Baya California

Reviews over accommodaties in Baya California

heerlijk verblijf

Esther,
    22-5-2017

Hotel Loreto Baja Golf Resort & Spa ligt zoals de naam al zegt aan een golfbaan, ca. 10 km. buiten Loreto met aansluitend een wijk met luxe huizen

die van voornamelijk Amerikanen zijn. Mooie grote kamers, grote badkamer,

lekker zwembad met jacuzzi en een prachtig uitzicht over de baai.

Een aanrader.

Gereisd met partner in februari 2017

Walvissen kijken!

kelly,
    27-7-2015

Guerrero negro voor toeristen niet zo interessant. Hotel is wel prima, raad aan om in de winter naar de walvissen te gaan,

Gereisd met vrienden in juni 2015

geweldige ervaring

Franklin van Harten,
    28-8-2012

exclusief hotel, niet geschikt voor jonge kinderen!, zwembaden groot, mooi en schoon. Er kan niet in de zee gezwommen worden i.v.m.stroming.

In de nabije omgeving (via taxi, huurauto) leuke activiteiten.

Personeel behulpzaam en vriendelijk, accomodatie ruim, netjes en schoon.

Gereisd zakelijk in januari 2012

Wat een topper!!

Leslie,
    27-3-2009

Mooi hotel op een fantastische locatie, pal aan zee. Op slechts 2 km van het bruisende stadje La Paz. Prima kamers, volop service, mooi uitzicht over zee, een heerlijk zwembad en ook nog eens aan het strand.

Gereisd met vrienden in maart 2009

Een Riuhotel voor de meest verwende vakantieganger

Theo,
    19-11-2008

Dit hotel is zonder meer een super hotel. Zijn 5 * meer dan waard. De ligging is direct aan het grote strand met 2 grote zwembaden en 2 aparte baden met poolbar en jacuzzi. Riante junior suites met elke dag 2 x schone badlakens en elke dag wisseling van beddengoed. En het buffet eten was meer dan voortreffelijk met o.a. een verscheidenheid aan vis. Ook de a la carte restaurants in het hotel boden een prima keuken. De service van directie tot kamermeisje was zo goed, dat we er stil van werden. Alles dus uitmuntend. En op een paar km ligt het stadje Cabop San Lucas. We wandelden daar bijna elke dag naar toe. Er is een mooie jachthaven met gezellige wandelboulevard en daarachter ligt het echte Mexicaanse stadje met voor elke wat wils. Grote en kleine winkels en veel restaurantjes. Zowel het taxivervoer als het openbaar vervoer was goed en niet duur. Een echte aanrader dus.

Gereisd met vrienden in november 2008