Vakantiepark Molecaten Park Kuierpad

Vakantiepark Molecaten Park Kuierpad
7,4

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Molecaten Park Kuierpad voor je op een rij gezet:

396 reviews over Vakantiepark Molecaten Park Kuierpad in het Nederlands

Met jonge kinderen

Leuke vakantie gehad

Jeroen
25-8-2018
  • Onderkomen9

Zaten in 2 weken in bungalow met hond. Was schoon en netjes bij aankomst en lekker dicht bij de zwem/visvijver. De eerste week 30 graden plus gehad dus lekker met zijn allen rondom het meer gelegen. Kinderen hebben zich prima vermaakt op het park bij het luchtkussen, skatebaan en wildwaterbaan enz. Animatie ook goed.

Nooit

Mimi
21-8-2018
  • Activiteiten3

Geen animatie voor 16+.

Animatie voor 11+ viel zwaar tegen.

Veel betaalde animatie en buiten de camping.

Plek was krap.

Veel te veel voor honden betaald (3,90/hond/dag, terwijl een extra persoon 1,50 /dag kost en gebruik maakt van douche, wc, zwembad en honden in t bos uitgelaten worden).

Wifi was duur en bleek (tijdens verblijf) voor meerdere toestellen inzetbaar (om de beurt) maar dat wordt nergens duidelijk vermeld.

Buiten zwembad was koud.

Voor Snackbar stonden 's avonds lange rijen omdat het vraag van zo'n grote camping niet aankan.

Veel te weinig toiletgebouwen.

Toiletgebouw schoon maar 's avonds te weinig douches voor zo veel velden.

Heerlijke vakantie

Elina
19-8-2018
  • Onderkomen7

Mooi groot park maar druk is het niet. Wij zaten vooraan in een ingerichte tent en hebben heerlijk gekampeerd. Een tip voor het Kuierpad is wel om plastic kinderservies bij de inventaris te voegen. Nu zijn er door mijn kleine kinderen per ongeluk 2 glazen gesneuveld. Een fiets mee is een echte aanrader. Niet alleen voor de omgeving maar ook voor over de camping. Nadelen: Wij zaten erg ver van het sanitair af terwijl vlakbij ons een sanitair gebouw niet meer in gebruik was vlakbij het zwembad. Daardoor kwam het zwembad ook een beetje over als vergane glorie. Het is allemaal oud maar het werkt nog prima. Buitenbad is niet verwarmd en dat vonden wij erg jammer. Het binnenbad was prima hoewel er veel chloor in zat. Wij kregen direct al last van de ogen. Snackbar eten was niet lekker. Geen softijs helaas. pizzeria in dorp had ook hele vieze spareribs. geschikt voor jonge kids en tieners. Animatie helemaal top!

Mooie camping

Brenda
16-8-2018
  • Activiteiten6

Leuke camping. Maar de hygiëne was erg ver te zoeken. Het hele gezin is ziek geweest. En daarvoor naar de receptie gebeld en kreeg te horen dat ik niet met me vinger naar hun toe moest wijzen. Dus vier dagen kwijt van onze vakantie. En het hele veld is ziek geweest. Denk dat het ook misschien met de hygiëne te maken zou kunnen hebben van het toiletgebouw. Was niet echt lekker fris zeg maar. Ook erg weinig verlichting, of het was stuk. En een paar vuilnisbakken zou ook niet misstaan. Maar onze jongens hebben het wel ondanks dat ze ziek zijn geweest wel naar hun zin gehad

Yvonne
15-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Prachtig park. Weinig overlast en dat je helemaal voor op park zit in chalet pioen nr 1. Alles prima en ook de animatie voor de tieners deden het ontzettend mooi. Allemaal vriendelijk personeel. Keurig. Animatie geweldig!!! Dikke duim voor jullie.

Genoten, met wat minpunten.

Gezin met 2 kinderen
13-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Het was de 2e keer dat we op deze camping zijn geweest, prachtig weer gehad, mooie camping, alleen de hygiëne in ons toilet gebouw was dramatisch.

Ons gezin en meerdere gasten met ons zijn een aantal dagen ziek geweest met diarree en overgeven. Ook werkten de douches niet naar behoren en hadden we regelmatig koud water. Verder dit jaar veel (hang) jongeren in het toilet gebouw die overlast veroorzaken. Dit waren de minpunten verder genoten.

Jacco
11-8-2018
  • Onderkomen7

Vriendelijke medewerkers, erg leuke zeer schone camping.

Prachtige omgeving

Camping met aandachtspunten

Lin
10-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

De camping ligt in een mooie omgeving! Een fiets is zeker aan te raden gezien de camping erg groot is! Deze camping is meer voor wat oudere jeugd. De meertjes zijn ineens diep, waardoor kinderen zonder zwemdiploma niet lekker vrijuit kunnen spelen, ook is het s nachts vrij lang rumoerig op de camping door de oudere jeugd.

Hygiëne is dramatisch!!!

sanitair word 2 keer per dag schoon gemaakt , eerst worden de toiletten geboend en vervolgens daarna met hetzelfde doekje de kranen en deurkrukken!! Gevolg dat een hele hoek van de camping ziek was geworden.

komen zeker nog een keer

gezin met 2 kinderen
10-8-2018
  • Activiteiten9

we hebben 17 dagen op de camping gestaan we hadden super mooi weer elke dag 30 graden en meer. wat echter wel jammer was dat de wc en douche ruimte niet goed schoon werden gehouden daardoor zijn er veel mensen ziek geworden op de camping door kruis besmetting bij ons op het veld moesten veel mensen overgeven en waren aan de diarree dit kwam mede door het enorme hete weer van soms wel 35 graden. maar verder een super mooie en gezellige camping veel te doen voor jong en oud

Heerlijke midweek

Ria
3-8-2018
  • Onderkomen10

Wij hebben n heerlijke midweek gehad. Ik was er samen met de kleinkinderen van zes tot vijftien jaar en ze hebben allemaal genoten. Met drie meren, n binnen en buitenzwembad, leuke animatie ook voor de groten, een klimpark en wat allemaal nog meer was t top! Binnen bad inderdaad klein maar door mooie weer werd vooral buiten gezwommen. We hadden een chalet op Lupine en dat was perfect. Service ook prima en de relaxte vriendelijkheid van de mensen mag ook zeker genoemd. Het enige minpuntje om

iets te noemen was gebrek aan schaduw De bomen op dit nieuwe ???? Gedeelte moeten nog wat groeien. Ik ga ieder jaar een midweek met de kleinkinderen op

stap en t zal nog n kunstje worden volgend jaar weer zo n leuke plek te vinden!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Molecaten Park Kuierpad in Wezuperbrug, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Molecaten Park Kuierpad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.