Tijdelijk €25 aanbetaling

Luxe Vakantie Friesland

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Luxe Vakantie Friesland voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 101 reviews

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

101 Reviews over Luxe Vakantie Friesland

• 2M.van der Ouderaa.12-09-2022

Fietsvakantie van Friesland Holland.

De meeste verblijven waren o.k. Maar het verblijf in Sneek in de Vakantieboerderij Sneek It Ges 10 Sneek was heel slecht. Het ‘ diner ‘ was echt zéér beneden peil!!!!!!! We zaten in het clubhuis vd zeilvereniging. Er zaten tien dronken mannen aan de stamtafel, die een oorverdovend lawaai maakten. Het voorgerecht was een echt smakeloze soep. Het hoofdgerecht was voor mijn man stukjes kipsaté,zeer slappe boontjes,rijst. Alles was lauw en niet gekruid. Ik zelf had stamppot. Grof gestampte aardappelen met hier en daar een blaadje sla. Smaakloos, met een bal gehakt, die ook niet gekruid was. Het leek wel varkensvoer. Het dessert bestond uit een schaal zure yoghurt ( 1/4 lor) met een theelepeltje jam, 3 bosbessen en een heel klein takje rode besjes. Daar betaal je €255 per nacht voor. Zwaar onvoldoende. Friesland Holland had deze lokalisatie moeten controleren. Het eten werd opgediend op een houten tafel, zonder placemats/servetten,

• 5Natuur
  • 10Gerben en Sietske01-04-2022

In één woord: geweldig!

Voor ons doel: in de groepsruimte een verjaardagsfeestje met kinderen en kleinkinderen. Volwassenen èn kinderen hebben zich uitstekend vermaakt met de vele bezigheidsatributen. Oane en Bertha zijn super gastheer en vrouw.

• 8Natuur

Eigenaar, 04-04-2022

Heel erg bedankt voor de prachtige review. We zijn blij dat jullie genoten hebben.

• 10Martijn16-12-2021

Zeer hoge kwaliteit voor een goede prijs

Met een groep van 8 gezinnen huurden wij deze luxe huisjes in Snikzwaag. Voorafgaand was het contact vlot en prettig. Na een warm ontvangst betrokken we de huisjes. Stuk voor stuk uitermate ruim, licht, schoon en sfeervol ingericht. Met hoge kwaliteit bedden, badfaciliteiten & sauna's.

De gemeenschappelijke ruimte is ruim, luxe en voorzien van alle gemakken als TV & internet. Buitenruimtes, hottub, speelgoed en overdekte speelruimte, het is allemaal erg goed gedaan. Echt een aanrader!

• 10Natuur

Eigenaar, 21-02-2022

Wat ontzettend fijn om te lezen. Bedankt!

• 10Mulder28-09-2021

Fantastisch familieweekend gehad!!

We hebben genoten met ons familieweekend. We waren met een gemêleerd gezelschap van +-1,5 jaar oud tot aan 75 jaar oud. En er was voor iedereen wat wils. We hadden het hele complex gehuurd en dat was in 1 woord fantastisch. Heerlijke huisjes, super bedden. Er is aan alles gedacht en het is in de puntentjes verzorgt. Van trap hekjes tot aan horren tot aan grote zachte handdoeken in de sauna. Aan al onze wensen werd voldaan. Niks was te veel en daarnaast waren bertha en haar man super vriendelijk en behulpzaam. Het was gewoon top!!! Ik zou het iedereen aanraden!

• 10Claudia27-09-2021

Wat luxe, schone en super mooie accomodaties!!!

FANTASTISCH!!!! Wat een luxe! Schone, mooie en ruime kamers. Badkamers super de luxe met sauna en bad. Wij waren met een groep van zo'n 34 man. We hadden al de vakantiehuizen gehuurd. Wat zo fijn was, was de gemeenschappelijke ruimte. Daar omheen stonden de 5 vakantiehuizen. Zeker gebruik gemaakt van de hottub... vrij zicht over de weilanden met koeien. Deze houden we er in als we weer met de familie een weekend weggaan!!!!!

• 10Nathalie27-09-2021

Echt geweldig!!! Volgende keer zeker weer 😃

Familie weekend gehad en wat was het geweldig !!!! Super veel ruimte, alles keurig schoon, jong en oud hebben zich het hele weekend prima vermaakt. Volgende familie weekend(en) gaan wij hier zeker terug !!!!!!!!

• 10Pamela27-09-2021

Fantastisch! Genoten, gastvrij, van alles voorzien

Een top weekend om nooit te vergeten. Verder geen opmerking wat betreft het verblijf.

• 9Gabrielle27-09-2021

Echt fantastisch!

Wat een super locatie en accommodatie! Van alle gemakken voorzien en de groepsruimte was echt super! We hopen over 2 jaar weer terug te komen met onze gezellige familie!

• 9Ruimte
  • 9Fam. Schotten21-05-2021

Een ontspannen week in winderig Friesland

Een luxe bungalow met veel comfort in een zeer rustige landelijke omgeving. Helaas kon door de straffe noorderwind het grote terras amper gebruikt worden. Toen de sauna na de eerste avond niet meer wilde opstarten, kwam de eigenaar ogenblikkelijk om dit te herstellen.

• 8Kim Laan10-05-2021

Geweldig

Heerlijke plek! Leuk voor kinderen, een fantastisch ontbijt en heerlijke bedden!

Vakantiehuis Luxe Vakantie Friesland info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (5)

• CafeNiet beschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenNiet beschikbaar