Madhya Pradesh

Reviews over accommodaties in Madhya Pradesh

Prachtig verblijf

Leon,
    28-3-2017

Hele mooie kamers in koloniale stijl. Zeer vriendelijk personeel. Eten was erg goed. Af en toe wat ongedierte in de kamer, maar dat kun je verwachten midden in de natuur. Safaris zijn een aanrader.

Gereisd met vrienden in maart 2017

Geweldige plek

Leon,
    28-3-2017

Mooie ruime kamers. Personeel zeer vriendelijk. Safaris aanrader. Echt een geweldige plek.

Gereisd met vrienden in maart 2017

Afgelegen hotel

Frank,
    19-1-2015

Hotel heeft sjieke uitstraling. Bij binnenkomst zeer grote lobby, barruimte afgescheiden met glaswand. Kamers keurig netjes met nette badkamer. Goede bedden. Tijdens ons verblijf (te) koud in bar, lobby en restaurant. Dit gemeld aan balie, maar een niet-begrijpende blik was het antwoord. Een prachtig verzorgde tuin met mooi aangelegd zwembad. Uitgebreid ontbijtbuffet.

Gereisd met vrienden in december 2014

Prima lodge nabij Kanha NP

Lex,
    28-10-2012

De Kanha Jungle Lodge is gelegen op circa 5 minuten rijden van de toegangspoort van het Kanha National Park. (Tijgerreservaat). We hebben hier tijdens onze rondreis door India vier dagen gelogeerd. De lodge bestaat uit een aantal 'appartementen' en een eetzaal annex recreatieruimte. Aangelegd in een prachtige jungletuin. Op de kamers valt niets aan te merken. Prima. Het personeel is heel vriendelijk en servicegericht. Er kan niet a la carte worden gedineerd. De lunches en diners zijn eenvoudig, maar erg smakelijk.

Gereisd met vrienden in november 2009

Groot hotel

an_petitjean,
    28-7-2012

Kamer ver gelegen. Nogal onverzorgde badkamer. Lekker eten.

Gereisd met vrienden in juli 2012