Sorteren

Reviews over Benaulim

plezierig maar eenvoudig

Jan
    12-4-2011

Het is een resort met meer dan 200 appartementen en wordt in fases gerenoveerd (voorjaar 2011). Fase 3, de pool, moest voor de start van de moesson afgerond zijn. De inrichting van de appartementen was (nog?) wat gedateerd, maar functioneel en compleet. Schoonmaak is goed geregeld en ook over het linnengoed niets dan goed. Het restaurant steekt met kop en schouders boven die in de omgeving uit. Het heet wel "beach club", maar het strand is meer dan een kilometer weg; bij 37 graden en felle zon is dat niet voor iedereen even aantrekkelijk, gelukkig kost een taxi hier weinig dus een oplosbaar probleempje. Het resort is schoon en de tuinen zijn goed onderhouden, maar in de omgeving is er erg veel zwerfvuil, waarover zelfs de plaatselijke bevolking klaagt.

Wij hebben hier een plezierige tijd gehad en zijn heel vriendelijk en voorkomend door het personeel bejegend.

Wij verbleven hier per december 2005

steefan dekeyser
    13-11-2006

Wij verbleven hier per december 2005.

mooi hotel. Prachtig en zeer groot zwembad. Het hotel ligt ver van het strand maar je kan je gratis laten voeren met een soort golfwagentje.

Ontbijtbuffet bijzonder verzorgd. Avondeten vond ik minder doch je kan mits hele kleine meerprijs op het strand "a la carte" eten (in restautant RAMBOOZE)-zeker doen, het is echt de moeite.

het strand is mooi maar is stukken minder dat Varadero of Zanzibar.

De streek "goa" heeft weinig indruk op me gemaakt. Daardoor alleen al niet voor herhaling vatbaar.

Bezocht in Nov 2004

Joshua
    1-12-2005

Bezocht in Nov 2004. Het hotel ziet er piekfijn uit, en op wat mankementjes na is het helemaal in orde. Personeel kost er niet veel en je ziet dan ook heel veel rondlopen. Jammer genoeg niet altijd goed opgeleid, het loopt nogal chaotisch. Zo moet je soms 3 keer hetzelfde bestellen.

Zowat de helft van de groep kreeg darmklachten. Het is geen uitzondering als je de kok met zijn handen in de gerechten bezig ziet. Toch verdenken we eerder het eten van buiten het hotel. Het buffet is voornamelijk Indisch getint.

Het strand is prachtig. Ook de bar op het strand en het restaurant zijn uitstekend. 's avonds kan je er een kreeft op de BBQ eten, of tiger prawns.

Er is een mooi zwembad met waterval en bar. Voor wie het graag wat rustiger heeft is er ook nog een kleiner zwembad met ligstoelen.

De bereikbaarheid is niet zo goed want in de directe omgeving is eigenlijk weinig te doen.

Super hotel met lekker zwembad! Aardig personeel

Bergman
    20-5-2005

Super hotel met lekker zwembad! Aardig personeel. Wij hebben hier op basis van All in gezeten en het eten in de restaurants is beter dan het buffet. Het ligt wat afgelegen, maar je kunt met een taxi overal goed naar toe. Het entertainment is wat minder. Voor ons was dit geen probleem. Een echte aanrader!

Benaulim scoort een 8,3 uit 10, op basis van 3 reviews