Camping Agricamp Picobello

• 9.5Eetgelegenheden
  • 9.6Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

Meer camping info

Verblijf in rust op het Italiaanse platteland bij Camping Agricamp Picobello. De camping is ideaal voor rustzoekers en er is dan ook geen animatie. ‘s Ochtends kan er gezorgd worden voor een ontbijt met verse broodjes. Zowel de zee als de bergen zijn op een half uur afstand. Vraag vooral de gastvrouw voor tips over uitjes en restaurants.

326 reviews over Camping Agricamp Picobello

• 2019
    9Hense en Monique28-11-2019

Super!

Fantastische week in de B&B bij Erna. Goede accommodatie, heerlijk ontbijt. De plek kenden wij al en wij vinden het hier bijzonder mooi. We waren de eerste gasten van het seizoen, dus heerlijk rustig. Genieten met een grote G dus!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Iris22-11-2019

De moeite waard

We zochten een camping in Italië waar je niet gebonden bent aan een week-reservatie van zaterdag op zaterdag. Beetje rustig gelegen, maar niet te ver van de zee en de bergen. De gezamenlijke uitstapjes naar restaurant , wijnproeverij of andere waren de moeite waard. De broodjes 's morgens maakten het luilekker en zonder stress opstaan mogelijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Marco en Dinie19-11-2019

Geweldige natuurcamping!

We waren op doorreis vanuit Bolonga en hadden verschillende B&B en hotels geboekt maar zochten iets voor een paar dagen in de buurt van Montelparo met de mogelijkheid voor wat wandeltochten. Op aanraden van onze Italiaanse vriend zijn we terechtgekomen bij Erna met haar fantastische camping.
    Als je de camping op loopt dan is het net of je in een oase van rust komt. Dan zie je ook nog eens het geweldige uitzicht en wordt je hartelijk begroet en dan kan het eigenlijk niet meer beter. Erna zorgt dat je snel gewend bent en weet heel veel van de omgeving , de restaurants en leuke wandeltochten. Omdat we op doortocht waren hadden we geen mogelijkheid om een tent mee te nemen maar Erna had voor ons de Picobello shell geregeld. Ons eigen huisje met prima bedden en mooi uitzicht. Zelf koken hebben we niet gedaan maar dat is niet echt nodig met zoveel restaurants in de buurt. Ook vemeldingswaard zijn de luxe hangmatten die je mag gebruiken.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Jan en Berna18-11-2019

Beste kampeerervaring ooit

Wij hebben ons nog nooit zo thuis gevoeld op een camping als bij Erna's Picobello, alles klopt hier gewoon. De ontvangst door Erna waardoor je je meteen welkom voelt, de aanblik van de camping (hier en daar een tent in zee van ruimte zonder heggen of andere afscheidingen), altijd schoon sanitair en er is absolute rust maar ook gezelligheid voor wie dat wil. Je kan 's avonds genieten van de stilte en van het uitzicht voor je tent maar je kan ook aanschuiven aan de grote tafel om wat te praten met de andere gasten of meegaan naar dorpsfeesten, wijnproeverij, enz. In Montelparo is een buurtsuper (die verrassend veel heeft) en een slager met wekelijks versgemaakte porcetta. Verder volop goede authentieke restaurants in buurt. Omgeving is prachtig, genoeg te doen. We hadden een week geboekt maar dat werden er twee.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Gerda Hellings17-11-2019

Relaxed kamperen in een prachtige omgeving

De camping is heel rustig en heeft ruime plaatsen met prachtig uitzicht op de omringende heuvels. Je hebt er de hele dag voldoende schaduw. Wij hadden deze camping uitgekozen als uitgangspunt voor een paar bergwandelingen in de Monte Sibellini. Een schot in de roos, want onze gastvrouw wist ons hierover veel goede informatie te geven. 'S Avonds was er altijd gelegenheid om op de veranda wat na te praten met andere gasten onder het genot van een glaasje plaatselijke wijn.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10marjolein leenen14-11-2019

Ronduit Picobello!!

Heerlijke camping, super gastvrij, midden in een rustige vallei. Mooie rustige en super ruime tentplaatsen. Gezellig S’ avonds een drankje op t terras drinken met de andere gasten, maar als je lekker voor je rust komt, zit je heerlijk relaxed bij je tent te genieten van een goed boek of het uitzicht. Erna is een top host, vriendelijk, behulpzaam en weet altijd goede tips voor onontdekte stadjes en restaurants in de directe ongeving. 20 min van t strand per auto, zwembad op 30 min, 45 min van de bergen. We komen bijna nooit ergens terug, maar bij Agricamp Picobello zijn we de afgelopen 10 jaar 4x terug geweest.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Saskia Vreeman12-11-2019

UNIEK en niet te evenaren: FANTASTISCH!!!!!!!!!!!!

De prachtige omgeving met op de camping de mooiste uitzichten en een camping dat nog mooier kleurt door de geweldige gastvrouw. Met haar schat aan lokale kennis van de omgeving en alle activiteiten en uitjes weet ze je altijd te verrassen. Ook al is de camping vol, het voelt niet vol, ruime tentplaatsen en goed sanitair. Erna is oprecht geïnteresseerd in de belevenissen van haar gasten. Bij kleine en grote gezondheidsproblemen is ze de rots in de branding en geeft ze houvast. Mijn man had een ziekenhuisavontuur tijdens het verblijf en met name de rust die Erna kan geven en haar manier van handelen maakte dat het langere verblijf voor herstel nog als vakantie bleef voelen, en dat lag vooral aan de gastvrouw. Ze weet als geen ander elke gast persoonlijk het gevoel te geven dat het om genieten gaat, ze strooit iets magisch!

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Dick12-11-2019

Een fantastische plek

Wat een heerlijke camping is dit. Ideaal voor rustzoekers en tegelijkertijd is er ook gelegenheid om onder het genot van een heerlijk glas wijn met de andere gasten ervaringen (vooral over de beste eetgelegenheden in de omgeving) uit te wisselen. De plekken zijn groot met een prachtig uitzicht en het sanitair is prachtig. Je hoeft niet eens je eigen afwasbak en - middel mee te nemen. Daar zorgt Erna voor zoals ze dat met alles doet. Wij zijn van mening dat de wereld te groot is om ergens twee keer naar toe te gaan. Voor Agricamp Picobello maken we graag een uitzondering!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Charlotte09-11-2019

Heerlijke plek!

Vroeger met mijn eigen ouders meermaals op deze camping geweest. Inmiddels een eigen gezin en met ons zoontje van 1 was het hier heerlijk vertoeven. Alles netjes en schoon, fijne broodjesservice. Kortom een heerlijk rustige vakantie!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Laurens09-11-2019

Geweldig

Agricamp Picobello is een fantastische camping voor een rustige of sportieve vakantie. Voor met name fiets- of wandelvakanties is het een topplek. Ook een dagje bijkomen in de hangmat behoort tot de mogelijkheden. Op een halfuur rijden van het strand, dus een dagje strand zit er ook regelmatig in. De sfeer op de camping is heerlijk ontspannen en zo nu en dan kan je een gezellig uitstapje maken met andere campinggasten naar een leuk restaurant of dorpsfeest. Het sanitair is goed verzorgd en je hebt de mogelijkheid om een drankje te doen bij de receptie.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2019