Tijdelijk €25 aanbetaling

Rocca di Sotto( +B&B)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Rocca di Sotto( +B&B) voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 136 reviews
+21

8.9FantastischScore uit 136 reviews
  • 8.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

136 Reviews over Rocca di Sotto( +B&B)

• 8Trui17-06-2019

Hopelijk nóg eens deze intense natuur...

Gelukkig konden we ons verblijf een beetje verlengen, zó fijn vonden we het in de trekkershut. We hebben genoten van de prachtige plek en de boeiende, mooie omgeving. Jan en Willeke zijn erg gastvrij en toegankelijk, de faciliteiten prima (schone toiletten, smaakvol verzorgde omgeving) en de stilte is heerlijk. Vuurvliegjes in het donker, de maan, het geluid van de uilen en herten (?). Oók toen er wat meer mensen op de camping kwamen bleef de sfeer 'stil', zó mooi! Wij komen graag nog een keer terug als het kan. En de weg er naar toe? Zie het als een uitgelezen gelegenheid je rijvaardigheid te verfijnen. Spannend, best wel, maar het is zoals het is. De prachtige streek is, ánders dan het - veel rijkere en toeristischer - noorden, ruiger en dunner bevolkt.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8René en Nellie12-04-2019

Fantastisch!

9 april 2019 Lieve Willeke en Jan, Allereerst bedankt voor jullie gastvrijheid en mooie verhalen. We hebben genoten! De omgeving de rust, de olijfbomen en de heerlijke wandeling over jullie heuvelachtige terrein met ‘de honden’ was echt fantastisch!! We wensen jullie een mooi en zonnig zomerseizoen!!

Groetjes, René en Nellie

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 10Maaike Zijderveld02-10-2018

Best campground ever!

We stayed on the slow camp, down the hill. The views were magnificent and life instantly became "slow", as we spent our days building a fire, gathering apples and pears and walking uphill to the campsite to get pork meat, wine, coffee and fresh baked cookies from Willeke. We had our best camping holiday so far and are definitely coming back!

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Ger & Tukkie30-09-2018

Fantastisch heerlijk Relaxed👍

Prachtige, kleine, stille terrascamping, schaduwplekken door eeuwen oude olijf- en walnootbomen- met waanzinnig mooie vergezichten. Van de Grand Sasso d’Italie tot de kust Pescara. Warm welkom, onze 3e keer, door gastheer Jan en gastvrouw Willeke.... en hun lieve dierenschare. Geweldige zons☀️Opkomsten met zonnegroet; mooie wolkenpartijen. Verrukkelijke vijgenbomen, druivenrank, pruimenbomen en verse kruiden. Mooi, proper sanitairblok en koel/vriesmogelijkheid. Goede WiFi, tot bij de huurtent. Heel veel vlinders & vogels en ‘s nachts bezoek v wilde zwijntjes. Per motor winkelen bij de plaatselijke supermarkten, ook biologische producten verkrijgbaar 👍 . Si-si pizza op loopafstand (restaurant boven de camping) fijn ‼️Wandelingen vanaf de camping, Goed bijgeslapen en uitgerust. Geboft met mooi zonnig weer 😁

• 7Eetgelegenheden
  • 9Annemarie en Dominique27-09-2018

geweldige sfeervolle mini camping

Een geweldige mini camping. Wij waren een week in de blokhut en die was fantastisch. Rondom een geweldig uitzicht op natuur, groene hellingen, bos en bergen (gran sasso). Altijd wel een plekje om in de zon of in de schaduw te zitten. Rust en natuur. Omgeving dus prachtig. Een heel warme ontvangst door campingeigenaar Willeke en super attent en vriendelijk de hele week. De hele camping is sfeervol met aandacht voor details. zeker een aanbeveling als je van rust en natuur houdt.
    Toegangsweg is nogal steil en spannend. Wij hebben een gebruik gemaakt van de combi met een andere camping in Puglia (piazza azurra) . Deze combinatie wordt ook op de website van rocca di sotto aanbevolen en is zeker de moeite waard om daar gebruik van te maken.

• 9Irene06-09-2018

Perfect holliday

We had a perfect Holliday at the campsite of Jan and Willeke. It’s a beautiful place with a great view, clean sanitary, a lovely outdoor shower and it’s a great starting point for exploring the area. Jan and Willeke were very friendly and helpful and gave us some good advice (try their Gran Sasso route!). We were planning to stay for three nights but ended up staying five nights.

• 9Dennis06-08-2018

Geweldige plek

Afgelopen week weer verbleven op deze camping. Geweldige plek met een mooi uitzicht. De sfeer is heel relaxed. Zitten op het terras met een prachtig uitzicht op de gran sasso. In de omgeving is genoeg te doen voor ieder wat wils en zo nu en dan organiseren de eigenaren een activiteit. Workshop pizza bakken bij de plaatselijke pizzeria, berentocht en meer. Af en toe een etentje op het terras voor de campinggasten is ook altijd gezellig. Ik ben hier al een aantal keer geweest en zal hier zeker nog terug komen.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Rien Klarenbeek05-08-2018

Geweldige camping in authentieke streek

Echt een camping voor rustzoekers. Staande tussen de olijfbomen ervaar je nog het echte Italie. De olie van deze bomen kan je bij de eigenaren, Jan en Willeke, aanschaffen. Wij vonden het er geweldig. Super uitzicht. Alles kleinschalig. De mensen in de streek zijn vriendelijk, nog niet toeristmoe. Jan en Willeke zijn gastvrij en behulpzaam. Een slechte weg vinden wij dan niet zo erg. Wij komen graag nog een (derde) keer terug.

• 3.28-07-2018

Geen aanrader, tenzij je een offroad auto hebt

Na ons op het Internet te hebben georienteerd en het lezen over een "hobbelig landweggetje" hebben wij besloten deze kant op te gaan. Echter bleek het hobbelige landweggetje een Grindafgrond des doods te wezen dus dat zou wel fijn zijn om te vermelden, voordat je nog een schadeclaim krijgt voor andermans auto. Daarbij komen de hoge kosten voor een ontbijt (8 euro p.p.), zowel als een ongelooflijk steil en lang pad richting de wcs en douches. Voor mij is dit een eenmalige actie en de beloofde olivenzeep voor een goede reactie kunnen ze ook mooi aan een ander doen.

• 1Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 3.24-07-2018

Echt nooit meer, zeer beroerd!

De camping is zeer slecht te vinden vooral als je zoals wij op doorreis door italie bent en niet sochtends aankomt. Zeer slecht te bereiken door wat zij noemen een hobbelig land weggetje dat de auto de reis naar beneden heeft overleefd is al een verrassing op zich,een steil grindpad met grote gaten is het eerder te noemen. Dat we de auto naar boven hebben gekregen is puur geluk en een sterke auto maar iemand met aanhanger of caravan haalt dit zeker niet. Heel fijn als je dan de mega afdaling hebt gemaakt naar het sanitair waar een opleiding tot berggeit niet geheel overbodig is door de staat en de steilheid van het pad beneden een briefje te vinden dat je de auto ook boven kan laten en ze je helpen met baggage leuk idee maar als ik dat lees heb ik het rot pad al gehad dus daar hebben we dan geen reet meer aan. Voor ons nooit meer!

• 1Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair