Camping Cisano / San Vitosterstersterster

Italië, Plaatsen rond het Gardameer, Bardolino

6.4Voldoende

• 7.1Eetgelegenheden
  • 6.4Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Cisano / San Vito voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Cisano San Vito vind je aan het Gardameer. Deze camping is minder geschikt voor rustzoekers. Langs de camping loopt namelijk een hoofdweg en het animatieteam organiseert activiteiten tot middernacht. Camping Cisano en San Vito ligt precies tussen Bardolino en Lazise in, dus voor uitstapjes zit je hier goed.

920 reviews over Camping Cisano / San Vito

• 10Lynn03-01-2020

Geweldige camping !

Ik begrijp sommige reacties hier niet. Ik kom nu al voor de 5 de keer naar deze camping en vindt het geweldig. Al staanplaats gehad en ook vakantiehuisjes van touroperator. Vriendelijke ontvangst ! Helpen je met al je vragen ! Ligging is ideaal ! Je kan vanaf de camping langs het water te voet naar lazise en bardolino! Voor de camping stopt een bus, die je rond het gardameer brengt. Animatie is super ! Kinderen hebben altijd iets te doen. Zwembad is wel altijd goed vol, maar camping heeft eigen strand aan het meer. Ideaal dus ! Eetgelegenheden zijn top ! Je kan er eten en ook eten afhalen. Prijzen vallen goed mee ! Ik vind het een super camping en kom er graag terug langs !

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 2019
    4Puffin 8316-09-2019

Luidruchtige camping, geen aanrader

Het is een zeer luidruchtige camping, die onverzorgd oogt. We verbleven in een accomodatie van touroperator (caravan lux, gelegen in via Mantova). Wij zijn dertigers en houden op vakantie van een camping waar we 's avonds nog gezellig op het terras van de accomodatie kunnen genieten van de rust. Dit is hier haast onmogelijk. Overdag worden er op de camping werken uitgevoerd. Elke avond tot 22u is er het springkasteel dat vlak naast de accomodatie staat. En wanneer het springkasteel sluit hoor je de drukke weg naast de camping. De afgelopen 2 jaar verbleven wij op 3 verschillende 4-campings in de omgeving van het gardameer. Wanneer ik de vergelijking maak met andere 4-campings is het me een raadsel hoe deze camping aan 4 sterren komt.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 9TM9004-09-2019

Hele leuke en mooie familiecamping

Hele mooie camping! Wij zaten in een stacaravan op het Cisano gedeelte. Alles is netjes onderhouden. Beide restaurants zijn niet te duur en je kunt er goed eten. De supermarkt winkel heeft ook een heel groot assortiment en alles tegen normale prijzen. Lazise en Bardolino liggen beiden op loopafstand, erg leuk! De zwembaden zijn allebei mooi en goed onderhouden. Het privéstrandje aan het meer is ook heel fijn. Enige nadeel hieraan is dat er weinig ligbedjes zijn en deze al in alle vroegte gereserveerd worden door gasten die pas in de middag verschijnen. Al met al een hele leuke, grote camping waar we zeker nog eens zullen terugkeren! Met verbazing dan ook de slechte reviews gelezen...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8N01-09-2019

Mooi nieuw zwembad

Twee prima zwembaden. Het grote nieuwe zwembad op het San Vito gedeelte is niet diep en was vooral bij de kinderen erg in trek. Zij willen zeker nog eens terug. 'S nachts heerlijk rustig. Sanitair op San Vito gedeelte zag er prima uit. Omgeving mooi, wel erg druk in hoogseizoen. Bardolino en Lazise op loopafstand. Lekkere pizza's in beide restaurants gegeten. Voldoende te krijgen in supermarkt op de camping zelf.

• 8Fam met kleine kinderen24-08-2019

Super leuk!

Op het SAN vito gedeelte is een nieuw zwembad geweldig voor kleine kinderen. Jammer dat hij pas om 10:00 open ging de laatste paar dagen ging hij wat eerder open. Personeel supermarkt waren niet heel vriendelijk. Gardameer was wat verder lopen vanaf het SAN vito gedeelte, maar goed te doen. Animatie vond ik wat minder heb beter meegemaakt hebben er ook niet veel gebruik van gemaakt. Supermarkten in de buurt Lidl in bardolino erg klein maar als je 500 meter verder rij is er een grote spar. Wij hebben er een leuke vakantie gehad met onze kinderen!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Mevr R22-08-2019

Geen camping voor pubers, te stil, verder prima

Heel schoon toilet gebouw, grote maar rustige camping, voor pubers( 16 18 20)niets te doen, moet om 22.30 stil zijn, geboekt bij touroperator, hadden super nieuwe stacaravan van touroperator ( goed bed en kussen), echtpaar van touroperator aldaar zeer vriendelijk en behulpzaam. Caravan happy premium plaats 25 had een prachtig uitzicht op t meer, bevond zich bij het nieuwe zwembad. Hier mocht zonder badmuts gezwommen worden. In het meer zwemmen prima te doen zonder waterschoenen. Bij t meer was een zandstrand met voldoende ruimte voor een zonnige of juist schaduw plek. Het dorpje cisano had een kleine boulevard/ haven met goede restaurants, al waren de 2 restaurants van de camping ook goed. Naar lazise of bardolino lopen was drie kwartier /uur lopen met soms een zwerm muggen als je langs gras of riet liep. Op camping geen last van muggen. Prachtige natuur, brassa slucht rijden, Verona, Borghetto en Solferino(napoleon aanrader.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 4Ronald20-08-2019

Never nooit meer

Beste mensen. Niet aan beginnen. Er zijn genoeg andere campings waar heen kunt aan het Gardameer. Bij deze zien ze ons nooit weer. Wat een onbeschofte ontvangst door de mensen van de touroperator.Word je niet echt happy van. Restaurant is wel een dikke voldoende met vriendelijk personeel. Security of bewaking net hoe je het wil noemen zijn een verschrikking. Staan 's avonds nog net niet bij je op de veranda maar wel gevaarlijk dicht bij.Beetje jammer.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Nenn18-08-2019

Geweldige camping!

Super camping! Vol ongeloof zit ik de laatste reacties hieronder te bekijken. Dat het zwembad dicht was ivm modder was na het vele noodweer waar de camping helaas mee te maken heeft gehad, niet na een buitje! De dag dat wij aangekomen zijn, was de ravage hiervan zichtbaar en wij waren blij dat we niet een week eerder waren (zowel vrijdag als dinsdag is de camping getroffen). Dat heeft men echt zsm opgelost en wij hebben tijdens ons verblijf nog een leuke poolparty gehad ‘s avonds. De containers werden bij ons dagelijks leeg gehaald en waren er echt in overvloed, heb dus geen overvolle containers gezien. Het onderhoud van de camping was prima in orde. Ook werd het sanitair hele dag door schoongemaakt. Vriendelijk personeel en bewaking treedt terecht op bij overlast! Je loopt/fietst hier via een pad zo naar Bardolino en Lazise. Wij hadden vanaf onze plek een super uitzicht over het meer. Wij hebben onze vakantie hier verlengd.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 7Jolanda18-08-2019

Prima camping met twee zwembaden.

In een stacaravan gezten van een touroperator vlakbij het kleine zwembad. Daar moet je een badmuts op, wat geen probleem is en zijn daar te koop voor € 2,00. Nette stacaravan met een longe gedeelte op de veranda (bedden we hard). Om 23:00 moet je wel stil zijn daar zijn de nachtwakers wel Vanuit de camping loop je in ongeveer 35 min. naar Bardolino en de andere kant op naar Lazise wat allebei erg leuke stadjes zijn. De mensen van het animatie team doen hun best, maar is niet super. Wel voor kleinere kinderen. Lidl in Lazis. Die kant op rijden erg druk maar hebben wel veel. Anders naar Lidl in Bardolino, is kleiner maar op zich prima. Standje bij de camping stelt niets voor en veel mensen zitten langs het fietspad. Als je vanuit de caming een stukje naar rechts loop, is daar een prima stenenstrandje om te . Alles bij elkaar fijne vakantie waar je alle kanten op kan voor een dagje uit. Helaas door een zware regenval het nieuwe zwembad gesloten.

• 6Eetgelegenheden

• 3Remon van Dijk14-08-2019

weggegooid geld

Beste mensen , als u overweegt om te boeken op cisano San Vito zou ik dat maar niet doen . De camping oogt rommelig met overvolle afvalbakken . Als je s' avonds even aan een borreltje zit struinen er voortdurend (bewakers)rond je caravan dit zijn een paar ongeschoolde werkelozen die zich heel belangrijk voelen en voordurent komen zijken. Bij een regenbui loopt het nieuwe zwembad vol zand want deze ligt op het laagste punt van de camping , erg slim bedacht . Wij hadden een caravan van touroperator alles wat er kon lekken dat lekte ook , en als je verhaal ging halen verstonden ze in één keer geen Engels . Zijn al ruim 10 jaar naar het gardameer geweest dit was veruit de slechte camping . Oh ja wel een goed restaurant en heerlijke pizza's voor normale prijzen . Dus als u uw zuurverdiende centen goed wilt besteden moet u hier niet zijn .

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2019

50 tips over Camping Cisano / San Vito

• hanny, 28-06-2014

Als je naar deze camping gaat zorg dan dat je op het onderste gedeelte komt, aan de meer kant.

• karin79, 03-05-2012

Huur fietsen. Vanaf de camping kun je zo de boulevard op en fiets je zo naar Garda en andere plaatsjes. Als je de andere kant opgaat kun je naar het mooie, sfeervolle Lazise fietsen.

• de haard, 19-07-2012

wij zijn in lasize, sirmione, peschiera, garda, en nog wat kleine plaatsjes geweest! allemaal anders maar zo mooi! ook gardaland is een aanrader! erg leuke achtbanen, we hebben in lasize een 40 pk bootje gehuurd je hebt hiervoor geen vaarbewijs nodig en je betaald €150,- voor 3 uur dus dit is heel weinig! en hoelanger je hem huurt hoe goedkoper het word! venetie en verona zijn ook erg leuk om te bezoeken!

143 vragen over Camping Cisano / San Vito

• Miranda, 24-07-2019

Auto naast stacaravan

Hoi wij hebben een stacaravan geboekt, mijn vraag is of je de auto erbij kunt zetten?

• Dea, 22-07-2019

Is het nieuwe zwembad al klaar , opcamping cisano san vito . Wij gaan in september .

• Suus, 08-04-2019

Kampeerplek

Mag je op deze camping twee tentjes plaatsen op 1 staplaats? We zijn in totaal 4 personen (twee stellen).

Camping Cisano / San Vito info

• Aantal sterrensterstersterster