Hotel Oostergoo **

Weer vandaag2°-4°

79 reviews over Hotel Oostergoo in het Nederlands

Zeker de moeite waard!

Martijn, 11-2-2018

Erg vriendelijke eigenaar en personeel op een fantastische locatie

Hartstikke leuk

MiekeWin, 18-12-2017

Hotel Oostergoo is prachtig gelegen, aan het water in het pittoreske dorpje Grou. De mensen die dit hotel runnen zijn zeer vriendelijk. De kamers en bedden en badkamers zijn prima. Geweldig fijn dat er thee/koffie/water op de kamer is. Wij zijn enorme koukleumen en vonden in een kast in de hal lekker veel extra beddengoed. We voelden ons welkom en durfden een extra dekbed/deken te pakken. De sfeer en inrichting zijn smaakvol en niet-standaard - wij vonden het er echt erg leuk. De eigenaars hebben hart voor hun gasten. Ja! Prima!

Knus, maar gehorig hotel

saw, 21-11-2017

De entree en het restaurant hebben een authentieke uitstraling die goed past bij de ligging aan de haven. Er zijn weinig parkeerplaatsen beschikbaar bij het hotel. In de omgeving verder alleen betaald parkeren. De kamer is eigentijds en eenvoudig ingericht met prima bedden! Bij het geboekte arrangement hoorde een driegangen diner dat erg smaakvol was. Ook het ontbijt is prima. Veel keuze uit brood, beleg, sapjes, koffie en thee. Desgewenst wordt er een eitje gebakken.

Jammer dat het hotel zo gehorig is. 's Morgens vroeg werden we wakker van dichtslaande deuren en rumoer op de gang.

We hebben een aantal aanbieders voor Oostergoo voor je op een rij gezet:

Eenvoudig, zeer gehorig hotel met mooie ligging

BeertjeS, 20-10-2017

Eenvoudige hotel mett kleine, schone kamers met goede bedden en een senseoapparaat met pads op de kamer. Het hotel ligt heel mooi aan een haven. Het hotel is enorm gehorig. Van uitslapen kwam niks terecht, twee dagen om 5.30 wakker geworden door een en al gebonk, gerommel, gekraak van dichtslaande deuren. Het ontbijt is goed, drie gangen diner was lekker, wel vrij kleine porties. Bediening is vriendelijk.

Super gezellig

Charelle, 24-9-2017

Ligging is prachtig, lekker eten en goede kamers. Lieve bediening.

Teleurstellend

De visscher, 19-7-2017

Op 18 juli gegeten. Mooi weer en prachtige lokatie. Bediening traag, niet allert en ze er lang wachten. Het was druk maar dat mag geen excuus zijn voor slecht gastheerschap. Eten van matige kwaliteit en verzoek om iets extra's werd wel geregistreerd maar niet uitgevoerd. Niet dineren aks het druk is, kan alleen maar tegenvallen.

Kan het iedereen aan bevelen,leuk !

Margreet Dontje, 8-7-2017

Prima kamers, hotel ligt prachtig, rondom terras aan het water, leuke zitplekken.

Aardige bediening en vriendelijke behulpvaardige hotel eigenaar .

Heerlijk ontbijt !!

Eenvoudige doch complete kamer/hotel

Rob ulsamer, 16-5-2017

Prima bed en douche. Uitstekende keuken, zeer vriendelijk personeel, prachtige locatie. Redelijk geprijsd.

Geweldig gelegen, prima hotel

Willem Bijleveld, 4-10-2016

Bediening authentiek vriendelijk, kamers solide goed, ontbijt/diner uitstekend, prijs/kwaliteit: zeer goed! Niet goed was dat we naar huis moesten.

prachtig verblijf en vriendelijk personeel

jos en sylvia van dijk, 5-9-2016

prima ligging aan het water, geniet van een diner op het terras aan het water.

uitstekend ontbijt, de omelet wordt voor je klaargemaakt en gebracht.

fietshuur is een aanrader, neem de pontjesroute!

We hebben een aantal aanbieders voor Oostergoo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oostergoo in Grou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oostergoo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Oostergoo scoort een 8.41 uit 10 op basis van 82 reviews.