Camping Agricamp Picobello

Camping Agricamp Picobello
9,7

271 reviews over Camping Agricamp Picobello in het Nederlands

We hebben een supervakantie gehad.

Folkert en Wiesje
19-8-2018

Agricamp Picobello is een prachtige, rustige en gezellige camping in een schilderachtige omgeving. De faciliteiten laten niets te wensen over. De gastvrouw, Erna Prins, kent de omgeving door en door en weet wat kampeerders nodig hebben. Ze verzorgt gezamenlijke uitstapjes waar je naar believen wel of niet aan kunt deelnemen. We komen zeker terug. Arrivederci!

Pareltje in de Marche

Kija
18-8-2018

Super mooie camping;

Kleinschalig en grote plaatsen, prachtig uitzicht, rust, goed sanitair en koelkasten die ook echt koel zijn.

Fijne gastvrouw/ eigenaar (Erna)

Je kunt naar zee, wandelen in de bergen en mooie Dorpjes bezoeken

Fantastisch, gaan zeker nog eens terug

Maarten Oortwijn
13-8-2018

Prachtige rustig gelegen camping. We hadden een fantastisch mooie plek tussen de moerbei bomen met super uitzicht op glooiende heuvels van Le Marche. Brandschoon sanitair. Erna is een super gastvrouw!

In de omgeving veel te zien: veel leuke stadjes, tussen de Monti Sibillini en het strand in gelegen.

Meer dan geweldig

marian van mook
13-8-2018

Een super camping in een prachtige omgeving. De shell is een geweldig houten hut waar je een kampeer gevoel krijgt zonder dat je alles mee hoeft te nemen. Het uitzicht is geweldig.Erna is een gastvrouw die voor elke gast aandacht heeft. De camping is echt een aanrader voor ieder die op vakantie wil gaan in Le Marche

Eenmaal geweest wil je echt nog keer! Dat zegt genoeg

Prachtig en onvergetelijk mooi!

Fred en Irma
12-8-2018

Picobello voelt als thuis komen en toch even helemaal weg zijn. Nergens heb je zo’n prachtig uitzicht, zo’n lieflijk carillon in de verte, zo’n mooie zonsondergang of volle maan, zo’n stilte, zo’n ruime kampeerplek, zo’n mooie bergbeklimmingen, zo’n schoon sanitair en vooral zo’n fantastische Erna!

Het kan niet anders, we komen terug!

Gelijk boeken zou ik zeggen.

Maanduyf
10-8-2018

Waar vind je dit nog: een camping met alleen tenten, in één van de mooiste gebieden van Italië, le Marche. Het is er heerlijk rustig. Wakker worden door het dudeljoo van de wielewaal of het carillon van Monte Rinaldo. Uit je tent stappen en ondergedompeld worden door het prachtige uitzicht en de moerbeibomen die je schaduw en ontbijtfruit geven, zo uit de boom te plukken. Vanaf de camping ben je binnen een half uur aan het Adriatische strand bij de fantastische tent Matapaya met pasta pesce waar je je vingers bij aflikt. En binnen een half uur begin je aan een bergwandeling op de kammen van de Monte Sibillina.

De camping ligt middenin in een gebied met heel veel Renaissance steden en dorpjes waar je je werkelijk in de Middeleeuwen waant. En 'last but not least' een camping met een fantastische en bijzonder aardige gastvrouw die hele goede tips heeft. Laat je verrassen door wandelingen, restaurants en wijnproeverijen.

Ver van huis: je voelt je er thuis !

Aart en Ali
8-8-2018

Schitterende omgeving. Ruim opgezette camping. Goede sfeer.

Wat een gastvrijheid ( gastvrouw Erna).

Ideale plek voor de kampeerder. Goede voorzieningen.

Je voelt je er thuis !

Fantastisch, we komen volgend jaar weer terug.

Ingeborg en Astrid T. uit Amsterdam
4-8-2018

Prachtig gelegen kleine camping, waar wij de huurtent hadden. Deze stond aan een bloeiend zonnebloemenveld met mooi uitzicht op de heuvels en dorpjes. Er is altijd rust. De tent is groot en goed ingericht. De camping-eigenaresse is zeer vriendelijk en toegankelijk en zij doet alles op een liefdevolle en aandachtige manier. Je voelt je echt welkom. Ze heeft ook goede ideeën over uitstapjes en organiseert zelf ook leuke dingen in de buurt. Ruim en zeer schoon toiletgebouw, buiten een gezellige overdekte 'lees'tafel en prima werkende Wifi in het kantoor waar allerhande folders voor je klaarliggen.

De mooiste en fijnste camping waar wij ooit geweest zijn.

Ongelooflijk mooi!

Thomas
29-7-2018

Voor ons gezin van 4 met twee kinderen van 6 en 8 was het de eerste keer in de Marche. We werden hartelijk onthaald door een fantastische gastvrouw die direct de rust en haar visie op de camping uitstraalde, gelukkig zijn. De ligging van de camping is prachtig en de camping zelf op alle facetten (staat tentplaatsen, schaduwrijk, grote plekken, perfect sanitair, ...) gewoon top! We gaan met onze kinderen nu reeds voor de zesde keer kamperen en voor ons was dit de beste camping die we al gehad hebben. We gaan zeker nog eens terugkomen. Dit is een aanrader! Bedankt Erna.

Absolute aanrader!

Harry Vis en Hanny van der Heide
10-7-2018

Hanny en ondergetekende waren 10 dagen in juni 2018 te gast bij Erna Prins. Naast haar minicamping namen wij B&B van haar af. Wij hebben een fantastische tijd bij haar, wij zijn alle dagen door haar verwend en er ontbrak ons aan niets. Het verblijf bevindt zich in een prachtige omgeving in absolute rust. De kamer is praktisch ingericht en schoon. Het ontbijt was zeer uitgebreid en wij werden dagelijks verrast met extra's. Cijfer 10 en een absolute aanrader. Prijs/kwaliteit uitstekend.

Camping Agricamp Picobello 9.68 10 271 .