• Type accommodatie

hotels in Nederland

Reviews over accommodaties in Nederland

Aangenaam

Greet Ramon, 19-2-2018
    Lekker eten aangenaam verblijf met zonnebank sauna en zwembad

Geweldig zoals altijd :)

S. de Bruin, 19-2-2018

Ondanks het koude weer heerlijk genoten van de natuur en dit fantastische hotel!

Tot snel

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 19-2-2018

Bedankt voor uw kort maar krachtige review familie de Bruin ..... en inderdaad, hopelijk tot snel ;-)

Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Super

Lisa Maye, 19-2-2018
    Het verblijf waar leuk, op het parkeren na. Verder was het een hele leuke actie van touroperator voor een mooie kamer met whirlpool en ontbijt. Heerlijk nachtje weg om het 3 jaar samenzijn van mij en Mn vriend te vieren!

mooi hotel, mooie omgeving

Einar, 19-2-2018

mooi hotel, mooie omgeving, lekker eten, maar niet zo veel

wandelroute in de omgeving van hotel erg slecht aangegeven

We hadden een Bon cadeau gekregen met overnachting en diner, maar toen bleek je alleen een verrassingsmenu te kunnen krijgen en niet a-la-carte te kunnen kiezen, dat viel tegen

Niet naar verwachting

Marian , 18-2-2018
    Dit hotel had hoge verwachtingen van ons, helaas zijn ze niet uitgekomen. Bij aankomst was het zoeken naar een invalidenplek die toch nog ver van de ingang af lag. Bij de receptie werden we vriendelijk ontvangen en we kregen een mooie kamer op de 14e etage. De kamer had een koelkastje en een kluisje. De badkamer een bad met whirlpool en aparte douche. Het bed was vrij hoog met 2 kussens voor elk persoon, nadeel van dit bed was dat als de ander zich omdraaide of bewoog jezelf ook lag te bewegen ook nadat ik het bed wat van elkaar had gezet omdat er 1 topmatras op lag dus vrij slecht geslapen. Ook was het vrij koud doordat de aircontrol niet uit te zetten was en er een soort toch door de kamer vloog, we hadden 's morgens allebei keelpijn. Ook werd er door de housekeeping op de deur geklopt in de morgen terwijl ik een niet storen bordje op de deur had gehangen doordat ik de deur op slot had gedaan konden ze niet binnen. Het eten in het restaurant van de avond ervoor was ook niet helemaal naar verwachting, de tournedos die medium gebakken moest zijn was wel heel erg rood , waardoor ik het idee had dat ik soms rauw vlees aan het eten was, ook nadat ik hem nog een keer in de pan had laten leggen. Jammer hierdoor heb ik het nagerecht achterwege gelaten. Ik ben bij betere van der Valk hotels geweest die ook nog stukken goedkoper waren.
Nederland scoort een 7,9 uit 10, op basis van 86697 reviews