Camping Agriturismo Lavanda Blu (+app+B&B)

Camping Agriturismo Lavanda Blu (+app+B&B)stersterster

8.6Fantastisch

Italië, Le Marche (De Marken), Carassai

8.6Fantastisch

Meer camping info
Tonen op kaart

77 reviews over Camping Agriturismo Lavanda Blu (+app+B&B)

• 2019
    9Ans Verheijen13-07-2019

onvergetelijk

In mei was het nog heel rustig op de camping. Verrassend de hoeveelheid bloemen in de tuin en bij de kampeerplekken. heerlijke geuren omringden ons. 's Avonds genieten van de vuurvliegjes en het roepen van de uil. Scrabble spelen in de "huiskamer" bij regenweer. Lekkere wijn op voorraad van de wijnboer uit de buurt. Mooi wandelen naar het dorpje Carrassai voor een heerlijke koffie en dolce en vriendelijke dorpelingen. Een uitstekende service van Hans en Elizabetta. We hebben ongelooflijk gesmuld met andere gasten van een diner door Elizabetta bereid. We bleven langer op deze plek omdat de omgeving prachtig is en we voelden ons zo "thuis"op deze paradijselijke camping met bijzonder hartelijke eigenaren. Veel info over de omgeving.

Gereisd met partner in mei 2019

• 7Eric08-03-2019

Mooi gelegen mini-camping, af te raden met caravan

Prachtig gelegen camping met prima voorzieningen (niet luxe, maar voldoende en netjes). Ik sluit me aan bij wat er hier onder al is gezegd. Wil nog wel twee dingen noemen die je ter overweging moet nemen. Wij hebben een (kleine) caravan en dan is het steile grindpad zeker af te raden om zelf te rijden (dus vooraf regelen dat je caravan door Hans vanaf de verharde weg wordt gehaald en gebracht). Daarnaast hadden we pech dat we net in de week (vanaf 20 aug) kwamen dat de boeren aan het ploegen waren en dat gaat de hele dag door. We zijn daardoor na 4 dagen weggegaan, omdat we toen veel moois hadden gezien (de stadjes en het strand zijn zeer de moeite waard), maar dagje op camping uitrusten lukte toen helaas niet. Misschien dat je dat vooraf kunt verifieren.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2018
    9Ruben en Julia26-08-2018

Een onvergetelijke plek!

Van aankomst tot vertrek een heerlijke vakantie gehad bij Hans en Elizabetta! Een mooie gelegen camping met onvergetelijke vergezichten. Dankzij de tips van Hans hebben wij kennis gemaakt met de prachtige omgeving van Le Marche. Elizabetta zorgde voor fantastische diners. Een hoogtepunt voor ons op camping Lavanda Blu was het oogsten van de lavendel, een ervaring die wij niet snel zullen vergeten. Bedankt voor jullie gastvrijheid!

• 9Roos en Jan-Willem09-08-2018

Geweldige plek om je vakantie te vieren!

Wij hebben een geweldige tijd gehad op Lavanda Blu. Hans en Elisabeth zijn ontzettend fijne mensen die graag met je meedenken. De camping is rustig, prachtig gelegen en vanaf de camping kan je leuke uitstapjes maken. Maar een dag op lavanda blu blijven en in één van de hangmatten luieren is ook heerlijk. De etentjes die worden georganiseerd zijn de kers op de taart. Elisabeth kookt waanzinnig goed en de sfeer tijdens deze avonden is top. Al met al een fijne plek, kleinschalig en persoonlijk, kortom een aanrader!

• 9Willem de Zanger07-08-2018

TOP vakantie

Spannende weg naar de camping als je met de caravan bent😅, maar eenmaal op de plek ben je direct “ thuis” Wat een lieve mensen deze eigenaars en behulpzaam. Het eten van Elizabeth is heerlijk ! De omgeving is interessant en biedt ieder wat wils, cultuur, historie, strand en zee.

Kortom, wij hebben een TOP vakantie gehad. Dank je wel Hans en Elizsbeth😎☀️👍🏻

• 8Marcel Nieuweboer20-07-2018

GEWELDIG: Een absolute aanrader!

Wat een heerlijke plek! Prachtig uitzicht en een heerlijke camping. Eigenlijk is alles mooi. Hans en Elizabetta hebben hier met liefde en aandacht een wonderschone plek gecreëerd. Het voelde voor ons als thuiskomen op een plek waar je nooit eerder bent geweest. Hans en 'Lisa staan voor hun gasten. Een mooie mix van humor, aandacht en oprechtheid. Heel fijn: je kunt er heerlijk eten!!! (een aantal avonden in de week). Meestal op het terras en regelmatig ook aan een lange tafel ('like a family', zoals 'Lisa de avond inleidt). Verder veel (actuele) info over wat er in de omgeving te doen is: markten, restaurants, wandelingen, wijnproeverijen enzovoorts. Praktisch: geen zwembad maar met stranden op ca. een half uur rijden voor ons geen probleem. Het pad naar de camping is vrij steil maar redelijk begaanbaar. Desgewenst rijdt Hans je caravan met 4-wheeldrive naar boven. Al met al voor ons een absolute aanrader!

• 7Staat v/h sanitair

• 9Harry Derks07-05-2018

Dit is genieten in Italië!!

Op een prachtige campingplek in de schitterende tuin van Hans en Elisabeth gestaan en met volle teugen genoten van het fenomenale uitzicht en de rust. 's Nachts heerlijk in de tent liggen en luisteren naar de nachtegaal en het geroep van een uil. Ga altijd in op de uitnodiging om te gaan eten bij Hans en Elisabeth en geniet niet alleen van de heerlijke spijsen, maar ook van de hartstocht die Elisabeth heeft voor biologisch eten en drinken. In de buurt liggen heerlijk authentieke Italiaanse dorpjes en het strand is slechts op 14 km afstand. Een plek waar je altijd weer naar terug verlangt!! Ik heb bewust niet overal een 10 voor gegeven, omdat het dan wellicht niet geloofwaardig overkomt. Lavanda Blu is TOP!!

Gereisd met partner in april 2018

• 10Carlijn en Daan12-01-2018

Onbezorgd genieten

Heerlijke, rustige camping midden tussen de heuvels. We waren er in begin september, dus het was heel rustig. De eigenaars zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Hans hielp ons met de gekste verzoeken en Elizabetta heeft heerlijk gekookt tijdens een diner voor de gasten. Bijzonder aangenaam voor ons als kampeerders zonder eigen stoelen, tafel etc.: alle stoelen, hangmatten, tafels en overdekte hangplekjes die ze op de camping hebben gecreëerd. Heel sympathiek! Verder vooral genoten van de stilte, de mooie dorpjes en zee vlakbij en de uitzichten op de heuvels rondom de camping.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2017

• Oude reviews

10Familie Koster17-09-2017

Een thuis weg van huis!

We voelden ons met onze 4 kids en de daarbij behorende chaos zo welkom! Wat een gastvrije mensen die je het gevoel geven dat je nooit te veel bent met je vragen, en je graag helpen mee denken over oplossingen. Ze hebben een plek gerealiseerd waar je heerlijk kan genieten van al het moois wat Italië je te bieden heeft; Prachtig uitzicht, Heerlijk eten, hartelijke mensen. Ze maken je op een ongedwongen manier deel van hun leven. Zeker een aanrader voor jong en oud!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Karin10-09-2017

Héérlijk thuiskomen !

Meestal in de b&b nu op de camping. Genieten van rust gastvrijheid en het prachtige uitzicht. Heerlijk eten lekkere wijn en natuurlijk prachtig weer. Kortom weer een vakantie om positief op terug te kijken.

Alleen gereisd in september 2017

12 tips over Camping Agriturismo Lavanda Blu (+app+B&B)

• Richard en Dianne, 06-10-2013

Prachtige ligging voor zij die van een afwisselende vakantie houden van: wandelen (Sibelini mountains), prachtige historische dorpjes (waar alles nog erg goed betaalbaar is) en de mooie stranden aan de Adriatische zee!

• Kirsten Heijmans, 02-08-2013

enkele hoogtepunten: -Francesca laat je 's avonds genieten van lokale lekkernijen en wijnen voor een zeer bescheiden prijs op haar terras met uitzicht. Ideaal om een heerlijke dag door te nemen en lekker af te koelen. -Geef je op voor een heerlijk diner bij Elizabetta aan tafel. Proef de biologische producten van haarzelf en de lokale boeren. -Bezoek de farmshop! -Er bestaat de mogelijkheid om broodjes te bestellen: erg gemakkelijk! -De zee is ongeveer 20 min. rijden vanaf Lavanda Blu.

• Margriet van der Woerd, 01-04-2013

Waar je even op bedacht moet zijn is dat het weggetje wat naar de camping leidt (kort stukje) vrij stijl is, maar dat went vanzelf. En trek er vooral op uit om de verschillende kanten van Le Marche te ondekken, het is echt de moeite waard om daar een stukje voor te rijden. En vraag de eigenaren en andere gasten om tips voor goede restaurantjes. Doordat het niet zo toeristisch is, moet je soms net even ergens zijn waar je het niet verwacht, maar dan kom je de meest geweldige restaurantjes tegen!

0 vragen over Camping Agriturismo Lavanda Blu (+app+B&B)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
    • SchaduwplaatsenAanwezig