Privas (Ardeche)

We hebben een aantal aanbieders voor Privas (Ardeche) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Privas (Ardeche) voor je op een rij gezet:

Reviews over Privas (Ardeche)

Er zijn leukere plaatsjes in de omgeving

Hg
    12-8-2017

Avondmarkt is leuk om te bezoeken en de markt op zaterdag, is niet heel groot en toch vooral levensmiddelen. Het is best een leuke plaats om een keer doorheen te lopen maar verder niet heel bijzonder.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Privas zelf stelt weinig voor.

Raymond
    29-6-2015

Veel zwervers en alcoholisten in dit plaatsje. Ook een tentenkamp voor daklozen. Dit omdat de Prefectuur er liggen en een groot psychiatrisch ziekenhuis. De omgeving is schitterend. <Mooie wandelingen op uitgezette routes gemaakt. De VVV wel de tip gegeven om de route aanduidingen weer te vernieuwen.

Gereisd Met partner in juni 2015

Mooi gelegen; niet veel bijzonders

Vermazen
    26-8-2014

Een zeer summier centrum met vele winkelpanden die dicht zijn of leeg staan. Wij hebben in 20 minuten alles gezien. Hier en daar enkele gezellige terrassen en restaurants met goede prijs-kwaliteit. Ligging in de heuvels van de Ardèche is zeer mooi; aanrader is de weg naar rechts de stad uit te nemen waardoor je boven de stad uit komt en over de gehele omgeving uit kunt kijken.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Aug 17 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie omgeving vooral met oudere kinderen

S. Van de braak
    30-7-2014

Privas ligt in een omgeving waar wel wat te doen is voor jongere kinderen (3+5) maar ook niet heel veel. Jonge kinderen vinden het over het algemeen niet prettig lang te moeten rijden. Door de vele bochten rij je hier over 60 kilometer 1,5 uur. De vele bochten vonden mijn kinderen niet echt leuk. Uitstapjes binnen het uur zijn er, maar niet heel veel. Met wat oudere kinderen kun je meer, denk aan canoying en aan kanoen. Ook wandeltochten zijn dan beter te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 11 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Saai stadje

Ricardo74
    8-8-2013

Een uitermate saai stadje waar weinig te doen is. Qua winkels bestaat het uit opticiens, kranten kiosken en een paar bakkertjes. Je bent hier in 30 minuten uitgewinkeld. Er staat wel wat leuke gebouwtjes maar het meeste is oud en vervallen. Een beetje troosteloze indruk... zoals de meeste dorpjes in de Ardeche.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 24 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Privas (Ardeche) scoort een 7 uit 10, op basis van 41 reviews