Camping Agriturismo Lavanda Blu (+app+B&B)

Camping Agriturismo Lavanda Blu (+app+B&B)
9,4

74 reviews over Camping Agriturismo Lavanda Blu (+app+B&B) in het Nederlands

Geweldige plek om je vakantie te vieren!

Roos en Jan-Willem
9-8-2018

Wij hebben een geweldige tijd gehad op Lavanda Blu. Hans en Elisabeth zijn ontzettend fijne mensen die graag met je meedenken. De camping is rustig, prachtig gelegen en vanaf de camping kan je leuke uitstapjes maken. Maar een dag op lavanda blu blijven en in één van de hangmatten luieren is ook heerlijk. De etentjes die worden georganiseerd zijn de kers op de taart. Elisabeth kookt waanzinnig goed en de sfeer tijdens deze avonden is top. Al met al een fijne plek, kleinschalig en persoonlijk, kortom een aanrader!

TOP vakantie

Willem de Zanger
7-8-2018

Spannende weg naar de camping als je met de caravan bent😅, maar eenmaal op de plek ben je direct “ thuis”

Wat een lieve mensen deze eigenaars en behulpzaam.

Het eten van Elizabeth is heerlijk !

De omgeving is interessant en biedt ieder wat wils, cultuur, historie, strand en zee.

Kortom, wij hebben een TOP vakantie gehad.

Dank je wel Hans en Elizsbeth😎☀️👍🏻

GEWELDIG: Een absolute aanrader!

Marcel Nieuweboer
20-7-2018

Wat een heerlijke plek! Prachtig uitzicht en een heerlijke camping. Eigenlijk is alles mooi. Hans en Elizabetta hebben hier met liefde en aandacht een wonderschone plek gecreëerd. Het voelde voor ons als thuiskomen op een plek waar je nooit eerder bent geweest.

Hans en 'Lisa staan voor hun gasten. Een mooie mix van humor, aandacht en oprechtheid. Heel fijn: je kunt er heerlijk eten!!! (een aantal avonden in de week). Meestal op het terras en regelmatig ook aan een lange tafel ('like a family', zoals 'Lisa de avond inleidt).

Verder veel (actuele) info over wat er in de omgeving te doen is: markten, restaurants, wandelingen, wijnproeverijen enzovoorts.

Praktisch: geen zwembad maar met stranden op ca. een half uur rijden voor ons geen probleem. Het pad naar de camping is vrij steil maar redelijk begaanbaar. Desgewenst rijdt Hans je caravan met 4-wheeldrive naar boven.

Al met al voor ons een absolute aanrader!

Dit is genieten in Italië!!

Harry Derks
7-5-2018

Op een prachtige campingplek in de schitterende tuin van Hans en Elisabeth gestaan en met volle teugen genoten van het fenomenale uitzicht en de rust. 's Nachts heerlijk in de tent liggen en luisteren naar de nachtegaal en het geroep van een uil. Ga altijd in op de uitnodiging om te gaan eten bij Hans en Elisabeth en geniet niet alleen van de heerlijke spijsen, maar ook van de hartstocht die Elisabeth heeft voor biologisch eten en drinken.

In de buurt liggen heerlijk authentieke Italiaanse dorpjes en het strand is slechts op 14 km afstand.

Een plek waar je altijd weer naar terug verlangt!!

Ik heb bewust niet overal een 10 voor gegeven, omdat het dan wellicht niet geloofwaardig overkomt.

Lavanda Blu is TOP!!

Onbezorgd genieten

Carlijn en Daan
12-1-2018

Heerlijke, rustige camping midden tussen de heuvels. We waren er in begin september, dus het was heel rustig. De eigenaars zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Hans hielp ons met de gekste verzoeken en Elizabetta heeft heerlijk gekookt tijdens een diner voor de gasten. Bijzonder aangenaam voor ons als kampeerders zonder eigen stoelen, tafel etc.: alle stoelen, hangmatten, tafels en overdekte hangplekjes die ze op de camping hebben gecreëerd. Heel sympathiek! Verder vooral genoten van de stilte, de mooie dorpjes en zee vlakbij en de uitzichten op de heuvels rondom de camping.

Een thuis weg van huis!

Familie Koster
17-9-2017

We voelden ons met onze 4 kids en de daarbij behorende chaos zo welkom! Wat een gastvrije mensen die je het gevoel geven dat je nooit te veel bent met je vragen, en je graag helpen mee denken over oplossingen. Ze hebben een plek gerealiseerd waar je heerlijk kan genieten van al het moois wat Italië je te bieden heeft; Prachtig uitzicht, Heerlijk eten, hartelijke mensen. Ze maken je op een ongedwongen manier deel van hun leven. Zeker een aanrader voor jong en oud!

Héérlijk thuiskomen !

Karin
10-9-2017

Meestal in de b&b nu op de camping. Genieten van rust gastvrijheid en het prachtige uitzicht.

Heerlijk eten lekkere wijn en natuurlijk prachtig weer.

Kortom weer een vakantie om positief op terug te kijken.

Ook voor de derde keer Fantastisch

c.j. geeve
2-9-2017

De ligging is geweldig. De camping is klein, rustig en prachtig aangelegd. De eigenaar en zijn vrouw zijn heel aardig en behulpzaam. Een paar maal per week is het restaurant geopend en worden heerlijke streekgerechten geserveerd.

Een absolute aanrader.

Prachtige camping en Fantastische mensen!

Mieke en Wouter
12-8-2017

Lavanda Blu is een pareltje op een bergflank even het binnenland in aan de Adriatische kust. Klein opgezet, met oog voor detail en gezelligheid. Het uitzicht is adembenemend, de camping - agriturismo is op mensenmaat gemaakt, en vooral de gastheer Hans en - vrouw Elizabetta weten wat echte gastvrijheid betekent: zonder te veel poespas staan ze klaar voor hun gasten, geven tips wanneer je erom vraagt en zorgen ze voor heerlijke gerechten op de 'diner nights'. Een aanrader voor een heerlijke vakantie!

Een bijzonder plekje!

Tim & Selena
9-8-2017

Wat hebben wij ontzettend genoten van deze bijzondere plek! Het uitzicht vanuit onze tent was fantastisch! Het uitzicht over de zonnebloemen en de geur van lavandel maakte dit tot een top plek! Ook het heerlijke eten van Elizatbeth viel bij ons in de smaak, ook handig aangezien wij niet van die camping 'kokers' zijn. De omgeving met de prachtige historische dorpjes en stadjes in de buurt maakte dit een fijne campeerplek. Ook het strand is op 15 min. rijden, heerlijk om smiddags een duik te nemen na een actieve ochtend. Hans en Elizabeth zorgen er uitermate voor dat je geniet op dit prachtige plekje!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Agriturismo Lavanda Blu (+app+B&B) in Carassai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Agriturismo Lavanda Blu (+app+B&B) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Agriturismo Lavanda Blu (+app+B&B) scoort een 9.42 uit 10 op basis van 74 reviews.