Sorteren

Reviews over Penne

Leuk dorp, fijne sfeer.

fons
    28-7-2016

Fijn dorp, vriendelijke mensen.goede buitenlucht. Er is een openluchtzwembad van de stad zelf 3euro inkom met ligstoelen en paraplu's. Ook een leuk centrum. De zee is op een half uurtje rijden. Wij hadden een leuke vakantie.

Fantastisch!

Ria Storm
    26-6-2015

Zeer rijke historie en cultuur. Daarnaast een ongerepte natuur en het strand op niet al te verre afstand. Kortom voor elk wat wils.

Mooi oud stadje

Gerben en Eline
    24-10-2014

Mooie stijle smalle straatjes met huisjes, restaurantjes en barretjes maken van Penne een levendige en sfeervolle stad om te bezoeken.

zeer gastvrij oord

jacobien en joost
    24-8-2014

grappig en typisch dorpje, maar ook weer niet het mooiste dorp uit de omgeving. wel zeer gastvrij dorp, waar de koffie en de thee goedkoop worden geserveerd, en altijd met iets erbij! ook als het sieste tijd is (en verder alles gesloten) kun je nog op een terrasje aan het piazza municipal terecht.

er is ook een goede supermarkt (Conad), wat wel handig is voor zelf-kokende kampeerders...

Ricco de Sotto, prima plek.

Mirjam Kroon
    20-8-2014

Camping Rocco di Sotto is geschikt voor mensen die van het echte kamperen houden en die niet vermaakt hoeven te worden. Geschikt voor gezinnen met kinderen, maar wij als 50 plussers hebben het er ook uitstekend gehad. De camping gangers zijn dan ook een gemêleerd gezelschap met als gemeenschappelijk gegeven dat ze niet voor het massatoerisme gaan.

Penne scoort een 8,4 uit 10, op basis van 16 reviews