Vakantiehuis Luxe Vakantie Friesland

Met jonge kinderen

Onvergetelijk

Johanna Van der Weg
1-3-2018

Prachtige omgeving en aardig mensen

Goede locatie voor een mooie prijs!

Kyra
17-2-2018

Hotel prijs en locatie top.

Kamer klein maar netjes

Toplocatie

Ruud en Wilma Schoonderbeek
15-1-2018

We hebben een week mogen genieten van "de Finne", een luxe vakantiehuis op een prachtige locatie. Het huis is schoon, ruim en van alle gemakken voorzien met prima bedden, een heerlijk bubbelbad, een regendouche en niet te vergeten een sauna. Echte verwennerij. Vanuit het huis mooi uitzicht over de landerijen. Er zijn leuke dorpen in de buurt maar ook de grote steden zijn goed aan te rijden. De eigenaren Bertha en Oane zijn vriendelijk en behulpzaam en zorgen op verzoek voor een heerlijk ontbijt.Wij gaan zeker nog eens terug.

We waren er met kerst en het appartement was gezellig in de kerstsfeer ingericht. De handdoeken lagen klaar in de sauna. Prachtig uitzicht over de weilanden, alles heerlijk schoon en opgemaakte bedden. Heerlijke start van onze vakantie week. De week was snel voorbij, met Joure en Leeuwarden en prachtige Friese dorpen in de buurt hebben wij ons prima vermaakt, tijd te kort dus we komen zeker terug.

Geweldig huis met fantastich uitzicht

Fam.Immink
12-8-2017

Reidkraach: prachtig huis, van alle gemakken voorzien, ruim en schoon!! Fijn dat er een sauna en bubbelbad is. Wasmachine en droger ook handig omdat je met sauna en bubbelbad veel handdoeken gebruikt! Veel ruimte bij het huis ook ideaal voor kleine kinderen. Handig dat er ook 2 fietsen bij elk huis zijn. Joure leuke plaats om terrasje te pakken, uit eten te gaan, met sloep varen, vissen enz.

Voor ons perfecte vakantie in een prachtig huis!!!!

Heerlijke vakantieplek!

J. Brouw
11-8-2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij Luxe Vakantie Friesland!

Ruimte en rust in en om het huis. En veel leuke activiteiten in de omgeving!

Onze zoon (3 jr) wilde op 'de camping' blijven wonen. Dat zegt genoeg hè...

Oane en Bertha bedankt voor jullie gezellig- en gastvrijheid.

Groeten, Harry, Janneke en Sef

Fantastische plek in Friesland

Familie de Haan
28-7-2017

Een heerlijk luxe huis met een luxe badkamer met een sauna, infrarood en bubbelbad. Zeer goede bedden. Keuken met oven en vaatwasser verder uitgebreide inventaris. Woonkamer met vide en mooie inrichting met tv.

Het uitzicht Is fenomenaal, weids en veel vrijheid. Fijne omgeving om te joggen of fietsen. Er liggen handige armbandjes klaar met knooppunten voor een mooie fietsroute.

Ook kun je er heerlijk varen. Er zijn diverse bootverhuurdes bij de eigenaar bekend.

Een prima plek om je vakantie met kleine en grote kinderen door te brengen.

Mooi en verzorgd verblijf op toplocatie

Erik
7-6-2017

Huisje was zeer ruim en op en top verzorgd. En daar de fantastische mooie locatie bij opgesteld maakt het een unieke beleving. Daarnaast is Snikzwaag en mooie uitvalshoek om Friesland te verkennen.

Toplocatie

Jeffrey Kollmann
1-6-2017

Wij hebben met z'n vieren in het vakantiehuis Simmertwirre gelogeerd. Het vakantiehuis is zeer mooi gelegen met een fijn terras om het huis en een geweldig vrij uitzicht over de landerijen. De locatie is zeer rustig en relaxed.De woonkamer/keuken is ruim, zeer schoon en mooi ingericht. En eindelijk genoeg bestek, borden, glazen en kopjes i.p.v. 6 borden, 6 glazen en 6 kopjes. De 3 slaapkamers zijn zeer ruim en de bedden lagen heerlijk. Boven zijn 2 slaapkamers en beneden is 1 slaapkamer. Op beide verdiepingen zijn zeer ruime wc's en op de benedenverdieping is een zeer ruime en schone badkamer met een 2-persoons bubbelbad en een 6 persoons sauna. Vanuit het vakantiehuis zijn vele leuke uitstapjes te maken naar bijvoorbeeld Sneek, Leeeuwarden etc.Joure ligt op 3 minuten rijden en heeft een paar hele leuke restaurantjes. We gaan hier in de toekomst zeker nog een keer terug komen.

Heerlijk genieten

Jess
5-4-2017

Heerlijk lang weekend genoten. Super mooi weids uitzicht. Mijn dochter van 2 heeft zich super goed vermaakt. Klein minpuntje is dat er geen oven in de keuken is. Zou je wel verwachten in de mooie keuken. Ook de sauna is geweldig, heerlijk ruim.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Luxe Vakantie Friesland in Joure, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Luxe Vakantie Friesland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.