Camping Agriturismo Villa Valente - Minicamping Le Marche

• 9.6Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

Meer camping info
Tonen op kaart

Villa Valente Camping heeft een mooi uitzicht over de vallei en de heuvels van Le Marche. De eigenaren zijn zeer gastvrij en verzorgen af en toe gezamenlijke diners. De accommodaties en het sanitair zijn heel schoon. Ook is er een klein zwembad. Trek erop uit met de auto en bezoek de typisch Italiaanse dorpjes van de omgeving.

128 reviews over Camping Agriturismo Villa Valente - Minicamping Le Marche

• 2019
    10Pien & Laurens20-12-2019

Italiaans leven in optima forma: Villa Valente

Wij hebben half oktober 2019, een week lang, gebruik gemaakt van Casa Lavanda, het volwaardige appartement op het erf van Agriturismo Villa Valente. Wat is dit een fantastische plek in le Marche! De rust die er heerst, het kenmerkende Italiaanse landschap (wat een uitzicht!!) en het comfort van het appartement maakt dit een plek die meer dan het aanbevelen waard is.

De eigenaren ontvingen ons hartelijk en praatte ons uitgebreid bij over wat er te zien en te doen is in de omgeving van Penna San Giovanni. In oktober zijn er veel lokale festiviteiten (culinair & cultureel) die de moeite waard zijn om een keer gezien te hebben. Daarbuiten hadden wij bijzonder lekker weer, dus erop uitgaan was een feest.

Het appartement is perfect onderhouden en voorzien van alle gemakken; parking, terras, keuken, sanitair en wifi. Het ontbijt op het eigen terras met het prachtige uitzicht blijft ons voor altijd bij! Bedankt voor deze mooie ervaring!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Niels en Marijke24-11-2019

Het liefst houden we deze plek geheim, zo heerlijk hebben we het hier jaar op jaar. Je moet hier geweest zijn om dat te kunnen beoordelen, maar als je alle andere recensies leest weet je het al

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Annigje Gille15-10-2019

Geweldig!

Een heerlijke plek om tot rust te komen. Het uitzicht en gastvrijheid zijn top.

• 10Elina11-10-2019

Thuiskomen bij Ron, Ianthe en Valento

Wanneer je bij Ron, Ianthe en Valento aankomt voel je je meteen thuis. Zoveel gastvrijheid hebben wij nog nooit eerder ervaren. Dit jaar was het ruim vier jaar geleden dat we bij hun waren. Liefde op het eerste gezicht was het in 2015, en dat gevoel is gebleven. Met tranen in onze ogen verlieten we hun prachtige plek maar ook de waanzinnig mooie omgeving. Le Marche en hen in ons hart gesloten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8RvdB10-10-2019

Super!

De omgeving is prachtig. Het uitzicht vanuit het huisje fantastisch. Het eten gekookt door Ianthe heerlijk. De eigenaren heel behulpzaam en vriendelijk. Het zwembad een beetje klein

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Lieke10-10-2019

Het is een prachtige mini-camping met fenomenaal uitzicht op de monte sibillini.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Coops10-10-2019

Aanrader

We hebben afgelopen zomer hier een klein stukje hemel op aarde mogen ontdekken! Het enige nadeel waren de vele muggen die in de avond tevoorschijn kwamen, maar voor de rest was alles perfect. Ligging, het eten wat werd geserveerd, de omgeving, de rust en stilte....het was fenomenaal!

• 9Frank Brilman02-09-2019

Puur natuur, ongedwongen, Italiaanse ervaring!

Als je houdt van Italiaanse natuur, een prachtig uitzicht en een uitermate gezellig, aangenaam en verwend verblijf, dan raad ik deze prachtige plek op aarde aan.
    Bij aankomst bij de minicamping (wat best uitdagend is) valt je de mond open van wat je ziet. Een prachtig golvend landschap met op de spitsen mooie dorpjes en in de nabije verte het Sibiline gebergte. Alles is te bezoeken, ervaren en te genieten. In minder dan 45 minuten sta je op een Ski piste (in de winter dan), aan zee of in de mooiste dorpen van Italië. Op de camping (10 plaatsen) wordt je (als je dit wilt) 2 x per week aan tafel verwend door Ron en Iante die hard werken om hun gasten (maar ook het land) optimaal te onderhouden.

• 8Fam. Westra29-08-2019

Heerlijk en zeer ontspannen.

Een heerlijke prachtig gelegen kleine camping. Het uitzicht is uniek, maar ook de gunstige ligging van de camping tot zee, bergen en plaatsen zoals Ascoli en Macerata in Marche maken het een heel fijne plaats om je vakantie door te brengen. De warme en ontspannen gastvrijheid van Ianthe en Ron maken het helemaal compleet!

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 9Jos, Eveline, Tim en Maarten15-08-2019

Paradijs in le Marche

Alweer een week terug uit Italië waar we o.a. hebben genoten van een onvergetelijk verblijf bij Villa Valente. Hier voel je je van begin tot eind gast en kun je volop genieten van de super grote kampeerplekken allemaal met fenomenaal uitzicht op het dal, heldere nachten met sterren zover het oog reikt, super schoon sanitair en dan ook nog eens alle aangeboden faciliteiten zoals de mogelijkheid om verse broodjes te bestellen, mee te eten, met een traktor naar je kampeerplek gebracht te worden en ook weer terug. En als de kinderen bij vertrek dan zeggen ‘ gaan we nu al weg?’ dan weet je dat ook zij zich prima vermaakt hebben. Nog tijdens ons verblijf in Italië hebben we deze camping aanbevolen aan anderen. En we sluiten zeker niet uit nog een keer terug te komen. Dank jullie wel Ron Ianthe en Valente!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

7 tips over Camping Agriturismo Villa Valente - Minicamping Le Marche

• geurt.marcus, 15-10-2013

Er zijn tal van sfeervolle en echt Italiaanse dorpjes in de buurt om te bezoeken( vraag dit ook na bij de eigenaars ) Een bezoek aan zee is ook aan te raden en met de auto ook goed te doen.

• geurt.marcus, 15-10-2013

bezoek in de buurt de vele gezellige Italiaanse stadjes (info kan je bij de eigenaars krijgen) ook een dagje naar zee is aan te raden en goed te doen.

• geurt.marcus, 15-10-2013

in de buurt zijn tal van leuke plaatsjes (vraag dit na bij de eigenaars ), verders is een bezoekje aan zee zeker de moeite waard en goed tedoen.

0 vragen over Camping Agriturismo Villa Valente - Minicamping Le Marche

Camping Agriturismo Villa Valente - Minicamping Le Marche info