Hotel Koener

110 reviews over Hotel Koener in het Nederlands

Goed hotel

anna verkammen
7-10-2018

Proper hotel. Mooie, ruime kamer en badkamer. Parking onder het hotel kan je reserveren. Drukke weg aan achterkant hotel.

Ontbijt was sober. Eitjes waren na 20 minuten nog niet gekookt, het water was gewoon niet warm genoeg. De fruitsla was gegist. De dag erna was er wel verse fruitsla. Diner was goed. Personeel had zijn pauzes onder het raam van onze kamer (tweede verdieping) waardoor bij open raam de kamer naar sigarettenrook begon te stinken. Spijtig dat er geen koffie- en theefaciliteiten op de kamer waren.

Buiten 30 graden, binnen ook!

jan
29-5-2018

Hotel heeft geen klimaatregeling, geen airco. In de kamer is het snik en snikheet, Ramen open, maar dan weer enorme geluidsoverlast van drukke weg aan de achterzijde. Anno 2018 echt absurd! En dat heet dan een Comfort kamer! Ter plekke gemeld, en nog een mail gestuurd, geen reactie terug. Dit weekend, wij waren er drie nachten, was ons 25 jarig huwelijk jubileum, Erg jammer, een waardeloze ervaring.

Gereisd Met partner in mei 2018

chapeau .

Eimert Schuurman
3-3-2018

Onze Complimenten.

Tijdens hevige sneeuwval pech geval met de auto gekregen, bij Hotel Koener naar binnen gelopen om hulp te vragen bij de receptie, hier werden wij hartelijk geholpen door de medewerkers en eigenaresse, gezien ik in chateau-urspelt verbleef en zij mij geen service konden bieden i.v.m. ons pech geval, heeft een Ober i.o.v. de eigenarasse ons naar urspelt gebracht en hebben we daar de nacht geannuleerd en zijn terug gegaan met de Ober naar hotel Koener waar een kamer voor ons beschikbaar was. de volgende ochtend konden wij mede door de hulp van de medewerkers van Hotel Koener en automobile club du Luxembourg onze weg vervolgen naar Nederland. Daarom geven wij een dikke pluim voor de service van dit Hotel.

chapeau .

Eimert & Jemairo Schuurman Almere-Buiten.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2018

Johan de Bruijn
7-1-2017

Mooie omgeving, lekker eten en drinken.

Gereisd Met partner in december 2016

Gereisd Met jonge kinderen in december 2016

gemengde gevoelens

Frank
17-9-2016

Kamer en hotel zijn ok, ontbijt was goed, avondeten vonden wij eigenlijk ondermaats. Vriendelijke bediening, maar dat maakte de kwaliteit van het eten niet beter. Leek ons opgewarmde toeristenkost, allesbehalve gastronomisch.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2015

leuk hotel, heerlijk ontbijt

koen van hoof
28-8-2016

keurig hotel, leuk gelegen op een pleintje... Wel even moeten zoeken met de auto...

heerlijk ontbijt 's morgens.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2016

Heel goed hotel

rita
3-8-2016

Heel vriendelijke ontvangst aan receptie, dame sprak er zelfs Nederlands. Mooie, ruime en nette kamer. Ook heel mooie volledig gerenoveerde nette badkamer met ruime inloopdouche. Mogelijkheid om te parkeren in ondergrondse garage mits kleine meerprijs. In restaurant ook lekker gegeten, is ook netjes en echt vriendelijk personeel. Heel uitgebreid ontbijt en een dikke pluim voor de dame van de ontbijtservice, vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader.

heel goed hotel prijs / kwaliteit

frankie
25-5-2016

Zeer.vriendelijk personeel. Mooie rust .vakantie.

Zeer fijn hotel

Danny
31-12-2015

We kregen een gratis upgrade naar een superieur kamer. Een zeer ruime en nette kamer,ook de badkamer met bad en aparte douche was zeer ruim en proper.Het personeel was zeer vriendelijk en sommige onder hen spraken een beetje Nederlands. Ook aan de receptie sprak men Nederlands. Het ontbijt was uitgebreid en lekker evenals het 4 gangenmenu.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Koener in Clervaux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Koener zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.