Camping Agriturismo Villa Valente - Minicamping Le Marche

Camping Agriturismo Villa Valente -  Minicamping Le Marche
9,6

Omschrijving
Villa Valente Camping heeft een mooi uitzicht over de vallei en de heuvels van Le Marche. De eigenaren zijn zeer gastvrij en verzorgen af en toe gezamenlijke diners. De accommodaties en het sanitair zijn heel schoon. Ook is er een klein zwembad. Trek erop uit met de auto en bezoek de typisch Italiaanse dorpjes van de omgeving.
Laatste review

Dit is het Italië dat je wil op vakantie!

Stefan en Manon,
11-10-2018

Wij hebben in de zomer van 2018 tien dagen met onze eigen De Waard op de camping gestaan. Onderaan het veld met een werkelijk prachtig uitzicht over de vallei konden we in alle rust genieten met onze drie kinderen (3,8 en 11). Wakker werden we alleen van vogels. Heerlijke dagen gehad met uitstapjes naar prachtige meertjes, 2x naar het strand (prima te rijden) of gewoon relaxen bij het lekkere zwembad op de camping. Het verzorgde diner waar we aan mee deden was zeer smaakvol en erg gezellig met de andere gasten en de kinderen aan hun eigen tafel. Onze kinderen hebben zich sowieso ook uitstekend vermaakt met de trampoline en de andere aanwezige kinderen. Leuk was ook de 'honesty bar': de koelkast met koude drankjes en ijsjes waarbij je zelf je verbruik kon bijhouden. De gastvrijheid van Ron en Ianthe maakte ons verblijf compleet. Wij komen zeker nog een keer terug!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin

106 reviews over Camping Agriturismo Villa Valente - Minicamping Le Marche in het Nederlands

Dit is het Italië dat je wil op vakantie!

Stefan en Manon,
11-10-2018

In augustus 2018 hebben we met veel plezier gekampeerd met onze vouwwagen bij Villa Valente. De camping met in totaal 10 plaatsen kent zeer ruime plaatsen en is erg mooi gelegen met het uitzicht op het Sibillini gebergte. De eigenaren, Ron en Ianthe, zijn geweldige mensen die alles doen om je verblijf zo goed mogelijke te laten verlopen. De eetavonden die twee keer per week worden gehouden zijn daar een uitstekend voorbeeld van! De regio, De Marken, is een regio die ons zeer in de smaak is gevallen vanwege de mooie heuvels, mooie dorpjes en het feit dat het minder toeristisch is dan bijvoorbeeld Toscane.

Ron en Ianthe, nogmaals dank voor het fijne verblijf!

Een Italiaanse droom die werkelijkheid wordt!

Dorothe,
26-7-2018

Soms droom je voorafgaande aan je vakantie weleens over hoe je hoopt dat je vakantiebestemming eruit zal zien. Een idyllisch gelegen agriturismo camping in een ongekend mooi landschap, met hele grote standplaatsen waar je van niemand last hebt, een prachtig schoon sanitair gebouwtje en dito zwembadje, op een driekwartier rijden van zowel ruige bergen als van zee en met pittoreske Italiaanse dorpjes onder handbereik. Deze droom komt uit als je gaat kamperen bij Villa Valente. Neem daarbij de gastvrijheid en betrokkenheid van Ron en Ianthe en de overheerlijke en gezellige maaltijden die ze enkele malen per week serveren en je hebt een droomvakantie die echt waar blijkt te zijn.

Heerlijk een aanrader

Dennis en Sandy,
4-7-2018

Ron en Iante zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Wij hebben twee weken genoten van een prachtige plek, rust, ruimte schoon sanitair en het goede Italiaanse leven.

Perfect!

C en H,
4-7-2018

Alles was goed. Als je perse wilt zeuren kom je op een kapotte steen in de trap - maar daar staat alles in positieve zin tegenover - de ontvangst, de diners, de ligging met het uitzicht, de zorg om het goed te krijgen.

Panoramisch uitzicht

H&M,
7-5-2018

Ron en Iante zijn fijne eigenaren. Wij waren eind april 9 dagen op hun mooie terrasvormige camping. Ron brengt de spullen even op hun plek en dan is het genieten van het uitzicht. Wij hadden nog zicht op de besneeuwde Sibbilini. De sanitair is heel schoon en handig. De omgeving nodigt uit om te bezoeken. Wij trokken als het even kan de bergen in. Afgewisseld met bezoekjes aan de pittoreske plaatjes. Waar het soms triest is om te zien hoe gehavend de kerken en woningen zijn. Gebruik daarom voor wandelingen en stadsbezoeken een gids van na de aardbeving.

Heerlijke vakantie!

Familie Eker,
6-2-2018

Ruimte, rust en gastvrijheid. Een prachtige plek om te genieten van het Italiaanse leven.

Heerlijke vakantie met het hele gezin!

Fam. Brounne,
12-11-2017

Voor het tweede jaar super genoten van een fantastische vakantie bij Ron, Ianthe en Valento! We voelen ons helemaal thuis en de kinderen kunnen hier heerlijk zwemmen, spelen en ravotten. Er wordt iedere dag vers brood gehaald en 2x per week kun je aanschuiven voor een gezellig en uitgebreid 3-gangen diner voor jong en oud! Ron & Ianthe staan altijd voor je klaar om je advies te geven over leuke activiteiten, het reserveren van een restaurantje, niets is ze teveel! In de omgeving kun je allerlei uitstapjes maken naar leuke dorpjes, relaxed zwemmen in een prachtig blauw meer of lekker naar zee, kortom voor ieder wat wils om te genieten van La Dolce Vita in la Bella Italia!

Heerlijk genieten

Wendy en Michel,
11-11-2017

We hebben voor de tweede keer ontzettend genoten bij Villa Valente!

Vorig jaar met de auto en onze eigen tent, maar dit jaar het gemak van vliegen en een al opgezette tent.

Wat we heel erg prettig vonden aan de tent was dat de slaapcompartimenten een volledige gazen voorkant hebben zodat het bij erg warm weer toch wat sneller afkoelt. Voldoende ventilatiemogelijkheden dus. Een koelkast in de tent vonden wij ook erg fijn.

Wat is het genieten en onthaasten op deze prachtige plek. Ron, Ianthe en zoon Valento zijn alle drie hele lieve en warme mensen, nooit opdringerig maar staan direct voor je klaar als dat nodig is.

Ianthe heeft me zo goed geholpen toen ik onverhoopt zelfs 2x naar de dokter moest.

Onze kinderen van 10 en 5 jaar hebben zich weer prima vermaakt met de andere kinderen die aanwezig waren.

Wat ons betreft echt een aanrader in het mooie Italië.

Een unieke plek in een prachtige omgeving

Lotte,
8-11-2017

De fantastische omgeving, de ruimte, de rust, de lieve eigenaren en mogelijkheden in de omgeving maken dit voor ons een hele fijne vakantieplek. Het aanschuiven bij het diner is een aanrader!

In de omgeving is veel te doen en te ontdekken. Hou er rekening mee dat je dan wel minimaal een uurtje in de auto moet zitten, de perfecte manier om de regio beter te leren kennen zo vonden wij!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Agriturismo Villa Valente - Minicamping Le Marche in Penna San Giovanni, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Agriturismo Villa Valente - Minicamping Le Marche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Camping Agriturismo Villa Valente - Minicamping Le Marche