Géén boekingskosten

Camping Ardèche Camping

FrankrijkRhône - AlpsPrivas (Ardeche)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Ardèche Camping voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 842 reviews
+93/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 842 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Kindvriendelijk kamperen op Camping Ardeche Camping. Mascotte Lenny de Vos maakt de vakantie onvergetelijk. Vooral voor de jonge kinderen want voor hen is er ook een miniclub. Het restaurant op Ardèche Camping is zo goed dat zelfs lokalen hier komen eten. In een paar passen sta je in de rivier, ben je bij de supermarkt of in het dorpje Privas.

842 Reviews over Ardèche Camping

• 9Familie Heuts02-09-2022

Hele fijne vakantie gehad!

Met ons zoontje van 2 super goed naar ons zin gehad! Het zwembad is echt top met een heel leuk peuterbad, verwarmd binnenbad en hele leuke animatie. We hadden een plek met privé sanitair. Dit sanitair was heel schoon en compleet (inclusief koelkast en klein vriesgedeelte). Camping eigenaren zijn super vriendelijk, zelfs een klein presentje gehad op verjaardag, heel attent. Laatste nacht ivm onzekere weersvoorspelling zelfs een nachtje in een safaritent kunnen verblijven zodat de vouwwagen droog mee kon.

In de nabij omgeving van de camping is weinig te doen (enkel klimbos indian forest), maar op een half uur tot één uur rijden is voldoende te doen.

Al met al hebben wij een heerlijke vakantie gehad en zou ik deze camping zeker aanraden.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Rene Talsma27-08-2022

Top vakantie

We vonden het een fantastische camping voor onze jongens van 5 en 9 jaar. Er zijn veel dingen te doen voor de jongens en het zwembad is geweldig. Wij zaten in een chalet en die was prima. Voor gezinnen met caravans waren veel schaduwrijke plekken. mooi terras naar het zwembad alleen had ik het restaurant wat sfeervoller aangekleed. In de omgeving waren veel dingen te doen en te bezien. Het is in dit deel van de Ardeche wat minder commercieel en dat heeft zijn voordelen. Er is elke avond ook wat te doen op de camping bij het terras.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Petra23-08-2022

Top vakantie.

Fantastische camping voor kinderen tot 12 jaar. De animatie is prima hoofdzakelijk nederlands. Erg veel nederlanders op de camping. Het sanitair is prima, soms wat verouderd. Wij stonden in de schaduw dat was erg prettig ook omdat we hier om gevraagd hadden. Er ligt een kleine supermarkt dicht bij de camping dit is prettig. Verder is het wel ver van alles af. Niet veel in de omgeving te doen voor deze doelgroep. Het beekje bij de camping is erg leuk. Goed om waterschoenen mee te nemen. Het zwembad is groot genoeg ook geen handdoeken leggen in de ochtend.

• 9van Heijster23-08-2022

Geweldige vakantie

Wij, gezin met 3 kinderen van 5, 6 en 8 jaar hebben ons heerlijk vermaakt op de camping en de omgeving! Wij hadden een nieuwe tent, tent wood die je er kunt huren en die was echt fantastisch! Zwembad is perfect, riviertje is heeeeerlijk, kinderen hebben hier heerlijk gespeeld! Omgeving is allemaal wel een stukje rijden wil je iets doen, maar dat vinden wij niet erg. Het animatieteam was echt super enthousiast en alle dank voor Timo, Lisette en de andere dames die er waren! Er word constant wat georganiseerd voor elke leeftijd! Ook de eigenaren en de receptie, restaurant, iedereen is super vriendelijk en spontaan! Dus zeker een aanrader om hier heen te gaan! Bij vertrek kregen we nog een heerlijk flesje wijn.

• 8Marjolein22-08-2022

Fijne gezinsvakantie op knusse camping

Een super vakantie gehad met drie kinderen van 3, 6 en 6. Gemoedelijke camping met knusse sfeer. Zwembad is leuk voor (vooral jonge) kinderen. Horeca vonden wij wat tegenvallen, zag er van binnen ook wat rommelig en sfeerloos uit. Het terras ligt gezellig naast het zwembad, hier kun je leuk zitten om te eten of borrelen. Veel animatie voor de kinderen, het meeste in het Nederlands wat super is voor de kids. Wij verbleven in een chalet, deze was netjes, wel erg warm zonder airco (35 graden binnen 's avonds). In deze straatjes is het wat stiller dan het kampeer gedeelte. Riviertje is leuk voor een middagje pootje baden en visjes zoeken, zwemmen kun je er niet echt. Privas miste wat ons betreft wat sfeer, niet veel winkeltjes en levendigheid. Voor de meeste dingen moest je aardig lang rijden (vaak minstens 30 à 40 min). Vanuit de zuidelijke Ardèche kun je denk ik makkelijker/meer uitstapjes doen maar al met al heel erg fijn gehad hier!

• 6Eetgelegenheden
  • 8Anouk22-08-2022

Aanrader!

Fantastische camping! We hebben enorm genoten. Hadden een gloednieuwe Mobil home, ontzettend netjes en compleet. Wel enorm harde matrassen. De eigenaresse heeft dit voor ons opgelost met een topper/dekbed. Zeer betrokken. Hadden plek 105, de allermooiste van de camping! Nog een tip: neem goede spul mee voor muggen. Zaten er 's avonds veel, ik kon niet buiten zitten zonder deet. En had uiteindelijk nog heel veel muggenbulten. Camping is fijn gelegen, tegenover supermarkt en apotheek. Erg fijn! SuperU heeft een groter assortiment en ook winkels zoals de Action, GiFi, Lidl in de buurt. Muv zaterdag kwam er ook elke dag vers brood op de camping. Erg lekker! Enthousiast animatieteam, dat zelfs de kinderen vrij snel bij naam kende. Veel activiteiten, NL, DU, ENG en natuurlijk FR gesproken. Splashdance was fantastisch! Fijn zwembad. Rivier was door droogte ondiep. In restaurant gegeten, zeer vriendelijke bediening en eten was prima.

• 8Naïg21-08-2022

Genieten

Wij komen hier reeds 13j met onze kids (2007-2009), elk jaar opnieuw super ontvangst en alles in orde in de challet, de omgeving altijd proper en aangenaam, Sanitair wordt verschillende malen per dag gepoetst, ook het naastgelegen riviertje is super om eens af te dalen naar een plek waar je van rotsen kan springen (dit jaar door de droogte moeilijk, na een dag regen toch kunnen doen). Zwembaden altijd in orde. Adoclub ook leuk, pingpong, waterpolo, voetbal, ... Resto was dit jaar een tegenvaller aangezien de eigenaars het uit handen hebben gegeven door tijdgebrek en dus niet meer de kwaliteit van toen was en zeer prijzig is geworden. Hiervoor zeker niet wegblijven, volgend jaar ander en beter. Ligging is voor de rust en de boodschappen ideaal, Intermarche rechttegenover en op 5min. met wagen een Super U, action, sport2000, Lidl, .... voor bezoekjes ligt Privas idd wat ver van alles waardoor je 30min. met auto moet. Voor ons Top!

• 9Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 8Lianne18-08-2022

Super voor kleine kinderen

Fijne kleinschalige camping. Vanwege laagseizoen was er nog niet zoveel te doen maar Thimo van het animatieteam was er al een weekje eerder en heeft voor de aanwezige kinderen toch nog e.e.a georganiseerd, dat was top! Zwembad is helemaal super, voor ieder wat wils en heel schoon. Restaurant viel tegen, jammer want met dat grote terras erbij zouden ze daar echt wat moois van kunnen maken. Stacaravan was top. Privas valt tegen; weinig charme en niet veel te doen. Voor leuke dingen in de omgeving moet je ruim 45 min rijden. Om deze reden komen wij hier niet meer terug maar dat ligt dus zeker niet aan de camping!

• 5Eetgelegenheden
  • 9Familie Wijnhoven18-08-2022

Leuke camping voor gezinnen met jonge kinderen

Hele leuke camping voor gezinnen met jonge kinderen. Zwembad is schoon en zorgt voor uren speelplezier. Elke dag om 16.00uur was we aquadance bij het zwembad. De kinderen genoten hiervan!

Onze accommodatie Jungle Lodge ligt op een prachtige plek met uitzicht op de speeltuin! Hierdoor konden de kinderen zelf naar de speeltuin, echt ideaal! De accommodatie is van alle gemakken voor zien, echt super!

Petje af voor het animatieteam, ze doen hun uiterste best en betrekken alle kinderen erbij. Wij hebben 12 dagen genoten.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Familie Kral17-08-2022

Top camping

Fijne nette camping met veel Nederlanders. Fijne zwembaden, leuke glijbaan, leuk peuterbad. Riviertje naast de camping is leuk voor de kids om visjes te vangen. Animatie was top. Elke ochtend lekker vers brood te halen op de camping. Aan de overkant van de camping zit een supermarkt, apotheek en kun je tanken en pinnen. Wij zaten in een mobile Home met airco voor 6 personen, dit was top! Mooie schone accommodatie met lekkere bedden. Airco was een must met de hitte. Als je wat wil zien in de omgeving moet je inderdaad al snel een uur rijden. Er zijn ook een paar uitstapjes dichterbij zoals je klimbos en het mooie dorpje Mirmande. Aanrader deze camping!

• 10Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar