Appartement Les Balcons du Parc Imperial

68 reviews over Appartement Les Balcons du Parc Imperial

• 2018
    8John Trampe02-10-2018

zeer goed.

appartement ligt in d bergen. Strand op loopafstand 20 minuten via weg en trappen. Goed te doen. Terug wat langer al naar gelang je conditie

Gereisd met partner in september 2018

• 8Bert23-09-2018

Fantastisch uitzicht en rust!

Fantastisch uitzicht en rust!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Noud en Dorine23-08-2018

Heerlijk appartement op fantastische plek!

Wat een heerlijk appartement, schitterend gelegen tegen de heuvels kijkend over NIce. Iedere avond met een glas wijn genieten van het uitzicht, het bleef magisch! Het appartement is compact maar alles is aanwezig en schoon. De meerwaarde zijn het ruime balkon en de tuin erbij. Prima zwembad. Kortom we hebben genoten en het appartement is zeker een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Ineke Vogelzang27-07-2018

Een aanrader!

Prachtig appartement boven Nice. Heerlijk uitzicht op de Middellandse zee en de stad. De inrichting is licht en modern, de keuken is van alle gemakken voorzien. Een heerlijke tafel op het balkon voor alle maaltijden en een tuin om de koelte op te zoeken. Er is een zwembad, maar daar was het in april nog te koud voor. De loopafstand naar de stad is ong. 20 minuten via allerlei trappen naar de binnenstad. Dat is op te terugweg even kalm aan doen, maar wij hebben de auto dus altijd maar op de parkeerplaats laten staan, tenzij we een grotere afstand wilden afleggen. De bakker op loopafstand dus niets stond een heerlijke vakantie in de weg. Een aanrader dus.

Gereisd met partner in april 2018

• 9Ettie en Minne26-07-2018

Ideaal.

Een fijn appartement met prachtig uitzicht over de stad en de zee. Dicht genoeg bij de stad om een wandeling te maken naar de Promenade des Anglais, de oude stad, ijsje eten en weer terug. Het appartement ligt op ong 100 meter hoogte, dus het is wel even flink trappen lopen om terug te komen, maar het is best te doen (zelfs voor ons, 70 plussers). Er is een bakker op loopafstand voor vers stokbrood en croissantjes voor het ontbijt op het balkon in de zon. Bij het appartement is een eigen parkeerplaats op een afgesloten terrein. Snel internet is aanwezig. Er is veel te zien in de stad en de omgeving. Oude middeleeuwse plaatsjes, musea en wandelpaden langs de kust (rondje Cap Ferrat is onze favoriet). Langs de kust is er vaak vrij druk verkeer, maar eenmaal in het binnenland is het rustig. Wij komen hier al tien jaar (in maart) en hebben voor het volgend jaar al weer gereserveerd. Een aanrader!

Gereisd met partner in maart 2018

• 9Karin24-07-2018

Heerlijk appartement met een fenomenaal uitzicht over zowel de stad Nice, de Middellandse zee als de bergen. Alles is prima te belopen vanuit het appartement en alle benodigde voorzieningen zijn aanwezig. Ik heb van allles meer dan genoten en ga zeker terugkomen.

Alleen gereisd in april 2018

• 9Maria22-07-2018

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Was al een paar keer eerder geweest en heb toen al genoten van het heerlijke, rustig gelegen appartement. Het heeft kortgeleden een facelift ondergaan, waardoor de kamer nog lichter en van daaruit het uitzicht nog weidser is. Er is een prachtige keuken met vaatwasser gekomen. ‘s Morgens ontbijt op het balkon met fantastisch uitzicht op Nice. Aan het eind van de dag is het licht anders waardoor Nice er nog mooier bij ligt. Is het te warm dan biedt de tuin met schaduw koelte. Rustig lopend ben je in 15 à 20 minuten op de boulevard. De terugweg duurt 10 min. langer, deels omhoog via trappen, maar een ideale “conditietraining”. Heel goed te doen. Maar er gaat ook een bus tot vlakbij het appartement. En dan kun je ook nog gebruik maken van het zwembad.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

8Geert-Jan15-05-2017

Heerlijke vakantie doorgebracht

Leuk, compact appartement met ruim zonnig balkon en tuin. Het magnifieke uitzicht op de stad Nice, de Middellandse zee en Saint Jean Cap Ferrat, boeiden elke seconde. In en uitvarende schepen en de steeds wisselende kleur van de Middellandse zee waren geweldig. Het appartement heeft een ruime lichte zit/eetkamer met bank/bed en een slaapkamer met twee bedden. Een prima badkamer en een keuken. Het balkon en de tuin maken het af. Heerlijk vertoeven bij mooi weer. We hoorden dat de keuken van dit appartement in de winter waarschijnlijk wordt vernieuwd/opgefrist, wat een goed idee is. Alles, op oven na is aanwezig. Vanuit appartement veel te ondernemen, in en in de omgeving van de stad.

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Riny en Henk25-10-2016

Lokatie met een panoramisch uitzicht

Appartement met eventueel als aanvulling de studette zijn van alle gemakken voorzien. De stad en het strand zijn zowel te voet als per openbaar vervoer goed bereikbaar. Lopend moet wel rekening gehouden worden met een aantal trappen. Zeer rustige omgeving. Contact met de eigenaresse verloopt uitstekend.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Lidy05-10-2016

het appartement is ons goed bevallen.

Het is een goede uitvalsbasis voor bezoek aan Nice en vele musea daar en elders. Comfortabel met een fijn terras en geweldig uitzicht.

Gereisd met partner in september 2016

3 tips over Appartement Les Balcons du Parc Imperial

• Brian, 28-07-2012

De bakker is onderaan de trap rechtsaf, er is een kleine (loopafstand) en grote (auto) supermarkt op korte afstand.

• Boerderij Hazenveld, 28-11-2012

Loop je onderaan de trappen door het hek naar rechts, onderaan de weg links = bakker (lekker meergranen) slager (mmm die paté) en supermarkt. Rechts om de hoek = halte trein de bergen in tot Digne! Dat ontdekten wij helaas te laat, omdat je daar niet langs loopt. Schuin tegenover bakker is entree Parc National, een restant natuur bij de grote stad. Le canne de sucre langs de boulevard heeft heerlijke, grote Crème Brulée, meer voor tussendoor met cappucino dan als toetje.

• Anneke Lutgendorff en Hans IJkel, 31-10-2011

Wij genoten van Monaco (regendag, we bezochten het grandioze aquarium); Eze (prachtig kustplaatsje); Paillon (adelaarsnest in de bergen); het Chagall museum; de boulevard van Nice en de gezellige binnenstad. Een week is zo voorbij.

1 vraag over Appartement Les Balcons du Parc Imperial

• Marian Mobo, 04-03-2014

Openbaar vervoer

Wie kan mij vertellen of wij (gezin, 2 kids 11/13 jr) ook met openbaar vervoer dit appartement als uitvalsbasis kunnen gebruiken om streek te ontdekken?

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4