Reviews over Joure

Gewoon een goed hotel.

Henrie van Ginkel,
    19-11-2018

Een mooi en schoon hotel.

Goede bedden .

Goed ontbijt

Vriendelijk personeel.

Klein minpuntje WiFi deed het niet altijd even goed.

Leuk hotel

h hofstra,
    4-11-2018

We komen hier regelmatig. Dit keer een kamer boven. Alles schoon en netjes..maar geen enkel kastje. Je moet alles op de grond leggen. Ook gaat de kastdeur raar open..je kunt er amper voor stáán en moet de stoel eerst wegzetten. Verdere ok.

Veel kleiner moeten de kamers niet worden!

Pielhaas,
    31-10-2018

Een hotel met kleine kamers (ongeveer 4x4 meter) De sanitaire ruimte was ongeveer 4x1 meter met half doorzichtige schuifdeurtjes die niet verder dan 60 cm. open gingen. De boxspring bedden waren prima evenals het ontbijt, want waar krijg je er vers geperst sinaasappelsap bij! De medewerkers waren uiterst behulpzaam en vriendelijk. Gezien de waardering van een aantal recensies hebben we in het hotel niet gedineerd.

Zeer tevreden

Fam. Schipper,
    25-10-2018

We zijn heel tevreden over het hotel en de sauna. We hebben hier heerlijke dagen gehad. Vriendelijk personeel, zeker aan te raden.

Prima Hotel, vriendelijk personeel, heerlijk eten!

Nico Haarlemmermeer,
    12-10-2018

Afgelopen week genoten van een 3 daags verblijf in het Haje Hotel Joure.

Al direct een plezierige ontvangst en alle dagen ben ik alleen maar vriendelijk personeel tegengekomen.

De relatief kleine hotelkamer was efficiënt ingericht. Bovenal was de hotel- en badkamer fris en schoon.

’s Avonds heb ik heerlijk gedineerd in het restaurant en ’s morgens was er een gevarieerd ontbijt. Alle reden om terug te keren naar het Haje Hotel in Joure.

Joure scoort een 7,7 uit 10, op basis van 26 reviews