Reviews over Melazzo

meest geweldige complete vakantie .

Alaine de Kievith,
    2-10-2018

Eigenlijk kan ik geen min punten bedenken . We hebben een top vakantie gehad . Het complex is zo geweldig is echt niets te verzinnen wat niet goed was . Gastvrouw en gastheer zijn geweldig .

Het ontbreekt hier aan niets.

Karin Kruse,
    11-8-2018

Wij zijn al vaker naar dit soort kleinschalige accomodaties in Italië en Frankrijk geweest maar Casa Valle Erro overtreft alles.

De appartementen zijn zeer ruim, zeer schoon maar bovenal met veel liefde en aandacht ingericht. Wat we ook zeer waardeerden is, dat er aan alles is gedacht zoals kolen voor de barbecue, koffiecupjes voor het espressoapparaat, wasmiddel voor de wasmachine er liggen zelfs Nederlandse boeken en tijdschriften.

Wat we ook erg gezellig vonden waren de drie avonden dat er samen met alle gasten werd gegeten in de buitenkeuken.

We hebben scooters en Electrische fietsen in de buurt gehuurd en deze worden afgeleverd bij de Casa, aanrader!

Gerda en Jan Pieter willen je overal me helpen en alles voor je doen.

Toen we in de auto terug naar huis zaten kregen we een app van Gerda dat we iets hadden laten liggen en dat ze het zou opsturen. Een week later kwam de post het afleveren, wat een service!

Fantastisch!

Wendy,
    23-7-2018

Wat hebben we een heerlijke, ontspannen vakantie gehad! Geweldige ontbijtjes, een top zwembad en niet te vergeten de gezellige gezamenlijke etentjes, de Shiatsu massages, de hot tub, het mooie appartement en de enorme gastvrijheid maakten het een onvergetelijke week! Gerda en Jan Pieter bedankt! We komen zeker nog eens terug!

Heel rustgevend en adembenemend mooi

Andy Toussaint,
    26-6-2018

Lijkt bijna onmogelijk, maar iedere keer we hier komen is er iets nieuw en wordt het nog beter. Dit dankzij het harde werk van JP in de wintermaanden.

Fantastisch!

Paul,
    13-5-2018

We hebben een super week gehad, dankzij Gerda en JP! Mooie lokatie, super verzorgd! De barbecue en pizza avond waren ontzettend gezellig! Het weer hielp ook mee om heerlijk te kunnen zwemmen. Piemonte is prachtig en de wijn en het eten natuurlijk top! Tot de volgende keer!

Melazzo scoort een 7,9 uit 10, op basis van 18 reviews