Appartement Les Balcons du Parc Imperial

66 reviews over Appartement Les Balcons du Parc Imperial in het Nederlands

zeer goed.

John Trampe
2-10-2018

appartement ligt in d bergen. Strand op loopafstand 20 minuten via weg en trappen. Goed te doen. Terug wat langer al naar gelang je conditie

Fantastisch uitzicht en rust!

Bert
23-9-2018

Fantastisch uitzicht en rust!

Heerlijk appartement op fantastische plek!

Noud en Dorine
23-8-2018

Wat een heerlijk appartement, schitterend gelegen tegen de heuvels kijkend over NIce. Iedere avond met een glas wijn genieten van het uitzicht, het bleef magisch!

Het appartement is compact maar alles is aanwezig en schoon. De meerwaarde zijn het ruime balkon en de tuin erbij. Prima zwembad. Kortom we hebben genoten en het appartement is zeker een aanrader!

Een aanrader!

Ineke Vogelzang
27-7-2018

Prachtig appartement boven Nice. Heerlijk uitzicht op de Middellandse zee en de stad. De inrichting is licht en modern, de keuken is van alle gemakken voorzien.

Een heerlijke tafel op het balkon voor alle maaltijden en een tuin om de koelte op te zoeken. Er is een zwembad, maar daar was het in april nog te koud voor. De loopafstand naar de stad is ong. 20 minuten via allerlei trappen naar de binnenstad. Dat is op te terugweg even kalm aan doen, maar wij hebben de auto dus altijd maar op de parkeerplaats laten staan, tenzij we een grotere afstand wilden afleggen. De bakker op loopafstand dus niets stond een heerlijke vakantie in de weg.

Een aanrader dus.

Ideaal.

Ettie en Minne
26-7-2018

Een fijn appartement met prachtig uitzicht over de stad en de zee. Dicht genoeg bij de stad om een wandeling te maken naar de Promenade des Anglais, de oude stad, ijsje eten en weer terug. Het appartement ligt op ong 100 meter hoogte, dus het is wel even flink trappen lopen om terug te komen, maar het is best te doen (zelfs voor ons, 70 plussers). Er is een bakker op loopafstand voor vers stokbrood en croissantjes voor het ontbijt op het balkon in de zon.

Bij het appartement is een eigen parkeerplaats op een afgesloten terrein. Snel internet is aanwezig.

Er is veel te zien in de stad en de omgeving. Oude middeleeuwse plaatsjes, musea en wandelpaden langs de kust (rondje Cap Ferrat is onze favoriet). Langs de kust is er vaak vrij druk verkeer, maar eenmaal in het binnenland is het rustig.

Wij komen hier al tien jaar (in maart) en hebben voor het volgend jaar al weer gereserveerd.

Een aanrader!

Karin
24-7-2018

Heerlijk appartement met een fenomenaal uitzicht over zowel de stad Nice, de Middellandse zee als de bergen. Alles is prima te belopen vanuit het appartement en alle benodigde voorzieningen zijn aanwezig. Ik heb van allles meer dan genoten en ga zeker terugkomen.

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Maria
22-7-2018

Was al een paar keer eerder geweest en heb toen al genoten van het heerlijke, rustig gelegen appartement.

Het heeft kortgeleden een facelift ondergaan, waardoor de kamer nog lichter en van daaruit het uitzicht nog weidser is. Er is een prachtige keuken met vaatwasser gekomen.

‘s Morgens ontbijt op het balkon met fantastisch uitzicht op Nice. Aan het eind van de dag is het licht anders waardoor Nice er nog mooier bij ligt.

Is het te warm dan biedt de tuin met schaduw koelte.

Rustig lopend ben je in 15 à 20 minuten op de boulevard. De terugweg duurt 10 min. langer, deels omhoog via trappen, maar een ideale “conditietraining”. Heel goed te doen. Maar er gaat ook een bus tot vlakbij het appartement.

En dan kun je ook nog gebruik maken van het zwembad.

Heerlijke vakantie doorgebracht

Geert-Jan
15-5-2017

Leuk, compact appartement met ruim zonnig balkon en tuin.

Het magnifieke uitzicht op de stad Nice, de Middellandse zee en Saint Jean Cap Ferrat, boeiden elke seconde. In en uitvarende schepen en de steeds wisselende kleur van de Middellandse zee waren geweldig.

Het appartement heeft een ruime lichte zit/eetkamer met bank/bed en een slaapkamer met twee bedden. Een prima badkamer en een keuken.

Het balkon en de tuin maken het af. Heerlijk vertoeven bij mooi weer.

We hoorden dat de keuken van dit appartement in de winter waarschijnlijk wordt vernieuwd/opgefrist, wat een goed idee is. Alles, op oven na is aanwezig.

Vanuit appartement veel te ondernemen, in en in de omgeving van de stad.

Lokatie met een panoramisch uitzicht

Riny en Henk
25-10-2016

Appartement met eventueel als aanvulling de studette zijn van alle gemakken voorzien. De stad en het strand zijn zowel te voet als per openbaar vervoer goed bereikbaar. Lopend moet wel rekening gehouden worden met een aantal trappen. Zeer rustige omgeving. Contact met de eigenaresse verloopt uitstekend.

het appartement is ons goed bevallen.

Lidy
5-10-2016

Het is een goede uitvalsbasis voor bezoek aan Nice en vele musea daar en elders. Comfortabel met een fijn terras en geweldig uitzicht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les Balcons du Parc Imperial in Nice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les Balcons du Parc Imperial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.