header
Spanje

Vakantie vieren in Spaanse hotels

Viva España! Spanje is een geliefd vakantieland, en dat is niet voor niets. Ga toeren door de prachtige Spaanse regio’s Catalonië, Andalusië en Baskenland, doe je tegoed aan heerlijke Spaanse tapas en bewonder mooie bezienswaardigheden, zoals de Alhambra. Je kunt slapen in de mooiste Spaanse hotels, voor een extra bijzondere vakantie.

Inspiratie voor Spaanse hotels

Top 3 uitstapjes in Spanje

Van alles te beleven

Top 3 mooiste Spaanse hotels

Hotel Lopesan Baobab Resort op Gran Canaria

Op Gran Canaria vind je heel veel verschillende landschappen, erg bijzonder voor een relatief klein eiland. Van de fijne zandstranden rijd je zo naar de ruige klifkusten. Logeren doe je bij het fantastische Hotel Lopesan Baobab Resort: heerlijke bedden, een fijn zwembad en vriendelijk personeel.

Ook op Gran Canaria: Hotel Tabaiba Princess

Op Gran Canaria kun je je prima vermaken met talloze bezienswaardigheden en in de ongerepte natuur. Maar: een dagje zon en zwembad is ook fijn. Strijk dan zeker neer bij het enorme zwembad van Hotel Tabaiba Princess en hoor alleen de palmbomen ruisen. Geniet van je verse cocktail!

Hotel SENTIDO Ama Islantilla in Andalusië

In de prachtige Spaanse streek Andalusië ligt het mooie Hotel SENTIDO Ama Islantilla. In dit hotel slaap je heerlijk op zachte bedden, geniet je van een Spaanse maaltijd in het fijne restaurant en laat je je verwennen in de bijbehorende spa. De vriendelijke medewerkers geven je graag tips voor uitstapjes in de mooie omgeving.

Top 3 leukste regio’s van Spanje

Logeer in prachtig Andalusië

In het prachtige Andalusië, in Zuid-Spanje, geniet je optimaal van je vakantie. Bezoek sfeervolle steden als Granada, Sevilla en Cordoba, eet heerlijke serranoham en andere tapas en leer meer over culturele tradities als flamencodansen. En dat met de heerlijke warme zon! Je kunt in Andalusië ook heerlijk kamperen.

Combineer steden in Catalonië

Ruige binnenlanden, prachtige zandstranden en natuurlijk bruisende steden als Barcelona, Girona en Salou: tijdens je vakantie in Catalonië is het allemaal binnen handbereik. Je boekt gemakkelijk in elke stad een hotel, zodat je meerdere steden aan kunt doen. Moe van alle cultuur? Strijk dan neer op één van de heerlijke stranden.

De unieke cultuur van regio Baskenland

De kleinere regio Baskenland is een populaire bestemming vanwege de hoofdstad Bilbao. Deze moderne stad staat bekend om haar unieke architectuur, zoals het gebouw van het Guggenheim Museum. Verder kun je in San Sebastian heerlijk surfen en genieten van zon, zee en strand. Ook de unieke cultuur van de inwoners is de moeite waard om te ontdekken.

Top 3 uitstapjes in Spanje

Must see: de Andalusische Alhambra

Als je in Andalusië bent, is de Alhambra in Granada een must see! Dit indrukwekkende paleizencomplex met middeleeuwse en Moorse roots is gebouwd met dieprode steen, wat de naam Alhambra verklaart – dit betekent rood in het Arabisch. De vesting staat op de Werelderfgoedlijst van UNESCO. Tip: de avondzon zorgt voor een nog diepere rode kleur.

Het Salvador Dalí-museum in Figueres

We kennen allemaal het schilderij van de olifanten op hoge, dunne poten, toch? Of de gesmolten klok? Typisch Dali! Figueres is de thuishaven van het surrealistische werk van Dalí en ook zijn geboorteplaats. Het museum is net zo bizar als zijn kunstwerken. Gezichtsbedrog was zijn specialiteit.

Bezoek de Sierra Nevada in Andalusië

Bijna het hele jaar door zie je sneeuw in Granada. Wat? Zuid-Spanje is toch een warme bestemming? Absoluut, maar in de verte zie je altijd de besneeuwde bergtoppen van de Sierra Nevada. Daar ligt ook het Sierra Nevada National Park, met heel veel plantsoorten, overweldigende kloven en ravijnen. Een must see!

Sorteren

9.351

hotels Spanje

Reviews over accommodaties in Spanje

Een fijne vakantie gehad

Marianne
    14-10-2018

Een fijne vakantie gehad in dit hotel. Het eten was prima, de hotelkamer perfect. Ik kreeg een tweepersoonskamer met bad terwijl ik alleen was. De service was ook goed. Het is wel gericht op de Franse toerist. Animatie spreekt wel Engels maar niet iedereen kan dat. Jammer dat het eten in het OLE restaurant ook in buffetvorm was. Had hier graag een 3 gangen menu gezien. Strand op loopafstand, maar er staat ook een busje klaar die je naar het strand brengt. Fijne ligbedjes bij het zwembad. Handdoeken om te huren klein.

Super!

Jolanda
    14-10-2018

Minder geschikt voor (kleine) kinderen. Het is een Adults recommended hotel, vandaar het cijfer 7

Prima villa, heel klantvriendelijk, eten een zesje

Gertrudis

Buitengewoon klantvriendelijk personeel

zeer goed hotel ga er zeker nog een keer terug

Ben Van Drimmelen
    14-10-2018

ik vondt alles goed ,behalve de ligging er is buiten het hotel niet veel te doen.Mooie kamers met goede bedden.Vriendelijk personeel en goed eten.En een heel mooi zwembad.En in de avond was het ook heel gezellig,je wordt vermaakt met verschillende shows en live muziek.Ga er zeker nog een keer terug

Goed hotel voor de prijs

anoniem
    14-10-2018

wij waren de twaalfde keer in hotel Reymar zouden we ontevreden zijn dan gingen wij daar niet meer heen,klopt dat het eten soms niet warm is maar wij wachten dan tot de kok bijvult dan is het warm en verder prima, de kamers zijn schoon worden doorgaans opgeknapt dit werd ook wel eens tijd ! aan de receptie tref je vaak Mustafa aan wat je in meerdere talen kan beantwoorden dus ook nederlands en het personeel is vriendelijk, over het algemeen tevreden natuurlijk kan je geen top hotel verwachten voor de prijs wat je er betaald!!!