Reviews over Xirokastelo

aanrader

anneke,
    31-8-2016

prijs kwaliteit zeer goed, zeer vriendelijke mensen,proper.

je hebt wel een auto nodig

een aanrader is zeker het restaurant Agnadi van de broer juist bovenop de heuvel lekker eten aan een eerlijke prijs.

mooi en rust

kleef,
    18-11-2015

Zeer mooie plek om het eiland te ontdekken. Kamers eenvoudig maar schoon en voorzien van airco.

Rust, Relaxed, Schoon.

Tamara,
    11-11-2015

Perfecte locatie! Napoleon is een vriendelijke Griekse eigenaar. Je kunt hier echt genieten van het uitzicht (alle appartementen zeezicht!). 16 appartementen en een groot zwembad alleen voor de gasten. Alle ingrediënten voor een Griekse top vakantie aanwezig. Tip-1 een auto is nodig, Tip-2 eten bij Agnandi restaurant (familie).

Napoleon, Haris, Esteria en familie Thanks!! tot volgend jaar.

Prachtige accomodatie

Familie Beunder,
    4-10-2013

Prachtige sfeervolle accomodatie villa Athina met geweldig uitzicht over zee. Schoon zwembad. Aardige eigenaars Denoula en Yannis. Accomodatie moeilijk te vinden, vanaf hoofdweg voor Agnadi restaurant afgrond in, zeer steil weggetje naar villa’s. Op boom hing wit stuk papier met KIOUSSI erop. Ontvangst door touroperator hostess op vliegveld was slecht, geen info-map, geen routebeschrijving. Ze wees alleen autoverhuur aan. Na even zoeken vonden we villa toch. Villa Evi ook heel mooi, derde villa (naam?) ook, die heeft allermooiste uitzicht. Beste douche staat buiten bij zwembad. Villa was comfortabel, altijd wel iets mis, zoals lekkende en muurvast zittende kraan. Bedden zijn erg hard. We aten altijd in Argassi, bij Poseidon, Peppermint en Piccadilly’s. Allemaal goed, maar Peppermint was beste. 1 keer bij Agnadi gegeten, gelegen vlak boven accomodatie. Was geen succes. Ook een keer het eten van Denoula laten bezorgen, was leuk, heel apart en lekker.

Super service, mooi complex, fantastische plek!!

Andries,
    5-7-2012

Onze ontdekking op Zakynthos, Levantino Studios.

Gelegen in Xirokastelo, in de gem. Vassilikos, zeg maar de Zuid-Oost poot van Zakynthos. Gerund door de familie Kolokotsas. De familie doet er werkelijk alles aan het de gasten naar de zin te maken. Zo gastvrij zelfs voor Griekse begrippen overtreffende trap. No. 1: Mario (Super Mario) voor de bar en de boekingen. Anastasia (zus) restaurantdeel, de onvolprezen Quasim voor de bediening en de service, altijd goedlachs en gezellig en vader voor de klussen en de sfeer.

Ligging subliem met mooie tuin, ruim voldoende ligbedden en aan het strand (Kaminia Beach). Appartementen uitstekend van inrichting en voorzieningen, fantastisch uitzicht. 2 blokken/ 1 recent en 1 oorspronkelijk, maar beiden van prima kwaliteit. Gelegen onderaan de hoofdweg in Vassilikos, scherpe afdaling. Dit kan als "minder" ervaren worden. Niet direct bij een plaatsje maar voor boodschappen altijd bergop. Huurauto nodig. Waarheidsgetrouwe site!

Andries en Tine Maij

Xirokastelo scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews