Hotel Andromeda

152 reviews over Hotel Andromeda in het Nederlands

Van Gulick
18-8-2018

Hotel prima .

Kamers aan renovatie toe, beetje verouderd .

Bedden aan vernieuwing toe, de veren van het bed prikken in je rug.

Schoonmaak van kamers prima.

Personeel helemaal top.

Zwembad prima.

Stad samos uitgestorven en te ver lopen.

Ontbijt meer variatie mogelijk.

Keuken in de middag en avond uitstekend.

Strand ?????

Dit is mogenlijk nog een verbeterpunt of je moet je nek willen breken, om in het water te komen.

Een rustig vakantie verblijf. Beetje verouderd hotel, badkamers is aan de kleine.

Geschikt voor oudere kinderen! Loopafstand naar stad Samos 20 min.

Het Personeel is super vriendelijk. Ontbijt is standaard maar goed! Uitstekende keuken om ‘s avonds een hapje te eten! Voor een weekje is het goed vertoeven.

Geweldig hotel heel vriendelijk huur een auto het geweldige omgeving en leuke plaatsjes

Fantastisch uitzicht, schoon, vriendelijk!

Loes
14-10-2017

Het hotel is werkelijk prachtig gelegen. Alle kamers kijken inderdaad uit op de zee en de zonsondergang is uniek! De kamers zijn zeer simpel, maar ontzettend schoon. Zo schoon maak je het zelden mee. Zelfs in de kasten (die in de meeste app. van binnen toch een beetje muf ruiken) waren heerlijk fris en schoon. Het ontbijt is simpel (geroosterde boterham, stokbrood, twee soorten vlees, kaas, jam, ei, boter, muesli, cornflakes, ingemaakte perzik en yoghurt of melk) Ik weet dat veel mensen hier over klagen, maar thuis eet je ook meestal hetzelfde toch? Het enige verbeterpunt aan het ontbijt zou wat mij betreft zijn dat een plakje komkommer of tomaat niet had misstaan. Super vriendelijk personeel, goede kok (de lunch is echt een aanrader!) en een fijn zwembad waar eigenlijk altijd wel een plekje was. Zoek je goede koffie (NL standaard)? Loop naar de haven, daar zit Coffee Lab, een verademing en je hebt meteen je beweging gehad. + ga eten bij Epikairo (griekse tapas,marinated chicken mmm)

Dit is een ideaal hotel om het eiland te verkennen .

Ook aan t prive-strand is t goed vertoeven .

En douche bij t standje zou wel fijn zijn .

Fantastische locatie

Djazz
28-9-2017

Andromeda is een leuk hotel met een fantastisch uitzicht. Ontvangst was erg hartelijk en konden meteen in onze hotelkamer. Deze kamer had wel een piepkleine badkamer maar verder was de kamer ruim genoeg. De matrassen vonden wij een minpuntje (spiralen voelbaar). Schoonmaak is super. Ontbijt erg eenvoudig met weinig beleg. Heerlijk zwembad bij het hotel waar altijd bedjes vrij waren. Verder is er een poolbar waar je kunt lunchen en s'avonds heerlijk kunt eten voor weinig. Het hotel ligt in een rustige omgeving ver buiten Samos-stad 20 min lopen.

Aardige eigenaren. Rustig complex en altijd bedjes beschikbaar. Eenvoudig ontbijt, maar wat eet je normaal thuis?

Een auto/quad huren is wel aan te raden.

Prachtig uitzicht en vriendelijk personeel!

Judith
13-8-2017

Net terug van 10 dgn Samos met 2 kinderen van 8 en 10 jaar. Andromeda is een klein, eenvoudig hotel met prachtig uitzicht over de Egeische. Ondanks het feit dat er vnl. echtparen zonder- of met oudere kinderen komen hebben mijn kinderen zich er prima vermaakt.

Er wordt zeer goed schoongemaakt en iedere dag was er weer een prachtig origami-achtig kunstwerk van de lakens gemaakt. Het personeel is erg vriendelijk.

De bar bij het zwembad had een eenvoudige kaart met prima gerechten tegen een redelijke prijs. Wil je ergens anders eten in de buurt dan kun je naar de tavernes bij Gangou beach op ca. 10 min. lopen richting Samos stad.

Tip: neem waterschoenen mee voor de vele kiezelstranden en huur een auto. Rijden op Samos is prima te doen.

Een boottocht met Captain Andreas vanuit Pythagorion is een aanrader!

Ga in Kokkari niet naar Longbeach maar naar "Small Limonákia". Dit strand ligt aan de andere kant van het dorp en voelt een beetje Ibiza-achtig aan.

Fantastische mooi zonsondergang!!!

Petra
8-8-2017

Ik ben hier 5 dagen geweest met mijn dochter van 5 jaar.

Hotel Andromeda, ligt net wat buiten het centrum van Samos Stad.

Naar het centrum lopen is mogelijk maar wel een hele wandeling. Met de taxi is het 5 minuten en niet duur. Ook is er een kiezelstrand Gagou beach op loopafstand met ligbedden en tavernes waar je heerlijk kunt eten. Op het strand bij het hotel kun je niet zwemmen het is ook niet echt een strand maar punt van rots met ligbedden.

Verder is het een heel knus hotel met super vriendelijke mensen! Alle kamers hebben uitzicht op zee. De kamers zijn eenvoudig maar schoon. Wel een koelkast aanwezig, voor de Airco moet je bijbetalen.Het zwembad is ook heerlijk met hetzelfde mooie uitzicht. In het restaurant kun je prima eten voor prima prijzen.

Het ontbijt is niet heel uitgebreid maar je kunt er voldoende eten.

Prijs/kwaliteitsverhouding is prima. Ik zou hier zeker naar terug kunnen gaan!

blijf geweldig

sandy
16-9-2016

ligging is top ..

uitzicht geweldig ..

een auto / scooter of een quad huren is een pre

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Andromeda in Samos-Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Andromeda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Andromeda scoort een 8.58 uit 10 op basis van 152 reviews.