We hebben een aantal aanbieders voor Ios voor je op een rij gezet:

Reviews over Ios

Prachtig eiland.!

Sjef
    25-6-2016

Supermooi eiland met schitterende stranden. Wij kregen heel veel goede tips van onze hotel eigenaar.( Brotherhotel) Chora is op loopafstand van de haven en schitterend om te bezoeken. Hele goeie bakker naast de grote kerk in centrum.! Wij hadden en auto gehuurd aan de haven en is ook prima bevallen en konden zo het eiland verkennen.

Gereisd Met partner in juni 2016

wat een super eiland

sanne
    24-7-2009

Ios is echt een topeiland voor degene die van feesten houden! Er zijn in het centrum diverse leuke kroegjes en discotheken waar je tot 8 uur s`ochtends uit kunt gaan....en je hebt overdag een super gezellige beachclub bij het strand waar ook een paar keer in de week feesten overdag worden gegeven! Echt een aanrader voor de mensen die van feesten houden! Ik zou zo weer terug gaan

Gereisd Met vrienden in juli 2009

Prachtig ongerept Griekenland

Veroniek Wekking
    7-7-2009

Geweldig mooie plek, en hélémaal geen nederlanders!!!! Je moet er niet naar toe gaan om van alles te bekijken want dat geeft het daar niet, maar wel prachtige verlaten baaitjes en strandjes, en Ios-stad is zeker de moeite waard, leuke kleine steegjes met veel winkeltjes en terrasjes. En het is zeker geen aanrader om daar met kids naar toe te gaan, er is niets voor hen te beleven daar.

Gereisd Met partner in juni 2009

Ios is echt een super eiland voor de wat oudere jongere En

Hedwig
    28-7-2006

Ios is echt een super eiland voor de wat oudere jongere oudere (25+) onder ons die van een feestje houden. Geen techno, geen grote discotheken, maar gezellig kroegen met rock and roll muziek. En als je een beetje best doet vind je er ook echte authentieke Griekse resturantjes waar het puur genieten is. Vermijd de maand augustus, dan zit het eiland vol met jonge Italianen en dan is de sfeer heel anders.

Gereisd Anders in juli 2006

Leuk en apart eiland! Vooral voor mensen (18 – 35) die en

Brian de Bruijn
    26-9-2005

Leuk en apart eiland! Vooral voor mensen (18 – 35) die van stappen en een relaxed sfeer houden. Is leuk vanaf begin Juli tot eind September! Het bestaat eigenlijk uit één plaatsje Chora. Met heelveel kleine witte huisjes en nauwe straatjes. Hier bevinden zich veel barretjes, bar dancings, en een aantal grootte clubs. Het strand ligt ongeveer 5 min berg af vanaf het centrum. Terug met de bus voor Eur 1! Zelf heb ik in een appartement gezeten net boven het centrum op de berg “Hotel Skala”. Echte Super relaxed. Mooi uitzicht, mooie zwembad en hele goede accommodaties. De eigenaar “Kiriakos” is een wereld vent. Dit is een eiland waar je zekere ooit een keer moet zijn geweest!!!!

Gereisd Met partner in augustus 2004
Ios scoort een 8,9 uit 10, op basis van 10 reviews