Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

72 Reviews over Les Balcons du Parc Imperial

• 8Riet Janssen Weiss14-08-2022

We komen beslist nog eens terug !

We hebben erg genoten van het mooie uitzicht over Nice, de baai en omringende heuvels. Het meubilair was comfortabel en er was volop huishoudelijk materiaal voor handen. Aan de constante geluiden van de snelweg, treinen, vliegtuigen en niet te vergeten vogels was het snel wennen. Het zwembad was een heerlijke afwisseling met het warme weer. Prettig ook dat er vaak een koele bries over het balkon waaide. Na enkele dagen de vele vermoeiende trappen op en af gelopen hebben, namen we de bus die net boven het zwembad een halte heeft. De tram bespaarde in de stad veel geloop. Met zoveel mooie musea en uiteenlopende restaurants hebben we ons geen moment behoeven te vervelen.,

• 8Natuur
  • 9Dorine11-08-2022

Wij komen hier al 16 jaar met veel plezier terug!

Een perfecte combinatie van zee en stad

• 9Natuur
  • 10Ruud09-08-2022

Heerlijk!

Het is een heel fijn appartement met een schitterend uitzicht over Nice. Het is van alle gemakken voorzien en het zwembad is heerlijk. De eigenaresse is heel hartelijk en behulpzaam; niets dan lof!

• 9MvT21-10-2021

prachtig uitzicht vanuit een heerlijk appartement

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in les Balcons. Het uitzicht is adembenemend vanaf een heerlijk balkon. Het appartement is sfeervol en huiselijk ingericht en echt alles is aanwezig, zéér compleet en heel belangrijk: schoon! Het is elke dag wel een klim na een lange dag op pad geweest te zijn in het veelzijdige Nice en omgeving, maar als 60 plusser was het goed voor onze conditie. We hebben ook af en toe bus 64 gepakt. Wij hebben veel met het OV gereisd en is heel goed te doen voor 1.50 euro per keer. Veel gezien. Kortom een heerlijk verblijf in een van alle gemakken voorzien appartement in een prachtige omgeving met perfect weer in oktober. Een echte aanrader!

• 8Natuur
  • 9Yvonne Kiers11-09-2021

Geweldig!

Gezellig ingericht appartement voorzien van alle comfort. Geweldig uitzicht over Nice en de zee en heerlijk rustig gelegen op een paar minuten van het bruisende Nice. Zwembad aanwezig. Na een dagje erop uit is het iedere keer weer heerlijk "thuis" komen. In de omgeving is er veel te doen. En binnen een half zit je ook nog eens midden in de bergen. Top locatie dus!

• 9Ruimte
  • 10Rosa10-08-2021

Fantastisch verblijf op een prachtige locatie

Eindelijk was het weer mogelijk om een reis te maken. En hoe fijn om dit dan te kunnen doen in de stad Nice en haar prachtige omgeving. Het appartement is van alle gemakken voorzien en heeft een prachtige ligging; vanaf het balkon heb je een prachtig uitzicht over de stad. 's Ochtends loop je in 5 minuten naar de bakker om vervolgens heerlijk te ontbijten met verse croissants en een baguette. Vanuit Nice ben je zo ook in de prachtige nabij gelegen plaatsen, zoals Antibes, Cap Ferrat, Cap d' Ail, Monaco etc.Ik kom graag weer een keer terug!

• 8John Trampe02-10-2018

zeer goed.

appartement ligt in d bergen. Strand op loopafstand 20 minuten via weg en trappen. Goed te doen. Terug wat langer al naar gelang je conditie

• 8Bert23-09-2018

Fantastisch uitzicht en rust!

Fantastisch uitzicht en rust!

• 9Noud en Dorine23-08-2018

Heerlijk appartement op fantastische plek!

Wat een heerlijk appartement, schitterend gelegen tegen de heuvels kijkend over NIce. Iedere avond met een glas wijn genieten van het uitzicht, het bleef magisch! Het appartement is compact maar alles is aanwezig en schoon. De meerwaarde zijn het ruime balkon en de tuin erbij. Prima zwembad. Kortom we hebben genoten en het appartement is zeker een aanrader!

• 9Ineke Vogelzang27-07-2018

Een aanrader!

Prachtig appartement boven Nice. Heerlijk uitzicht op de Middellandse zee en de stad. De inrichting is licht en modern, de keuken is van alle gemakken voorzien. Een heerlijke tafel op het balkon voor alle maaltijden en een tuin om de koelte op te zoeken. Er is een zwembad, maar daar was het in april nog te koud voor. De loopafstand naar de stad is ong. 20 minuten via allerlei trappen naar de binnenstad. Dat is op te terugweg even kalm aan doen, maar wij hebben de auto dus altijd maar op de parkeerplaats laten staan, tenzij we een grotere afstand wilden afleggen. De bakker op loopafstand dus niets stond een heerlijke vakantie in de weg. Een aanrader dus.

Appartement Les Balcons du Parc Imperial info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)