Camping Saint Disdille

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag6°-1°
Camping Saint Disdille
8,6

Omschrijving
Op Camping Le Saint Disdille worden er volop activiteiten georganiseerd. Houdt er wel rekening mee dat er door het animatieteam Frans wordt gesproken. In het restaurant eet je huisgemaakte pizza’s en de campingwinkel heeft een uitgebreid assortiment. Elke ochtend verse broodjes. Er is geen zwembad maar na 5 minuten wandelen sta je aan Lac Leman.

34 reviews over Camping Saint Disdille in het Nederlands

Prachtig

AW,
13-9-2018

Mooie grote camping aan een prachtig meer. Veel activiteiten op de camping en deze waren gratis, zelfs de tennisbanen. Onze jongens hebben zich er erg goed vermaakt. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Ook de omgeving is prachtig binnen 10 km zit je al op de route van de hoge alpen. Geweldig!!!

Erg leuke camping voor een actieve vakantie

Marc & Lianne,
19-8-2018

Grote camping direct aan het meer van Genève. Ook voor grotere kinderen (13 jaar) genoeg te doen en veel leeftijdgenoten. Alle faciliteiten zagen er prima en heel goed onderhouden uit.Erg vriendelijk en servicegericht personeel . De camping grenst aan de achterkant aan een bedrijventerrein, het ziet er daar wat minder aantrekkelijk uit maar we hebben er geen last van gehad. Veel te doen in de omgeving, zeker met grotere kinderen: raften is een aanrader en er kan in de buurt ook leuk geklommen worden.

Christophe,
19-8-2018

Direct boeken

Leuke vakantie in mooie omgeving

Mireille,
17-8-2018

We vonden het strandje naar het meer wel erg ver lopen. Je gaat niet even een duik nemen zeg maar. Vooral als je de boot, opblaaskrokodil mee wil nemen. We zijn naar andere strandjes gereden en naar Piscine Municipal. Een aanrader voor weinig geld! Minpunt is dat je dus altijd op pad moet en niet de kids alleen even naar het zwembad/meer kan laten gaan.

De caravan was fijn en een zeer nette, rustige camping. Je hoort wel de hele nacht het industrie terrein dat ernaast ligt. Na twee/drie nachten hoor je het niet meer....

Fantastische camping!👌🏼

Maurice,
16-8-2018

Zeer aangenaam verblijf met onze 2 kinderen .. Zeer mooie camping. Kampeerplaats EG04. Alles was in de buurt! Super! 5 minuutjes lopen naar het meer. Tip: waterschoenen.

Iets minder positief: evenementen en animatie waren Frans. Nederlandse, Duitse en Engelse mensen waren hierdoor niet (genoeg) in staat om mee te doen. Tenzij je de Franse taal beheerst of als je er niks om geeft, dan geen probleem. Positieve: alle activiteiten waren gratis.

Een heerlijke vakantieplek! Een zeep dispenser bij de zou

CJ,
13-8-2018

Een heerlijke vakantieplek!

Een zeep dispenser bij de toiletten zou geen overbodige luxe zijn

Nette camping met veel aktiviteiten

Michel,
9-8-2018

Nette camping met veel aktiviteiten. Wij hadden een hond mee die mocht mee op het veld bij het meer alleen niet in het meer, hou hier rekening mee als u een hond meeneemt.

prima camping zoals het hoort

Rene,
4-8-2018

de auto`s rijden te hard over de camping

vooral vanwege vele kleine kinderen wordt door automobilisten geen rekening mee gehouden

absoluut een aandachtspunt

+: Prima camping

Wim,
30-7-2018

Prima camping.

Prima sta caravans.

Goed geholpen.

Lekker brood, goede winkel.

Jammer van het industrieterrein naast de camping.

Restaurant zou gezelliger kunnen worden aangekleed.

Veel mensen op de camping draaiden muziek, hoeft voor ons niet.

prima voor gezinnen

Judith,
30-7-2018

Prima camping, spreken alleen Frans. Animatie totaal gemist, is toch allemaal Franstalig.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Saint Disdille in Thonon-les-Bains (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Saint Disdille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.