We hebben een aantal aanbieders voor Gees voor je op een rij gezet:

Reviews over Gees

Gezellig dorp, echt Drenthe

Familie Van't Hof,
    19-8-2017

Leuk weekmarktje in de zomermaanden op dinsdagmorgen. Heerlijk ijs bij Talenti (helaas deze keer voor ons niet van gekomen...). Mooie en rustige omgeving en winkels dichtbij in Oosterhesselen, Aalden en Coevorden. Auto was nog kapot. Heel vriendelijk geholpen door garage in Aalden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Gees - prachtig dorpje voor rustzoekers

R.Verlijsdonk,
    16-6-2014

Dorpje met mooie boerderijen, verzorgde lanen en tuinen en een heerlijke ijssalon. Zeer vriendelijke VVV. Voor boodschappen moet je wel een eindje weg - auto of goede fietsbenen is een must!

Hele mooie omgeving met mooie routes.

In de directe omgeving is tijdens de zomermaanden genoeg te doen. Minpuntje: niet echt veel fijne eetgelegenheden in de omgeving. En tja - voor het uitgaansleven ga je hier niet naar toe.

Gereisd met partner in juli 2013

Leuk dorp

Vercouter Renée,
    5-8-2013

Gees is een dorp die je doet terugkeren in de tijd met zijn mooie Saksische boerderijen met rieten daken. In het dorp is er een ijssalon, die heel lekker ijs verkoopt. Zeker bezoeken ! De beeldentuin in Gees is zeer zeker ook de moeite waard, vooral bij mooi weer.

Gereisd met partner in juli 2013

Fantastische plek

saskia,
    25-8-2012

De bestemmingen waar we heen zijn geweest waren erg leuk.

Slagharen was op 20 minuten rijden, leuke grootte gezellige pretpark mag je niet missen als in Gees bent. Plosaland voor de kleintje, kleine overdekte park . helaas ben je daar wel snel uitgekeken.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Prachtig rustiek Drents esdorp

hm_1,
    23-8-2012

Een klein ouderwets dorpje waar de tijd heeft stil gestaan. Veel rietgedekte boederijen op een kluitje aan bestrate wegen met hoge bomen en oude waterputten. Heerlijk wandelen of fietsen.

Op korte afstand ligt de Beelden in Gees, een prachtige beeldentuin. Om er te komen fiets je over de es, de oude dorpsakker.

Gereisd met vrienden in augustus 2012
Gees scoort een 8,9 uit 10, op basis van 32 reviews