Camping Bellamarestersterster

69 reviews over Camping Bellamare

• 2019
    7Peter16-05-2019

Voor doorreis prima

Wij waren hier op doorreis naar Griekenland. Camping met héél kleine plaatsen, het staat vol met bomen die nauwelijks schaduw geven maar wel veel plaats innemen waardoor je met camper/caravan moeilijk je plek kunt bereiken. De helft minder bomen zou beter zijn. Vriendelijke eigenaren en redelijk sanitair met meest hurktoiletten. Direct aan het kiezelstrand gelegen. Zwembad geen idee want was niet open

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8fam. Bisschop08-09-2018

prima camping voor 1 of meerdere nachten

wij waren op doorreis naar Griekenland en hebben hier maar 1 dag gestaan. De volgende dag moesten we nml de boot vanuit Ancona hebben. Prima camping, direct aan het (kiezel)strand, mooie plekken, keurig schoon en netjes. enige minpuntje maar dat is bijna altijd in Italie; badmutsen op in het zwembad. Alleen kun je smiddags tussen 1 en 3 niet de camping af met de auto!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

7Nieneke09-04-2017

Direct aan zee gelegen, maar erg matig sanitair

Camping ligt aan het eind van een straat met vele campings, restaurantjes en bars. Camping heeft ruime plaatsen en een prima campingwinkel met vers brood. Sanitair vonden wij erg tegenvallen, erg verouderd, barsten in spiegels en wasbakken, lekkage, kapotte toiletten en absoluut niet schoon. Ligt aan een doorgaande weg en kan op bepaalde plaatsen nogal gehorig zijn. Het grote pluspunt is dat de camping direct aan een mooi strand ligt en dat maakt veel dingen goed.

• 7Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 9Els Jalink06-10-2016

Fijne camping

Mooi gelegen en goed onderhouden camping. We waren er eind september en het was er heerlijk rustig. Zeer vriendelijk personeel en wij vinden het een pré dat er geen honden worden toegelaten.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2016

• 9Pim02-07-2016

Een echte aanrader ook kinderen.

Echt aan het strand, ook de plaatsen op het gras en ook veel mogelijkheden voor cultuur snuiven. Camping medewerkers vriendelijk en behulpzaam. Ook voor de kinderen een goed en gezellig animatie team. Ligging van de camping heel mooi, echt zoals het in de folder staat en zoals wenst. Goed restaurant op de camping. Wat ons tegen viel zijn de hurk toiletten , even zoeken dan zijn er ook zit wc,s. Wij komen zeker hier weer terug.

• 5Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 8hanny30-06-2016

Nette camping ,ruime plaatsen

Nette camping met staanplaatsen op gras. Niet echt een Italiaans gevoel op deze camping. Toiletgebouwen zijn redelijk, wel erg kleine douches. Strand is niet groot en toen wij er waren was het strand bijna compleet weggeslagen door slecht weer. Er werd gewerkt om het te repareren. Zwembad is wel mooi met apart peuterbad.

• 10piet jongepier23-06-2016

Super vriendelijke, graag weer terugkomen camping

Mooie, rustige ligging, strand,zee, zwembad goedkoop, wat wil je nog meer. Monte Conero, mooi om tochtjes te maken. Maar bovenal wat een fantastiche eigenaar en personeel. voor mij een Tien

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 8Daniebobby23-11-2015

Mooie camping.

Waren hier eind Mei. Prachtige camping pal aan zee. s'Avonds rustig geen treinen of autowegen. Schone toiletten niet allemaal hurk. Vriendelijke receptie. Mooi zwembad. Nog een tip. Ga naar de Basilica di Loreto. prachtig (4 km.)

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Pien16-09-2014

in september een prima plek

fijne camping in het naseizoen! kleine plaatsen, maar buiten het hoogseizoen kun je gewoon twee plaatsen gebruiken. Direct aan zee met kiezelstrand. Goed sanitair. Men werkt hier met een chip voor de toegangspoort bij de ingang van de camping en de poorten bij het strand. Even wennen maar wel veilig!! Deze chip gebruik je ook voor de douche en eventueel wasmachine. Zeer betrokken personeel, die alles goed in de gaten houden. Prima restaurant en 's morgens vers brood. Marche is een prachtige provincie en zeker de moeite waard te ontdekken!

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2014

• 5E. Starmans07-09-2014

Veel vaste gasten, weinig sfeer

Deze camping ligt in een gebied waar alleen maar campings en hotels liggen, waardoor de Italiaanse sfeer helemaal weg is. Als je voor de cultuur gaat, zijn alle campings in dit gebied aan de kust niet aan te raden en kun je beter het binnenland ingaan. Het is een mega camping met veel vaste gasten. Sanitair is niet schoon, oud en heeft voornamelijk franse toiletten. Je kunt maar 1,5 min. douchen en daarna moet je terug naar buiten om opnieuw te betalen voor 1,5 min. Groot en mooi zwembad en direct aan zee. Camping is wel omheind en plaatsen hebben weinig privacy. Mooi strand.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2014

2 tips over Camping Bellamare

• F. Lagcher, 07-08-2013

Winkeltje op de camping heeft elke ochtend verse broodjes en een beperkt assortiment aan levensmiddelen. Restaurant op de camping voor een Pizza of Pastal Sigaretten in de bar kunnen niet gepind worden maar alleen cash worden afgerekend. Aan de boulevard diverse restaurants aanwezig. Strand is toegankelijk d.m.v. een chip aan een sleutelbos. Toscane heeft de naam maar het is in Marche een stuk schoner overal. Mooie omgeving en een bezoek aan Sirolo en San Marino is de moeite meer dan waard!

• fam. Nijland, 06-09-2014

Camping ligt naast de 'Conero' een prachtig natuurgebied en berg. Uitstapjes maken naar de diverse dorpjes en Ancona is een echte aanrader.

5 vragen over Camping Bellamare

• Fransdelaat, 03-12-2015

Opening

Wij hebben een sportwedstrijd in Ancona vanaf 28 maart 2016. Kunt U mij vertellen of er dan al een mogelijkheid is om bij U te komen staan met een camper??

• M Brouwer, 15-01-2015

Muggen

Bij veel campings lees ik over het muggenprobleem. Heeft camping bellamare ook last van veel muggen ?

• mw. van Stormbroek, 12-01-2013

douchen op camping Bellamare in le Marche/Italië

Wie kan mij uitleggen hoe het "douchesysteem" werkt op camping Bellamare? Ik heb begrepen dat je een douchesleutel nodig hebt, maar hoe werkt dat? En dat je van tevoren moet aangeven hoe lang je denkt te douchen? En hoe reken je je gebruikte douchetijd af?

Alvast bedankt voor de informatie! vr. gr. mw. van Stormbroek

Ineke, 30-06-2014

Je krijgt bij aankomst een soort "chip"key, te gebruiken als toegangssleutel op de diverse ingangen van de camping. Deze key wordt opgewaardeerd met een nader te bepalen bedrag (min. € 5,--), deze key kan dan ook worden gebruikt als betaalmiddel b.v bij de douches (€ 0,20 per 1 1/2 min..)Je bepaald inderdaad van te voren de tijd , het systeem werkt eenvoudig en handig geen muntjes of iets dergelijks nodig. Prima douches trouwens !

Camping Bellamare info

• Aantal sterrenstersterster