Géén boekingskosten

Alkenhaer

NederlandFrieslandAppelscha

We hebben de beste aanbieders voor Camping Alkenhaer voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 106 reviews
+18/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 106 reviews
  • 8.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

106 Reviews over Alkenhaer

• 3J vd V29-09-2022

Geen wifi

Toch nog maar een review hier geplaatst nadat ik las dat mensen op de camping wifi bereik zouden hebben. Dit is alleen bij de receptie namelijk. Over de camping is echt geen bereik. Ook 4g slaat vaak niet aan! Primitieve sanitair hokjes over de camping verdeeld wat erg rommelig lijkt, mogelijk dat ze daar wat aan gaan doen?

• 4Eetgelegenheden
  • 9Theo Quax17-09-2022

Fantastische week gehad.

Schoon sanitair en goede douches. Prachtige plaatsen. Goede wifi. Vriendelijke eigenaar en receptioniste.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Tina16-09-2022

Mooie camping, hardwerkende eigenaren

Voor de 2e keer deze zomer op deze camping gekampeerd. Veel plaatsen met privésanitair. Heb je dat niet geboekt, dan is het wel een stukje lopen naar het toiletgebouw. Dit gebouw is netjes, met 3 toiletten en 2 douches, met sepkey, voor zowel mannen als vrouwen. De camping is pas dit jaar in handen van de huidige eigenaren gekomen. Zij pakken de camping groots aan. Zo zijn er nieuwe camperplaatsen gerealiseerd en is men nu bezig om 4 nieuwe jaarplaatsen in te richten. Opvallend is hoe relaxed ze zijn. Alle tijd voor een praatje en om toekomstplannen te ontvouwen. Volgend jaar komen wij zeker terug.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Dolf en Willy van Dijk10-09-2022

Een echte aanrader deze camping

De beheerder Jan Veldman en Yvonne Drost hebben de camping een jaar en je kunt gewoon zien dat er heel veel is gebeurd om de camping een opfrisbeurt te geven. Vriendelijke mensen en heel behulpzaam, zelf als de mensen wat slecht ter been waren vloog Jan met zijn golfkar over het terrein om de mensen naar hun vakantie verblijf te brengen. Wij mochten op een camperplaats staan i.v.m. de lengte van onze caravan en mochten zelf uitkiezen waar we wouden staan, heel gemoedelijk. Nieuwe prive sanitair gebouwtjes en die werden heel netjes schoongemaakt. Appelscha is een prachtige plek om te fietsen of wandelen, je hebt er heel veel bos en heide.

• 3Yvonne05-09-2022

Kort lontje

Begin vorige maand hier (even) geweest. Inchecken duurde wel heel erg lang, in die warmte. Er zat 1 vrouw achter de balie, waar ook andere mensen zaten aan een bar. Zo werd het heel onpersoonlijk. We werden niet heel gastvrij ontvangen. Iets meer personeel aantrekken wellicht? Voor ons een no go.

• 3Eetgelegenheden
  • 4Frits de31-08-2022

Matig

Donkere en lawaaierige camping (iets wat tokkie publiek) , Veel auto's op de camping en rondom het speelveld wat voor veel gevaar zorgt. Zwembad beoordeelt met een 1, die is niet op de camping. Daar eten werd ons ontraden en hebben daarom in het dorp wat gegeten.

• 4Staat v/h sanitair
  • 9Germ van der Galiën28-08-2022

Kleine week een met de caravan op de camping

Het enige minpunt is hetzelfde als bij alle andere campings waar ik ooit geweest ben, de wifi. Dat heb ik ook gewoon even zo gemeld bij vertrek maar heb er verder helemaal niks op aan te merken. Wifiprobleem was bekend en er wordt aan gewerkt. En nog een geweldige feestavond als slot gehad......Super!

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Van der plas.meijer28-08-2022

Mooie camping!!!

Perfect netjes en schoon. Mooie laatste camping op mooie plek. Zeker nog een keer terug.

• 8Huiskamp26-08-2022

Goed verzorgd

Bijzonder netjes Mooie grote plaatsen,en vriendelijke ontvangst Iedereen was erg behulpzaam Jammer dat de keuken s ‘avonds niet open was

• 8Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 7Fam. Steen25-08-2022

Fijn verblijf in een mooi huisje

We hebben een fijn verblijf gehad in de vakantiewoning op de camping. Mooi huisje, echt van alle gemakken voorzien. Wat ons betreft vrij luxe voor een vakantiewoning op een camping. Wij waren er met 2 volwassen en 1 kind, maar het huis is prima geschikt voor een gezin met 2 of 3 (kleine) kinderen. Alles zag er ook schoon en netjes uit, behalve de vloer. Wij denken dat de schoonmaker vergeten was om te stofzuigen of dweilen. Na 10 minuten hadden we al pikzwarte voeten/sokken... dus maar even zelf de stofzuiger er doorheen gehaald. De camping is leuk voor kinderen (animatie, speeltuin) en in de omgeving is er genoeg te doen en te bezoeken. Het nabijgelegen zwembad is ook een aanrader voor gezinnen. Je krijgt via de camping gratis entree voor het zwembad.

Camping Alkenhaer info

• CafeBeschikbaar (1)