Hotel Andromeda

152 reviews over Hotel Andromeda in het Nederlands

Onbetaalbaar uitzicht super prijs-kwaliteit

Frank Dullens
17-9-2018

Wat je ziet op de internet foto's is wat je krijgt. Zeezicht, geweldig panorama, eigen vlonder aan zee met waanzinnig uitzicht, mooi en zuiver zwembad, vriendelijk personeel, super hygiëne op alle fronten, ontbijt is basic (beetje tomaat of komkomner zou al wonderen doen..nu soms zelf meegenomen) , een 'snackbar, die zich door deze benaming tekort doet....prima eten, goede gerechten (incl. wisselende specialiteit van de dag) . Samos stad (25 minuten lopen) is toeristisch niet 'overlopen' , winkekaanbod relatief beperkt. Wel gezellig plein en leuke restaurantjes. Vanuit Andromeda Samos verkennen met huurauto een must....want Samos heeft in zijn klein zijn...heel veel te bieden.

Kei-mooi !!

Dort en Rita
2-9-2018

Super leuk hotel dat tegen een heuvel aanligt met een prachtig uitzicht !! Voor mensen die slecht ter been zijn is dit hotel niet aan te bevelen. Het eten is hier ook geweldig. Wij waren er voor onze rust en dat is het hier !!!

Niet voor niets 7x geweest !!

Sandy & Debbie
2-9-2018

Wat is het toch een heerlijk hotel . Ook wel het 2e thuiskomen gevoel krijgen zodra we daar binnen stappen . Christos en crew ( de nieuwe kok is ook een topper ) doen zo hun best om het je zo comfortabel mogelijk te maken . Geweldig uitzicht . Iedere keer weer als de zon ondergaat . Zalig gewoon . Paar meter de berg aflopen bij het hotel heb je een stukje privé strand waar het een oase van rust is . Het ontbijt is standaard maar voor ons goed genoeg . Bij de poolbar kan er gegeten worden zowel een snack in de middag denk hierbij aan een salade of sandwich . En in de avond kan je hier heerlijk eten ( lees super eten voor een belachelijk lage prijs ) om en rond het zwembad met wederom en geweldig uitzicht. Het is wel een must om een scooter, quad of een auto te huren om wat van het eiland te zien . Het is 25 minuten lopen vanaf het centrum naar Samos stad.

Christos en crew see you next year 🇬🇷👌.

Het hotel heeft een prima prijs-kwaliteitverhouding. Indien je een verwachting schept naar wat je betaalt kun je bijna niet beter treffen. Belangrijk vind ik de hygiëne, deze is enorm goed. De poetsvrouwen doen hun werk goed en maken iedere dag een feest van het beddengoed en handdoeken. Daarnaast kun je geen enkele chagrijn bij hen bespeuren. Ontbijt is basic maar voor ieder wat wils. En elke dag vers brood. Zwembad is schoon en altijd plaats, onderaan bevindt zich een privéstrand waar je prima kunt zonnen. De keuken bij het hotel is meer dan prima. Eten is goed.

De familie (hotel is een familiebedrijf, wat door zoonlief wordt gerund) is hartelijk en behulpzaam. Ze doen er alles aan om je een goede vakantie te bezorgen en werken enorm hard!

Redenen om wel te gaan:

- Goed en schoon zwembad (altijd plaats);

- Privéstrand (prima om te zonnen, zwemmen kan ook maar verreist licht acrobatenwerk);

- Hygiëne is top!;

- Fantastische ligging.

Van Gulick
18-8-2018

Hotel prima .

Kamers aan renovatie toe, beetje verouderd .

Bedden aan vernieuwing toe, de veren van het bed prikken in je rug.

Schoonmaak van kamers prima.

Personeel helemaal top.

Zwembad prima.

Stad samos uitgestorven en te ver lopen.

Ontbijt meer variatie mogelijk.

Keuken in de middag en avond uitstekend.

Strand ?????

Dit is mogelijk nog een verbeterpunt of je moet je nek willen breken, om in het water te komen.

Een rustig vakantie verblijf. Beetje verouderd hotel, badkamers is aan de kleine.

Geschikt voor oudere kinderen! Loopafstand naar stad Samos 20 min.

Het Personeel is super vriendelijk. Ontbijt is standaard maar goed! Uitstekende keuken om ‘s avonds een hapje te eten! Voor een weekje is het goed vertoeven.

We gaan in 2018 terug met vrienden fantastisch

Ron
1-3-2018

Geweldig hotel heel vriendelijk huur een auto het geweldige omgeving en leuke plaatsjes

Fantastisch uitzicht, schoon, vriendelijk!

Loes
14-10-2017

Het hotel is werkelijk prachtig gelegen. Alle kamers kijken inderdaad uit op de zee en de zonsondergang is uniek! De kamers zijn zeer simpel, maar ontzettend schoon. Zo schoon maak je het zelden mee. Zelfs in de kasten (die in de meeste app. van binnen toch een beetje muf ruiken) waren heerlijk fris en schoon. Het ontbijt is simpel (geroosterde boterham, stokbrood, twee soorten vlees, kaas, jam, ei, boter, muesli, cornflakes, ingemaakte perzik en yoghurt of melk) Ik weet dat veel mensen hier over klagen, maar thuis eet je ook meestal hetzelfde toch? Het enige verbeterpunt aan het ontbijt zou wat mij betreft zijn dat een plakje komkommer of tomaat niet had misstaan. Super vriendelijk personeel, goede kok (de lunch is echt een aanrader!) en een fijn zwembad waar eigenlijk altijd wel een plekje was. Zoek je goede koffie (NL standaard)? Loop naar de haven, daar zit Coffee Lab, een verademing en je hebt meteen je beweging gehad. + ga eten bij Epikairo (griekse tapas,marinated chicken mmm)

Dit is een ideaal hotel om het eiland te verkennen .

Ook aan t prive-strand is t goed vertoeven .

En douche bij t standje zou wel fijn zijn .

Fantastische locatie

Djazz
28-9-2017

Andromeda is een leuk hotel met een fantastisch uitzicht. Ontvangst was erg hartelijk en konden meteen in onze hotelkamer. Deze kamer had wel een piepkleine badkamer maar verder was de kamer ruim genoeg. De matrassen vonden wij een minpuntje (spiralen voelbaar). Schoonmaak is super. Ontbijt erg eenvoudig met weinig beleg. Heerlijk zwembad bij het hotel waar altijd bedjes vrij waren. Verder is er een poolbar waar je kunt lunchen en s'avonds heerlijk kunt eten voor weinig. Het hotel ligt in een rustige omgeving ver buiten Samos-stad 20 min lopen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Andromeda in Samos-Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Andromeda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.