Géén boekingskosten
NederlandFrieslandJoureVakantiehuizen JoureVakantiehuis Luxe Vakantie Friesland

Vakantiehuis Luxe Vakantie Friesland

NederlandFrieslandJoure

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Luxe Vakantie Friesland voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 99 reviews

Meer vakantiehuis info

99 Reviews over Luxe Vakantie Friesland

• 10Gerben en Sietske01-04-2022

In één woord: geweldig!

Voor ons doel: in de groepsruimte een verjaardagsfeestje met kinderen en kleinkinderen. Volwassenen èn kinderen hebben zich uitstekend vermaakt met de vele bezigheidsatributen. Oane en Bertha zijn super gastheer en vrouw.

• 8Natuur

Fam. Mink, Eigenaar, 04-04-2022

Heel erg bedankt voor de prachtige review. We zijn blij dat jullie genoten hebben.

• 10Martijn16-12-2021

Zeer hoge kwaliteit voor een goede prijs

Met een groep van 8 gezinnen huurden wij deze luxe huisjes in Snikzwaag. Voorafgaand was het contact vlot en prettig. Na een warm ontvangst betrokken we de huisjes. Stuk voor stuk uitermate ruim, licht, schoon en sfeervol ingericht. Met hoge kwaliteit bedden, badfaciliteiten & sauna's.

De gemeenschappelijke ruimte is ruim, luxe en voorzien van alle gemakken als TV & internet. Buitenruimtes, hottub, speelgoed en overdekte speelruimte, het is allemaal erg goed gedaan. Echt een aanrader!

• 10Natuur

Fam. Mink, Eigenaar, 21-02-2022

Wat ontzettend fijn om te lezen. Bedankt!

• 10Mulder28-09-2021

Fantastisch familieweekend gehad!!

We hebben genoten met ons familieweekend. We waren met een gemêleerd gezelschap van +-1,5 jaar oud tot aan 75 jaar oud. En er was voor iedereen wat wils. We hadden het hele complex gehuurd en dat was in 1 woord fantastisch. Heerlijke huisjes, super bedden. Er is aan alles gedacht en het is in de puntentjes verzorgt. Van trap hekjes tot aan horren tot aan grote zachte handdoeken in de sauna. Aan al onze wensen werd voldaan. Niks was te veel en daarnaast waren bertha en haar man super vriendelijk en behulpzaam. Het was gewoon top!!! Ik zou het iedereen aanraden!

• 10Claudia27-09-2021

Wat luxe, schone en super mooie accomodaties!!!

FANTASTISCH!!!! Wat een luxe! Schone, mooie en ruime kamers. Badkamers super de luxe met sauna en bad. Wij waren met een groep van zo'n 34 man. We hadden al de vakantiehuizen gehuurd. Wat zo fijn was, was de gemeenschappelijke ruimte. Daar omheen stonden de 5 vakantiehuizen. Zeker gebruik gemaakt van de hottub... vrij zicht over de weilanden met koeien. Deze houden we er in als we weer met de familie een weekend weggaan!!!!!

• 10Pamela27-09-2021

Fantastisch! Genoten, gastvrij, van alles voorzien

Een top weekend om nooit te vergeten. Verder geen opmerking wat betreft het verblijf.

• 9Gabrielle27-09-2021

Echt fantastisch!

Wat een super locatie en accommodatie! Van alle gemakken voorzien en de groepsruimte was echt super! We hopen over 2 jaar weer terug te komen met onze gezellige familie!

• 9Ruimte
  • 9Erika09-08-2021

Heerlijk lang weekend gehad!

Huisje was netjes en schoon op een paar vlekken op de lamellen na. Bedden waren fijn. Sauna en jacuzzi hebben we van genoten. Omgeving heerlijk rustig op de buren na...... Enige échte minpunt was de hottub. Deze hadden wij te heet gestookt en er is dan geen mogelijkheid om er koud water bij twee doen, dus uiteindelijk geen gebruik van kunnen maken. Ook het verzoek om de bedden zelf af te halen, vuilnis zelf weg te brengen, vaatwasser uit te ruimen vind ik eigenlijk niet fair. Uiteraard laat je een huisje netjes achter maar dit zou bij de schoonmaakkosten van €80 inbegrepen moeten zien aangezien je een onbezorgd weekendje weg boekt.

• 9loes van de vijver09-08-2021

Heel goed toeven

Uitstekende goed voorziene accommodatie: schoon, licht en ruim

• 9Eefje09-08-2021

Heerlijk, luxe vakantiehuis

Wij hebben een midweekje het huisje "de Finne" gehuurd. Prachtig, vrij uitzicht op de weilanden. Het huisje is voorzien van sauna en bubbelbad waar we veel gebruik van hebben gemaakt. De kids hebben zich op het erf prima vermaakt. Skelteren, voetballen, pingpong, trampoline en overdekt biljart en airhockey. Zeker een aanrader!

• 9Fam. Schotten21-05-2021

Een ontspannen week in winderig Friesland

Een luxe bungalow met veel comfort in een zeer rustige landelijke omgeving. Helaas kon door de straffe noorderwind het grote terras amper gebruikt worden. Toen de sauna na de eerste avond niet meer wilde opstarten, kwam de eigenaar ogenblikkelijk om dit te herstellen.

Vakantiehuis Luxe Vakantie Friesland info

• CafeNiet beschikbaar