Hotels Spanje

Op zoek naar goede hotels in Spanje? Heerlijk struinen langs de vele boulevards, flaneren op het strand of genieten van de vele faciliteiten in het hotel. In de hotels van Spanje komt dat helemaal goed! Kies je voor een zon en strand aan de Spaanse Costa’s of ga je toch voor die avontuurlijke stedentrip? Waar je ook bent in Spanje, overal vind je de mooiste hotels om optimaal te genieten.

Lees meer over Spanje
    8.658
    9.687

5.538

hotels Spanje

We hebben een aantal aanbieders voor Spanje voor je op een rij gezet:

Corendon
Voordeeluitjes.nl
Voordeeluitjes.nl

Over Spanje

Populaire hotels in Spanje

De meeste hotels in Spanje zijn te vinden aan de heerlijke stranden van de Spaanse Costa’s. Na een goed ontbijt, neem je een verfrissende duik in zee of strijk je neer op een van de privéstranden van het hotel. Hotel Lopesan Baobab Resort op het zonnige Mallorca is zo’n hotel waar je geniet van een ontspannen zon, zee en strandvakantie. Tussen het zonnen door struin je langs de gezellige winkels van de boulevard.

Adults only hotels Spanje

Kom je naar Spanje om helemaal te ontspannen zonder kids? Overnacht dan in een adults only hotel in Spanje. Bij Palladium Hotel Don Carlos op het ontspannen Ibiza kom je bijvoorbeeld zeker weten tot rust. Tussen het zonnen door bestel je een verkoelende cocktail aan de bar of geniet je van een heerlijke spabehandeling.

Stedentrip hotels Spanje

Verblijf je toch liever in een hotel in Spanje met een ligging vlakbij de leukste steden? Dan is Hotel Senator Parque Central vlakbij het bruisende Valencia het perfecte hotel voor jou. Na een paar minuutjes lopen sta je op de gezellige pleinen van Valencia. Laat je verrassen door de eeuwenoude geheimen tijdens een fietstour of geniet van de vele winkels in het centrum.

Strand hotels Spanje

Echte strandliefhebbers zitten helemaal goed aan de kilometerslange kust van de zonnige Costa Brava. En ook hier zijn genoeg Spaanse hotels te vinden. Vanaf Hotel Indalo Park sta je zo met je voeten in het zand. Maar ook in het hotel zelf hoef je je niet te vervelen. De hele dag door staat het enthousiaste animatieteam voor je klaar om de leukste activiteiten te organiseren. Geniet met een verkoelend drankje van de live-muziek of doe mee met de Hollandse avonden van het hotel.