken. Gedateerde kamers maar schoon. Wat mij ergerde was de rioollucht in de kamer, helaas was dit niet op te lossen.

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Aanrader

Nicole Schepers
10-3-2019

Gemoedelijk hotel, vriendelijk personeel, prachtige ruime kamer, lekker eten en goed ontbijt. Kortom een aanrader.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vriendelijkheid en kwaliteit van een hoog niveau

Fam. Snippe
1-3-2019

We hebben genoten in dit prachtige hotel. Wat een mooie kamer! Wat een heerlijk diner! Wat een geweldig ontbijt! Vriendelijke eigenaresse! Vriendelijke en goede medewerkers!

Gereisd Met partner in februari 2019

Fantastisch & wederziens

Jan C. Brand
8-12-2018

We hadden een hotelovernachting bon te verzilveren , en dan ga je op zoek en kwamen uit bij: De Hoofdige Boer. Dit was een fantastische keuze: hartelijk welkom-ruime kamers-perfecte douche-uitgebreid en goed ontbijt en spontane mensen. Het was écht even uit! En dan ook nog de vraag bij het weggaan: “ mijnheer is die mooie Italiaanse auto van u?” Ja, met een Alfa Stelvio kom je nog eens ergens en ontmoet je alleen maar vrienden!

Gereisd Met partner in december 2018

Nooit meer

Klaas
10-9-2018

Slechte kleine kamers, geen ventilatie mogelijk. Raam alleen op kierstand.

Mooi klassiek hotel waar je je echt gast voelt.

Linda
10-3-2018

Mooi klassiek hotel. Leuk gelegen in een klein dorpje. Wij hadden een opgeknapte, ruime kamer. Ruime inloopdouche.Goed restaurant met lekker eten en prima bediening. Ontbijt was goed: vers brood, beleg, fruit. Geen broodjes of cakejes o.i.d. maar dat hadden we niet gemist. Klein puntje minpuntje (al hadden wij er geen last van) is dat er geen stopcontacten bij het bed zijn.

Gereisd Met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed verblijf

M van den Bout
15-2-2018

Goed hotel goede service en goed eten

Gereisd Met partner in november 2016

Annemarie
20-12-2017

Prachtig Hotel, op een mooie plek Leuk personeel, lekker eten en ontspannen slapen! Alles wat je van Landhotel verwacht!!

Gereisd Alleenreizend in juli 2017

Zeer slechte ervaring met appartement

Josefine
1-10-2017

We hadden het appartement voor 4 volwassenen. De slaapbank is niet geschikt om als volwassene op te slapen, laat staan dat je er met 2 volwassen op ligt. Het bed is erg klein (ongeveer 1,30 m), de matras is te dun om als volwassene een nacht op door te brengen en het bed wiebelt als een van tweeën zich omdraait. We hebben dan ook heel slecht geslapen. In een hotel verwachten we dat ze een dergelijk bed niet aanprijzen als geschikt voor volwassenen. We hebben hier tot 2 keer toe over geklaagd, zowel bij het uitchecken als later nogmaals telefonisch. Het begrip dat wordt opgebracht voor de gast was bij ons minimaal. Daarbij lijkt het appartement in niets op de kamer op de foto’s. Inrichting is verouderd en er is niet eens een basis inrichting als een nachtkastje en bedlampjes. De badkamer (incl. toilet) is voor 4 personen wel heel erg klein. Het appartement ligt direct aan straat wat betekent dat je alle auto’s en bussen voorbij hoort komen en ook de lichten van auto’s ziet (dit is m.n. vervelend aan het begin van de nacht). Daarnaast hoor je andere hotelgasten aankomen als ze vanaf de parkeerplaats naar het hotel lopen. Naast het appartement hadden we ook een 2-persoonskamer geboekt. Ook deze kamer leek niet op de foto’s op deze site. Kamer was heel klein en verder wel netjes, maar niet gezellig (ook hier ontbraken nachtkastjes en een leeslampje). Vanuit deze kamer was de kerkklok (die zich direct naast het hotel bevindt) de hele nacht elk uur te horen. Alles bij elkaar vinden we de prijs-kwaliteitverhouding van het appartement heel slecht en die van de 2-persoonskamer slecht. Op onze klacht werd niet goed gereageerd. I.p.v. begrip voor een slechte nacht en een toezegging nog eens naar de verstrekte informatie te kijken, werden er vooral argumenten gezocht om aan te geven dat het gebodene allemaal goed in orde was. Er werd zelfs gezegd “dat je over de definitie van een volwaardig tweepersoonsbed kon discussiëren”. Wat ons betreft laat dit hotel grote steken vallen als het gaat om correct informatie bij de boeking en het omgaan met klachten. Er is overigens, n.a.v. de telefonische klacht, wel naar een oplossing gezocht maar de aangeboden oplossing was matig te noemen. Zeker als je bedenkt dat de klacht relatief makkelijk opgelost had kunnen worden door bij het uitchecken begrip te tonen én bv voor onze groep een kop koffie van het huis aan te bieden. Ik zou met goede en eerlijke informatie zowel het appartement als de 2-persoonskamer niet hebben geboekt.

Gereisd Met vrienden in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig hotel

ronald
29-9-2017

In een mooie omgeving dit mooie hotel.Mooi gelegen naast een kerk in een rustig plaatsje Almen.Kamer was prima niet klein maar van alles voorzien.Douche met stort douche (super). Ontbijt met specialiteiten uit de buurt,super gezellige eetkamer met open haard.Verzorging super ,veel aandacht voor de gast.Kortom genoten van deze locatie.

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingOpen haard
  • Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Tennisbaan informatieBuiten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Hoofdige Boer in Almen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Hoofdige Boer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.