Géén boekingskosten

Meer camping info

164 Reviews over Faranghe

• 9Drost13-09-2022

Heerlijk!

Heerlijke camping. Kleine camping met veel kinderen. Kinderen maken heel snel contact met elkaar waardoor je als ouder enkel hoeft te genieten van je spelende kinderen. De plekken zijn groot, douchegebouw simpel maar voldeed prima. Mieke en Michel staan altijd voor je klaar. Voor vragen, voor een praatje, tips en adviezen. Mieke kookt een aantal keer in de week heerlijk voor je (aanrader!) Een paar keer in de week worden er activiteiten georganiseerd voor de kinderen. Zwembad is niet groot maar kinderen hebben zich er prima in vermaakt.

Verder prachtig uitzicht vanaf de camping! Wij zijn helemaal tot rust gekomen, fijn los van alle prikkels uit het dagelijks leven. Kinderen genoten (willen volgend jaar weer) Wij genoten, top vakantie!

• 9Hervé02-08-2022

Mooie, gastvrije gezellige camping

Kleien maar supergezellige camping gerund door uitbaters die steeds voor jou klaarstaan zonder opdringerig te zijn. Hoewel de camping vol was , was het rustig. Mogelijkheid tot workshops, de honesty bar en de goede ligging ( alles op een uur rijden, winkels dichtbij) zijn een kers op de taart. Ruime plaatsen met soms wat te weinig schaduw ( dit zal opgelost worden door het groeien van de jonge bomen)

• 8John Ekering31-07-2022

Fantastische camping

Heerlijke vakantie gehad op de camping bij Mieke en Michel. Ruime plaatsen met goede stroomafsluiting. Camping is overzichtelijk met duidelijke afbakening van je plek zonder de beroemde heggetjes. Wij stonden op een halfschaduw plek. Schaduw moet je op sommige plekken zelf maken. Sanitair schoon, niet echt ruim aanwezig maar voldoende voor deze camping en centraal gelegen. Water komt van een bron en is heel goed drinkbaar. Zwembad is wat aan de kleine kant maar is nooit echt vol. Omgeving is prachtig en er is voldoende te beleven. Op de camping organiseren de eigenaren veel activiteiten zoals pizza’s maken en kookclinics met authentieke Italiaanse dames. Daarna gezamenlijk de maaltijd nuttigen met veel gezelligheid. De eigenaren Mieke en Michel zijn aardige betrokken mensen, kennen je al vrij snel bij naam en zijn altijd bereid je te helpen of van info te voorzien. Kortom superplek voor een relaxte vakantie.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Theo&Ria van der Ven28-07-2022

Fantastische tijd gehad!!!

Wat hebben wij weer genoten op La Faranghe van de prachtige plek met fantastisch uitzicht en zeker ook van de gastvrijheid van Mieke en Michel. Nooit eerder voelden we ons op een camping zo thuis als op Faranghe. Het eten, de wijnproeverij, de olijfolieproeverij, de kookworkshop met Bianchina en Mieke! Alles was heel erg genieten! Ook veel leuke mensen ontmoet daar. Helaas komt aan alle fijne dingen een keer een eind.

• 9Ronny vd Water21-07-2022

Mooie camping met mogelijkheden voor lekker gezame

We hebben een mooie week gehad bij Faranghe. Het eten van Mieke was heerlijk. De kookcursus van een locale nonna was leuk en leerzaam. De omgeving is prima om te wandelen. Afkoelen kan in het kleine zwembad. Gezamenlijk eten met andere gasten is altijd gezellig. Het sanitair is prima. De camping komt op ons lijstje om terug te komen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Benne06-07-2022

Faranghe is een pareltje

Faranghe is een pareltje waarvan je zou willen dat iedereen het leert kennen en dat je tegelijk ook het liefst een beetje geheim zou willen houden. Zoek je een camping met veel vertier en gedruis, rijd dan rustig verder, dat is Faranghe namelijk niet. Maar val je voor kleinschalig kamperen in de natuur, wil je on-Italiaans ruime plekken en stille, donkere nachten met duizelingwekkende sterrenhemels, dan moet je deze kleine sympathieke camping zeker zien. Het sanitair is eenvoudig maar in orde en schoon. Het zwembad idem dito. In het hoofdhuis vind je in de vroegere hooischuur een sfeervolle plek om te zitten, koffie of een drankje te doen, van het landschap te genieten en van het briesje dat hier bijna altijd waait. Maar het meest bijzondere aan Faranghe is de gastvrijheid van eigenaren Mieke en Michel. Hoe ze dat precies doen weet ik niet, maar het is gewoon een feestje om bij hen te gast te zijn. Ook een culinair feestje trouwens.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Anne Marie06-07-2022

De beste camping van Italië

Voor de derde keer hebben we onze vakantie gevierd op Faranghe. Voorheen met drie tieners en nu met z'n tweeën. En opnieuw hebben we genoten. Het uitzicht vanaf Faranghe is fantastisch. Zo ver je kunt kijken zie je mooie glooiende heuvels. De plek waar je een drankje kunt halen en Mieke en Michel kunt vinden is echt top. Je voelt je er welkom en er waait bijna altijd een verfrissend windje. Als je wilt kun je een paar keer in de week heerlijk mee eten. Zó lekker! Of meedoen aan een kookcursus of workshop. Maar je kunt ook naar leuke marktjes in de buurt of naar Perugia. Wij zijn ook met de kids met de trein naar Rome gegaan. Klinkt ver maar de treinverbinding is erg goed. Vanuit het zwembad kijk je uit over de heuvels. Faranghe staat voor ons voor gezelligheid, plezier, ruime plekken, geen gedoe, uitzicht, zalig eten. Heerlijk vakantie vieren daar!

• 10JD06-07-2022

Zelf beleven!

Reviews zoeken in Italië. Bij Faranghe bleek dat er een erg negatieve recensie stond tussen heel veel positieve reacties?! Voor ons is dat een uitdaging om zelf te gaan ervaren. Blijkt dat de positieve recensies helemaal niet zo onjuist zijn. Wij hebben een leuke en gezellige vakantie gehad. Hebben gezwommen in een zwembad, rust gehad om lekker te lezen, gewandeld in de bergen, leuke contacten opgedaan aan de lange gezellige eettafels op de hooischuur (Italiaanse stijl) Mieke en Michel zijn heel gastvrij. Het kan natuurlijk dat iemand zijn dag niet heeft, hebben wij allemaal wel eens. Wij zijn blij dat we de uitdaging aangegaan zijn, wij hebben een TOP vakantie gehad op Faranghe. Kan niet anders zeggen. Al moet ik wel bekennen dat de afrit naar het huis erg steil is, het is geen Nederland. Bij vertrek heeft Michel onze caravan weer netjes naar boven gebracht. Van ons verdienen ze tienen, het gaat tenslotte om de beleving.....

• 8Netty en Nico04-07-2022

Heerlijk en geweldige service

Net als 4 jaar geleden een geweldige ontvangst en weer heerlijke maaltijden. Helaas had ik de vouwwagen niet goed aangekoppeld bij het vertrek (op zondag) en konden we dus niet weg. De ANWB heeft niet veel mogelijkheden in deze regio, bleek: Wegslepen naar een plek 100 km verder. Met behulp van eigenaar Michel is uiteindelijk iemand komen kijken en is een bedrijfje dichtbij gevonden dat de reparatie kon uitvoeren. De vouwwagen was dus niet meer beschikbaar maar gelukkig konden we in een van de appartementen verblijven tot de vouwwagen is gerepareerd. Na 3 dagen was alles weer in orde en konden we verder. Gewldige service

• 7Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 9Hetty24-06-2022

Heerlijk verblijf!Aanrader!

Als je van rust houdt, niet bent van een strak aangeharkt parkachtige camping met heggetjes als afscheiding, geen prijs stelt op een 50 meter zwembad met badmeester,een kampwinkel kunt missen en ook geen compleet animatieteam nodig hebt? Juist, dan ben je op de goede plek aangekomen. In het voorseizoen is het er een oase van rust! Voor kinderen is hier veel te doen en in het hoogseizoen zijn er veel gezinnen , en hier kan veilig gespeeld worden.De plaatsen zijn ruim, het sanitair is eenvoudig, in het hoogseizoen wat krap misschien,maar schoon. De eigenaars Mieke en Michel zijn vriendelijk ,behulpzaam ,denken met je mee over tripjes in de schitterende omgeving. Drankjes, kun je zelf pakken en in goed vertrouwen zelf noteren.Mieke kookt een paar maal per week heerlijk! Smaken verschillen, maar een heel negatieve review van iemand die hier niet eens heeft gekampeerd,maar is vertrokken, begrijp ik niet goed Wij komen hier graag!

• 6Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar