Frangokastello

We hebben een aantal aanbieders voor Frangokastello voor je op een rij gezet:

vakanties Frangokastello

We hebben een aantal aanbieders voor Frangokastello voor je op een rij gezet:

Reviews over Frangokastello

geweldig de kleinkinderen praten er steeds over

Wim van Steenhoven
    21-2-2017

Geweldige natuur. Rustige omgeving.Volop gelegenheid voor zwemmen , zonnebaden wandelen etc. Leuke taverna's met lokaal voedsel. Heerlijk. Voor de oudere jeugd geen of weinig gelegenheid voor uitgaan. Misschien voor hen jammer. Voor de oudere bezoekers en families met kleine kinderen een zege.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2016

Frangokastello

Erroll Breukers
    20-8-2014

Mooie stranden en de zuidkust van Kreta heeft heel veel mooie strandjes. Je kunt je overal prima verstaanbaar maken met Engels of Duits. Eten en drinken voor onnederlandse prijzen. Een stuk goedkoper dan bij ons. Boodschappen daarentegen zijn overal duur te noemen. Grote supermarkten zijn hier niet te vinden.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuke plaats voor rustzoekers

Wim van Steenhoven
    4-3-2013

Als je iets anders zoekt dan rust en natuur zijn er niet zoveel mogelijkheden in de buurt. Veel last van stappende uitgaande jeugd zul je dus niet hebben. Zwemmen, wandelen, lekker eten en op tijd!! naar bed energie op doen voor de volgende dag.

Gereisd Met partner in januari 2013

Voor de rustzoekers

Ronald Koenders
    30-12-2008

Frangokastello is een zeer rustig dorp. Als je voor een bruisend nachtleven gaat, dan moet je hier niet zijn. Zoek je rust, dan is het geweldig. Een echt centrum heeft het dorpje niet. De meeste, kleinschalige, appartementen strekken zich uit langs de weg. Omdat Frangokastello afgelegen ligt heb je zeker een auto nodig. De dichtsbijzijnde geldautomaat zit in Chora Sfakion, ongeveer 20 minuten rijden. Het dorp wordt gedomineerd door het Venetiaans kasteel. Bij het kasteel en vooral een stukje verder naar het oosten zijn mooie stranden. Rijd voor het mooiste strand richting oosten, voorbij het kasteel. Na ongeveer een kilometer kan je naar rechts richting een taverne. Volg nu de zee naar een tweede taverne. Hier kan je goed naar beneden lopen naar het mooie strand. Zeer de moeite waard is een wandeling door de Imbros kloof. Parkeer je auto onder aan de kloof bij een een restaurant en laat je naar boven brengen voor 20 euro per 'taxi'. Je wandelt in 3 uur terug.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2008

Een weg, wat appartementencomplexjes, piepkleine en een is

miranda
    2-8-2006

Een weg, wat appartementencomplexjes, piepkleine supermarktjes en een paar restaurantjes, meer is het niet. Ook in de omgeving alleen maar dorpjes met 2 geiten en 4 huizen... Wel lekker rustig en een mooi strand!

Gereisd Anders in augustus 2006
Frangokastello scoort een 9,6 uit 10, op basis van 26 reviews