Camping Village Conca d'Oro (Glamping)

Camping Village Conca d'Oro (Glamping)
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Village Conca d'Oro (Glamping) voor je op een rij gezet:

190 reviews over Camping Village Conca d'Oro (Glamping) in het Nederlands

Heel vriendelijk Nederlands sprekende receptionistes. Wij hadden een prima mobilhome op de camping. Daar hadden wij geen last van muggen. Heerlijk langzaam aflopend strand met prachtig uitzicht over het Lago Maggiore. Deze camping ligt heel centraal voor uitstapjes. De boten voor bezoek aan de 3 eilanden liggen om de hoek. Nog veel meer leuke uitstapjes in de omgeving. Wij zijn 3 weken geweest en hebben alleen dagen op de camping doorgebracht voor de was. De omgeving is niet geschikt om te fietsen omdat dat op de autorijbaan moet.

Heerlijk

Annebel, 19-11-2017

Mooie camping direct aan het meer. We hadden niet gereserveerd, waren er halverwege september, en de camping stond goed vol. Plekken met zon en schaduw, ze zijn vrij ruim. Ook een paar dagen veel regen gehad maar het liep goed weg. Vooral jonge gezinnen en oudere koppels. Bij het restaurant op de camping kan je goed eten en vooral ook lekkere wijn drinken. Sanitair was altijd schoon, nooit druk en erg ruim. In de omgeving is genoeg te doen, zoals het water op, maar wij zijn ook de bergen in gegaan 40 minuutjes rijden) en dat is echt een aanrader! Bij de receptie kan je altijd om tips vragen. Dagje Milaan met de trein is ook zeker goed te doen. Kortom, zeer fijne camping in een prachtige omgeving!

Mooi gelegen camping

Marloes, 18-10-2017

Camping ligt prachtig aan het meer. Mooi strandje alleen jammer dat je niet lekker vanuit het strand het meer in kan duiken ( veel waterplanten ). De lodgetent was prima. De medewerkers bij beide horecagelegenheden waren erg vriendelijk. Bij de receptie kan het mijns inziens verbeterd worden. Heerlijke vakantie gehad in een prachtige omgeving!

Nooit meer op het River gedeelte

Don Braad, 15-9-2017

Geen plaats reserveren op het River gedeelte.Wij stonden op het gedeelte River. Schandalig dat je voor dat stukje camping net zo veel betaald als het hoofd gedeelte. Totaal van de camping verscholen , ver lopen van het hoofd gedeelte. We hadden een stacaravan die de hele dag in de schaduw staat onder de bomen, 's-nachts was het te koud in deze caravans. Water in het Lago Te smerig om in te zwemmen . Met name de bodem mer vieze planten en groene drek en dat werd ook niet schoon gemaakt door de camping.Voor dit geld of een heel klein beetje meer heb je vele malen mooiere camping aan het Lago. Het bedienend personeel in de winkeltjes en bar en restaurant was zeer klantvriendelijk, maar de dames van de receptie kunnen nog wel een cursus klantvriendelijkheid volgen. In de eerste week vroeg ik een vervangende caravan in het garden gedeelte, maar zonder het na te kijken kreeg ik een bitch antwoord dat alles vol was, terwijl er stacaravans waren die de hele week leeg hebben gestaan. Ik heb deze vraag twee keer gesteld maar kreeg een zeer kortaf antwoord dat alles was volgeboekt. Op het River gedeelte voelde je als vakantieganger buiten gesloten, geen vakantie gevoel.

Schitterend

Willeke, 31-8-2017

Prachtige, schitterend gelegen camping met vriendelijk personeel.

Wij huurden een stacaravan superior in het 'Garden' deel van de camping. Het was er geweldig: goede caravan, veel groen, gezellig uitzicht en vlakbij alle voorzieningen. Het 'River' deel van de camping ligt veel meer afgelegen en zou ik niet adviseren. Op het 'Camping' deel is voornamelijk plaats voor tenten en caravans. Hoewel alles daar vrij dicht op elkaar staat, ziet het er verzorgd uit.

Handig dat er vlakbij de camping een kampeerwinkel (voor bijvoorbeeld waterschoentjes en luchtbedden) en een apotheek (voor supersterke anti muggenspray) is.

Mijn kinderen hadden er graag een zwembad bij gehad, dat vinden ze toch prettiger dan zwemmen in een meer. Zoon was wel blij met het voetbalveld, waar hij heerlijk heeft gevoetbald.

Je kunt gemakkelijk per trein naar Milaan (reistijd 75 minuten). Aan het meer liggen vele schattige plaatsjes om te bezoeken.

Topcamping

K. VanvTol, 6-8-2017

Voor de tweede keer op deze camping geweest. Gewoonlijk doen wij dat nooit. Maar alles is hier zo goed geregeld dat het thuis komen is. Prachtige mobilehome. We komen zeker nog een keer terug bij het mooie Lago Maggiore.

Mooie camping ,ligging prachtig ,grote plekken

Fam van buren, 5-7-2017

Fijne camping ,mooie omgeving ,schoon sanitair,lekker restaurantje kortom een e het aanrader.

Zeer verzorgde camping met ruime plaatsen

Mart, 28-6-2017

Camping wordt goed onderhouden, elke ochtend wordt het strand schoongemaakt en zodra er kampeergasten vertrekken wordt er gemaaid. Ook de bladeren worden geruimd. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Voor Italiaanse begrippen zijn de plaatsen ruim en kun je bij aankomst, zonder reservering, de beschikbare plaatsen uitzoeken. De omgeving is werkelijk prachtig en er zeer veel te zien en te ondernemen.

Mooie camping, centraal en aan meer

Kitty, 5-6-2017

Leuke camping, mooi groen, voor Italiaanse begrippen ruime plaatsen.

In het laagseizoen maar €19 met de Acsi-kaart.

Ik lees veel reviews over vieze waterplanten en blubber in het meer. Wij hadden er totaal geen last van! Heel helder water en geen waterplant gezien. Komt door de tijd vh jaar misschien (wij waren in mei). De aangespoelde takken werden elke dag opgehaald met een tractor.

Heerlijk gegeten in het restaurant, brood lang niet zo lekker als we in Frankrijk gewend zijn.

Mooie ruime plekken

Ton van der Krogt, 16-9-2016

Gezellige niet te grote camping met ruime plekken sanitair is eenvoudig maar netjes en schoon , camping is erg goed onderhouden en heeft een goede afwatering iets wat hier soms wel belangrijk is

Erg leuke omgeving met leuke kleine dorpjes, in Feriolo zelf zijn een paar kleine restaurantjes maar een twee plaatsen verder in Stresa zijn de restaurantjes talrijk .

Wij komen zeker nog een keer terug op deze camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Conca d'Oro (Glamping) in Feriolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Conca d'Oro (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Village Conca d'Oro (Glamping) scoort een 8.48 uit 10 op basis van 205 reviews.