Camping Eurcamping Village

34 reviews over Camping Eurcamping Village in het Nederlands

Een aanrader!

Aad
22-9-2018

We hebben hier 2 nachten gestaan voor doorreis richting Puglia. Een zeer rustige goed verzorgde camping. Het zand- en kiezelstrand is zeer dichtbij, je hoeft alleen de weg over te steken. Het sanitair is uitstekend en wordt goed schoon gehouden.

De receptiemedewerkers zijn vriendelijk en zeer behulpzaam. Al met al een prima camping!

Geweldig.

Ronald
3-8-2018

Geweldige camping. We hadden een bungalow met airco, type sauvignon blanc. Perfect. En bizar dat in juli de camping bij lange na niet vol was!

Soms hoor je wel een trein. Maar niet heel storend.

Super

Anita
14-6-2018

Mooie staanplaatsen. Hele fijne douches. En een uitstekend restaurant waar men nog weet wat koken is. Gewoon super. Klein minpunt was het winkeltje. Verder top

Geweldige vakantie gehad, prima bevallen!

H.Telkamp
11-1-2018

Vanaf de camping de Abruzzen verkennen, een absolute aanrader

Super vakantie gehad!

Dennis
12-11-2017

De directe omgeving is niet heel bijzonder. Het huisje (typisch Italiaanse bungalow) was keurig.Op de camping een geweldige receptie. Leuke animatie en veel vertier. De camping is lekker rustig. Het zwembad is top en de zee om de hoek. Een aanrader voor gezinnen met kleine(re) kinderen.

De directie, Gestore, 7-3-2018
Beste Dennis, bedankt voor uw positieve feedback. Wij zijn erg blij om te horen dat jullie genoten hebben op de camping en dat de kinderen het zo naar hun zin hebben gehad. Dat is ook ons doel! Wij van Eurcamping hopen dat we jullie snel weer mogen verwelkomen!

Heerlijke camping, veel schaduw, zeer netjes

Sebastiaan
28-8-2017

Leuke echte Italiaanse camping. Weinig buitenlanders.De camping ligt direct aan zee, tussen de Lungomare en een spoorlijn. Van de Lungomara heb je geen last (geen verkeer daar). De spoorlijn levert wel wat lawaai op maar daar wen je aan. De camping is brandschoon. Er loopt veel personeel en is de hele dag bezig met de groenvoorziening, schoonmaak, etc. Wij verbleven 3 weken met ons gezin met 3 kids (0, 3 en 11 jaar) in een Sauvingnon Blanc stacaravan (netjes en schoon). Er lag een grote tuin (gras) omheen waar de kids heerlijk konden spelen in de schaduw. (De andere type stacaravans hebben nauwelijks tuin !) Er is een animatieteam aanwezig die de hele dag in touw is met activiteiten. Zwembad is prima. Beetje saai en beetje te strenge regeltjes. Een paar extra parasols zouden niet overbodig zijn. De camping heeft een prive strand met parasols (gratis) en er is een strandwacht. Er wordt door de camping van alles op het strand georganiseerd (bananenboot, wedstrijdjes etc).

De directie, Gestore, 14-11-2017
Beste Gouw009, bedankt voor uw reactie. In ons vakantiedorp houden wij van u en uw familie! Ons animatieteam probeert onze gasten in verschillende activiteiten te betrekken, waarbij plezier is gegarandeerd. Wij proberen ook een uurtje stilte af te dwingen opdat iedereen kan rusten. Uit veiligheidsoverwegingen is het verboden te roken rond het zwembad en in het zwembad te duiken. Uit hygiënische redenen worden er geen maaltijden rond het zwembad aangeboden. De inrichting van de accommodaties is zo gekozen dat een neutrale omgeving wordt gecreëerd die meerdere mensen aanspreekt.

Goed verzorgde camping.

Harwig47
19-7-2017

Vriendelijk en behulpzaam personeel. De camping ligt direct aan zee. Plaatsen aan de kleine kant en de meesten zijn behoorlijk schuin. Hier 10 dagen in juni gestaan. Het zwembad is mooi, maar niet ‘geweldig’ mooi, en vrij klein. Er zijn maar een beperkt aantal ligstoelen en een paar parasols. Badmuts verplicht. Vreemd was dat het al om 18.00 uur dicht ging! Er werd ook weinig gebruik van gemaakt. De camping heeft een eigen strandgedeelte met gratis ligbedden en parasols vanaf half juni.

Het sanitair is prima en wordt goed onderhouden. Wifi werkt goed, wel betaald,

€ 5,00 voor 7 dagen, dus dat valt nog wel mee. Er loopt een spoorlijn dicht achter de camping maar die geeft weinig tot geen overlast. Het restaurant heeft een beperkte kaart. Wij hebben er wel heerlijke spaghetti vongole gegeten. Voor kinderen is er een groot speelterrein en animatie.

Tip: Bij een bezoek aan het bergdorpje Montepagano kun je op het pleintje een heerlijke cappuccino drinken voor € 1,20. Een waar kunstwerk!

De directie, Gestore, 14-11-2017

Beste Harwig,bedankt voor uw recensie. We zijn blij dat u de service op onze camping gewaardeerd heeft. De spoorbaan loopt langs de kust, maar is inderdaad niet storend voor de camping. We zijn blij te horen dat uw bezoek in Montepagano u zo goed is bevallen.

Wij verheugen ons op uw volgende bezoek aan onze camping.

Wij hebben hier een heerlijke week gehad!

Betty
17-6-2017

De ontvangst was hartelijk en behulpzaam! Mooie grote plekken met (eventueel met schaduw zoals de onze) en genoeg ruimte rondom. Ver genoeg van het spoor om geen last te hebben van voorbij denderende treinen. Toiletgebouw schoon prima warme douches. Heerlijk zwembad met toezicht. Strand net buiten het hek van de camping met parasols!

Leuke boulevard om naar Roseto te wandelen(10 minuutjes)

Goed uitgangspunt voor trips naar leuke stadjes of de Gran Sasso!

De directie, Gestore, 14-11-2017
Lieve Betty, wij zijn heel blij dat u bij ons een mooie week heeft gehad en dat de structuur van de camping u is bevallen. Het Eurocamp-team is altijd voor iedereen beschikbaar om tips te geven en informatie over de schoonheden en bezienswaardigheden van de Ambruzzen zoals onder andere Roseto en de wandelroutes van de Gran Sasso. Wij hopen dat u snel terug komt. De allerbeste wensen van ons allemaal!

Heerlijk plekje direct nabij zee (Adria) en dorp.

Haije en Monica
20-10-2016

Heerlijke camping in warm Italië, zeer vriendelijke dames bij de receptie, broodjes service sanitair netjes met goede douches. Heerlijk zwembad waar je op openingstijden vrij bent om te gaan zonnen of zwemmen.

Buiten de hekken van de camping direct de zee met eigen plek voor (kiezel) strand.

Op loopafstand (1km) van dorp met supermarkt.

Helaas hurktoiletten (eerste toiletgebouw open) en gewone toiletten zonder bril. Toilet gebouw is goed schoon.

Camping is een aanrader

De directie, Gestore, 14-11-2017
Lieve Haije en Monika,hartelijk dank voor uw reactie en voor het definiëren van ons vakantiepark als een aanrader. We hebben veel aandacht voor de kwaliteit. Wij hopen dat u ons spoedig weer komt bezoeken in Roseto!

Prima camping aan zee met eigen zandstrand.

JG van Ommeren.
16-9-2016

Mooie camping aan zee met prachtig zwembad en vriendelijke mensen.

De directie, Gestore, 7-3-2018
Beste Jg van Ommeren, bedankt voor uw reactie. Wij zijn blij dat u onze camping heeft kunnen waarderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Eurcamping Village in Roseto degli Abruzzi , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Eurcamping Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.