Camping Pineto Beach

16 reviews over Camping Pineto Beach

• 1T. Nieskens01-10-2014

Bah.......

T. Nieskens , Vrijdag 22 Augustus 2014 Gemiddeld: 5.9
    Reisgezelschap: Senioren(stel) Reisperiode: Juni 2014 Wij kregen met onze Acsi kaart een vreselijke slechte plaats toegewezen. Super klein, we konden niet indraaien als de overburen niet zo goed waren geweest om hun halve tent af te breken. Tegen de spoorlijn aan, nat en drassig! De vraag om een andere plaats werd afgewezen, we hadden toch acsi! Het zeer langzame personeel reageerde de volgende ochtend bij het afrekenen, op onze opmerking dat we hier nóóit meer terug kwamen, met een schouderophalend: oké oké....Zo snel als we konden hebben we deze nare camping achter ons gelaten. Bah....

• 6Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2014

• 6w.van heeswijk12-08-2012

veel lawaai en slecht restaurant

de langsrijdende trein en de het omroepen s'morgens en s'middags van het italiaans animatieteam kan irritatie opwekken. verder is in vergelijking met een aantal jaren geleden de kwaliteit van het eten in het restaurant dermate slecht geworden en zelfs was men in staat de pizza's te verprutsen.alles was opgepiept in de magnetron of uit blik of kant een klaar aangeleverd. ronduit slecht.

• 6Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 7hansvanranst15-05-2012

Spijtig van de spoorlijn.

Vele vaste staanplaatsen, de toerplaatsen zijn er tussenin waardoor als je in het laagseizoen komt, het gevoel hebt dat je op een dode camping plaats, achteraf een staanplaats gevraagd op de camperplaatsen, deze zijn super, veel plaats, zeezicht, ondanks dat je het verst van de spoorlijn verwijderd bent, toch nog véél lawaai. Sanitair O.K. Wifi gratis, wel max. 2u/dag. Prijs met CC-card O.K. Grote supermarkt op 1,5km. Camping ziet er wel zeer mooi uit met directe toegang tot het kiezelstrand, helaas honden niet toegelaten. Zwembad midden mei, helaas nog niet geopend.

Gereisd met partner in mei 2012

• 8M. Streefkerk13-09-2010

Italiaanse camping met goed restaurant!

Zijn net terug van 2 weken Italië, waarvan één week op deze camping. Ik had bij de reservering aangegeven dat we graag vlakbij het strand en het centrum wilde zitten. Onze sta-caravan kon niet dichter bij het strand staan! En het centrum (restaurant/café/animatie/zwembad) was misschien 20 seconde lopen.

Bij aankomst, wat vroeger was dan gepland, mochten we direct in de zeer nette en schone sta-caravan. Dus dezelfde dag hebben we nog lekker op het strand gelegen!

Het restaurant was gewoon echt goed! Maakt niet uit wat je bestelde, alles was vers en goed bereid. Zo was de Frito misto bv echt vers, vaak krijg je kant en klaar diepvries spul op de camping, maar hier niet.

Aangezien het de tweede week van september was, hadden we het strand nagenoeg voor ons alleen. Houd er wel rekening mee dat het een vrij schuin liggend kiezelstrand betreft!

Pineto zelf is een gezellig Italiaanse badplaats.

We hebben het op deze camping erg naar onze zin gehad en gaan hier zeker nog eens terugkomen

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2010

• 7jan11-08-2010

aan de spoorlijn

Over het algemeen een vrij rustige italiaanse familiecamping. Direct aan strand met stranddouche - heerlijk. Aan de andere kant van de camping loopt een spoorlijn en dat gaat dag en nacht door, erg veel lawaai. Voor een klein tentje op dezelfde plaats als de caravan betaal je extra !!! Nog nooit meegemaakt in Italie. Verder krijg je een verplicht armbandje en een aantal A4 tjes met veel regeltjes.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

• 8willy vervoorn12-08-2009

lekkere plek

Wij huurden samen met mijn zus / zwager en neefje 2 stacaravans. Van te voren hadden we gevraagd om plaatsen vlak bij het strand door de negatieve verhalen over de spoorlijn. Wij kregen inderdaad een caravan bijna direct aan het strand. geweldig! Van overlast vd treinen nauwelijks last gehad hierdoor, je zit er een stuk verder vandaan. De caravans zijn prima, 2 ligstoelen en parasol zijn voor je gereserveerd aan het strand, en heerlijk rustig. Prachtig schoon water, even door wat grind lopen en je kunt staan op het zand. Schoonmaak van de is inclusief. een nadeel inderdaad is de zeer serieus genomen siesta waarin alles plat ligt en je zelfs kwaad aangekeken wordt als je hardop iets vraagt !Zoek je rust en ontspanning dan is het prima. Het dorp is l te ver om even heen te lopen, je kunt fietsen huren op de camping.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 7van der linde12-07-2008

leuke camping in het voorseizoen

Een stacaravan gehuurd zeer netjes als nieuw. Alleen jammer van de spoorlijn dag en nacht veel lawaai. Wel lekker dicht bij het strand,en je kunt er lekker fietsen.

Gereisd met partner in juni 2008

• 6nieuwenhuizen03-07-2008

Geklemd tussen de zee en spoorlijn. Dat eerste is prima, maar dat spoor! Dat gaat dag en nacht door, ook veel vracht. Je moet niet tijdens siësta aankomen,moesten 1,5 uur wachten,terwijl ze zaten te niksen. Ook het verplichte armbandje ! Voor het eerst ook van bomen toeslag gehoord, als je toevallig onder een boom staat.

Gereisd met partner in juli 2008

1 tip over Camping Pineto Beach

• w.van heeswijk, 12-08-2012

wanneer men niet zelf wil koken ga na de supermarkt in Pineto deze heeft namenlijk wel vers gemaakte kant en klaar Italiaanse maaltijden / specialiteiten

0 vragen over Camping Pineto Beach

• BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Zwembad

• Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • KeukenKitchenette