Camping Pineto Beach

T. Nieskens , Vrijdag 22 Augustus 2014

Gemiddeld: 5.9

Reisgezelschap: Senioren(stel)

Reisperiode: Juni 2014

Wij kregen met onze Acsi kaart een vreselijke slechte plaats toegewezen. Super klein, we konden niet indraaien als de overburen niet zo goed waren geweest om hun halve tent af te breken. Tegen de spoorlijn aan, nat en drassig! De vraag om een andere plaats werd afgewezen, we hadden toch acsi! Het zeer langzame personeel reageerde de volgende ochtend bij het afrekenen, op onze opmerking dat we hier nóóit meer terug kwamen, met een schouderophalend: oké oké....Zo snel als we konden hebben we deze nare camping achter ons gelaten. Bah....

veel lawaai en slecht restaurant

w.van heeswijk
12-8-2012

de langsrijdende trein en de het omroepen s'morgens en s'middags van het italiaans animatieteam kan irritatie opwekken. verder is in vergelijking met een aantal jaren geleden de kwaliteit van het eten in het restaurant dermate slecht geworden en zelfs was men in staat de pizza's te verprutsen.alles was opgepiept in de magnetron of uit blik of kant een klaar aangeleverd. ronduit slecht.

Spijtig van de spoorlijn.

hansvanranst
15-5-2012

Vele vaste staanplaatsen, de toerplaatsen zijn er tussenin waardoor als je in het laagseizoen komt, het gevoel hebt dat je op een dode camping plaats, achteraf een staanplaats gevraagd op de camperplaatsen, deze zijn super, veel plaats, zeezicht, ondanks dat je het verst van de spoorlijn verwijderd bent, toch nog véél lawaai. Sanitair O.K. Wifi gratis, wel max. 2u/dag. Prijs met CC-card O.K. Grote supermarkt op 1,5km. Camping ziet er wel zeer mooi uit met directe toegang tot het kiezelstrand, helaas honden niet toegelaten. Zwembad midden mei, helaas nog niet geopend.

Italiaanse camping met goed restaurant!

M. Streefkerk
13-9-2010

Zijn net terug van 2 weken Italië, waarvan één week op deze camping.

Ik had bij de reservering aangegeven dat we graag vlakbij het strand en het centrum wilde zitten. Onze sta-caravan kon niet dichter bij het strand staan! En het centrum (restaurant/café/animatie/zwembad) was misschien 20 seconde lopen.

Bij aankomst, wat vroeger was dan gepland, mochten we direct in de zeer nette en schone sta-caravan. Dus dezelfde dag hebben we nog lekker op het strand gelegen!

Het restaurant was gewoon echt goed! Maakt niet uit wat je bestelde, alles was vers en goed bereid. Zo was de Frito misto bv echt vers, vaak krijg je kant en klaar diepvries spul op de camping, maar hier niet.

Aangezien het de tweede week van september was, hadden we het strand nagenoeg voor ons alleen. Houd er wel rekening mee dat het een vrij schuin liggend kiezelstrand betreft!

Pineto zelf is een gezellig Italiaanse badplaats.

We hebben het op deze camping erg naar onze zin gehad en gaan hier zeker nog eens terugkomen

aan de spoorlijn

jan
11-8-2010

Over het algemeen een vrij rustige italiaanse familiecamping. Direct aan strand met stranddouche - heerlijk. Aan de andere kant van de camping loopt een spoorlijn en dat gaat dag en nacht door, erg veel lawaai.

Voor een klein tentje op dezelfde plaats als de caravan betaal je extra !!! Nog nooit meegemaakt in Italie. Verder krijg je een verplicht armbandje en een aantal A4 tjes met veel regeltjes.

lekkere plek

willy vervoorn
12-8-2009

Wij huurden samen met mijn zus / zwager en neefje 2 stacaravans.

Van te voren hadden we gevraagd om plaatsen vlak bij het strand door de negatieve verhalen over de spoorlijn.

Wij kregen inderdaad een caravan bijna direct aan het strand. geweldig!

Van overlast vd treinen nauwelijks last gehad hierdoor, je zit er een stuk verder vandaan. De caravans zijn prima, 2 ligstoelen en parasol zijn voor je gereserveerd aan het strand, en heerlijk rustig. Prachtig schoon water, even door wat grind lopen en je kunt staan op het zand. Schoonmaak van de is inclusief.

een nadeel inderdaad is de zeer serieus genomen siesta waarin alles plat ligt en je zelfs kwaad aangekeken wordt als je hardop iets vraagt !Zoek je rust en ontspanning dan is het prima. Het dorp is l te ver om even heen te lopen, je kunt fietsen huren op de camping.

2008

leuke camping in het voorseizoen

van der linde
12-7-2008

Een stacaravan gehuurd zeer netjes als nieuw.

Alleen jammer van de spoorlijn dag en nacht veel lawaai.

Wel lekker dicht bij het strand,en je kunt er lekker fietsen.

Geklemd tussen de zee en spoorlijn

nieuwenhuizen
3-7-2008

Geklemd tussen de zee en spoorlijn.

Dat eerste is prima, maar dat spoor!

Dat gaat dag en nacht door, ook veel vracht. Je moet niet tijdens siësta aankomen,moesten 1,5 uur wachten,terwijl ze zaten te niksen.

Ook het verplichte armbandje !

Voor het eerst ook van bomen toeslag gehoord, als je toevallig onder een boom staat.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pineto Beach in Pineto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pineto Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.