Camping Alkenhaer

Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag15°7°
Camping Alkenhaer

33 reviews over Camping Alkenhaer in het Nederlands

Prima uitvalsbasis voor mooie streek

Sandra en Jos
30-9-2017

De camping is gelegen in een prachtige omgeving. Nette camping. Schoon en grote plaatsen. Wij waren er eind september met een buscamper. Reserveren was niet nodig. Wel fietsen meenemen want de omgeving leent zich uitstekend om te fietsen. Vriendelijk geholpen door de beheerders. We zijn er 2 dagen geweest: prima!

Mooi gelegen in een rustige omgeving

Stell
2-7-2017

Wij hebben dit weekend gebruik gemaakt van de trekkershut plus. Wat een luxe voor een trekkershut. 5 slaapplaatsen, eigen toilet, compleet ingerichte keuken. Camping mooi groen en zeer netjes onderhouden. Sanitairgebouw schoon en hygiënisch. Vriendelijk ontvangen door de eigenaar.

mooie en gezellige camping

albert en corry van den beukel
19-6-2017

camping Alkenhaer is een mooie en gezellige camping met modern en schoon sanitair.

veel speelruimte voor kinderen en voor de hele kleintjes een lekker kikkerbad.

prima eten bij de snackbar op de campingen een mooie omgeving.

Fijne camping!

Els van der kop
30-8-2015

Alles goed georganiseerd, net en goed toiletgebouw, mooiw plaatsen, prachtig groen. Een echte topper!

zeer goede camping

piet kerstman
21-5-2015

de camping is een mooie familie camping voor elk wat wils maar voor kinderen vanaf een jaar of 14/15 is er weinig te bleven op de camping zelf dan maar in de buurt van de camping kunnen zij zich ook vermaken

Prima camping en goed onderhouden

P. Toeter
20-8-2014

De camping heeft een mooie ligging en is goed onderhouden. Het sanitair is prima en wordt meerdere malen per dag schoongemaakt. De kampeer velden zijn goed onderhouden en genoeg ruimte. Het is wel een camping voor jongere kinderen. De animatie is prima, de kinderen worden goed vermaakt. Het eten in het restaurant / snackbar is goed, echter bij drukte is het verstandiger om meer personeel in te zetten. Zo wordt voorkomen dat mensen ongeduldig worden en gaan klagen. Bij het personeel ontstaat dan ook geen stress. Verder is de camping goed betaalbaar. Voor warm water (douchen en afwassen) dient betaald te worden, E0,60 voor het douchen (5 minuten) en E0.20 voor tappen van warm water (2 minuten). Als men in het bezit is van een campingkaart is het zelfs gratis. Al met al een prima camping welke we zeker zullen aanraden bij anderen.

Uitstekende camping in schitterende omgeving!

Aarnout en Diny
27-6-2014

Wij (echtpaar 70-plus)hebben een heerlijke tijd gehad op deze groene camping (mooi terrein, prima plaatsen). De ontvangst en informatie lieten niets te wensen over. Het sanitair is uitstekend, de rust op de camping weldadig.

De omgeving is met het gevarieerde Aekingerzand en het unieke Fochteloërveen uitzonderlijk mooi.

Voor fietsliefhebbers zoals wij absoluut top!

Duur en een saaie omgeving!

Eefje
1-6-2014

Net een nacht verbleven op deze camping op een dag in het hemelvaartsweekend. Op de site vooraf de tarieven bekeken; hoogseizoen 17,50 per plek. Bij het afrekenen wordt echter 30 euro gevraagd. Deze prijs ligt ver boven die van het hoofdseizoen en dit was normaal omdat het hemelvaart was. We mochten al blij zijn dat we niet het arrangement moesten afnemen had de heer gezegd. Verder moet je zelfs voor het douchen of gebruik van arm water betalen. Wat een teleurstelling na twee leuke andere campings die overigens veel goedkoper waren in ditzelfde hemelvaartsweekend.

De omgeving van de camping is mooi landelijk. Wij als jong stel hebben er echter weinig plezier aan beleefd; het dorpje was nagenoeg uitgestorven, met name s avonds was er niets te beleven.

Leuke camping met gezellige veldjes. Animatie leuk voor de kinderen en de eigenaar is erg vriendelijk. Omgeving is ook prachtig vooral het Drents-froesewold. Groot zwembad op iets meer dan 5 min fietsen.

Mooie rustige camping...

Ebiede
14-7-2013

Mooie rustige camping twee kilometer buiten Appelscha. Mooie camping met voor kleine kinderen leuk speel toestellen. Mag wel meer toezicht worden gehouden bij het peuterbad. De kleine kinderen konden niet zwemmen omdat tieners het voor het hele bad verziekten.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Alkenhaer in Appelscha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Alkenhaer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.