Géén boekingskosten

Camping Europa

ItaliëToscaneViareggio

We hebben de beste aanbieders voor Camping Europa voor je op een rij gezet:

3.4OnvoldoendeScore uit 55 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

3.4OnvoldoendeScore uit 55 reviews
  • 3Staat v/h sanitair
  • 2.9Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Genieten van de Italiaanse gezelligheid kan op camping Europa. Alles is in de buurt, maar op de camping zelf is ook veel te doen zoals zwemmen in het zwembad, meedoen met de leuke animatie-activiteiten en eten in het Italiaanse restaurant. De camping is een goed uitgangspunt voor toeristische attracties zoals Cinque Terre en Pisa.

56 Reviews over Europa

• 3Maarten27-07-2021

Opgedoekt bij de eerst volgende campinginspectie

Ik snap echt niet dat mensen positief praten over deze camping. Bij aankomst is het net een krottenwijk, alles is slecht onderhouden, winkel is rampzalig slecht bevoorraad, afhaal is niet te pruimen, zwembad is volgens mij eerder een vijver en is 25 graden, douchen kost geld, bij de wc kan je niet bij het wc papier dus moet je elke keer 2 meter lopen. Het personeel is nergens positief ingesteld. Ook al is de ligging misschien aantrekkelijk, of de speeltuin, dit valt in het niet met hoe verschrikkelijk slecht de camping is.

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 3Thomas27-07-2021

Bizar slecht

Hele slechte camping. Weggestuurd worden uit het zwembad voor het overgooien van een bal, savonds geen drankje kunnen doen voor de tent omdat ze overal over zeuren. We zijn na een dag weggevlucht omdat dit echt te erg voor woorden is

• 3Staat v/h sanitair
  • 8Malou20-09-2019

Fijne camping

Na het lezen van de reviews kwamen wij met gemengde gevoelens aan. We kwamen aan en kregen een erg ruime plaats aangewezen in een van de acterste laantjes van de camping. In de comments dat de campingplekken klein zijn kan ik mij niet vinden. Onze camper paste ongeveer drie maal op onze campingplek. In het na seizoen waren er geen Italiaanse gezinnen meer aanwezig, de lanen met vaste plekken met leger achtige overkappingen waren niet te missen. Het zag er ietwat gek uit, maar het stoorde zeker niet. Het (ietwat verouderde) sanitair was erg schoon en werd meerdere malen per dag schoongemaakt. Het zwembad was in het naseizoen alleen in de middag geopend, het was lekker rustig en schoon. De weg achter de camping kun je duidelijk horen maar ook hier hebben wij ons niet gestoord. De ligging tov Viareggio en Torre del lage was top, wel hadden wij fietsen mee. Lopend is het ruim een uur naar Viareggio. Al met al een prima camping.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 7René16-08-2018

Goed te doen, levendige camping

We zijn hier 1 week geweest tot 16/8. Camping met veel kleine plekken. Te klein voor caravan langer dan 4.5mtr opbouw. Er zijn een paar grote plekken. In hoogseizoen rumoerig, wel gemoedelijk. Langs de achterkant vd camping loopt een lawaaiige weg, langs een zijkant zijn de toiletten vd camping ernaast, ook snachts lawaai. Eerste 11 (van 17) gangpaden zijn voor vaste plekken vd Italianen. Deze caravans zijn overkapt met frame en zeil. Lijkt op vluchtelingen kamp. Geen moment onprettig gevoeld hierdoor, de Italianen zijn druk en best vriendelijk. Camping ligt op 1 km van strand. Er is een pendelbus. Dicht bij Pisa en Lucca. Er zijn winkeltjes en afhaal eten. Toiletten zijn ondanks intensief gebruik behoorlijk schoon. Boven verwachting.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 3Henk14-08-2018

waardeloos

wat een waardeloze camping. lijkt wel een gevangenis, groot hek erom heen. bij aankomst werden we gelijk gewaarschuwd onze fietsen goed op slot te zetten, want er werd gestolen. tenten op apart terrein. rest veelal vaste plaatsen. ziet er troeperig uit.

• 7rick de graaf14-05-2018

leuk maar een beetje vies

de camping is prima. goede prijs. het zwembad was niet zo speciaal maar wel diep. de hygiëne was niet zo goed. en er zat kopersulfaat (blauw/groen giftig spul) aan de leidingen en kraan. en er waren ook veel mensen aan het roken. er was ook een shuttle bus om naar het strand toe te rijden maar tijdens de siesta komen ze niet. ik waarschuw wel om niet met je auto naar het strand te gaan want er is betaald parkeren.

• 8Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 10Uwe26-12-2017

Campeggio meraviglioso con persone molto simpatico

Cosa ci è piaciuto di più: Il Campeggio è davvero liberale con Staff molto gentile. Animazione molto buono, che offre molto per i bambini. Il ristorante fantastico (nostro tip: spaghetti vongole). Buono servizio navetta per il mare.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10THUN, Kay und Jutta24-12-2017

Unser Urlaub war grandios *****

Am Meisten: 1. Personal - immer freundlich, immer hilfsbereit, einsatzfreudig, hat für evtl. auftretende Probleme immer eine Lösung und das seit Jahrzehnten, also kein einmaliger Eindruck!!! 2. Sauberkeit 3. Restaurant 4. Swimmingpool 5. Freizeitangebote

Am Wenigsten: Dass der Urlaub immer so schnell vorbei ist.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Italien pur und ganz viel Herz23-12-2017

Einmal und IMMER WIEDER

Am meisten hat uns der Platz gefallen und die Lage. Wir waren in einem Holzbungalow in Gang 9 (sehr ruhig). Jeden Morgen schien die Sonne auf unsere Terrasse und es war herrlich mit den Kindern dort zu frühstücken. Ab Mittag lag unser Bungalow im Schatten der Bäume und war immer angenehm kühl. Der Sportbereich hat unsere Kinder begeistert. Es gibt einen Fußballblatz, der auch für Basketball benutzt werden kann. Dieser wurde wohl erst kürzlich mit einem komplett neuen Belag versehen, sehr gut. Ein großer Spielplatz ist für die Kleinen gut, das hat unserer Kleinsten Tochter sehr gut gefallen. Sehr nett fanden wir die Angestellten auf dem Platz. Vom Platz ist man zu Fuß in etwa 20 Minuten am Meer. Das braucht man aber nicht. Es gibt auch einen Shuttleservice. 10 von 10 Punkten für die Rezeption und das Restaurant (und den Strand und das Meer). Fazit: Wir kommen wieder! Unsere Kleinste fragt schon jetzt: "Wann fahren wir wieder "in" Italien?"

• 10Staat v/h sanitair
  • 10Rainer und Antje Mangler-van Klev21-12-2017

Urlaub ab der ersten Minute

Die Lage ist ruhig und doch nah zu Ortschaften. Das Meer und der wunderbare Sandstrand kann zu Fuß oder mit dem Shuttleservice bequem erreicht werden. Der Campingplatz bietet alles was für einen Urlaub und den täglichen Bedarf benötigt wird. Freundlichkeit, Sauberkeit und Aufmerksamkeit ist stets und überall zu spüren. Ein idealer Ausgangspunkt für Erkundungen mit dem Auto oder der Bahn. Wir kommen immer wieder gerne hierher und freuen uns schon auf unseren dortigen Urlaub in 2018

• 10Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar