Vakantiehuis Luxe Vakantie Friesland

69 reviews over Vakantiehuis Luxe Vakantie Friesland

• 2019
    10Sandra van Maaren09-08-2019

Fantastische

Wij hebben een hele leuke vakantie gehad. Huis was erg schoon en groot. Voor de kinderen veel speelruimte buiten. Er is veel te doen in de omgeving. Echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9A Kuijp04-05-2019

Heerlijk !

Wij zaten in het huisje Blaugers voor 4 personen. Bij aankomst ontvangst door zeer vriendelijke gastvrouw. Het huisje is heel prettig, comfortabel en mooi ingericht, inclusief bubbelbad en zonnebank. Mooie rustige omgeving (leuke plaatsen in de buurt). Echt een aanrader!! Ondanks het wat slechtere weer hebben we het heerlijk gehad in dit huisje.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 10Thea de Jong22-04-2019

Met mijn vriendinnen zijn we hier 2 nachten geweest. Uitstekend verblijf met alles er op en er aan,tot sauna en bubbelbad aan toe! Het is een top locatie voor mensen die van rust en ruimte houden en toch leuke acties kunnen ondernemen. Alles

• 9Hiltje Bijma13-04-2019

Geweldig genoten

De rust de ruimte schoon gezellig 8 pers

• 10Siepie kolk13-04-2019

Fantastisch.

Met mijn vriendinnen hier 2 dagen verbleven. In één woord een fantastische woning. Alles was aanwezig. De sauna en bubbelbad waren heerlijk en super schoon. Ook de bedden lagen perfect. Fijne omgeving met een prachtig vrij uitzicht.

• 2018
    10Johanna Van der Weg01-03-2018

Onvergetelijk

Prachtige omgeving en aardig mensen

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 8Kyra17-02-2018

Goede locatie voor een mooie prijs!

Hotel prijs en locatie top. Kamer klein maar netjes

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

• 10Ruud en Wilma Schoonderbeek15-01-2018

Toplocatie

We hebben een week mogen genieten van "de Finne", een luxe vakantiehuis op een prachtige locatie. Het huis is schoon, ruim en van alle gemakken voorzien met prima bedden, een heerlijk bubbelbad, een regendouche en niet te vergeten een sauna. Echte verwennerij. Vanuit het huis mooi uitzicht over de landerijen. Er zijn leuke dorpen in de buurt maar ook de grote steden zijn goed aan te rijden. De eigenaren Bertha en Oane zijn vriendelijk en behulpzaam en zorgen op verzoek voor een heerlijk ontbijt.Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in januari 2018

• 9Marieke07-01-2018

Een plek voor een super relaxte en luxe vakantie!

We waren er met kerst en het appartement was gezellig in de kerstsfeer ingericht. De handdoeken lagen klaar in de sauna. Prachtig uitzicht over de weilanden, alles heerlijk schoon en opgemaakte bedden. Heerlijke start van onze vakantie week. De week was snel voorbij, met Joure en Leeuwarden en prachtige Friese dorpen in de buurt hebben wij ons prima vermaakt, tijd te kort dus we komen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

• Oude reviews

10Fam.Immink12-08-2017

Geweldig huis met fantastich uitzicht

Reidkraach: prachtig huis, van alle gemakken voorzien, ruim en schoon!! Fijn dat er een sauna en bubbelbad is. Wasmachine en droger ook handig omdat je met sauna en bubbelbad veel handdoeken gebruikt! Veel ruimte bij het huis ook ideaal voor kleine kinderen. Handig dat er ook 2 fietsen bij elk huis zijn. Joure leuke plaats om terrasje te pakken, uit eten te gaan, met sloep varen, vissen enz. Voor ons perfecte vakantie in een prachtig huis!!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

3 tips over Vakantiehuis Luxe Vakantie Friesland

• Rene, 02-06-2013

Joure heeft een leuke winkelstraat, er zijn regelmatig activiteiten in en rondom de winkelstraat. Voor (kleine) kinderen o.a.: de binnenspeeltuin Het Speelbos in Joure, de Orchideeenhoeve in Luttelgeest, Sybrandy's Speelpark in Gaasterland en de speeltuin in het bos van Oranjewoud bij Tjaarda.

• Kuijlen, 24-04-2015
    1. Wandelen in Easterskar (route op internet: http://www.itfryskegea.nl/Uploaded_files/Zelf/Natuurgebieden/Súd/Easterskar/IFG%202013-1%20Easterskar.pdf)
    2. Restaurants: Sardegna, Bistro Fred, 't Gasthuys, Het Tolhuis

• Fam Vogels, 05-01-2015

Ik weet zeker dat het in de zomer ook een heerlijke vakantieplek is voor gezinnen met jonge kinderen, veel ruimte om buiten te spelen, groot terras en grasvelden rondom de accomodaties, een trampoline, glijbaan en skelters.

0 vragen over Vakantiehuis Luxe Vakantie Friesland

Vakantiehuis info