Camping Harddraverspark

Laatste review

Geen aanrader

Roos,
13-8-2018

Mooie locatie, erg jammer dat je de boot niet bij de camping kan aanleggen. Sanitair kan beter, niet schoon. We zijn alle nachten wakker geworden van jeugd, groot nadeel. Eigenaren waren vooral druk met andere dingen

26 reviews over Camping Harddraverspark in het Nederlands

Geen aanrader

Roos,
13-8-2018

Prijs/kwaliteit een topper

fam De Vos-Boen,
14-5-2018

Prijs/kwaliteit zeer goede camping op wandelafstand van het centrum van Dokkum.

Prima uitvalsbasis om de omgeving te verkennen per fiets.

En verder, supervriendelijke en gastvrije mensen die ons met veel plezier een prachtige plaats hebben aangeboden.

Een aanrader dus :)

geen gezeur gewoon goed

Jacob,
23-9-2017

Keurig nette camping midden in het mooie stadje Dokkum. Douches niet overdreven maar keurig en goed schoon met een lekker geurtje! Mooie ruime plaatsen maar bij heel nat weer wel heel erg lang drassig.

Nette camping

Jaap,
4-9-2017

Schoon en netjes, vriendelijk personeel. Dichtbij Dokkum. Wel slecht geslapen door muziek in de buurt, passerende luidruchtige jongeren tot in de vroege ochtend. Gebeurt mischien vaker in weekeinde. Ook enigszins vreemd is dat je voor 3 kleine tentjes, die veel minder ruimte innemen dan een caravan met voortent veel duurder uit bent.

Mooie, schone camping,prima plekken

P.Haga,
2-9-2017

Dicht bij centrum,daar is veel te doen.

Omgeving is mooi,veel gefietst,eilanden dichtbij.

Super!

N.A,
9-8-2017

Mooie camping, goed onderhouden.

Supervriendelijke eigenaren en lange openingstijden, tot 22 uur mag je aanbellen en dan komt er iemand uit het privéhuis je helpen.

Sanitair was privé (hokje alleen; echt heerlijk!) en schoon, mét wc papier. Met een magneet kun je de douche activeren en dan gaat ie 4 minuten lopen. Achteraf betaal je 50 cent per 4 min, dus geen gedoe met muntjes.

Er zijn meerdere tennisbanen en het oude centrum is op loopafstand.

Enige minpunt is dat je weinig privacy hebt, maar op het moment dat wij er waren stonden de velden ook vol.

Erg leuk en knus

Fam. Verhoeven,
28-7-2017

We hebben vele trekkershutten gehad maar een hut zoals op camping Harddraverspark vind je nergens. Wij waren meteen verkocht aan dit "kabouterhuisje". Het is een erg creatief ingerichte trekkershut; zelfs met een eigen toilet. Het lijkt klein maar wij (met 4 volwassenen) hadden voldoende ruimte. Verder ligt de camping erg dicht bij het centrum van Dokkum met alle voorzieningen binnen handbereik.

Een mooie rustige camping dicht bij het centrum

J. En JC,
25-7-2017

Het klopte precies. Rustig en netjes en vriendelijke mensen

Wederom een fantastisch verblijf

Arie Wolfert,
20-7-2017

Prima onderhouden camping met dito voorzieningen voor campers. We komen hier al jaren tot volle tevredenheid. Steeds weer zijn er veranderingen waar te nemen. Nu staat er weer een uitstekend ingerichte hut; een tweede zal in de toekomst worden gerealiseerd. De ligging van de camping is uniek vlakbij het centrum van Dokkum. We hopen er nog vaak te komen.

Een hele prettige camping

Prater,
14-6-2017

Er is niets aan te merken op deze camping, schoon sanitair en vriendelijk personeel!

Op loopafstand van de stad Dokkum, helemaal top.

We komen zeker terug, het is puur genieten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Harddraverspark in Dokkum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Harddraverspark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.