Reviews over Privas (Ardeche)

Aanrader!!

L.,
    15-10-2018

Erg leuke gemoedelijke camping, hebben ons goed vermaakt.

De Nederlandse animatie ook erg prettig.

Buitenzwembaden vaak koud, waardoor veel mensen in het overdekte gedeelte zwommen wat niet altijd heel proper water was.

Speeltuin met kabelbaan heel leuk.

Camping zeker een aanrader.

Was vooraf wat huiverig of de oudste (12) zich wel zou vermaken gezien in veel recensies benoemd staat; leuk voor jongere kinderen.

Maar ook voor deze leeftijd helemaal prima, er werd bijv volop gevoetbald.

prima camping

Paul,
    3-10-2018

Win hebben het fijn gehad op de camping, winkel vlakbij is ook handig.

?

Henk & Nellie Scholten,
    27-9-2018

Wifi 24/24 gratis beschikbaar voor de hele camping!

Meer afvalbakken op het terrein. Ook voor hondenpoep. De hond poept niet alleen op het hondenveld.

Meer verlichting 's avonds na 8 uur in september. Het is dan erg donker op de paden!

prachtige en gezellige camping

P.B.Groeneveld,
    27-9-2018

De route die onze navigatie aanwees vanuit Aubenas om Privas te bereiken en vooral de weg naar de camping in Privas zelf was erg smal en steil. Wellicht is een aanwijzing vanuit uw organisatie om een andere route te nemen. Verder was de camping erg rustig en het brood de volgende ochtend lekker. Jammer dat het's nachts al zo koud wordt toen we er waren.

Kindvriendelijke camping

Fam de Groot,
    26-9-2018

Erg leuke camping voor kinderen tot ongeveer 10 jaar. De animatie is leuk opgezet, voor iedereen wat. Zwembad ziet er goed uit, kinderbad voor de kleinsten is een succes. Het het sanitair wordt meerdere keren per dag schoongemaakt, erg netjes dus.

Enge nadeel vonden wij is dat je voor activiteiten in de omgeving wel vaak een stuk moest rijden

Privas (Ardeche) scoort een 7 uit 10, op basis van 41 reviews