Géén boekingskosten

Meer camping info

34 Reviews over Gajole

• 8Regine & Henk26-08-2022

fijne rustige charmecamping

Prachtige ligging. Prachtige natuur. Prima schoon sanitair. Fijne sfeer op de camping. Broodjesservice. Normale supermarkt (Lidl, Aldi ed.) redelijk ver. Niet te fietsen. Wifi is zeer goed (tegen betaling). Door watertekort in 2022 is er nog maar weinig water in het stuwmeer. Daardoor is het lastig afdalen naar het water om te kunnen zwemmen. De hond mag in het meer. Het meer is lauw (niet lekker fris). Zeer vriendelijke, hulpvaardige eigenaren. Ze zorgen dat er niet teveel herrie is, dat de hondenpoep opgeruimd wordt etc. Als je je gewoon aan de regels houdt, is er niets aan de hand. Diegene die klagen zijn denk ik de mensen/kinderen die zich niet netjes gedragen of zich niet aan de regels houden. Zeg nou eerlijk.... wie houdt er van SCHREEUWENDE kinderen als je lekker probeert te genieten voor je caravan.

• 6Eetgelegenheden
  • 6Ojee10-08-2021

Mooi gelegen camping zonder enige gastvrijheid.

Safaritent van touroperator gehuurd. Heerlijk luxe met douche en toilet in de tent. Niets op aan te merken. De camping is erg mooi gelegen en niet te groot. De camping wordt door twee dames met strakke hand geleid. Waarvan één van de dames zichzelf "chef" noemt. De huisregels staan bij de ingang duidelijk vermeld en diverse camera's registreren mogelijke overtredingen. Verwacht geen hartelijke ontvangst en enige uitleg over de camping en de tent. Zoek het zelf maar uit. Welkom hebben wij ons hier niet gevoeld. We hebben genoten van de rust maar helaas niet van gastvrijheid.

• 5Eetgelegenheden
  • 8Annemieke06-08-2021

Schoon

Lekker rustig. Prachtige natuur. Leuk met hond en kind.

• 9Joke N21-06-2019

Prachtig

Rustige camping aan mooi , fris (waterschoenen)meer. Mogelijkheden om af te reizen naar bekende steden, wandelen,fietsen, kanoën. Dolomieten trips. Rocca zit restaurant, In arsie 2 kruideniers (2 km) en lekkere pizzeria/ Indiaas (niet duur)restaurantje, op fonzaso industrie terrein panda super markt op 4 km, en 14 km feltre Lidl en famila. Op camping is het voor mensen in tenten de moeite om de plekjes hogerop uit te zoeken. zelf zorgen voor extra schaduw.Na Pinksteren begon het vol te lopen. Coco huisjes ook handig en goed gelegen. Terrascamping waardoor mooi uitzicht

• 8Eetgelegenheden
  • 9Johan Seijbel22-10-2018

Luxe safaritent - genieten!!

Op Camping Gajole hebben we in een tent van touroperator geslapen. Wat een heerlijke safaritenten! We zijn helemaal fan geworden. Vooral je eigen sanitair, keuken en douche hebben is zo lekker! Wel kamperen, maar dan lekker luxe. Ook veel mooie spullen die het verblijf een bijzonder tintje geven (espresso apparaat, BBQ, Fatboy hangmat en zitzak). Echt genieten. De camping was rustig en netjes. Heerlijk aan een meertje. In de omgeving kan je echt heerlijk wandelen of rondrijden en er is echt genoeg te zien. Echt heerlijk! Volgend jaar zoeken we weer een (andere) locatie van touroperator op!

• 6Jeroen26-08-2018

Gemiste kans voor touroperator

Hebben een tent gehuurd via een touroperator; veel te weinig voor de prijs. Uitzicht op parkeerplaats, en nauwelijks privacy. In de gehuurde tent (a EUR 200 per nacht) was het riool niet goed aangelegd waardoor er een enorme rioollucht in de tent hing, zijn door Doris (een van de camping eigenaren) begripvol geholpen, maar vanuit de touroperator (Rink Jan) geen enkele tegemoetkoming of begrip. Deze huurtenten liggen door de ligging (aan parkeerplaats, "doorlopende camping weg" en nabij sanitair blok) niet rustig, noch "in het midden van het sociale campingleven".

Camping ligging is aardig, maar doordat we met name uitkeken op auto's, werd ons zicht op het lago er niet mooier op. Leuke dingen te doen in de omgeving, maar wel altijd met de auto. Kano's en waterfietsen zijn te huur, maar daar moet je wel een 20 minuten voor lopen.

• 5Eetgelegenheden
  • 8Kees11-08-2018

Goed, maar volgend jaar weer wat anders.

Camping vlakbij een mooi meer met een eigen strandje. Plekken zijn erg klein en leiden tot wat ongemak. Organisatie in handen van twee dames, niet zo heel sterk. Prima uitvalsbasis naar allerlei dorpen en steden. Mooie natuur. Sanitair prima op orde.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Jenneke19-12-2017

Prachtige ligging rustig aan een meer een sprookje

Mensen moeten van rust houden! We hebben genoten, de camping wordt geleid door figuurlijk stevige dames, die van R.R.R. houden en veel weten van de omgeving, om te wandelen of andere uitstapjes. Je kunt vanuit de camping heerlijk zwemmen in het meer maar ook prachtig wandelen, na het volgende plaatsje waar alles is, dit is prima vanuit de camping te lopen. Het sanitair gebouw is gloed nieuw, ruim en schoon, smorgens vers brood en je kunt er ook een hapje eten. Plaatsen zijn ruim, waterpunten vlakbij en op zonnen energie Een paradijsje om terug te komen!!.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Cécile18-11-2017

Heerlijk rustige plek

Dit is een plek voor mensen die rust zoeken en niet houden van de drukte rond de grote bekende meren. In 2010 waren wij ook op deze camping geweest. Wij stonden er dit jaar 10 tot en met 17 juli, in 2010 van 3 tot en met 10 juli. Beide kren was het nog erg rustig. Aangezien de plekken vrij klein zijn, verwacht ik dat het de tweede helft van juli en eerste helft van augustus erg vol zal zijn.

Het privé strandje op de camping is heerlijk en beide jaren was het water van het meer lekker warm. Erg mooie sanitaire voorzieningen en in 2017, in tegenstelling tot 2010, geen hurktoiletten meer.

Voor sportieve kinderen is het leuk op de camping, je kunt tafeltennissen, tennissen en badmintonnen. Omdat het nog niet druk was, konden wij er volop gebruik van maken.

De omgeving is prachtig. Meerdere plekken in de Dolomieten zijn goed bereikbaar en ook Venetië is goed te doen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Hans17-11-2017

Ideale Basis für Entdeckungen der Region

Freundlichkeit und Unterstützung der Betreiberinnen, die Ruhe auf dem Campingplatz, Ordnung und Sauberkeit

• 9Eetgelegenheden

Camping Gajole info