• 2.895
    2.328

2.895

hotels Nederland

Reviews over accommodaties in Nederland

Leuk voor een nachtje weg

Karin de Vries,
    9-12-2018

Voor ons de 1e keer Bonte Wever hotel ivm concert Edwin Evers. Ideaal! Kamers klein, maar voldoen en zijn netjes. Ontbijt vonden wij tegenvallen. Aanbod genoeg, maar het kaas en vlees zag er niet vers uit. Dat proefde je ook. Jammer. ..verder personeel vriendelijk.

Komen zeker een keer terug, maar dan in de lente o

Ben,
    8-12-2018

Prachtig en rustig gelegen, maar niet vlak bij Giethoorn, zoals gesuggereerd wordt. Schitterend fiets- en wandelgebied.

Verblijf hier is geweldig een echte aanrader

Krista Veltrop,
    8-12-2018

Ons verblijf in de Bonte Wever is ons erg goed bevallen..hotelkamer ziet er goed en netjes uit.Niks op aan te merken.

Eten en drinken is goed verzorgd en op elk moment van de dag kan je iets nuttigen.

Personeel is erg vriendelijk.

Het was weer fantastisch !!

Jan en Mary de Boer,
    8-12-2018

Een totaal nieuwe Bonte Wever, helemaal gerestyled, zowel de lounge bar als het restaurant Flinck. Geweldig personeel en service. Heerlijke kamer. Kortom een aanbeveling voor een paar leuke ontspannen dagen.

Wij zijn reeds al "vriend van de Bonte Wever", welke leuke acties in de aanbieding hebben. Ik zou zeggen, mensen maak daar gebruik van!!

Voor de rest kan je in de omgeving leuke dingen ontdekken, zoals even een bezoekje aan een museum of naar Assen zelf of een wandeling in het Asser Bos. Er is zelfs een busverbinding tussen het hotel en het centrum van Assen, dus voor de minder mobielen een uitkomst.

Tineke van der Graaf,
    7-12-2018

Uitstekend in de Bonte Wever , we zijn er altijd tijdens of omstreeks Sinterklaas.

Is dan heerlijk rustig , heerlijk eten en lekker relaxen