Sorteren

hotels Hurghada

Reviews over Hurghada

Martin
    16-11-2018

Geweldig resort. Lieve mensen, heerlijk eten en prachtige omgeving. Snorkeltrip is aan te raden. Onze suite was wat gedateerd maar heel schoon, ze zijn druk aan het renoveren dus kan alleen maar beter worden. Geen kinderen dus dat was heel relaxed.

Heerlijk hotel wat als tweede huis voelt.

Maria
    15-11-2018

Het personeel is geweldig van obers tot kamerjongens en de strandjongens voor de handdoekenservice. Het ontbijt is enorm uitgebreid en ook het eten in de middag en avond is prima. Dan is er ook nog het huisrif wat prachtig is voor de snorkelaars. Ik ben hier al meer dan 20 keer geweest en meestal in november en maart. Met echtgenoot of met zus. Dit zegt wel genoeg over dit resort en vele gasten komen hier ook altijd weer terug.

terugkomer

Bert
    15-11-2018

prima prijs kwaliteit! relaxte sfeer! streng bij de glijbanen waardoor ik mijn kinderen 8 en 11 alleen durfde te laten gaan. geen wachttijden bij het goede eten en restaurants schoon

Els
    15-11-2018

Heerlijke week gehad. Ons lekker laten verwennen met een Spa-arrangement wat in 1 woord geweldig was. Snorkeltrip gedaan en ook dit was heerlijk en mooi. Super vriendelijk personeel, lekker eten, mooi weer. Onze kamer was wat gedateerd maar ze zijn volop aan het renoveren. Maar alles goed schoon wat het belangrijkste is. Je wordt behandeld als een koning(in). Kindvriendelijkheid niet te beoordelen omdat het adults-only is.. ook dat is relaxed. Wij gaan zeker nog een keer terug. Neem dan wel een vestje mee want ‘s avonds koelt het wel wat af in november :-) Een echte aanrader.

Fantastische

Joyce
    14-11-2018

Top vakantie gehad. Lekker gegeten. Goed personeel. Leuk entertainment team. Voor een keertje iets anders raad ik aan om een hapje te eten bij de marine. Heel erg goedkoop. En ga een keertje de stad in. Echt een heerlijk verblijf gehad!