9,8

Omschrijving
Verblijf in rust op het Italiaanse platteland bij Camping Agricamp Picobello. De camping is ideaal voor rustzoekers en er is dan ook geen animatie. ‘s Ochtends kan er gezorgd worden voor een ontbijt met verse broodjes. Zowel de zee als de bergen zijn op een half uur afstand. Vraag vooral de gastvrouw voor tips over uitjes en restaurants.

287 reviews over Camping Agricamp Picobello in het Nederlands

massa toerisme vrij!

joost 's Gravemade,
30-11-2018

Wat een rust, wat een omgeving , wat een natuur, wat een geschiedenis.

Op het ene moment loop je in de middeleeuwen, op het andere moment in het hooggebergte.

Erna waakt over haar gasten op een zeer prettige manier, vraagbaak bij uitstek met geweldige kennis van de omgeving.

Heerlijk gebruik gemaakt van de pipowagen met laat in de avond een pipochello, als afscheid van weer een verblijfsdag op deze geweldige rustgevende camping.

Dank Joost en Frieda

Gereisd met partner in juli 2018

Heerlijk

Renee,
24-11-2018

Prachtige omgeving, fijne camping waar je je snel thuis voelt. De wringer voor je dagelijkse wasje is een gouden greep, heerlijk zen om de was er even doorheen te halen. Mooie (race)fietstochtjes in de buurt, en legio mogelijkheden om te wandelen in de bergen. Eten in Italië is bepaald geen straf, zeker niet in de Marche.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Lekker kleinschalig

D & B,
24-11-2018

Kamperen in een tent is leuk, maar de shell is echt een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2018

Heerlijke plek!

Nicky,
23-11-2018

Een geweldige plek!

De camping

Superruime plekken met een fantastisch uitzicht. Wij hadden ons kind van 5 jaar mee en die heeft zich super vermaakt op de camping (met andere kinderen die er op dat moment waren).

De omgeving

1 van de mooiste regio’s van Italië op het gebied van cultuur en natuur. We hebben diverse dorpjes en stadjes bezocht en je waant je af en toe in een openlucht museum zo ontzettend mooi. Hooggebergte (voor iedere wandelaar wat wils) en het strand op 30-45 minuten rijden afstand.

De gastvrouw

Erna maakt echt het verschil. Ze is superbetrokken met haar gasten en organiseert leuke uitjes met haar gasten (bijvoorbeeld uit eten met zijn allen in 1 van de lokale restaurants of naar een dorpsfeest). Uiteraard geen verplichting, voor ieder die mee wilde. Ook kon ze ons goed vertellen welke activiteiten ook voor onze zoon leuk en goed te doen waren.

Kortom, het is de afstand rijden meer dan waard geweest voor ons!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Smitties,
19-11-2018

Rustige, heerlijke plek waar je je door de goede zorgen en gastvrijheid van Erna gelijk thuisvoelt. Het ontbijt ‘s morgens op de veranda van de B&B is prima. Elke ochtend weer iets lekkers. Al 10 jaar een plek waar we steeds terugkomen en we niet genoeg krijgen van de mooie Le Marche en Agricamp Picobello

Gereisd met partner in mei 2018

Fantastisch!

HJ,
19-11-2018

Agricamp Picobello is een ontzettend fijne camping om te verblijven. Fantastische gastvrouw, mooie campingplaatsen, schoon en ruim sanitair. De wegen naar de camping zijn goed te rijden. De camping ligt erg centraal in een mooi gebied dat nog niet is overspoeld met toeristen. Het strand is een half uur rijden, de bergen een uurtje en in de directe omgeving zijn allemaal leuke dorpjes en stadjes. Kortom, Agricamp Picobello is een ontzettende aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Joke, Ed en Jesse,
17-11-2018

Voor de derde maal naar Piccobello wat een zaligheid. Piccobello is een heerlijke camping in een prachtige omgeving en gastvrouw Erna zorgt met haar warmte, gastvrijheid en humor dat je je er direct welkom voelt. Wij hadden een heerlijke plek onder de moerbeibomen. In de omgeving van alles te doen. Je kunt er prachtig wandelen in de Monte Sibillini en lekker luieren in een strandstoeltje aan de kust. Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fantastisch!

Hero Lopulisa,
21-10-2018

In de allerlaatste week van het vakantieseizoen in de Pipowagen verbleven.

Heerlijk genoten van de nazomer en de invallende herfstsfeer, de rust en het prettig gezelschap van de gastvrouw. Geweldig!

Gereisd met partner in september 2018

Fantastico❣

E.A. van der Pijl,
1-10-2018

Persoonlijke aandacht, gewéldige plek, alles picobello voor elkaar, tips en adviezen, persoonlijk van Erna of in de uitgebreide schriftelijke documentatie, liefdevol, en nog zoveel meer! Kamperen, B&B of Pipowagen, het is hoe dan ook gegarandeerd een super verblijf!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Prachtige plek in de Marken.

Corien,
18-9-2018

Zonder boeken op deze camping aangekomen op een zonnige septemberdag en wat een vriendelijk en warm welkom door Erna. Een prachtige deel van de Marken met vele mooie vergezichten. Wat je ook gaat doen of waar je maar heen wil, Erna heeft altijd een gouden tip die je mee kunt nemen. Een plaats om terug te komen.

Gereisd met partner in september 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Agricamp Picobello in Montelparo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Agricamp Picobello zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.