Géén boekingskosten

Camping Cisano / San Vito

ItaliëPlaatsen rond het GardameerBardolino

We hebben de beste aanbieders voor Camping Cisano / San Vito voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 927 reviews
+102/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.3VoldoendeScore uit 927 reviews
  • 6.4Staat v/h sanitair
  • 6.2Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Cisano San Vito vind je aan het Gardameer. Deze camping is minder geschikt voor rustzoekers. Langs de camping loopt namelijk een hoofdweg en het animatieteam organiseert activiteiten tot middernacht. Camping Cisano en San Vito ligt precies tussen Bardolino en Lazise in, dus voor uitstapjes zit je hier goed.

945 Reviews over Cisano / San Vito

• 8Chantal Crutsen14-05-2022

Ideale ligging direct aan het gardameer

De camping bestaat uit 3 gedeeltes. Er is een nieuw,mooi zwembad. Vooral voor kleinere kinderen erg leuk. Het gedeelte van het zwembad is goed opgeknapt en als je geluk hebt, heb je een mobile home tussen de olijfbomen. De camping heeft een uitstekende supermarkt. Verder 3 restaurants met uitstekende pizza's om af te halen. Wifi is alleen bij de receptie en het restaurant bij het gardameer. De ligging is ideaal, tussen Bardolino en Lasize in (beide ong 30 min lopen). Nadeel is dat het aan een drukke weg ligt. Dit kan in de zomer wel eens een nadeel zijn

• 7Eetgelegenheden
  • 1Jan31-01-2022

Waardeloze receptie, nooit rechtstreeks boeken!

Waardeloze receptie. Rechtstreeks via de camping (website in Nederlands, keurig) 14 dagen in juli/augustus een XXL chalet geboekt. Officiële reservering en gegevens voor aanbetaling ontvangen. Moest binnen 14 dagen aanbetalen, maar binnen een week kreeg ik een mail van de camping dat ineens de 2de week volgeboekt was. Of ik even een andere periode langs zou willen komen??? Dat terwijl ik alle officiële papieren en bevestigingen ontvangen had.

Mensen let op met deze lui, alleen boeken via Nederlandse bedrijven, anders sta je waarschijnlijk met legen handen in de vakantie. Typisch Italiaans.

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 3Rick07-10-2021

4 Sterren? Ja 2 op de gevel en 2 in de ruit!

Wij zaten op het San Vito gedeelte waar over het algemeen alleen maar verschillende types chalets staan van diverse touroperators. Na een voorspoedige autoreis van 12 uur op plaats van bestemming aangekomen en de ontvangst en check-in bij de receptie op de camping zelf verliep voorspoedig. Daarna werden wij door de vriendelijke receptionist verwezen naar een straatje waar de touroperators hun eigen tent/chaletje hebben. Sleutel opgehaald en om 16:00 uur (eerder kan niet en wij waren er reeds vanaf 08:30 uur) naar het chalet aan de Via Udine 31 gegaan. Auto parkeren in het straatje of naast je huisje is een gedoe. Het is ieder voor zich; logisch nadenken en je auto zo parkeren dat er voor een ander ook nog een mogelijkheid is om deze bij je huisje te parkeren is voor sommigen een hele opgave. Wij hadden het middelste chalet van 3 en aan de overkant van het straatje stonden 4 kleinere chalets. Weinig ruimte er tussen voor onze SUV. Maar

• 6Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 6Monique05-09-2021

Niet nog een keer

We zijn 1 week op deze camping geweest. Accomodatie was top!, een mooie lodgetent van touroperator.. Nog nooit zo’n hygiënisch sanitair meegemaakt als op deze camping. Er werd de hele dag gepoetst. De ligging was ook super. Maar nu de mindere punten: erg onvriendelijk personeel. Overal wordt je afgesnauwd. Supermarkt en het restaurant beneden zijn dan wel het toppunt van onvriendelijkheid. Bah, wat een botte en onvriendelijke mensen. Zeer slechte animatie, en alles staat hutje mutje. Deze camping is zeer zeker geen 4 sterren waard. Wij komen al 11 jaar aan het Gardameer, er zijn veel betere campings als deze. Voor ons geen tweede keer op deze camping. Wel alle lof voor rent a tent

• 2Eetgelegenheden
  • 9Cassandra31-08-2021

Echt een fantastische camping! Ontzettend schoon ook! De ligging was perfect. Pal aan het Gardameer en het zwembad is buitengewoon fantastisch! Enige nadeel (of voordeel, het is maar hoe je het bekijkt op vakantie): Er is geen internet. WiFi is bizar duur en werkt niet bij de accommodatie. Ga je op 4G/5G over, heb je geen signaal. Je moet echt uitwijken naar een stadje verderop om te kunnen internetten. Whatsappjes sturen gaat nog best. Ik vind dat persoonlijk geen nadeel, maar ik vermeld het wel even voor mensen die daar anders over denken.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8P Donkers29-08-2021

Prima camping als je op San Vito gedeelte zit.

Wij zaten met onze 3 kinderen (2,3,5 jaar) op het San Vito gedeelte van leuke nieuwe zwembad in een prima happy premium stacaravan van luxcamp (=happycamp). Onze zoon van 3 kon overal in het bad staan dus kon (met zwemvest) overal spelen. Onze zoon van 2 vermaakte zich top in baby gedeelte. Vlakbij zwembad is er in de avond een springkussen/trampolinepark geopend ( 4,50 per kind per keer). Camping ziet er verzorgd uit. Het feit dat de camping eigenlijk uit 3 delen bestaat maakt sommige afstanden wel wat groter (naar het meer bijv.). Tevens is het een camping met hoogteverschil dus houd hier rekening mee. Hebben geen gebruik gemaakt van sanitair/restaurant/kidsclub dus geen oordeel. De mini-disco is wel prima. Campingwinkel is ok, verse broodjes niet hoogstaand. Al met al een prima camping! De andere kant van de weg is ook San Vito maar zag er een stuk minder uit, zwembad daar is niks. Cisano gedeelte=vooral tenten. Veel Nederlanders!

• 8Eetgelegenheden
  • 5Fleur26-08-2021

Niet voor herhaling vatbaar

Deze camping is geen 4 sterren waardig. We hebben ons vermaakt, maar zullen hier niet terug keren. Wij stonden op het hogere gedeelte van Cisano. Minpunten: sanitair niet schoon, onvriendelijk personeel, geen bereik met je telefoon op de gehele camping, in 11 dagen geen bewaking gezien, personeel rijdt als gekken met de golfkarren, kleine staanplaatsen, geen watertappunten rondom de staanplaatsen, weinig animatie, slecht onderhouden, echt vergane glorie. De minigolf baan stond na een regenbui na 10 dagen nog steeds vol met water. Pluspunten: leuk zwembad, alles te krijgen in de supermarkt. Ligging tov restaurants in de buurt. Kortom: ons zien ze hier niet meer.

• 2Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 4Rudie Sandmann24-08-2021

Zeer tegenvallende Camping

Camping San Vito verdient zeker geen 4 sterren. Minpunten; Geen Internet op de hele campingOm een stoel te bemachtigen bij het zwembad moet je zeker 3 kwartier in de rij staan om een handdoek op de stoel te leggen. Capaciteit van het zwembad sluit zeker niet aan bij de hoeveelheid mensen op de camping.Verder zou je de auto bij het huisje kunnen parkeren. Niet dus. Absoluut geen parkeerruimte, waardoor de weg werd geblokkeerd. Veel ergenis tot gevolg.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8Nils24-08-2021

Gezellige camping, direct aan het meer

Levendige, grote camping, direct aan het Garda meer. Gezellige plaatsen op loopafstand via een leuke route langs het meer.Ontvangst is netjes, er is veel begeleiding. Voor checkin word je met een golfkarretje langs de verschillende vrije plekken gereden om zo je keuze te maken (wij hadden niet gereserveerd maar er was plek zat)Voor Italiaanse begrippen best ruime plekken. Sanitair is wat gedateerd maar wel schoon. Wel valt op dat er veel gesloopt wordt en dat dit niet direct gerepareerd wordt. Ondanks het levendige karakter van het de camping is het ‘s-avonds na 11 uur stil is op de camping. Er is een pizza restaurant op de camping maar ik zou even de camping aflopen en lekker aan het meer gaan eten.Zet je tent en luifel wel goed vast want het weer tussen de bergen kan opeens snel omslaan en voor je het weet ligt je tent omver. Niet voor rustzoekers, maar als je van gezelligheid houdt, een prima optie!

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 6Michael24-08-2021

Nooit meer.

Het ligt er maar net aan waar je hebt geboekt en waar je wordt weggestopt. Wij hadden geboekt via Vacanceselect, maar bleken een caravan van Happy Camp te hebben. Je moet via hun receptie zaken doen, ze zijn alleen amper aanwezig of bereikbaar. Die bereikbaarheid had vooral te maken met dat je telefoon amper bereik heeft op de camping. Het gerucht gaat dat er jammers overal hangen. Onze caravan stond behoorlijk beroerd opgesteld met pal naast ons de volgende en een meter voor ons ook weer een andere. Hutje-mutje-massa-is-kassa principe, dit was zeker niet overal het geval! Zwembad op San Vito was mooi voor de kinderen. Maar geen bedje te krijgen, aangezien de eerste mensen al 3 kwartier voor openen in de rij gaan staan. Al met al hebben de kinderen het goed naar hun zin gehad, wat de vakantie goed maakt. In ieder geval nooit meer deze camping, omdat wij echt een pechplek hadden. Restaurant boven iig erg goed!

• 9Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar