Camping Cisano / San Vito

Kleine hotelsWeer vandaag21°13°
Camping Cisano / San Vito

We hebben een aantal aanbieders voor Cisano / San Vito voor je op een rij gezet:

826 reviews over Camping Cisano / San Vito in het Nederlands

Met jonge kinderen

Super vakantie

Berg
16-9-2018

Na een lange rit met veel files kwamen we aan op onze vakantie bestemming.we hadden een bungalow zaffiro (cisano zijde) geboekt deze bungalow voldeed volledig aan onze verwachting klein maar fijn wel een groot terras.het zwembad is heerlijk kinderen kunnen door heel het bad lopen voor de allerkleinste zou het leuk zijn als er een kleine glijbaan in het zwembad word geplaatst.de camping word netjes bij gehouden.iedere ochtend kan je terecht in de winkel voor verse broodjes.winkel personeel is wat chagrijnig.

Te weinig waar voor je geld

Pascal Middelveld
2-9-2018

We kwamen aan in de drukte om in te checken en dat was te merken bij het personeel. Niet vriendelijk, geen veel plezier wensen etc. Verder voor negatief:

Er zijn veel te weinig plekken bij het zwembad (die niet schoon is), waardoor mensen massaal handdoeken gaan leggen in de ochtend. Doe je dit niet, dan heb je weinig kans op een plekje.

€3,50 per keer betalen om je kind te laten springen op springkussens die OP de camping staan. Dit is echt absurd!!

Ontvangst en internet op en rond de camping is bijna 0, en betaalde WiFi is heel erg slecht, dus aan je smartphone heb je weinig.

Minidisco begint om half 9, best wel laat voor de kleintjes.

De drukke weg tussen de camping delen is echt niet fijn.

Alles op de camping is prijzig.

Positief:

Goed en schoon huisje(type albatros), de Nederlander die over deze huisjes gaat, is wel heel tof!

Leuke omgeving met super dorpjes en bezienswaardigheden.

De horecavoorzieningen zijn goed.

Zeer matig

Verwegistan
28-8-2018

Last minute vrij goedkoop een weekje met het vliegtuig dus weinig verwachtingen. Maar toch 1 van de minste campings waar we ooit zijn geweest. Positief: geweldige omgeving, prima restaurants, vrij compleet campingwinkeltje en het gedeelte bij het meer ziet er aardig uit. Negatief: dramatische ligging aan een drukke weg met slechts 1 oversteek, zwembad gedateerd en veel te klein voor het aantal gasten, veel krappe plekken en hutje mythe op elkaar, een kamer (gebouw Perla) zonder airco, beroerdecdouche en lekkende sifon, onverzorgde indruk, vermoeid personeel en schandalig slechte (betaalde!) Wifi. Eenmalige ervaring.

Nooit meer!!!!!

walbo
22-8-2018

1 nacht op deze dure camping gestaan en van ellende weggegaan. Als je van een grote camping houdt met veel animatie, dan zit je hier goed. Wij hadden een mooie plek met uitzicht op het gardameer. Wel veel geluidsoverlast van de animatie tot 23 uur. En daarna de grotere jeugd, die de hele nacht voor je plek op het aangelegde strandje zitten te chillen/lawaai maken. Geen natuurlijk strand. Voor het gardameer moet je een fietspad oversteken, waar je niet aan het strand kunt liggen, maar weer terug de camping op moet lopen om daar op een zelf gecreeerd strandje te liggen. 's-Morgens werd je wakker gemaakt door veegwagens, bladblazers en personeel die de bedjes aan het opruimen zijn (lees met de bedjes gooien). Daarna de hele tijd in 3 talen het geschreeuw door de luidsprekers welke animatie er is. Sanitair was schoon maar douches waren zeer slecht en 80 euro per nacht betalen en dan geen wc papier op de wc is belachelijk.

Wat een ellende

De jong
19-8-2018

Wat een ellende, caravan viel van ellende uit elkaar en was erg smerig. We zijn alle 5 ziek geworden, kan toeval zijn.... receptie was op de door hun aangegeven 2x 1 uur per dag niet aanwezig. Slapen zo dicht bij een drukke provinciale weg is ook lastig. Kortom, wij nooit meer!!

Net terug van 2 weken Cisano - San Vito. We waren er al eens geweest, 18 jaar geleden en toen hadden we een bungalow Ametista. Deze keer echter zaten we in een stacaravan van het type Turchese, 6+1-persoons.

De caravan was nieuw, dus kraakhelder, met een geruisloze airco en voorzien van alles wat in de omschrijving genoemd wordt. Plek was mooi, wel hoog op de camping, dus dicht bij de grote weg van Lazise naar Bardolino (iets om rekening mee te houden als je thuis geen lawaai van verkeer gewend bent). Ook als je iets minder goed ter been bent moet je niet op deze camping komen; te groot, te steil en teveel trappen. Verder, wat de caravan betreft; niet boeken als je echt met 7 personen bent want veel te klein. kamertjes te klein, bedden van 140x180, echt onder de maat. Wij waren met z'n drietjes, was goed te doen, ieder een eigen kamer. Met 2 in het 2-persoons bed was echter niet te doen.

Lat but not least; heerlijke vakantie gehad! :o)

Nooit meer, no value for money

Wytie
18-8-2018

Ligging aan het meer. Dicht bij het leuke Lazise en Bardolino. De stacaravans zijn erg dicht op elkaar geplaatst, dus wenig privacy en niet schoon. We zaten onder de bulten na een paar nachten. Matig zwembad. Smalle vieze strandjes aangelegd bij het meer en de animatie was zeer matig en rommelig. Alles is goed geregeld op deze best prijzige locatie, in de zin van vriendelijkheid en service van de Italiaanse staff. We hadden meer prijs kwaliteit verwacht. Jammer.

Nooit meer!!

Etelka
14-8-2018

De stacaravans stonden erg rommelig bij elkaar. Goede plek om de auto te parkeren bij accommodatie was erg slecht. Rij/looppaden waren in slechte staat.

Wel goede bewaking bij in- en uitgangen.

Internet was erbarmelijk slecht . WiFi kon worden gekocht maar dan alleen bij de receptie worden gebruikt. Met kinderen die ‘savonds laat nog buiten de camping verblijven is het gewoonweg frustrerend als er niet met ze kan worden gebeld of geappt.

Deze slechte service is gewoonweg niet meer van deze tijd.

Nooit meer touroperator

Sander
13-8-2018

We zijn met het gezin op vakantie geweest naar deze camping, bij touroperator. In december '17 geboekt zodat je er lang naar uit kan kijken.

Helaas viel de vakantie tegen, omdat we o.a. de locatie waar het huisje (nr 39) stond echt niet oke is.

Het staat pal aan een doorgaande weg en aangezien er geen geluidswerende maatregelen zijn getroffen, hebben we het echt als verschrikking ervaren. Het verkeer raast je voorbij en zelfs met oordoppen in, voel je het zware dreunen van sommige vrachtauto's voorbij komen.

Volgens onze beheerder behoren wij tot de 1-2% die hier last van heeft, 98% zou hier geen last van hebben. Als ik de verschillende reviews over deze locatie lees, reageren een hoop mensen uit deze 1-2%.

Hadden we dit van te voren geweten, doordat het vermeld stond. Maak je een bewuste keuze, dit hebben we zeker niet gedaan en helaas voor ons was alles vol en konden we nergens anders naar toe.

Prima

Marleen
12-8-2018

Prima camping. Hier en daar wel weinig ruimte om de caravans heen. Zat achteraa op de camping tegen de weg aan. Na 24 uur went dat. Konden bij aankomst de caravan in die nieuw en schoon was.

Het enige minpunt was de receptie bij vertrek. Kwam met t zelfde formulier als de buurman die werd keurig afgehandeld en bij mij gingen ze onredelijk doen.

Go4Holiday.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cisano / San Vito in Bardolino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cisano / San Vito zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.