Camping Eurcamping Villagestersterster

Italië, Abruzzo, Roseto degli Abruzzi

8.2Fantastisch

• 8.4Eetgelegenheden
  • 8.5Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Eurcamping Village voor je op een rij gezet:

• Aan zee

Contact

129 reviews over Camping Eurcamping Village

• 2019
    8Fam. Stok15-08-2019

Prima plek onder de zon!

Fine vakantie gehad op eurcamping! Catia, Irene, PierPaolo en andere medewerkers bedankt voor alles!

De directie, Gestore, 10-12-2019

Beste familie Stok. Wat was het fijn om jullie op onze camping te hebben en we zijn blij dat jullie het fijn hebben gehad bij ons! We hopen natuurlijk dat we jullie volgend jaar weer mogen verwelkomen! Warme groeten van Catia, Irene, Pier Paolo en de rest!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8'Those weird Dutch people' (fam. Tanner)13-08-2019

Twee weken lang hebben we genoten van de prachtige Adriatische kust, de imposante bergen, de pittoreske dorpjes en het heerlijke eten van Abruzzo. Een prachtige regio waar je vakantie viert tussen de Italianen... dus heeeerlijk autentiek eten, zonder 'toeristensausje'. Ons verblijf op Eurcamping was ook super. We hadden een mooie koele plek onder de bomen en het supervriendelijke personeel hielp ons bij het regelen van een geweldige snorkeltrip bij de Termiti-eilanden (Molise). We moesten een paar telefoontjes plegen, maar konden geen Italiaans 😬. De mensen bij de receptie praten goed Engels (Catya, Irene, Georgia) en willen je met alles helpen. Het is er goed schoon en voor oudere- en jongere kinderen is er een heel enthousiast entertainmentteam. Het team van Eurcamping heeft van deze vakantie een prachtige herinnering gemaakt.

De directie, Catia, Irene, Giorgia en de anderen, Gestore, 10-12-2019

Lieve 'weird Dutch Family' Tanner ;-). Wij hebben ook genoten van jullie verblijf bij ons en we kunnen niets anders dan hopen jullie volgende zomer weer terug te zien. We zijn heel erg blij dat jullie onze zorg, passie, keuken en omgeving hebben kunnen waarderen en wij doen er altijd alles aan om de ervaring van onze gasten op de camping zo aangenaam mogelijk te maken. Hopelijk tot ziens!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Marco di Nunzio04-08-2019

Aanrader!!

Heerlijke camping, schoon sanitair, vriendelijke mensen en prima restaurant! Als we weer eens in de buurt zijn komen we zeker weer!

• 9Eetgelegenheden

De directie, Gestore, 10-12-2019

Dat is heel fijn om te horen en we zullen jullie weer met dezelfde professionaliteit en warmte ontvangen. Tot ziens!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    8Aad22-09-2018

Een aanrader!

We hebben hier 2 nachten gestaan voor doorreis richting Puglia. Een zeer rustige goed verzorgde camping. Het zand- en kiezelstrand is zeer dichtbij, je hoeft alleen de weg over te steken. Het sanitair is uitstekend en wordt goed schoon gehouden. De receptiemedewerkers zijn vriendelijk en zeer behulpzaam. Al met al een prima camping!

De directie, Gestore, 26-10-2018

Vriendelijk bedankt voor uw positieve recensie! WIj kijken er naar uit om u weer te mogen ontvangen op onze camping! Vriendelijke groet, het Eurcamping team.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Ronald03-08-2018

Geweldig.

Geweldige camping. We hadden een bungalow met airco, type sauvignon blanc. Perfect. En bizar dat in juli de camping bij lange na niet vol was!

Soms hoor je wel een trein. Maar niet heel storend.

De directie, Gestore, 26-10-2018

Beste Ronald, bedankt voor uw positieve commentaar. Wij kijken er naaruit u weer te ontvangen bij uw volgende vakantie! Het Eurcamping Team!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Anita14-06-2018

Super

Mooie staanplaatsen. Hele fijne douches. En een uitstekend restaurant waar men nog weet wat koken is. Gewoon super. Klein minpunt was het winkeltje. Verder top

• 10Eetgelegenheden

De directie, Gestore, 26-10-2018

Beste ANita, bedankt voor uw recensie. WIj zijn heel erg blij da tu tevreden was over de douches, de staanplaatsen en onze trots; het restaurant. Tot volgende keer?! Viendelijke groeten, Eurcamping team.

Gereisd met partner in juni 2018

• 8H.Telkamp11-01-2018

Geweldige vakantie gehad, prima bevallen!

Vanaf de camping de Abruzzen verkennen, een absolute aanrader

De directie, Gestore, 26-10-2018

Beste H. Telkamp. Bedankt voor uw positieve beoordeling van onze camping. Wij besteden altijd veel zorg aan al onze voorzieningen en daarnaast is onze camping een uitstekende plek om de Abruzzen te verkennen. Wij hopen u weer te mogen ontvangen tijdens een mogelijk vervolg van uw ontdekkinstocht in deze prachtige regio!

Gereisd met partner in augustus 2017

• Oude reviews

8Dennis12-11-2017

Super vakantie gehad!

De directe omgeving is niet heel bijzonder. Het huisje (typisch Italiaanse bungalow) was keurig.Op de camping een geweldige receptie. Leuke animatie en veel vertier. De camping is lekker rustig. Het zwembad is top en de zee om de hoek. Een aanrader voor gezinnen met kleine(re) kinderen.

De directie, Gestore, 07-03-2018

Beste Dennis, bedankt voor uw positieve feedback. Wij zijn erg blij om te horen dat jullie genoten hebben op de camping en dat de kinderen het zo naar hun zin hebben gehad. Dat is ook ons doel! Wij van Eurcamping hopen dat we jullie snel weer mogen verwelkomen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Sebastiaan28-08-2017

Heerlijke camping, veel schaduw, zeer netjes

Leuke echte Italiaanse camping. Weinig buitenlanders.De camping ligt direct aan zee, tussen de Lungomare en een spoorlijn. Van de Lungomara heb je geen last (geen verkeer daar). De spoorlijn levert wel wat lawaai op maar daar wen je aan. De camping is brandschoon. Er loopt veel personeel en is de hele dag bezig met de groenvoorziening, schoonmaak, etc. Wij verbleven 3 weken met ons gezin met 3 kids (0, 3 en 11 jaar) in een Sauvingnon Blanc stacaravan (netjes en schoon). Er lag een grote tuin (gras) omheen waar de kids heerlijk konden spelen in de schaduw. (De andere type stacaravans hebben nauwelijks tuin !) Er is een animatieteam aanwezig die de hele dag in touw is met activiteiten. Zwembad is prima. Beetje saai en beetje te strenge regeltjes. Een paar extra parasols zouden niet overbodig zijn. De camping heeft een prive strand met parasols (gratis) en er is een strandwacht. Er wordt door de camping van alles op het strand georganiseerd (bananenboot, wedstrijdjes etc).

• 10Eetgelegenheden

De directie, Gestore, 14-11-2017

Beste Gouw009, bedankt voor uw reactie. In ons vakantiedorp houden wij van u en uw familie! Ons animatieteam probeert onze gasten in verschillende activiteiten te betrekken, waarbij plezier is gegarandeerd. Wij proberen ook een uurtje stilte af te dwingen opdat iedereen kan rusten. Uit veiligheidsoverwegingen is het verboden te roken rond het zwembad en in het zwembad te duiken. Uit hygiënische redenen worden er geen maaltijden rond het zwembad aangeboden. De inrichting van de accommodaties is zo gekozen dat een neutrale omgeving wordt gecreëerd die meerdere mensen aanspreekt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Harwig4719-07-2017

Goed verzorgde camping.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. De camping ligt direct aan zee. Plaatsen aan de kleine kant en de meesten zijn behoorlijk schuin. Hier 10 dagen in juni gestaan. Het zwembad is mooi, maar niet ‘geweldig’ mooi, en vrij klein. Er zijn maar een beperkt aantal ligstoelen en een paar parasols. Badmuts verplicht. Vreemd was dat het al om 18.00 uur dicht ging! Er werd ook weinig gebruik van gemaakt. De camping heeft een eigen strandgedeelte met gratis ligbedden en parasols vanaf half juni. Het sanitair is prima en wordt goed onderhouden. Wifi werkt goed, wel betaald, € 5,00 voor 7 dagen, dus dat valt nog wel mee. Er loopt een spoorlijn dicht achter de camping maar die geeft weinig tot geen overlast. Het restaurant heeft een beperkte kaart. Wij hebben er wel heerlijke spaghetti vongole gegeten. Voor kinderen is er een groot speelterrein en animatie.

Tip: Bij een bezoek aan het bergdorpje Montepagano kun je op het pleintje een heerlijke cappuccino drinken voor € 1,20. Een waar kunstwerk!

• 7Eetgelegenheden

De directie, Gestore, 14-11-2017

Beste Harwig,bedankt voor uw recensie. We zijn blij dat u de service op onze camping gewaardeerd heeft. De spoorbaan loopt langs de kust, maar is inderdaad niet storend voor de camping. We zijn blij te horen dat uw bezoek in Montepagano u zo goed is bevallen. Wij verheugen ons op uw volgende bezoek aan onze camping.

Gereisd met partner in juni 2017

8 tips over Camping Eurcamping Village

• freekvanwendeldejoode, 30-07-2013

En inderdaad de standtent is heel goed; lekker koel terras en lekkere drankjes

• freekvanwendeldejoode, 30-07-2013

Prachtige omgeving met mooie heuvels voor als je van fietsen houdt met iets meer inspanning.Gewoon het dorp in en omhoog de heuvel op geeft al een heerlijk vrij gevoel. Plaatsje is een langgerekte strook van strand en strandtenten. Alle relevante winkels aanwezig. Voor eten zijn we vooral op de camping gebleven (zelf en campingestaurant) dus kunnen we geen commentaar geven op restaurants in het dorp.

• Rob Bosman, 29-07-2013

De strandbar is helemaal top! Heerlijk voor een cappuccino en nog lekkerder voor een aperitivo aan het einde van de dag. Je betaald voor de drankjes en krijgt allerlei lekkere hapjes of vongole erbij. Roseto ligt op loopafstand hoewel de weg in het donker wat gevaarlijk oogt. In Roseto geweldig gezellige boulevard met diverse eet- en drinkgelegenheden. Er is een zeer grote supermarkt dichtbij met verse groenten, vlees en vis.

1 vraag over Camping Eurcamping Village

• j.boudewijns, 23-05-2016

[email protected]

Hoe groot zijn de camperplekken en wat is de stroomaansluiting in Ampere

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 200 m
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis parasols, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenItaliaans, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieExpress check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke