Vakantiepark Molecaten Park Kuierpad

Vakantiepark Molecaten Park Kuierpad
7,5

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Molecaten Park Kuierpad voor je op een rij gezet:

393 reviews over Vakantiepark Molecaten Park Kuierpad in het Nederlands

Yvonne
15-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Prachtig park. Weinig overlast en dat je helemaal voor op park zit in chalet pioen nr 1. Alles prima en ook de animatie voor de tieners deden het ontzettend mooi. Allemaal vriendelijk personeel. Keurig. Animatie geweldig!!! Dikke duim voor jullie.

Genoten, met wat minpunten.

Gezin met 2 kinderen
13-8-2018
  • Onderkomen7

Het was de 2e keer dat we op deze camping zijn geweest, prachtig weer gehad, mooie camping, alleen de hygiëne in ons toilet gebouw was dramatisch.

Ons gezin en meerdere gasten met ons zijn een aantal dagen ziek geweest met diarree en overgeven. Ook werkten de douches niet naar behoren en hadden we regelmatig koud water. Verder dit jaar veel (hang) jongeren in het toilet gebouw die overlast veroorzaken. Dit waren de minpunten verder genoten.

Jacco
11-8-2018
  • Onderkomen7

Vriendelijke medewerkers, erg leuke zeer schone camping.

Prachtige omgeving

Camping met aandachtspunten

Lin
10-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

De camping ligt in een mooie omgeving! Een fiets is zeker aan te raden gezien de camping erg groot is! Deze camping is meer voor wat oudere jeugd. De meertjes zijn ineens diep, waardoor kinderen zonder zwemdiploma niet lekker vrijuit kunnen spelen, ook is het s nachts vrij lang rumoerig op de camping door de oudere jeugd.

Hygiëne is dramatisch!!!

sanitair word 2 keer per dag schoon gemaakt , eerst worden de toiletten geboend en vervolgens daarna met hetzelfde doekje de kranen en deurkrukken!! Gevolg dat een hele hoek van de camping ziek was geworden.

komen zeker nog een keer

gezin met 2 kinderen
10-8-2018
  • Activiteiten9

we hebben 17 dagen op de camping gestaan we hadden super mooi weer elke dag 30 graden en meer. wat echter wel jammer was dat de wc en douche ruimte niet goed schoon werden gehouden daardoor zijn er veel mensen ziek geworden op de camping door kruis besmetting bij ons op het veld moesten veel mensen overgeven en waren aan de diarree dit kwam mede door het enorme hete weer van soms wel 35 graden. maar verder een super mooie en gezellige camping veel te doen voor jong en oud

Heerlijke midweek

Ria
3-8-2018
  • Onderkomen10

Wij hebben n heerlijke midweek gehad. Ik was er samen met de kleinkinderen van zes tot vijftien jaar en ze hebben allemaal genoten. Met drie meren, n binnen en buitenzwembad, leuke animatie ook voor de groten, een klimpark en wat allemaal nog meer was t top! Binnen bad inderdaad klein maar door mooie weer werd vooral buiten gezwommen. We hadden een chalet op Lupine en dat was perfect. Service ook prima en de relaxte vriendelijkheid van de mensen mag ook zeker genoemd. Het enige minpuntje om

iets te noemen was gebrek aan schaduw De bomen op dit nieuwe ???? Gedeelte moeten nog wat groeien. Ik ga ieder jaar een midweek met de kleinkinderen op

stap en t zal nog n kunstje worden volgend jaar weer zo n leuke plek te vinden!

Top met wat flopjes

Monique
28-7-2018
  • Onderkomen8

Heerlijke week gehad, gelukkig stonden we op een schaduwrijke plek! Tops; ruime plaatsten, mooie meren, mooi bos, schoon toiletgebouw, leuk animatieteam voor jonge kinderen èn voor oudere kinderen.

Flops; te weinig toiletgebouwen, de horeca is ronduit dramatisch te noemen ( echt, als je wat wil eten, ga naar het dorp) lang wachten, slechte service. Het zwembad is ook verouderd en viezig.

Perfecte vakantie, vriendelijke medewerkers!

Ton van de Weerd
3-7-2018
  • Onderkomen9

Verblijf in bungalow 26 Top! Prima fietsvakantie gehad. Toen ik 14 dagen thuis was miste ik mijn twee petten die ik kennelijk vergeten was. Aan één van de twee ben ik zeer gehecht, het is een zeldzaam exemplaar. Gebeld met Kuierpad. Daar hebben ze alles in het werk gesteld om ze te vinden en dat is gelukt. In overleg zijn de petten direct naar mij verzonden en ik ben erg blij dat ik ze weer heb. Prima service van Kuierpad. Toppie!

• Activiteiten5

Vriendelijk personeel.

Kindvriendelijke veldjes.

Bos achter het veldje.

• Onderkomen8

Goed:

- Prima huisjes, met grote eettafel ( 6 persoons)

- Rustige weggetjes naar huisjes

- Genoeg 'groen' op het terrein

- Veel activiteiten (o.a. boogschieten, klimmen, skibaan)

- Service goed: o.a. een goed alternatief geboden voor het tijdelijk niet beschikbare klimpark

Minder goed:

- Het overdekte zwembad is niet zo groot (houd dus rekening met welke periode je boekt)

- Matrassen konden beter (zoals op bijna elk park)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Molecaten Park Kuierpad in Wezuperbrug, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Molecaten Park Kuierpad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Molecaten Park Kuierpad scoort een 7.47 uit 10 op basis van 393 reviews.