Reviews over Penna San Giovanni

Rustige camping met toffe eigenaars.

Winten
    20-9-2017

Lange rit ernaar toe! Lang rijden om ergens te komen. Ga je enkel om te wandelen heb je toch nog de auto nodig om vanaf de juiste plek te kunnen starten. 1 restaurant (lekker), een bar en een voedingswinkel( duur ) op loopafstand. Mooie plek om een paar dagen te gaan wandelen.

leuk bergdorpje, met de nodige winkels, goed

willem en marianne
    19-9-2017

alles goed, vriendelijke mensen.

Een heerlijk verblijf in De Marke

Jack
    3-7-2017

Een prachtig historisch dorpje tegen de helling van een berg, vanwaar je een fantastich uitzicht hebt op de glooiende omgeving.

Heerlijk authentiek Italiaans sfeer proeven.

Lejo
    16-1-2017

Je wordt in open armen ontvangen, begroet op elke hoek.

De plaatjes die je voorbij ziet komen zijn meer dan waar. Authentiek, middeleeuws en zo veel te bezichtigen. Een espresso voor nog een kwartje, dus.. Aanrader!!

Leuk dorpje

Gerrit
    18-8-2015

Penna is een leuk dorpje om te bezoeken.

Erg goed is restaurantje La Grotta (alleen geopend in augustus) voor een zondagse brunch of diner op andere dagen.

Ook de pizzeria in het dorp is erg goed en niet duur!!

Penna San Giovanni scoort een 8,4 uit 10, op basis van 24 reviews