Tijdelijk €25 aanbetaling

Molecaten Park Kuierpad

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Molecaten Park Kuierpad voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 553 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Molecaten Park Kuierpad ligt in het Drentse Wezuperbrug. Overnachten aan een zwem- en visvijver en spelen in het klimpark of in het binnen- of buitenzwembad. Animatie is er voor alle leeftijden. Je hond is ook welkom op Kuierpad. Het sanitair mag beter worden schoongemaakt. Een goede omgeving om te fietsen, bijvoorbeeld naar Emmen (18 km).

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

553 Reviews over Molecaten Park Kuierpad

• 7M. Schop11-09-2022

Mede door het weer een heerlijke vakantie!

Redelijk grote en nette camping. Ruime kampeerplekken en grote schone velden. Wij hadden een schitterende plek aan het meer, schoon water en heerlijke temperatuur. Af en toe hinder van grote ''vogels'' (soort ganzen) en hun uitwerpselen op het strandje. Wordt 1 'a 2x per week ong schoongemaakt, zou iedere ochtend beter zijn. Sanitair gebouwen waren goed tot zeer goed. Af en toe was de bezetting erg druk, maar kan je zelf inplannen eventueel. Binnenzwembad is een blamage, kan echt niet met zo'n grote camping. Buitenzwembad is te doen, beetje saai. Scheelt dat er nog een glijbaan is voor de kinderen, watertemperatuur is erg koud. Animatie is redelijk goed voor de kids, worden wel leuke activiteiten georganiseerd. De omgeving is erg mooi, een fiets is aan te raden. Zowel voor op de camping als de omgeving. Het ''Loomeer" is een aanrader in de omgeving. Wanneer het weer ongunstig is, biedt de camping te weinig faciliteiten voor vermaak.

• 7Eetgelegenheden
  • 6Marij24-08-2022

Een grote camping, voor ons niet nog eens.

Op zich een mooie camping, maar eigenlijk te groot. Wij stonden ook op een van de L-velden. Dit was een vrij groot veld en daardoor niet echt gezellig. Animatie was ok, maar je moest inderdaad snel zijn met inschrijven.

Qua schoonmaak op zich prima. Wel veel sigaretten op de grond bij het sanitair, maar dat ligt grotendeels aan de gasten. Die maken er soms echt een bende van.

De snackkar vonden we geen succes. Slappe kroketten. Voor (het restaurant) hebben wij niet gegeten.

Rumoerig is het wel op de camping. Vaak nog jeugd langs de tent lopend met muziek of schreeuwend naar elkaar.

Het meer met de waterglijbaan was prima. Wel uitkijken als je de glijbaan uitkomt, want die bak is ondiep en met een harde bodem.

Binnenzwembad zijn we niet geweest, door het warme weer, maar deze oogde klein. Buitenzwembad is ook niet heel groot en er zit heel koud water in.

Wij komen hier niet meer terug, de camping is voor ons te groot.

• 7Fam. Hegeman22-08-2022

Grote camping met veel plus- en enkele minpunten

Op de enorm grote camping heb en wij ons 2 weken prima vermaakt met onze 2 dochters van 4 en 5 jaar oud. Het is echter wel handig om fietsen mee te nemen, want de afstanden kunnen enorm zijn. De zwemvijvers zijn echt top met als uitblinker de wildwaterbaan! Er is op meerdere plekken wat te doen op deze camping wat maakt dat het nergens te druk is. We zaten op een mooi veld met een leuke speelgelegenheid voor onze meisjes.

Paar puntjes van kritiek: - het binnenzwembad kan echt niet bij zo'n camping. Zowel qua grootte (echt heel klein) als onderhoud (plafond stuk en voegen zijn op meerdere plekken verdwenen) liet het veel te wensen over. - horeca. Het restaurant hanteert stevige prijzen voor (veelal) selfservice. - voor zo'n grote camping is 4 wasmachines wel erg minimaal.

Overall hebben wij gewoon een fijne vakantie gehad en hebben onze kids zich goed vermaakt. Daarentegen raad ik het wel meer aan voor oudere kinderen.

• 8Onderkomen
  • 8Henriëtte Van der Meulen21-08-2022

Geweldige vakantie

Heerlijke camping voor mensen die van water houden. Genoeg activiteiten voor de jeugd te doen. Suppen kanoën wildwaterbaan. Zwemmeer buitenbad.
    Hang out.

• 8Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 9Fam. N20-08-2022

Super!!

Hier 2 weken verbleven. Het weer liet ons in de steek. Maar toch een aantal keren wezen zwemmen in het meer. Camping mooi, groot opgezet. We hadden de fietsen mee dit kwam mooi uit. Supermarkt groot, ruime keuze. Voldoende broodjes tot na de middag werd dit gebakken. Veel animatie. Deels door corona moest je voor veel animatie aanmelden, dit ging makkelijk via de app. Kids hebben zich super vermaakt bij de klimtoren. Binnenbad erg klein en veel chloor. Buitenbad ook matig. Dit kan wel een vernieuwing gebruiken. Wel wat jeugd laat op de avond hier en daar. Maar goed, die hebben ook vakantie :). We hadden een supermooie Chalet op een groot veld dichtbij veel faciliteiten. Kinderen konden hun eigen gang gaan. We komen zeker nog een keer weer terug.

• 10Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden
  • 4Anne20-08-2022

Spijt van onze boeking

Wij zijn anders gewend van Molencaten. Bij aankomst werden we ontvangen door een zeer jonge en ongeïnteresseerde receptioniste. Alles was te vinden in hun app verder geen info. Bij aankomst in ons chalet stond het onkruid en wildgroei dakhoog. Dat geld ook voor de rest van het park. Samen met de rommel die op straat ligt geeft dit een verwaarloosde indruk. Alles in en aan het chalet was scheef gemonteerd of deed het niet. Doordat er een bepaald slag volk liep zonder normen en waarden durfde we onze kinderen niet goed te laten gaan. Op de camping en bij de zwembaden is er geen toezicht maar wel een hoop probleem zoekers, dit lijd tot gevaarlijke situaties. Er wordt ook alcohol verkocht aan minderjarigen. S avonds is er veel geluids overlast van jongeren en kinderen die veel te laat naar bed gaan. In plaats van een ontspannen vakantie zijn we geïrriteerd en doodmoe eerder vetrokken. Klagen bij de receptie heeft helaas geen enkele zin.

• 5Activiteiten
    • 1Onderkomen
  • 7Richard20-08-2022

Helaas de laatste keer

Grote camping met prachtige plaatsen aan grote velden of aan een kano/sup/zwem meer of tussen sta caravans. Wij hadden voor een 3e keer een prachtige plaats naast het meer. Voordeel voor ons van deze plaats was zeer zeker het water maar ook omdat het op zeer dichtbij een groot bos ligt waar de honden ook vrij mogen lopen. Omgeving is super camping ook echter de gasten drukken er een dikke stempel op. Wij houden ons graag aan het camping reglement echter is dat zeer lastig als je je eigen honden aan de lijn houdt zoals beschreven in de camping regels maar anderen hij honden over het veld en in het water laten rennen zodat je eigen honden zwaar gefrustreerd gaan lopen piepen en blaffen helaas is er vanuit de camping weinig tot geen toezicht. Ook buren welke tot 01.30 in de nachten zeer luide muziek lieten schallen uit hun Bluetooth speaker en erg druk waren met de visite werd toegestaan….volgend jaar toch wat anders helaas.

• 5Saskia18-08-2022

Kortom een mooi park maar gaan niet snel terug

Erg grote camping. Wij stonden bij de l velden aan het meer. Het is niet wat wij ervan verwacht hadden. Het meer is heerlijk om in te zwemmen en schoon water. De wildwaterbaan is prachtig maar wordt niet onderhouden en eindigt op grindtegels in een klein laagje water.. Voor activiteiten moet je je inschrijven, bepaalde activiteiten waren al vol voor dat wij aankwamen op de camping. Het antwoord van de camping was dat de camping echt vol zit en ze hier niks aan kunnen doen. Toiletgebouw ronduit smerig (wat natuurlijk ook aan de gasten zelf ligt) maar een schoonmaakploeg 2x gezien in 10 dagen. Wel komen ze elke dag even langs om de zakjes te legen maar geen grote schoonmaak. Er is niet een gezellig terras waar je wat kunt drinken. Alleen bij de receptie 1 klein terras. Snackbar was prima voor een ijsje. Winkel op de camping erg hoge prijzen voor een broodje..croissant €1. Vuilnisbakken zijn er veel te weinig op de camping.

• 5Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
  • 10Fam Vermeulen15-08-2022

Geweldige vakantie gehad, fantastisch park.

Super park voor kinderen. Veel leuke activiteiten voor alle leeftijden georganiseerd door het animatieteam. Heerlijk veel zwem mogelijkheden. Wildwaterbaan bij één van de vijvers is geweldig. In een andere vijver lagen twee surfplanken/ sup-boarden die iedereen mocht gebruiken. Klimpark was leuk om een keer te doen. Personeel is enthousiast, vrolijk en behulpzaam. Accomodatie keurig netjes. Restaurant hebben we in de omgeving gezocht omdat we die op het park er niet zo sfeervol uit vonden zien.

• 9Onderkomen
  • 9Branderas14-08-2022

Super!!

Prachtig park veel te doen voor kinderen..

• 10Onderkomen

Vakantiepark Molecaten Park Kuierpad info