Camping Agriturismo Lavanda Blu (+app+B&B)

Camping Agriturismo Lavanda Blu (+app+B&B)
9,5

67 reviews over Camping Agriturismo Lavanda Blu (+app+B&B) in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Dit is genieten in Italië!!

Harry Derks, 7-5-2018

Op een prachtige campingplek in de schitterende tuin van Hans en Elisabeth gestaan en met volle teugen genoten van het fenomenale uitzicht en de rust. 's Nachts heerlijk in de tent liggen en luisteren naar de nachtegaal en het geroep van een uil. Ga altijd in op de uitnodiging om te gaan eten bij Hans en Elisabeth en geniet niet alleen van de heerlijke spijsen, maar ook van de hartstocht die Elisabeth heeft voor biologisch eten en drinken.

In de buurt liggen heerlijk authentieke Italiaanse dorpjes en het strand is slechts op 14 km afstand.

Een plek waar je altijd weer naar terug verlangt!!

Ik heb bewust niet overal een 10 voor gegeven, omdat het dan wellicht niet geloofwaardig overkomt.

Lavanda Blu is TOP!!

Onbezorgd genieten

Carlijn en Daan, 12-1-2018

Heerlijke, rustige camping midden tussen de heuvels. We waren er in begin september, dus het was heel rustig. De eigenaars zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Hans hielp ons met de gekste verzoeken en Elizabetta heeft heerlijk gekookt tijdens een diner voor de gasten. Bijzonder aangenaam voor ons als kampeerders zonder eigen stoelen, tafel etc.: alle stoelen, hangmatten, tafels en overdekte hangplekjes die ze op de camping hebben gecreëerd. Heel sympathiek! Verder vooral genoten van de stilte, de mooie dorpjes en zee vlakbij en de uitzichten op de heuvels rondom de camping.

Een thuis weg van huis!

Familie Koster, 17-9-2017

We voelden ons met onze 4 kids en de daarbij behorende chaos zo welkom! Wat een gastvrije mensen die je het gevoel geven dat je nooit te veel bent met je vragen, en je graag helpen mee denken over oplossingen. Ze hebben een plek gerealiseerd waar je heerlijk kan genieten van al het moois wat Italië je te bieden heeft; Prachtig uitzicht, Heerlijk eten, hartelijke mensen. Ze maken je op een ongedwongen manier deel van hun leven. Zeker een aanrader voor jong en oud!

Héérlijk thuiskomen !

Karin, 10-9-2017

Meestal in de b&b nu op de camping. Genieten van rust gastvrijheid en het prachtige uitzicht.

Heerlijk eten lekkere wijn en natuurlijk prachtig weer.

Kortom weer een vakantie om positief op terug te kijken.

Ook voor de derde keer Fantastisch

c.j. geeve, 2-9-2017

De ligging is geweldig. De camping is klein, rustig en prachtig aangelegd. De eigenaar en zijn vrouw zijn heel aardig en behulpzaam. Een paar maal per week is het restaurant geopend en worden heerlijke streekgerechten geserveerd.

Een absolute aanrader.

Prachtige camping en Fantastische mensen!

Mieke en Wouter, 12-8-2017

Lavanda Blu is een pareltje op een bergflank even het binnenland in aan de Adriatische kust. Klein opgezet, met oog voor detail en gezelligheid. Het uitzicht is adembenemend, de camping - agriturismo is op mensenmaat gemaakt, en vooral de gastheer Hans en - vrouw Elizabetta weten wat echte gastvrijheid betekent: zonder te veel poespas staan ze klaar voor hun gasten, geven tips wanneer je erom vraagt en zorgen ze voor heerlijke gerechten op de 'diner nights'. Een aanrader voor een heerlijke vakantie!

Een bijzonder plekje!

Tim & Selena, 9-8-2017

Wat hebben wij ontzettend genoten van deze bijzondere plek! Het uitzicht vanuit onze tent was fantastisch! Het uitzicht over de zonnebloemen en de geur van lavandel maakte dit tot een top plek! Ook het heerlijke eten van Elizatbeth viel bij ons in de smaak, ook handig aangezien wij niet van die camping 'kokers' zijn. De omgeving met de prachtige historische dorpjes en stadjes in de buurt maakte dit een fijne campeerplek. Ook het strand is op 15 min. rijden, heerlijk om smiddags een duik te nemen na een actieve ochtend. Hans en Elizabeth zorgen er uitermate voor dat je geniet op dit prachtige plekje!

Schitterend gelegen camping met erg mooi uitzicht

Thijm en Lioni, 5-8-2017

Je gaat hierheen voor totale rust. Alleen vogelgeluiden. Hans en Elizabetta zijn erg aardig en behulpzaam, wij troffen het dat Elizabetta een heerlijke maaltijd bereidde voor de gasten op de dag dat we aankwamen. Uitzicht over zonnebloem- en lavendelvelden.Hans liet zien hoe hij lavendlolie maakt. Carassai ligt vlakbij en is een leuk plaatsje. Wij waren op Lavanda Blu een paar dagen met onze camper. Zeker een plaats om nog eens terug te komen.

Echt een plek om tot rust te komen!

Marjolein & Peter, 2-8-2017

Wij hadden dit jaar behoefte aan een relaxvakantie en die hebben we op Lavandablu gekregen. Wat een prachtige plek en rustige omgeving. Tel daarbij op de vriendelijkheid, behulpzaamheid en gastvrijheid van Hans en Elizabeth en onze vakantie was top! Met het strand op 20 minuten rijden waren de warme dagen na het bezoeken van de prachtige stadjes in de omgeving goed te verdragen. En dan ook nog een aantal keren heerlijk kunnen genieten van de kookkunsten van Elizabeth met fijne gezelschap van andere campinggasten. Het was al met al een vakantie om nooit te vergeten en een adres om te onthouden. Het kostte dan ook veel moeite om weer weg te gaan ... Hans en Elizabeth, dank voor jullie goede zorgen en veel succes met jullie mooie bedrijf!

Marjolein & Peter (Oleandro)

Een paradijsje!

Heleen van der Minne, 18-7-2017

Lavandablu is een prachtig gelegen, rustige en zeer gastvrije B&B. Het mooie, typisch Italiaanse huis, met zacht oker/geel geverfde muren, is omringd door een heerlijk grote tuin met geurende bomen, planten en bloemen. De gastenkamers, waar wij gebruik van maakten, zijn ruim, en gezellig en smaakvol ingericht, elk met eigen keurig sanitair. In de gezellige keuken is er iedere morgen een heerlijk ontbijt met altijd vers brood, eigen gemaakte jam, verse vruchten, musli, koffie, scones en andere lekkernijen.

In de wijde omgeving kijken prachtige, authentiek middeleeuwse dorpjes en stadjes vanaf de toppen van de heuvels uit op een zonovergoten glooiend landschap, met lavendel- en zonnebloemvelden, olijfgaarden, druiven en andere fruitbomen. De rust in de dorpjes wordt nu en dan afgewisseld door gezellige streekmarkten, een oogstfeest of een antiekmarkt. Aan de vele stranden is het heerlijk zwemmen en altijd is er wel een schaduwplekje te vinden onder een palm of parasol.

En last but not least, de gastheer en gastvrouw, Hans en Elizabeth zijn enorm gastvrij en aardig. Zeer goed op de hoogte van de omgeving kunnen ze de gasten over van allerlei informeren en zijn ze behulpzaam waar nodig. Elizabeth kookt heerlijk en een paar keer per week is er gelegenheid van haar maaltijden te genieten.

Ja, wat valt er nog meer te zeggen over dit paradijsje. Nog maar net terug in Amsterdam of ik mis het al.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Agriturismo Lavanda Blu (+app+B&B) in Carassai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Agriturismo Lavanda Blu (+app+B&B) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Agriturismo Lavanda Blu (+app+B&B) scoort een 9.49 uit 10 op basis van 71 reviews.