We hebben een aantal aanbieders voor Leros voor je op een rij gezet:

vakanties Leros

We hebben een aantal aanbieders voor Leros voor je op een rij gezet:

Reviews over Leros

mooi eiland redelijk klein dus goed te bereizen

w.g.limburg
    6-2-2015

ja ik vind Leros een heel mooi eiland. Nou waren mijn vrouw en ik aan rust toe. En die was daar aanwezig ook omdat weij laat in het seizoen gingen. Maar het eiland beschikt over diverse leuke dorpen. Kerkjes vind je overal. Een kerkje in het water met een dam/brug verbonden met het land. En een heel mooi fort met daarin ook een kerk.Je kan er heen rijden, maar voor de sportievelingen kan je ook via een trap van 365 treden, Prachtig uitzicht,

Gereisd Met partner in september 2014

Leros is een heerlijk authentiek eilandje.

inesr
    10-10-2014

Het toerisme op Leros verschuift momenteel richting Pantelli.Daar is veel bijgebouwd en toch behoorlijk modern geworden.. In Alinda daarentegen wordt het steeds stiller..Zeker 's-avonds is het qua gezelligheid vaak al om 10 uur uitgestorven.Dus dan maar op de scooter richting Aya Marina, haven, of Pantelli om een terrasje te pakken..

Gereisd Met partner in augustus 2014

Nog weinig buitenlandse toeristen

l.strooband
    8-7-2012

De lokale bevolking is nog een beetje toeristen vreemd, winkels zijn van 1400 uur tot 1800 uur gesloten. De mensen vind ik minder vriendelijk dan op de andere eilanden. Veel Griekse toeristen. Vele baaitjes met leuke strandjes.

Gereisd Met partner in Fri Jun 15 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gaat wel

Bas en Ingrid
    21-7-2011

Redelijk eiland. Prima als je lekker uit wilt rusten. Je merkt echt dat het eiland niet is ingesteld op toeristen, ze doen namelijk echt totaal geen moeite voor je. De Engelse taal beheren ze over het algemeen ook niet. 1 x wezen ontbijten , in een woord DRAMA! Continental breakfast bestond hier uit..... jam en gegrild brood BAH! 3/4 miste van wat erbij hoorde. Ze rijden hier ook echt als malloten in vergelijken tot de andere delen van Griekenland. Je moet hier ook echt een scooter huren of quad want anders word je hier zeker doodgereden. Er zijn namelijk bijna geen voetpaden / trottoirs te bekennen. Het eten is ook super simpel en ze hebben vaak de helft van de kaart niet (klein eiland) en kebab schijnt hier souvlaki te zijn! Al met al wij komen hier niet meer terug!

Gereisd Met partner in juli 2011

het ideale eiland

monique
    9-7-2011

een gezellig eiland met heel vriendelijke mensen. ook nog wat leuke plekjes om naar toe te gaan zoals het oorlogsmuseum in merikia, even voorbij lakki. het plaatselijke museum in alinda, het kasteel bij agia marina, de baai bij pandelli, de steegjes op platanos of zo maar rondtoeren op een brommertje. uiteten bij Steki, aan het einde van de "boulevard" van alinda. een echt grieks gezellige taverna met heerlijk eten. leros, gewoon de moeite waard

Gereisd Met partner in januari 2011
Leros scoort een 8,6 uit 10, op basis van 52 reviews