Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

155 Reviews over Casa Valle Erro

• 10Sippy ten Brink23-10-2021

We verheugen is nu al op de volgende keer!!!!!!

Het leven moet gevierd, geleefd en van genoten worden. Dat doen we hier nu al weer voor de vierde en zeker niet voor de laatste keer. De luxe appartementen van Case Valle Erro zijn * waard (VIJF). Voortreffelijk gastvrouw/ heer: Gerda en Pieter. Een geweldige Piemontese kok, die twee keer per week voor de gasten kookt. Gastheer Pieter die als vanouds de barbecue bestiert op de dag van aankomst. Het is Genieten met een hoofdletter. De ontbijtjes van Gerda. Niet te evenaren. En dan nog de prachtige omgeving. Ebikes huren (adres bekend bij de eigenaren) en heerlijk fietsen in de omgeving. Met de trein (geen parkeer gedoe) ben je zo in Turijn, een dagje op en neer naar Genua. En dan nog eens de dorpen in de buurt. Massage en yoga op verzoek op locatie. We hebben weer genoten. Grazie mille.

• 10Alaine en Albert15-10-2021

Thuis komen in Italie

Het is een geweldige lokatie zoals ik al zei thuiskomen in Italië . De eigenaren zijn zeer gastvrij en vriendelijk gelijk weer geboekt voor volgend jaar . Als je echt wil relaxen is dit de aangewezen lokatie . De rust de omgeving top. De drukte kan je opzoeken . Zeer de moeite waard 💕🇮🇹

• 10Marcel11-08-2021

Paradijsje in Piëmont

In juni met z’n tweeën een week verbleven op deze schitterende voormalige wijnboerderij. Wat een heerlijke week hebben we gehad. Jan Pieter en Gerda hebben hier echt een klein paradijs op aarde weten neer te zetten. Zowel de appartementen en de tuin zijn met oog voor detail gebouwd en aangelegd. Een schitterend zwembad met prachtig uitzicht biedt verkoeling na een dag het Piedmontese landschap te hebben verkend. De gezamenlijke etentjes die worden georganiseerd zijn erg gezellig. Niets moet en alles mag. Op verzoek maakt Gerda heerlijke ontbijtjes klaar die zo op je veranda worden gebracht. Als je iets wilt ondernemen in de omgeving weet Gerda waar je moet zijn en organiseert het voor je. Wij hopen hier zeker nog eens terug te komen.

• 10Margot Deferm13-12-2020

Dit jaar was de 9de keer bij Casa valle Erro !

Na zoveel jaren is het steeds een beetje thuiskomen op deze luxe locatie. We verheugen ons telkens op de rust, het heerlijke eten, de voortreffelijke wijnen, de gastvrijheid van Gerda en Jan Pieter en alle comfort van deze accomedatie.

• 10Jan Hoogeveen17-11-2020

Superverblijf in Piemonte

Diverse malen op dit adres bij Gerda en Jan-Pieter geweest. Het zijn onvergetelijke vakanties waarbij de gastvrijheid en kwaliteit bovenaan staan. De gasten worden allerhartelijkst verwelkomt waarbij het hen aan niets ontbreekt. De verblijven zijn ontzettend luxe en mooi ingericht en van alle gemakken voorzien. Er worden hele gezellige diners georganiseerd waarbij de gasten aan een grote tafel gezellig bij elkaar zitten om te genieten van overheerlijke gerechten uit Piemonte. We hebben door de jaren heen een hechte band gekregen met Gerda en Jan-Pieter, want zij doen alles voor de gasten met heel veel liefde en aandacht. Een echte aanrader👍👍👍

• 10Renate31-08-2019

Heerlijke plek, alles klopt

Fantastische locatie voor een onbezorgde vakantie. Appartementen van alle gemakken voorzien. Heerlijk zwembad en hottub. Drie keer in de week heerlijk eten met de andere gasten. Gerda en Jan Pieter weten echt wat de vakantieganger nodig heeft om te ontspannen of je nu met zijn tweeen bent of met het hele gezin.

• 10Alaine de Kievith02-10-2018

meest geweldige complete vakantie .

Eigenlijk kan ik geen min punten bedenken . We hebben een top vakantie gehad . Het complex is zo geweldig is echt niets te verzinnen wat niet goed was . Gastvrouw en gastheer zijn geweldig .

• 10Karin Kruse11-08-2018

Het ontbreekt hier aan niets.

Wij zijn al vaker naar dit soort kleinschalige accomodaties in Italië en Frankrijk geweest maar Casa Valle Erro overtreft alles. De appartementen zijn zeer ruim, zeer schoon maar bovenal met veel liefde en aandacht ingericht. Wat we ook zeer waardeerden is, dat er aan alles is gedacht zoals kolen voor de barbecue, koffiecupjes voor het espressoapparaat, wasmiddel voor de wasmachine er liggen zelfs Nederlandse boeken en tijdschriften. Wat we ook erg gezellig vonden waren de drie avonden dat er samen met alle gasten werd gegeten in de buitenkeuken. We hebben scooters en Electrische fietsen in de buurt gehuurd en deze worden afgeleverd bij de Casa, aanrader! Gerda en Jan Pieter willen je overal me helpen en alles voor je doen. Toen we in de auto terug naar huis zaten kregen we een app van Gerda dat we iets hadden laten liggen en dat ze het zou opsturen. Een week later kwam de post het afleveren, wat een service!

• 10Wendy23-07-2018

Fantastisch!

Wat hebben we een heerlijke, ontspannen vakantie gehad! Geweldige ontbijtjes, een top zwembad en niet te vergeten de gezellige gezamenlijke etentjes, de Shiatsu massages, de hot tub, het mooie appartement en de enorme gastvrijheid maakten het een onvergetelijke week! Gerda en Jan Pieter bedankt! We komen zeker nog eens terug!

• 10Andy Toussaint26-06-2018

Heel rustgevend en adembenemend mooi

Lijkt bijna onmogelijk, maar iedere keer we hier komen is er iets nieuw en wordt het nog beter. Dit dankzij het harde werk van JP in de wintermaanden.

Appartement Casa Valle Erro info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden