We hebben een aantal aanbieders voor Grou voor je op een rij gezet:

Reviews over Grou

Watersportdorp

Rinus Manders,
    12-10-2017

Grou is een toeristische trekker voor vooral watersporters, het dorp is gelegen aan het Pikmeer en het Prinses Margrietkanaal en heeft alle faciliteiten voor zowel watersporters als overige bezoekers. Er zijn veel voorzieningen zoals restaurants, terrasjes, een havengebouw en een museum. Het dorp zelf is erg levendig en is deels beschermd dorpsgezicht, vooral het gedeelte rond de fraaie St. Pieterskerk is bijzonder schilderachtig en telt verscheidene historische panden.

Gereisd met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie natuur en cultuur, mooie balans...

Sandra en Jos,
    9-8-2015

Mooie plaats met veel faciliteiten voor toeristen. Prachtige fietspaden. Grote supermarkten in de buurt van de camping (Lidl en Jumbo). Vriendelijk familiecamping en heerlijk rustig, zelfs in het hoogseizoen! Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in augustus 2015

Prachtig dorp met veel vakantiemogelijkheden.

Paul van den Heijkant,
    29-7-2014

Het grootste dorp van Friesland heeft veel te bieden voor vakantie en dagrecreatie. De 8 van Grou is een aanrader evenals een rondvaart of het huren van een bootje. Het mooie, gezellige centrum is erg uitnodigend. Ook de detailhandel (zeer ruime Jumbo, veel kleinere winkels, een Hema) is goed vertegenwoordigd. Doen!

Gereisd met partner in juli 2014

Heerlijke plek

Riny Geurts,
    8-7-2013

Grou is een heerlijke plek om te vertoeven, wij heben er alles gevonden wat wij zochten. Wij vinden het een aanrader. Mooie omgeving er is van alles. Eetgelegenheden, cafe's mooie havens waar volop beweging is en ga zo maar door.

Gereisd met partner in juli 2013

Heel gezellige plaats,

Ina Hacksteiner,
    4-11-2011

Als wij ooit weer in Nederland komen gaan we vast weer naar Grou,er is voor ieder iets waar men goed eten kan, van snackbar(waar het ook goed is) tot Restaurant "de Vrijheid"(wat perfekt is),we hadden daar een familie-etentje wat zo feestelijk en heerlijk was,dat iedereen daar nog lang over zal praten. Ik was nog nooit in Grou geweest,maar voelde me er thuis,iedereen groet op de straat.Heel fijne dagen hebben we er gehad!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011
Grou scoort een 8,1 uit 10, op basis van 54 reviews