Hotel Andromeda

Meer hotelinfo

159 reviews over Hotel Andromeda

• 5Frank27-09-2019

Hogere waarderingen overdreven

Ik verbaasd mij ten zeerste van al die hoge waarderingen van de andere reizigers. Misschien ben ik een azijnzeiker, maar 3 sterren is het hotel zeker niet waard. We kregen een niet gerenoveerde kamer. Geeft niet, het was redelijk schoon. Echter de 2 losse eenpersoonsbedden waren uitgerust met keiharde matrassen. Na 2 korte nachten en beide met rugpijn wakker worden, heeft het hotel een soort topper erop gelegd. Nog niet top, maar in ieder geval een betere nachtrust. De douche in de badkamer is een lachertje. Ik denk dat voor een peuter de ruimte nog te klein is om te kunnen douchen. Airco bewust niet gebruikt, daar er volgelopen/vieze luchtfilters in zaten. Het privéstrand is niet toegankelijk voor wie dan ook. Het is nl. geen strand maar een zeer gevaarlijke afdaling met grote keien en kiezels en een verraderlijke zeestroming. Zwembad matig. Personeel is aardig. Pluspunt: zeezicht kamers.

• 10Karin25-08-2019

Fantastisch !!

Wat een geweldige plek en hotel !! Kleinschalig, vriendelijk personeel, een uitzicht om nooit meer te vergeten !!! Je hoort s,nachts alleen de zee en de krekels ..echt geweldig ! Alles is super schoon ! goed ontbijt , je kunt er s,avond heerlijk eten , mooi zwembad en prive strandje heerlijk rustig , huur wel een auto of scooter om wat te ondernemen . Samos is een mooi groen eiland.

• 9Jeannette Jager23-04-2019

Geweldig

Het is een heerlijk simpel hotel, met super lieve mensen en een uitzicht om nooit meer te vergeten, daarom gaan we dit jaar 2019 weer in september

• 2018
    9Frank Dullens17-09-2018

Onbetaalbaar uitzicht super prijs-kwaliteit

Wat je ziet op de internet foto's is wat je krijgt. Zeezicht, geweldig panorama, eigen vlonder aan zee met waanzinnig uitzicht, mooi en zuiver zwembad, vriendelijk personeel, super hygiëne op alle fronten, ontbijt is basic (beetje tomaat of komkomner zou al wonderen doen..nu soms zelf meegenomen) , een 'snackbar, die zich door deze benaming tekort doet....prima eten, goede gerechten (incl. wisselende specialiteit van de dag) . Samos stad (25 minuten lopen) is toeristisch niet 'overlopen' , winkekaanbod relatief beperkt. Wel gezellig plein en leuke restaurantjes. Vanuit Andromeda Samos verkennen met huurauto een must....want Samos heeft in zijn klein zijn...heel veel te bieden.

• 9Dort en Rita02-09-2018

Kei-mooi !!

Super leuk hotel dat tegen een heuvel aanligt met een prachtig uitzicht !! Voor mensen die slecht ter been zijn is dit hotel niet aan te bevelen. Het eten is hier ook geweldig. Wij waren er voor onze rust en dat is het hier !!!

• 9Sandy & Debbie02-09-2018

Niet voor niets 7x geweest !!

Wat is het toch een heerlijk hotel . Ook wel het 2e thuiskomen gevoel krijgen zodra we daar binnen stappen . Christos en crew ( de nieuwe kok is ook een topper ) doen zo hun best om het je zo comfortabel mogelijk te maken . Geweldig uitzicht . Iedere keer weer als de zon ondergaat . Zalig gewoon . Paar meter de berg aflopen bij het hotel heb je een stukje privé strand waar het een oase van rust is . Het ontbijt is standaard maar voor ons goed genoeg . Bij de poolbar kan er gegeten worden zowel een snack in de middag denk hierbij aan een salade of sandwich . En in de avond kan je hier heerlijk eten ( lees super eten voor een belachelijk lage prijs ) om en rond het zwembad met wederom en geweldig uitzicht. Het is wel een must om een scooter, quad of een auto te huren om wat van het eiland te zien . Het is 25 minuten lopen vanaf het centrum naar Samos stad. Christos en crew see you next year 🇬🇷👌.

• 9Martin01-09-2018

Zeer goed hotel, hygiënisch, zwembad, privéstrand.

Het hotel heeft een prima prijs-kwaliteitverhouding. Indien je een verwachting schept naar wat je betaalt kun je bijna niet beter treffen. Belangrijk vind ik de hygiëne, deze is enorm goed. De poetsvrouwen doen hun werk goed en maken iedere dag een feest van het beddengoed en handdoeken. Daarnaast kun je geen enkele chagrijn bij hen bespeuren. Ontbijt is basic maar voor ieder wat wils. En elke dag vers brood. Zwembad is schoon en altijd plaats, onderaan bevindt zich een privéstrand waar je prima kunt zonnen. De keuken bij het hotel is meer dan prima. Eten is goed.

De familie (hotel is een familiebedrijf, wat door zoonlief wordt gerund) is hartelijk en behulpzaam. Ze doen er alles aan om je een goede vakantie te bezorgen en werken enorm hard!

Redenen om wel te gaan: - Goed en schoon zwembad (altijd plaats); - Privéstrand (prima om te zonnen, zwemmen kan ook maar verreist licht acrobatenwerk); - Hygiëne is top!; - Fantastische ligging.

• 7Van Gulick18-08-2018

Hotel prima . Kamers aan renovatie toe, beetje verouderd . Bedden aan vernieuwing toe, de veren van het bed prikken in je rug. Schoonmaak van kamers prima. Personeel helemaal top. Zwembad prima. Stad samos uitgestorven en te ver lopen. Ontbijt meer variatie mogelijk. Keuken in de middag en avond uitstekend. Strand ????? Dit is mogelijk nog een verbeterpunt of je moet je nek willen breken, om in het water te komen.

Met oudere kinderen

• 7Janssen05-08-2018

Voor een week is dit voldoende om hier te verblijv

Een rustig vakantie verblijf. Beetje verouderd hotel, badkamers is aan de kleine. Geschikt voor oudere kinderen! Loopafstand naar stad Samos 20 min. Het Personeel is super vriendelijk. Ontbijt is standaard maar goed! Uitstekende keuken om ‘s avonds een hapje te eten! Voor een weekje is het goed vertoeven.

Met oudere kinderen

Geboekt bij neckermann
  • 9Ron01-03-2018

We gaan in 2018 terug met vrienden fantastisch

Geweldig hotel heel vriendelijk huur een auto het geweldige omgeving en leuke plaatsjes

20 tips over Hotel Andromeda

• wdevos50, 30-06-2013

Wil je het eiland verkennen, dan is een autootje (of scooter) eigenlijk een must. Wij hebben vooraf in Nederland al een auto gehuurd bij "Yes, rent a car". Perfect geregeld door de Nederlandse eigenaar van dit bedrijf. Kijk voor informatie op http://www.yes-rent-a-car-samos.nl

• mieke, 27-06-2013

ook al werden scooters afgeraden door reisleider. hebben wij en meerdere gasten ze gehuurd, geen problemen de wegen zijn goed te doen, neem alleen geen grintpaden maar blijf op asfalt wegen,

• Bart, 14-11-2012

Er is zoveel te doen, duik van tevoren thuis ook alvast eens in het eiland, kijk wat je er allemaal kunt doen en wat je graag zou willen beleven.

12 vragen over Hotel Andromeda

• Vogel, 14-06-2019

Bedjes bij het zwembad

Moet je om 07.00 uur al je bed uit om een bedje bij het zwembad te reserveren?

• theo, 20-03-2018

vluchtelingen

hallo wij komen in juni naar samos en naar hotel andromeda maar hoe is het met de vluchtelingen op het eiland gesteld

• FemkeFR, 13-04-2015

Nicos en 'mama'

Zijn Nicos en mama hier nog werkzaam? Mama verzorgd het eten en Nicos de service?

MarkoK, 07-05-2015

nee die zijn al twee jaar gestopt en genieten nu van hun welverdiende rust.

• RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Zwembad