Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Oostergoo voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 86 reviews

8.9FantastischScore uit 86 reviews

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Oostergoo voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

86 Reviews over Oostergoo

• 9Familie24-10-2022

Fantastisch ligging

Gemoedelijk hotel en gezellig en behulpzaam personeel , zelfs een mooie bos bloemen stond er als verrassing voor ons huwelijks jubileum, op de kamer, verder was er een heerlijk uitgebreid ontbijt!

• 10Bambach Bambach20-01-2019

Uitmuntend!

Als je in Friesland een pittoresk plaatsje wil bezoeken dan zit je bij hotel Oostergoo goed. Het hotel ligt prachtig gelegen. Goede kamer en een heerlijk ontbijt. Heel gastvrij ontvangen, echt een aanrader.

• 9M Korteweg Maris11-09-2018

Fantatische locatie en verblijf.

Met een groep van 32 mensen hebben we een weekend in Hotel Oostergoo door gebracht. Personeel is uitermate vriendelijk en ook de eigenaren. Eten was heerlijk en de kamers waren netjes en schoon. Heel mooie locatie en het is zeker een aanrader om er te overnachten en te eten.

• 10Priscilla van Leeuwen-Out21-05-2018

Super

Het hotel ligt mooi gelegen aan het water, heerlijk uitzicht als je op het terras zit. Het eten was er uitstekend en het personeel super aardig. Als je van boten spoten houd dan is dit de place to be

• 10Martijn11-02-2018

Zeker de moeite waard!

Erg vriendelijke eigenaar en personeel op een fantastische locatie

• 10MiekeWin18-12-2017

Hartstikke leuk

Hotel Oostergoo is prachtig gelegen, aan het water in het pittoreske dorpje Grou. De mensen die dit hotel runnen zijn zeer vriendelijk. De kamers en bedden en badkamers zijn prima. Geweldig fijn dat er thee/koffie/water op de kamer is. Wij zijn enorme koukleumen en vonden in een kast in de hal lekker veel extra beddengoed. We voelden ons welkom en durfden een extra dekbed/deken te pakken. De sfeer en inrichting zijn smaakvol en niet-standaard - wij vonden het er echt erg leuk. De eigenaars hebben hart voor hun gasten. Ja! Prima!

• 8saw21-11-2017

Knus, maar gehorig hotel

De entree en het restaurant hebben een authentieke uitstraling die goed past bij de ligging aan de haven. Er zijn weinig parkeerplaatsen beschikbaar bij het hotel. In de omgeving verder alleen betaald parkeren. De kamer is eigentijds en eenvoudig ingericht met prima bedden! Bij het geboekte arrangement hoorde een driegangen diner dat erg smaakvol was. Ook het ontbijt is prima. Veel keuze uit brood, beleg, sapjes, koffie en thee. Desgewenst wordt er een eitje gebakken. Jammer dat het hotel zo gehorig is. 's Morgens vroeg werden we wakker van dichtslaande deuren en rumoer op de gang.

• 7BeertjeS20-10-2017

Eenvoudig, zeer gehorig hotel met mooie ligging

Eenvoudige hotel mett kleine, schone kamers met goede bedden en een senseoapparaat met pads op de kamer. Het hotel ligt heel mooi aan een haven. Het hotel is enorm gehorig. Van uitslapen kwam niks terecht, twee dagen om 5.30 wakker geworden door een en al gebonk, gerommel, gekraak van dichtslaande deuren. Het ontbijt is goed, drie gangen diner was lekker, wel vrij kleine porties. Bediening is vriendelijk.

• 10Charelle24-09-2017

Super gezellig

Ligging is prachtig, lekker eten en goede kamers. Lieve bediening.

• 5De visscher19-07-2017

Teleurstellend

Op 18 juli gegeten. Mooi weer en prachtige lokatie. Bediening traag, niet allert en ze er lang wachten. Het was druk maar dat mag geen excuus zijn voor slecht gastheerschap. Eten van matige kwaliteit en verzoek om iets extra's werd wel geregistreerd maar niet uitgevoerd. Niet dineren aks het druk is, kan alleen maar tegenvallen.

Hotel Oostergoo info

• AirconditioningNiet beschikbaar