Camping Rocca di Sotto( +B&B)

Camping Rocca di Sotto( +B&B)
8,9

124 reviews over Camping Rocca di Sotto( +B&B) in het Nederlands

Geweldige plek

Dennis
6-8-2018

Afgelopen week weer verbleven op deze camping. Geweldige plek met een mooi uitzicht. De sfeer is heel relaxed. Zitten op het terras met een prachtig uitzicht op de gran sasso. In de omgeving is genoeg te doen voor ieder wat wils en zo nu en dan organiseren de eigenaren een activiteit. Workshop pizza bakken bij de plaatselijke pizzeria, berentocht en meer. Af en toe een etentje op het terras voor de campinggasten is ook altijd gezellig. Ik ben hier al een aantal keer geweest en zal hier zeker nog terug komen.

Geweldige camping in authentieke streek

Rien Klarenbeek
5-8-2018

Echt een camping voor rustzoekers. Staande tussen de olijfbomen ervaar je nog het echte Italie. De olie van deze bomen kan je bij de eigenaren, Jan en Willeke, aanschaffen. Wij vonden het er geweldig. Super uitzicht. Alles kleinschalig.

De mensen in de streek zijn vriendelijk, nog niet toeristmoe. Jan en Willeke zijn gastvrij en behulpzaam.

Een slechte weg vinden wij dan niet zo erg. Wij komen graag nog een (derde) keer terug.

Na ons op het Internet te hebben georienteerd en het lezen over een "hobbelig landweggetje" hebben wij besloten deze kant op te gaan. Echter bleek het hobbelige landweggetje een Grindafgrond des doods te wezen dus dat zou wel fijn zijn om te vermelden, voordat je nog een schadeclaim krijgt voor andermans auto. Daarbij komen de hoge kosten voor een ontbijt (8 euro p.p.), zowel als een ongelooflijk steil en lang pad richting de wcs en douches. Voor mij is dit een eenmalige actie en de beloofde olivenzeep voor een goede reactie kunnen ze ook mooi aan een ander doen.

Echt nooit meer, zeer beroerd!

24-7-2018

De camping is zeer slecht te vinden vooral als je zoals wij op doorreis door italie bent en niet sochtends aankomt. Zeer slecht te bereiken door wat zij noemen een hobbelig land weggetje dat de auto de reis naar beneden heeft overleefd is al een verrassing op zich,een steil grindpad met grote gaten is het eerder te noemen. Dat we de auto naar boven hebben gekregen is puur geluk en een sterke auto maar iemand met aanhanger of caravan haalt dit zeker niet. Heel fijn als je dan de mega afdaling hebt gemaakt naar het sanitair waar een opleiding tot berggeit niet geheel overbodig is door de staat en de steilheid van het pad beneden een briefje te vinden dat je de auto ook boven kan laten en ze je helpen met baggage leuk idee maar als ik dat lees heb ik het rot pad al gehad dus daar hebben we dan geen reet meer aan. Voor ons nooit meer!

Geen aanrader

Marcel Nieuweboer
20-7-2018

Veel lovende recensies gelezen dus onze verwachting was hoog. Het is een mooie plek; absoluut. de buitendouches: ook heerlijk! Maar wat ons betreft is het daarbij gebleven.

Jan en Willeke kwamen op ons zakelijk over: geen interesse in ons als gasten. De slechte entree hebben ze ondervangen door caravan of aanhanger desgewenst met een 4-wheeldrive naar boven te rijden, dat moet gezegd, maar eerlijk gezegd is dat bittere noodzaak. Het pad is namelijk zo slecht dat ons aanhangwagentje niet met een normale auto omhoog te krijgen was. En dát is misschien wel typerend voor het gevoel dat wij eraan hebben overgehouden: Jan en Willeke doen wat noodzakelijk is en daarbij blijft het. Al met al voor ons dus geen aanrader. Praktische info: bakker is 10 min rijden (auto) en eenwinkeltje minstens 30 minuten. Een laatste tip voor wie er toch besluit erheen te gaan: neem niet de route vanaf L’aquila maar volg de route die op de site staat.

Super camping! Prachtige uitzichten

Hanneke
2-7-2018

De verkoeling vind je hier in de bergen, niet in het water

Abruzzo op z'n best!

Ab-Peet
1-7-2018

Schitterend uitzicht, ruime plekken en schoon en modern sanitair. De Nederlandse eigenaren Jan en Willeke hebben van deze oude olijfboomgaard een schitterende camping met natuurlijke uitstraling weten te maken. Relaxte sfeer, eigen terras waar wat gedronken kan worden, en mogelijkheid van een verzorgd ontbijt voor wie die dat wil. Ook diverse eigengemaakte producten verkrijgbaar.

Een aanrader!

Prachtige camping, echt een aanrader!

Maya en Luitzen
17-6-2018

Prachtige camping met een heel hartelijk ontvangst. Wát een uitzicht over de Apenijnen met de Gras Sasso en Majella, echt uniek! De kampeerplekken zeer ruim en je zit heerlijk tussen de olijfbomen zodat je zowel de zon als de schaduw kunt opzoeken. Verder is er goed nagedacht over het sanitair (netjes en schoon!) en de andere beschikbare voorzieningen, zoals de gezamenlijke koelkasten met vriesvak en koelelementen en het elektriciteitspunt. Overal is met zorg en aandacht over nagedacht. Een leuke extra is biologische moestuin met groente, kruiden en aardbeien die je zelf mag plukken. Ook zijn er verse eitjes als je gelukt hebt!

Kortom; wij raden deze camping heel erg aan. Het is volledig terecht dat de camping tot één van de mooiste van Italië is bestempeld!

Prachtig gelegen, goed onderhouden camping. Met liefde en veel zorg aangelegd terrein, heel schoon sanitair. Heerlijk ontbijt met kakelverse eitjes van de kippen, verse kruiden en aardbeien om te plukken in de tuin. Willeke is een super hartelijke gastvrouw, we voelden ons erg welkom. Voor onze zoon Tijn (bijna 4) was s ochtends de kippen en s avonds de varkens helpen voederen de allerleukste activiteit. Willeke heeft er kortom een fan bij!

Onvergetelijk!

Miep en Douwe
18-11-2017

Een geweldige camping voor rustzoekers. Tussen de olijfbomen kijkend naar de bergen. Gastvrij ontvangst en altijd bereid om informatie te geven. We hebben er 2 fantastische weken gehad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rocca di Sotto( +B&B) in Penne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rocca di Sotto( +B&B) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.