Melazzo

We hebben een aantal aanbieders voor Melazzo voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Melazzo voor je op een rij gezet:

Reviews over Melazzo

Rustige en veilige plaats.

Ernst-Jan en Andrea,
    7-8-2013

Melazzo is een kleine plaats. Acqui Terme is dichtsbijzijnde grote plaats, die 10 minuten rijden is. Een leuke plaats die voor de toerist wat te bieden heeft aan bezienswaardigheden, restaurants, markten en winkels.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Een Oase van Rust..

Arthur en Elian,
    4-5-2013

Melazzo is pittoresk, Aqui Terme de bruisende kern voor je verblijf in die regio. Afstanden zijn niet groot, reisduur vanwege de kleine provinciale wegen wat langer. Maar met alle mogelijkheden met betrekking tot eten, drinken (denk aan de vele wijnhuizen), cultuur en rustieke omgeving is de Piemonte het nieuwe Toscane (maar dan wel veel dichter bij).

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

Rustig, en omgeven door een prachtige natuur

valerie monset,
    4-9-2012

Uitstekende bestemming om even aan het jachtige leven te ontsnappen, en te genieten van La Dolce Vita, het is er echt thuiskomen!

Melazzo heeft zijn eigen waarde behouden, en is zeer typisch Italiaans. Mensen zijn er vriendelijk, en behulpzaam!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012
Melazzo scoort een 7,9 uit 10, op basis van 18 reviews