Camping T'asteria

Camping T'asteria

147 reviews over Camping T'asteria in het Nederlands

NL enclave in mooi stukje Italie

Fam. Van Essen
11-11-2018

Indien je van een volledige NL camping houdt met “ons kent ons” mentaliteit dan is het zeker de moeite waard. Idd eigenaren doen erg hun best en het gebied is betoverend. Verder is het op de camping om 22:00 wel stil, alleen hebben de diverse honden in de buurt ons vaak wakker gehouden even als de hanen die om 5:00 opstaan...

Camping was voor een keer leuk, omgeving komen we zeker wel voor terug.

Top camping!

Gertrude
4-9-2018

Camping met een prachtig uitzicht en zeer gastvrije eigenaren! Ook wij waren onder de indruk van de vele Nederlanders maar na een paar dagen ontdekten we hoe gezellig dat eigenlijk ook is. Isaak en Danielle doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken: de gezamelijke diners, de voederssessie van de dieren met de kleinsten, de beschikbaarheid bij vragen dat tezamen is echt top. Wij zaten in Greencamp safaritent 1 en hebben werkelijk een heerlijke vakantie gehad met onze kinderen van 6 en 10. We hebben ze nauwelijks gezien omdat er vrienden in overvloed waren en ze door de kleinschaligheid van de camping alles prima zelf konden doen.

Geweldige camping

Eric
26-8-2018

Dit was het derde jaar dat we naar deze camping gingen, normaal gaan we maar 1 x naar een locatie. Eigenaren zijn vrienden geworden. Kinderen maken meteen vriendjes met de andere NL kids. Camping is perfect voor mensen met kids op de basisschool. Zwembad is niet te groot, alles overzichtelijk. Sanitair wordt 3x per dag gereinigd. Isaak is Belgisch dus geen taalbarrière. Veel mooie dingen te doen in de omgeving (strand 30 min, waterpark 45 min, klimbos 45 min/stuwmeer/wandeltochten/markten) enz. Verwacht geen Glamping dit is wel gewoon een goede camping

Dat uitzicht tijdens je kopje koffie 's ochtends..

Familie Gerritsen
26-8-2018

Wat een geweldige camping, Isaak en Daniella staat altijd voor je klaar. Fenomenaal uitzicht vanaf onze plek (18) en ruimte genoeg voor onze grote vouwwagen en een extra tentje. Schaduwplek gecreëerd door Isaak.

Sanitair prima en schoon. Genoeg wc's en douches, ruim en lekker warm water. Zwembad is heerlijk, fijne ligbedden. Af en toe waren alle bedden bezet en sleepten we gewoon even een eigen stoeltje mee. 's Ochtends konden de kids mee achter de quad om de dieren eten te geven, 's avonds "Jachtseizoen" met z'n allen. Om 22/23:00 uur was de hele camping doodstil.

Brood(jes) en croissantjes kan je bestellen bij de receptie. Af en toe pizza/bbq/kip avond georganiseerd door Isaak en Danielle, heerlijk eten. Supermarkt op 20 min. afstand, kleine supermarkt in het dorp (5 min) en heerlijk schepijs in het cafe op de hoek. We hebben genoten en komen zeker een keer terug.

La dolce vita onder de sterren

Annelies
22-8-2018

Een pareltje, deze mooie, kleine camping in de zuidelijke Marche. Goed onderhouden, met oog voor detail. Gastvrij en ontspannen bestierd door een sympathieke familie. Wij waren hier in juni en hebben genoten van de rust, de ruimte en de schitterende omgeving. Wandelen in een prachtige kloof, een dagje naar de kust, mooie stadjes bezoeken: het kan allemaal. En dan 's avonds met een lekker wijntje genieten van het uitzicht vanaf de veranda van onze safaritent...

Absoluut een plek om naar terug te keren!

Fantastisch!

Familie Stevens
21-8-2018

Twee weken op deze camping gestaan met onze vouwwagen (plek 22). Een grote ruime plaats met een fantastisch uitzicht.

Er heerst een heerlijke sfeer op de camping; rustig, gemoedelijk, het echte vakantie gevoel.

Het is een kleine compacte camping met uitstekende voorzieningen; een prima zwembad, schoon en net sanitair en elke ochtend vers brood.

De camping wordt gerund door een actieve en betrokken familie, er worden regelmatig activiteiten georganiseerd (pizza avond, bbq avond). De camping eigenaar (Isaac) spreekt vloeiend Nederlands, het grootste deel van de gasten is ook Nederlands.

In de omgeving is veel te doen, zowel actief als lekker relaxen (strand en bergen liggen beide op een half uur rijden van de camping).

Kortom, wij hebben genoten van twee weken op T'asteria! Wie weet volgend jaar weer...?!

Kleine camping met een waanzinnig mooi uitzicht!

Familie S
13-8-2018

De camping ligt prachtig, echt een waanzinnig uitzicht in een ontzettende mooie omgeving in Italië. Veel leuke Italiaanse stadjes en dorpjes in de buurt, de zee is redelijk dichtbij (35 min)en ook het hooggebergte op goede rij afstand. De camping is klein en gezellig, maar toch ook best prijzig per nacht. (prijs/kwaliteit)

Veel tentplaatsen hebben weinig schaduw. Het sanitair oogt wat rommelig en is niet altijd schoon. Er is een klein zwembad met een aantal ligstoelen. Wanneer veel mensen op de camping zijn is het zwembad te klein voor het aantal mensen. Op de camping staan vooral Nederlanders.

Nederland in Italië

Eline & familie
11-8-2018

De omgeving en ligging van de camping is werkelijk prachtig. Het uitzicht ongekend mooi. Echter, wij hadden een iets te romantisch beeld hierbij. We schrokken ons een hoedje van de volledig Hollandse parkeerplaats bij aankomst om vervolgens alle informatie in het Nederlands te zien en daarna dus enkel en alleen Nederlanders aan te treffen. Onze huur tent (Greencamp) lag gesandwicht tussen bevriende stellen en die liepen voor het gemak meteen maar over ons terras. Weinig privacy dus.

Het groeps-diner is niet aan ons besteed maar als je naar de wc liep moest je langs de groep. Vreemde blikken wáárom we niet mee-eten.

Het zwembad lag ramvol gillende en ongedouchte pubers. Bah bah. En uiteraaard gereserveerde ligbdjes middels badhanddoeken.

Isaac en Daniella waren uiterst vriendelijk, de koffie was heerlijk, de broodservice top.

Sanitair was goed genoeg.

Paradijsje!

Fam Vos
25-6-2018

Nog een paar weekjes wachten en dan mogen we weer! Dit jaar gaan we voor de derde keer naar Tasteria. Wat hebben Isaak en Daniela hier een mooie plek gecreëerd! Een kleine, gemoedelijk camping. Een omgeving waar van alles te vinden is. Bergen, zee, rust of actief, cultuur of culinair, je kunt alle kanten op.

Op de camping zelf is geen restaurant aanwezig, maar er is regelmatig een kip- of pizza-avond of je kunt mee uit eten bij een agriturismo in de buurt. Verder kun je genieten van een heerlijke Italiaanse cappuccino of een koud drankje onder de veranda waar ook WiFi is met uitzicht op het mooie zwembad en het panoramische uitzicht op de Monte Sibilini.

Er is geen animatieprogramma (heerlijk ;-) ) maar de kids vervelen zich geen moment, in het zwembad, hagedissen vangen, Weerwolven van Wakkerdam onder de veranda, trampoline, voetballen etc.

Een aanrader!

Super camping van zeer gastvrije eigenaren

Sandra
16-6-2018

Prachtige camping met een fenomenaal uitzicht. Isaak en Daniela hebben een zeer gastvrije plek gecreëerd. Mooie omgeving. Schone camping. Aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping T'asteria in Montelparo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping T'asteria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.