Camping Cisano / San Vito

Italië, Plaatsen rond het Gardameer, Bardolino

6.8Voldoende

• 7.3Eetgelegenheden
  • 6.3Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Cisano / San Vito voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Camping Cisano San Vito vind je aan het Gardameer. Deze camping is minder geschikt voor rustzoekers. Langs de camping loopt namelijk een hoofdweg en het animatieteam organiseert activiteiten tot middernacht. Camping Cisano en San Vito ligt precies tussen Bardolino en Lazise in, dus voor uitstapjes zit je hier goed.

930 reviews over Camping Cisano / San Vito

• 1Wouter11-09-2020

Onvriendelijk

Eerste vraag bij aankomst: “Wat komen jullie hier doen? Feesten zeker?!” We voelden ons dus totaal niet welkom. Ook bij het restaurant kregen we sterk de indruk dat ze ons liever niet op de camping wilden hebben. Chagrijnig en onvriendelijk. Ook het toiletgebouw was niet top. Donker en niet altijd schoon, ook geen toiletpapier aanwezig. Toen we weg gingen waren ze nog steeds niet klaar met ons. De camper stond niet goed geparkeerd (waren overigens met 1 minuut weer weg), toen we weg wilden gaan blokkeerde een personeelslid die het verkeer regelde onze camper met een grijns op zijn gezicht... heel erg kinderachtig..

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in september 2020

• 8Klomp08-09-2020

Mooie camping

We hadden een stacaravan geboekt bij Estivo. Een super mooie nette en luxe stacaravan. Echt een aanrader! Wij zullen dit zeker vaker doen.

Het is een grote camping en een nette camping. De camping word goed onderhouden en schoongemaakt.

Het eten in restaurant als de afhaal was goed. Ook de supermarkt heeft een groot assortiment.

Het zwembad is voor de kinderen top! De kinderen kunnen staan en heerlijk hun eigen ding doen. Een lekker ijsje eten aan het zwembad. Dat is pas genieten.

De speeltuin is alleen heel erg verstopt tussen de stacaravans. Aan het meer staat een schip daar kunnen ze ook wel even spelen.

De omgeving was echt geweldig! Veel stadjes op rij afstand van alles te beleven voor groot en klein.

Ondanks dat het ook regenachtig was hebben wij een TOP vakantie gehad op de camping.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2020

• 7Aniek02-09-2020

Prima camping, tegenvallende accommodatie

Het telefoon bereik is erg slecht. Je hebt nergens bereik op de camping. De stacaravan van Gustocamp was erg gedateerd en rook muf. Ontvangst van Gustocamp was ongastvrij. De caravans staan dicht op elkaar. Het nieuwe gedeelte ziet er wat beter uit, dit geldt ook voor de caravans. Het vernieuwde zwembad is erg mooi en leuk voor de kids.

• 4Staat v/h sanitair

• 9Chris24-08-2020

Geweldige locatie, mooie stacaravan, mooi zwembad

Wij hadden een stacaravan van Estivo, de estivo premium. Geweldige stacaravan van alle denkbare luxe voorzien. Camping ziet er netjes uit en het zwembad was geweldig voor onze kinderen van van 5 en 1 jaar. Heerlijk gelegen tussen Lasize en Bardolino. Zat bezienswaardigheden en heerlijk eten!

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 8Frank Koenders24-08-2020

Grote camping met mooi zwembad

Grote camping waar wij een basis caravan met airco via happy camp hadden gehuurd. Deze was basic maar prima. Camping zelf is erg groot maar wel netjes opgezet. Nieuwe zwembad is vooral voor kinderen erg leuk. Bij beide zwembaden is het handdoekje leggen waarbij mensen om 10u rennend naar een plekje gaan en handdoeken strooien. Als je later komt is het even puzzelen maar 2 bedjes zijn wel te regelen. Ik zou hier alleen als stel of met oudere kinderen niet heen gaan. Sanitair bij zwembad was vies en dat vind ik toch slecht zeker in corona tijd. Ook heb je het gevoel bij een voetbalwedstrijd te zijn want de badmeesters lopen letterlijk met de fluit in de mond rond en zijn (te) streng. Badmuts was verplicht dit jaar maar is niet zo’n probleem. Eten op de camping is goed en je loopt zo Cisano in. Bardolino en Lazise was ons persoonlijk wat te ver in de warmte en met kleine kinderen. Eindoordeel zou 7,5 zijn wat ons betreft.

• 7Staat v/h sanitair

• 8Ell19-08-2020

prima camping

1 week in een luxe stacaravan van touroperator gezeten. Het geld waard, afwasmachine en airco inclusief. Ontvangst door beheerder echtpaar was aller hartelijk. Veel tips gekregen wat mooie uitstapjes zijn om te doen met kinderen. Zwembad op san vito gedeelte is ondiep, echt een speelparadijs voor kinderen, met speeltoestellenen diverse glijbanen. Op camping aan overzijde van de weg is een dieper zwembad voor de pubers wel prettig. Gardameer op loop afstand. Niet gegeten op de camping alleen ijsje gehaald maar was niet zo lekker in vergelijking met het schepijs iets verder op verkrijgbaar bij een restaurant. Ivm sanitair in stacaravan geen oordeel over sanitair op camping zelf. Wasmachine ruimte was netjes onderhouden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 9Daantje12-08-2020

Fijne camping!

Deze camping is zeker een aanrader. Uit andere reviews begrijp ik dat mensen minder tevreden zijn bij bepaalde accomodaties die zij hebben geboekt. Wij hadden een stacaravan robino lux via camping geboekt en wij zijn zeer tevreden. Hij was erg schoon, had een goede airco en fijne veranda. Ook beddengoed en handdoeken incl. De ligging hiervan is ook goed; vlakbij nieuwe zwembad, supermarkt en restaurant. Het vernieuwde zwembad is top! De glijbanen zijn leuk tot een jaar of 12 en er mogen balletjes en luchtbedden enzo. Ook een leuk barretje is erbij. De supermarkt is zeer uitgebreid. Het restaurant is helemaal TOP te noemen. Wij zijn er, tegen onze verwachting in, zelfs 3 keer gaan eten. En 1x hebben we afgehaald. Echt erg goed eten. Vanaf de camping is het 40 min lopen naar Bardolino en 30 naar Lazise. Het personeel op de camping is zeer vriendelijk. Al met al hebben wij een erg goed verblijf gehad.

• 10Eetgelegenheden

• 8Angelique12-08-2020

Heerlijke vakantie

We hadden een last minute tent.Vriendelijk ontvangst op een bloedhete dag. Tent was prima en locatie ook. Dichtbij meer. Wel iedere keer een klim naar boven maar dat weet je als je hier op vakantie gaat. Sanitair was goed, regelmatig schoongemaakt. Miste wel een plankje in de douchecabine. Maar goed, alles went. Geen gebruik gemaakt van zwembad. Restaurant ligt aan het meer, heerlijke pizza's voor een goede prijs. Winkel met groot assortiment, lekkere broodjes. Camping ligt ideaal, je loopt zo langs het meer naar zowel Bardolino als Lazise. Goede bewaking op de camping. Camping houdt zich goed bezig met de situatie wat betreft corona, mondkapjes en desinfectie materiaal.

Wat ik als negatief heb ervaren is dat er te hard wordt gereden op de camping. Zowel door het personeel zelf (golfkarretjes) als gasten. In de nacht soms wat overlast door jeugd.

Al met al een hele fijne vakantie gehad

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 2Karin11-08-2020

Nooit meer

Wat een vreselijke camping was dit. De trap naar de bungalow toe was hartstikke scheef dat je er bijna vanaf viel. Eenmaal aangekomen in de bungalow zagen wij dat er allemaal bloed en gaten in de dekens zaten van de slaapbank en toen we 'm uit hadden geklapt konden we er niet eens meer langs om naar de keuken of badkamer te gaan. Mijn vriend was er ook gelijk al doorheen gezakt na nog niet eens 20 seconden. De douche zat pal naast de wc dus de hele wc wordt nat als je doucht. Ook de afzuigkap rammelde aan alle kanten en viel er ook nog af. Wij hebben gelijk een hotel geboekt en zijn hier gelijk weggegaan. We hebben onze aanbetaling niet terug gekregen en we moesten ook nog een 35 euro schoonmaak kosten betalen terwijl we er nog niet eens een uur waren en het al heel vies was.

• 2Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2020

• 10Diana Huygen05-06-2020

Fantastisch... een echte aanrader.

Wij gaan dit jaar voor de 7 keer op een rij heen. Boeken altijd bij de camping zelf. We zitten in sta caravan Rubino 5+1 direct aan het water. Caravan is simpel, wat je zelf mee moet nemen is koffiezetapparaat en waterkoker. Wij zijn met zijn 5 personen. Wij gaan met onze boot, dus een boei en verblijf boeken wij altijd voor het jaar erop als we op de camping zijn. Mooi nieuw zwembad, zonder badmuts. Goede pizza, supermarkt ed. In Cisano zelf zit een heerlijke bakker waar we elke ochtend brood halen. Op de receptie vriendelijk en behulpzaam personeel, waarvan er een paar Nederlands praten.

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair