Géén boekingskosten

Camping Eurcamping Village

ItaliëAbruzzoRoseto degli Abruzzi

We hebben de beste aanbieders voor Camping Eurcamping Village voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 132 reviews

Meer camping info

Contact

132 Reviews over Eurcamping Village

• 5Fam Peters09-08-2022

Prijs is te hoog voor de kwaliteit

De camping ligt aan een kiezel strand met een klein gedeelte van zandstrand. Dat viel ons tegen, ook ligt de camping ver van een dorpje af. Het zwembad is leuk, maar niet bijzonder. Wat ons persoonlijk het meest ergerde was dat er geen toiletpapier en ook geen toiletbrillen waren op de wc’s. Ook waren er nog oude Franse toiletten, dat is niet meer van deze tijd. Het sanitair was erg verouderd. De camping is ontzettend duur, en dat staat niet in verhouding met wat je ervoor krijgt. De plekken zijn namelijk klein, met veel gaten in de grond. Wel heeft de camping een mooi restaurant met lekkere Italiaanse gerechten en is het personeel behulpzaam.

• 4Staat v/h sanitair
  • 7Hans02-08-2022

Mooie rustige Camping direct aan zee, grote plekke

Wij waren eind juli 2022 op Eurcamping. Zeer vriendelijke mensen, erg behulpzaam. Wij waren met auto en grote caravan, de sta plekken zijn mooi groot en er is heel veel schaduw door de mooie bomen. De Camping heeft een goed restaurant ( Belgische mevrouw die Italiaanse roots heeft) het sanitair is gewoon heel goed en de douches zijn ook prima, niks geen gedoe met muntjes dus douchen zo lang je wilt. Het is een familie camping die al meer dan 50 jaar bestaat en die wel gedateerd is maar wel heel goed onderhouden word. Kortom: voor een herhaling vatbaar 👍

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Wouter18-08-2020

Mooie camping direct aan zee met geweldig personee

Camping heeft een mooi ruim zwembad (badmuts verplicht) , direct aan een kiezelstrand. Rijd je iets verder door dan is er een kilometers lang strand. Hier kun je heerlijk eten en een bedje huren. Ook zijn er gemeentelijke plekken waar je gratis mag liggen. Strand loopt heel langzaam af, kinderen kunnen ver de zee in zonder dat het diep wordt. Elke dag animatie, was voor ons geen belemmering, savonds een optreden was juist de afsluiting vd dag. Het animatie team is bijzonder enthousiast en lief ondanks dat ze elke dag van 900 tot 2400 in de weer zijn. Animatie stopt pas om 2400 een plek direct naast het podium is geen aanrader. Plekken echt klein maar ivm covid heel rustig waardoor we feitelijk 4 plekken tot onze beschikking hadden. Je kunt ook grotere plekken huren. Restaurant en winkeltje zijn goed. Personeel bijzonder vriendelijk, spreekt goed engels. Sanitair iets verouderd maar heel schoon. Onze dochters (7/9) hadden een top tijd!!

De directie, Gestore, 18-11-2020

Beste Wouter, Bedankt voor de uitgebreide positieve feedback. Het doet ons veel plezier dat jullie genoten hebben van het verblijf bij ons. Dit jaar hebben we ivm COVID-19 extra veel ruimte gelaten tussen de standplaatsen en de standplaats capaciteit met zo'n 130 plaatsen verkleind. Daarnaast staat bij ons hygiëne hoog op ons prioriteiten lijstje en dit jaar hebben we de schoonmaakploegen nog eens extra uitgebreid. Wij zijn blij dat onze maatregen opgemerkt en gewaardeerd zijn door jullie. Wij hopen jullie snel nog eens te kunnen ontvangen. Vriendelijke groeten van het Eurcamping team

• 9Annemarie18-08-2020

fantastisch!

een hele schone rustige camping met mooie schaduwplekken. heel vriendelijk en behulpzaam personeel. een mooi zwembad en een goed fietspad naar het centrum van Roseto. ook de zee heb je voor de deur. we heb en echt genoten!

• 6Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

De directie, Gestore, 18-11-2020

Beste Annemarie, Dit is precies wat wij willen bereiken; een vakantie bezorgen waar mensen blij, ontspannen en enthousiast van worden en positief op terug kijken. Wij zijn dan ook erg blij om te horen dat jullie het verblijf bij ons zo positief hebben ervaren. Wij hopen jullie volgende zomers nog vaak terug te zien. Vriendelijke groeten van het Eurcamping team.

• 8Fam. Stok15-08-2019

Prima plek onder de zon!

Fine vakantie gehad op eurcamping! Catia, Irene, PierPaolo en andere medewerkers bedankt voor alles!

De directie, Gestore, 10-12-2019

Beste familie Stok. Wat was het fijn om jullie op onze camping te hebben en we zijn blij dat jullie het fijn hebben gehad bij ons! We hopen natuurlijk dat we jullie volgend jaar weer mogen verwelkomen! Warme groeten van Catia, Irene, Pier Paolo en de rest!

• 8'Those weird Dutch people' (fam. Tanner)13-08-2019

Twee weken lang hebben we genoten van de prachtige Adriatische kust, de imposante bergen, de pittoreske dorpjes en het heerlijke eten van Abruzzo. Een prachtige regio waar je vakantie viert tussen de Italianen... dus heeeerlijk autentiek eten, zonder 'toeristensausje'. Ons verblijf op Eurcamping was ook super. We hadden een mooie koele plek onder de bomen en het supervriendelijke personeel hielp ons bij het regelen van een geweldige snorkeltrip bij de Termiti-eilanden (Molise). We moesten een paar telefoontjes plegen, maar konden geen Italiaans 😬. De mensen bij de receptie praten goed Engels (Catya, Irene, Georgia) en willen je met alles helpen. Het is er goed schoon en voor oudere- en jongere kinderen is er een heel enthousiast entertainmentteam. Het team van Eurcamping heeft van deze vakantie een prachtige herinnering gemaakt.

De directie, Catia, Irene, Giorgia en de anderen, Gestore, 10-12-2019

Lieve 'weird Dutch Family' Tanner ;-). Wij hebben ook genoten van jullie verblijf bij ons en we kunnen niets anders dan hopen jullie volgende zomer weer terug te zien. We zijn heel erg blij dat jullie onze zorg, passie, keuken en omgeving hebben kunnen waarderen en wij doen er altijd alles aan om de ervaring van onze gasten op de camping zo aangenaam mogelijk te maken. Hopelijk tot ziens!

• 8Marco di Nunzio04-08-2019

Aanrader!!

Heerlijke camping, schoon sanitair, vriendelijke mensen en prima restaurant! Als we weer eens in de buurt zijn komen we zeker weer!

• 9Eetgelegenheden

De directie, Gestore, 10-12-2019

Dat is heel fijn om te horen en we zullen jullie weer met dezelfde professionaliteit en warmte ontvangen. Tot ziens!

• 8Aad22-09-2018

Een aanrader!

We hebben hier 2 nachten gestaan voor doorreis richting Puglia. Een zeer rustige goed verzorgde camping. Het zand- en kiezelstrand is zeer dichtbij, je hoeft alleen de weg over te steken. Het sanitair is uitstekend en wordt goed schoon gehouden. De receptiemedewerkers zijn vriendelijk en zeer behulpzaam. Al met al een prima camping!

De directie, Gestore, 26-10-2018

Vriendelijk bedankt voor uw positieve recensie! WIj kijken er naar uit om u weer te mogen ontvangen op onze camping! Vriendelijke groet, het Eurcamping team.

• 9Ronald03-08-2018

Geweldig.

Geweldige camping. We hadden een bungalow met airco, type sauvignon blanc. Perfect. En bizar dat in juli de camping bij lange na niet vol was!

Soms hoor je wel een trein. Maar niet heel storend.

De directie, Gestore, 26-10-2018

Beste Ronald, bedankt voor uw positieve commentaar. Wij kijken er naaruit u weer te ontvangen bij uw volgende vakantie! Het Eurcamping Team!

• 8Anita14-06-2018

Super

Mooie staanplaatsen. Hele fijne douches. En een uitstekend restaurant waar men nog weet wat koken is. Gewoon super. Klein minpunt was het winkeltje. Verder top

• 10Eetgelegenheden

De directie, Gestore, 26-10-2018

Beste ANita, bedankt voor uw recensie. WIj zijn heel erg blij da tu tevreden was over de douches, de staanplaatsen en onze trots; het restaurant. Tot volgende keer?! Viendelijke groeten, Eurcamping team.

Camping Eurcamping Village info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (80)
  • Schaduwplaatsen aanwezigBeschikbaar

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar