Hurghada

Reviews over Hurghada

Wij gaan dit jaar weer!

Liliane,
    18-1-2019

Alle kamers liggen in een rondje gebouwd om een eigen zwembad. De gebouwtjes zijn laag en hebben maar één verdieping. Mijn voorkeur heeft de begane grond want dan loop je zo het zwembad in. Er zit overal een badmeester. De hele dag.

De grote algemene zwembaden zijn prachtig aangelegd maar er is er nu maar een verwarmd (overigens groot genoeg). Het water van het aqua park is ook verwarmd. In de winter waait het bijna altijd, dat maakt het soms wat fris, maar het resort heeft bij de baden een soort cabanas geplaatst (van die grote tweepersoons ligbedden) met een windscherm. Warm genoeg om heerlijk te zonnen. Het eten is geweldig, veel keus, verse salade in het middelste restaurant, onbeperkt ijsjes voor de kids, aziatisch, duits, mediterraans... erg fijn. Er is alleen één maar: er zaten heel veel vliegen. Niet in de huisjes maar bij de zwembaden. Dat lag niet erg rustig :) maar met wat olie op je huid leek het minder te zijn...!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

voor herhaling

kaat,
    17-1-2019

zeer mooi complex, alles in orde, niets op aan te merken

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

fantastisch

rianne jaspers,
    17-1-2019

heerlijk luxe hotel. we hebben genoten. service is hier top!

Gereisd met partner in januari 2019

Fantastisch ,goed, schoon en mooi.

johanna,
    17-1-2019

Ben hier voor de 2 keer.De vorige keer was het al goed maar ze zijn zo mogelijk nog meer verbeterd. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Receptie medewerkers denken mee en zijn super. Schoonmaak kamers uitmuntend ( speciale dank Osama). Eten gevarieerd en smakelijk. Zijn ook betaald wezen eten in Nasaya restaurant op resort een aanrader. Dicht bij het centrum,loopafstand. Ga zeker weer een keer terug. Zwembad verwarmt. Minpuntje ligbedjes zijn als je wat ouder bent laag kost moeite om vanaf te komen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

perfecte vakantie

john koolen,
    15-1-2019

zeer goed hotel, perfecte ligging,geweldige restaurants en bars.

mooie zwembaden en een waterpark.

animatie de gehele dag door.

Gereisd met partner in januari 2019