Reviews over Penna San Giovanni

Dit is het Italië dat je wil op vakantie!

Stefan en Manon,
    11-10-2018

Wij hebben in de zomer van 2018 tien dagen met onze eigen De Waard op de camping gestaan. Onderaan het veld met een werkelijk prachtig uitzicht over de vallei konden we in alle rust genieten met onze drie kinderen (3,8 en 11). Wakker werden we alleen van vogels. Heerlijke dagen gehad met uitstapjes naar prachtige meertjes, 2x naar het strand (prima te rijden) of gewoon relaxen bij het lekkere zwembad op de camping. Het verzorgde diner waar we aan mee deden was zeer smaakvol en erg gezellig met de andere gasten en de kinderen aan hun eigen tafel. Onze kinderen hebben zich sowieso ook uitstekend vermaakt met de trampoline en de andere aanwezige kinderen. Leuk was ook de 'honesty bar': de koelkast met koude drankjes en ijsjes waarbij je zelf je verbruik kon bijhouden. De gastvrijheid van Ron en Ianthe maakte ons verblijf compleet. Wij komen zeker nog een keer terug!

Prachtig

Familie uit Gent,
    7-10-2018

Wij hadden een heerlijke en rustige vakantie van twee weken met onze kinderen van 7 en 8. De regio is bijzonder mooi, de kust relatief dichtbij en prachtig, en het Sibillini nationale park ook heel mooi. Monique en Richard maken er een hele gezellige agriturismo van.

Uniek

Echtpaar uit omgeving Alkmaar,
    29-9-2018

Villa Rimo ligt centraal gelegen in het midden van le Marche Italië.

Begin september hebben wij een kleine 2weken mogen genieten

van dit bijzondere plekje.Genoten van de mooie aangelegde tuin

en een fantastisch uitzicht op het Sibillini gebergte.

In de omgeving genoeg uitstapjes te maken naar mooie dorpen en het strand.

En de vriendelijke eigenaren Monique en Richard maken dit plekje Uniek

Rustige ligging op unieke locatie!

echtpaar uit de randstad,
    26-9-2018

In de nazomer hebben wij genoten van deze bijzondere locatie in le Marche. Het appartement Casa Vista had een prachtig uitzicht en veel privacy. Dit in combi met het zwembad en de vriendelijke, gastvrije eigenaren Monique en Richard een prima plek om tot rust te komen. Prachtige omgeving en de leuke restaurantjes helaas wel op ongeveer 7 km afstand. Wij realiseren ons wel dat juist die afstand t.o.v. de ligging van Villa Rimo deze plek ook zo uniek maakt!

Heerlijke relaxte week in klein paradijsje!

Helen Mulder,
    6-9-2018

Een prachtige plek in De Marken, idyllisch mooi, goed verzorgd, met geweldige gastheer en gastvrouw Richard en Monique, die altijd voor ons klaar stonden, elke ochtend heerlijke koffie, altijd een gezellige praatje, niets was te veel! De week afgesloten met een heerlijke table d'hôte. Kleine tip, tweede slaaokamer heeft zonwering nódig, een ventilator in het huisje zou fijn zijn, verder alles top verzorgd. Een heerlijke relaxte week in een prachtige omgeving waar veel te doen is en een mooi zwembad.. Een aanrader!

Penna San Giovanni scoort een 8,2 uit 10, op basis van 24 reviews