Reviews over Gees

Perfect

Adriaan,
    26-11-2018

Voor het eerst in de herfst een keertje hier geweest perfecte service super mensen.

Prima camping!

Ane en José Brouwers,
    17-7-2018

Een heerlijke rustige kleine camping in een prachtige omgeving. Erg welkom ontvangen door Frits en Harmke en tijdens het verblijf laten zij regelmatig even hun neus zien. Het toiletgebouw is enigszins gedateerd en kan een opknapbeurt gebruiken maar de hygiëne is helemaal top. Wij komen zeker weer een keer terug.

Prachtige plek.

Jel,
    12-7-2018

Heerlijk rustige camping in leuk Drents dorp

Prachtig kunnen fietsen.in directe omgeving

Gastvrijheid en gemoedelijkheid staan hier boven aan.

Christien van Geffen,
    27-6-2018

Een heerlijke camping .

Mooie staanplaatsen,net sanitair.mooi bijgehouden campeerveld ,mooie bloemen en zitjes. Frits en Harmke geven je meteen het vakantiegevoel! Een aanrader!!🌻🌻

fantastisch zeker een tweede keer

sanne,
    29-5-2018

het was een geweldige omgeving lekker in het bos met een heel fijn zwembad een mooi meer naast de camping en heel goed service het huisje was erg mooi en totaal schoon ik geef dit een dikke vette 8

Gees scoort een 8,9 uit 10, op basis van 32 reviews