Camping Agricamp Picobello

279 reviews over Camping Agricamp Picobello in het Nederlands

Fantastico❣

E.A. van der Pijl
1-10-2018

Persoonlijke aandacht, gewéldige plek, alles picobello voor elkaar, tips en adviezen, persoonlijk van Erna of in de uitgebreide schriftelijke documentatie, liefdevol, en nog zoveel meer! Kamperen, B&B of Pipowagen, het is hoe dan ook gegarandeerd een super verblijf!

Prachtige plek in de Marken.

Corien
18-9-2018

Zonder boeken op deze camping aangekomen op een zonnige septemberdag en wat een vriendelijk en warm welkom door Erna. Een prachtige deel van de Marken met vele mooie vergezichten. Wat je ook gaat doen of waar je maar heen wil, Erna heeft altijd een gouden tip die je mee kunt nemen. Een plaats om terug te komen.

Doet zijn naam eer aan: "Picobello".

Wim Meerveld
15-9-2018

"Ken je het geluid van oneindig niets,

Stilte, die je hoort donderen in je hoofd,

Hier op deze plek is zoiets,

Dat wij hier terugkomen staat vast, dus beloofd!"

Bovenstaande verteld maar een deel van deze plek want er is niets geschreven over de service en de warmte die je ontvangt van de eigenaresse. Niets is haar te veel, altijd een woord.

Wij hebben in de Shel vakantie gevierd en dat is gewoonweg heerlijk, wat een uitzicht, wat een ruimte om je heen, geheel voor jezelf.

Het sanitair is ruim en schoon, waarom het van mij geen 10 krijgt zijn die eeuwige drukknoppen in de douche!

Rust, ruimte, zon en heel veel mogelijkheden!!

Marjan en Pieter
12-9-2018

Zoek je rust , een prachtige omgeving om te wandelen, te verkennen, en te genieten van het eenvoudige maar oh zo heerlijke Italiaanse platteland, dan ben je hier op de juiste plek. Voeg daaraan toe de hartelijke gastvrijheid van Erna, die er altijd voor je is met een verhaal over de omgeving of een leuke tip voor de mooiste en interessantste plekjes, een lieflijk restaurantje of een gezellige markt. Prachtige ruime plekken om te kamperen, alle voorzieningen, zodat je zelfs met een weekendtas en je slaapzak vanaf het vliegveld van Ancona kunt arriveren, want de shell,(een bijzondere blokhut), de pipowagen, een huurtent en Bed- and breakfast behoren ook tot de mogelijkheden. Wij hadden fietsen bij ons en hebben ons beperkt tot de kust, die heel dichtbij is en het verkennen van de stadjes met de fiets. In de heuvels rondom was de uitdaging te groot, maar de echte sportieveling zal ook daar zijn hart ophalen. Een heerlijke week gehad!

De camping en de gastvrouw maken de vakantie TOP!

Thierry Keller
11-9-2018

De gastvrouw Erna was heel aardig en bekwaam. Het is duidelijk dat ze de camping elk jaar weer een beetje beter maakt. De camping was heerlijk, schattig, klein en had een prachtig uitzicht op de natuur.

Haar persoonlijke aandacht voor elke campinggast viel mij in het bijzonder op. Ze was elke dag erg druk met het onderhouden van de camping en voorzag daarmee in al onze noden, en tegelijkertijd was ze in staat om de bezigheden even los te laten en een babbeltje met haar gasten te maken.Ik voelde me thuisVerder weet ze de campinggasten ook met elkaar te verbinden doordat ze verscheidene activiteiten organiseerde. Deelname was natuurlijk niet verplicht. Ze neemt gasten mee naar dorpsfeesten om het authentieke Italiaanse gevoel te ervaren. Ze is dan de bob en neemt de campinggasten mee in haar busje. Op de camping groeien de olijven aan de bomen en tevens zijn er hangmatten onder een dak waar je lekker in de schaduw een boekje kon lezen.

WE WILLEN WEER!!!

Jeannette Buijs
3-9-2018

Voor de derde keer hebben we wderom een fantastische vakantie gehad bij Erna, bij Agricamp Picobello. Het voelde weer als thuiskomen, je verheugt je zo'n beetje een half jaar op je vakantie en dan is het eindelijk zo ver: een heerlijk rustige camping zonder animatie, de meest mooie uitzichten vanuit je tent, een prachtige sterrenhemel, het enige dat je hoort zijn de zoemende bijen, de krekels en verder niets, mooier kan het eigenlijk niet... De plekken zijn heerlijk groot, nergens zo groot gezien in Italië. Het sanitair is altijd keurig en nooit heb ik hoeven wachten.

Leuke gesprekjes tijdens de (af)was met andere gasten, gezellig de dag doornemen, ervaringen uitwisselen over heel veel restaurants in de omgeving, noem maar op. Mooie stranden, heerlijke wandelingen in de bergen, leuke dorpjes bezoeken, naar Rome met de bus.

Erna, dankjewel voor je gastvrijheid, voor het mogen vertoeven in jouw paradijs op aarde!

WIJ WILLEN WEER!!!!!

Zo hoort een camping te zijn!

Martin en Gerda van den Brink
1-9-2018

Wij waren voor het eerst op Picobello. Het is echt een paradijs met een heel vriendelijke, hartelijke gastvrouw (Erna) die altijd voor je klaar staat maar toch ook weer niet TE aanwezig is. Niets is voor haar te veel. Ze organiseert ook leuke uitstapjes, bijvoorbeeld een wijnproeverij en rijd je er ook nog eens naar toe zodat je niet op een glaasje hoeft te kijken. Verder kan je bij Erna altijd langs lopen voor tips over wandelingen, stadjes en restaurantjes.

Wij zaten de tweede helft van juni 2018 in de Shell. Dat is eigen heerlijk kamperen zonder dat je ook maar iets hoeft mee te slepen. Echt alles is aanwezig. De shell heeft een prachtig vrij uitzicht over het dal. Dat geldt trouwens ook voor de tentplaatsen. Alle plekken zijn zeer ruim, op gras en met prachtig uitzicht en zon en schaduw.

Wij hebben nog gezocht naar minpunten maar die zijn er gewoon echt niet. Bravo Erna.

geweldig genoten!! komen zeker weer!

Anita
26-8-2018

heerlijk rustige camping, mooie ligging.

half uurtje van strand en bergen.

gezellig dorpje en super mooie omgeving.

goede gastvrouw !

Prachtige Umbrië-streek - Monti Siblini: heerlijke rust, ruimte & schone lucht! goede bewegwijzering. Leuke agri Pico Bello omgevingtips- ... markten, pizzeria, restaurant La BiBioteca 👍 Pico Bello vegetarisch ontbijt bij B&B met prachtige vijgenboom met talloze farfalle, hoornaars en bijen die meditatief zoemen ......en motor vriendelijk! Heerlijk genieten/genoten! 🇮🇹🍕🎶🍹🇮🇹

Een onvergetelijk mooie vakantie!

Pieter & Neeltje en Merijn, Guusje en Hanna
24-8-2018

De Marche is een streek met voor elk wat wils; zee, meren, een prachtig heuvelachtig landschap met mooie dorpen en steden en de bergen onder handbereik. Agricamp Picobello is een fantastische uitvalsbasis voor al dit moois. Prachtig gelegen met mooie ruime plekken en ‘s avonds wordt het er nog echt donker en stil. In de ochtend verse broodjes en ‘s middags heerlijke witte wijn. En boven alles is er Erna! Ze is ongedwongen gastvrij en voorzag ons van tips over de leukste plekken, beste restaurants en mooiste wandeltochten. Dankzij haar en haar Agricamp Picobello hadden wij een onvergetelijke vakantie!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Agricamp Picobello in Montelparo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Agricamp Picobello zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.