Camping La Tour Fondue

Camping La Tour Fondue
8,5

12 reviews over Camping La Tour Fondue in het Nederlands

Waanzinnig mooi! Personeel top! Service top.

Henry lambillion
20-10-2018

Beste service en personeel camping ooit in frankrijk! Vraag bijv naar supermarkt kaart komt erbij en alles word aangewezen welke waar, hoe ver, welke producten , de kleinste, de grootste, welke de meeste streekproducten enzovoort. (1 voorbeeldje hoe je hier behandeld word). Vriendelijk, verzorgd, mooie ligging, hier ben je als klant echt koning. Prachtige omgeving om te wandelen (langs de kust). Hyeres groote stad dichtbij met mooi middeleeuws centrum. Eerste keer maar zeker niet de laatste Ben nog niet weg maar het gaat mij nu al aan het hart om hier te vertrekken!!!!

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Goed adres voor rust en watersport

Fam. Legtenberg
19-8-2017

Wij hadden caravan nr. 10 dichtbij zee (zoals gevraagd bij boeking). Zeer schoon en ruim. Lekkere rustige camping waarbij iedereen zijn eigen vaak sportieve gang gaat (geen animatie of ander vertier!). Niet veel te doen in omgeving behalve veel watersport en tot rust komen op de kiezelstranden waar prima gesnorkeld kan worden in het heldere water. Voor ons en onze tieners een perfect plekje dus. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de duikbasis bij de camping (communicatieproblemen). Wij zijn naar DivinGiens gegaan <10 minuten rijden. Met hun hebben we een aantal mooie duiken gemaakt. Brood kun je beter bij het plaatselijke supermarktje halen. Hoef je niet te reserveren en meer keus. Loopafstand is verwaarloosbaar. Restaurant op de camping levert heerlijke (afhaal)pizza's. Moet je wel lang op wachten 1-2 uur! In de ochtend en avond kan er filevorming zijn naar en vanaf de parkeerplaats voor de veerboot. Deze drukte krijg je op de camping niet mee. Voor ons is dit adres er eentje nog een keertje heen te gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Prachtige plek!

Susan
9-9-2016

De ligging is perfect! Camping steld niet veel voor, maar wel erg netjes allemaal.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Rustige camping op een mooie plek.

Tetteroo
7-9-2015

Camping is prima te breiken en ligt op een fantastische plek. Voor duikers zeker een aanrader. Plaatsje is klein met een paar restaurantjes en een winkeltje. Neem je de fiets of de auto dan ben je in 10 minuten in het naastgelegen plaatsje waar genoeg te doen is. Achter de camping kun je heerlijk vertoeven in de diverse baaien die veelal heerlijk ruatig zijn en vol in de zon liggen. Wil je een drukker strand, binnen 10 minuten ben je aan 1 van de 2 stranden van het schiereiland. Afhankelijk van de wind kun je de beste kant kiezen. Uitstap naar Porquerolles is een must.... Opstappen op de veerboot kan vlak achter de camping.

Rustige camping aan zee, naast duikschool

tineke
18-7-2013

Le Tour Fondu is een rustige camping met redelijk ruimte plekken. Goed sanitiar en een piepklein winkeltje en een restaurant. In de omgeving is behalve de veerboot naar Port Cros en 3 grote parkeerterrein eigenlijk niets te doen. In t gehuchtje zijn 1 restuarant, 1 groenten/fruit kraam, een winkel van sinkel en een mini supermarkt met een uiterst bescheiden aanbod. Verder op het schiereiland zijn nog een farmacie en een klein supermarkte. Op de camping is verder geen vertier, je kunt 10 min lopen naar diverse kleine strandjes. Naast de camping ligt een grote duikschool met 4 boten Espace-Mer.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Camping die zeer mooi gelegen is

janbehang
11-10-2011

Een kleine camping die mooi gelegen is aan de kust. Het uitzicht is prachtig en er is lopend genoeg te doen. Camping (baas) kon af en toe wat nors zijn maar was een minuut later weer zeer behulpzaam waarschijnlijk moe, wij waren daar in het naseizoen.

Gereisd Met vrienden in oktober 2011

Heerlijke plek aan zee

Harry
12-9-2011

Sanitair is vernieuwd en heeft zelfs aparte heren en dames toiletten. Sanitair wordt 3 keer per dag schoongehouden en verdient dus een hoog cijfer. In omgeving veel kleine strandjes met kiezels of met zand. Ondanks veel bezoekers rustige camping. Plaatsen zijn aan de kleine kant, maar we komen graag terug komende jaren. Veel zon uren ivm ligging als schiereiland.

Gereisd Met partner in Mon Sep 05 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

niet nog eens

kayaenwodka
31-5-2011

Is een drukke kleine camping. Je heb wel een mooi uitzicht en je kan zo naar het strand. Alleen veel rotsen en toen wij er waren stonk het er de gehele week. Veel duikers. Wij hadden wel een mooie plek. Sanitair smerig en maar 1 gewone wc rest gaten. Zijn ook een dag naar saint tropez geweest niet doen is niets aan. Zijn daar ook met een boot langs de huizen gevaren van filmsterren. Je zit nauwelijk wat. Zijn ook een dag naar Cannes geweest, nou ook weinig gezien konden onze auto nergens kwijt. Patrol kan niet in de parkeergarage te hoog. Dus wij konden alleen parkeer bij de haven. Dus hebben wij de boot gepakt naar Ile de Sainte Marguerite. Geweldig eiland.

Gereisd Met partner in Tue Aug 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lekker om ontspannen te kamperen

Peter
28-12-2009

Eind juni + 1ste week van juli rustig. Wel veel campers die maar 3 - 4 dagen blijven maar niet storend. Geen echt strand, kleine baai op geringe afstand. Voor echte stranden is auto of fiets noodzakelijk. Voor duikers echte aanrader. Sanitair schoon en warme douches. Weinig mogelijkheden voor kinderen. La Tour Fondue verzameling van huizen met paar restaurants, groente /fruitkraam en winkeltje. Voor echt uitgaan Hyeres; goed bereikbaar per bus. Grote supermarkt (Casino) op ong. 15 minuten, in de buurt van station. Voor natuurliefhebbers zijn de eilande Porquerolles en Port Cros aanraders. Houd rekening ermee dat Port Cros alleen te voet is te bezoeken. Dus voor mensen die in een rustige ontspannen sfeer willen kamperen in een mooie omgeving is La Tour Fondue een aanrader.

Gereisd Alleenreizend in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super om uit te rusten

Joris de Luij
19-1-2009

We zijn nu al twee jaar op rij bij camping La Tour Fondue uitgekomen. Het is een kleine en knusse camping. De dames van de receptie zijn erg vriendelijke en een van de dames spreekt Nederlands. Nadeel is dat je niet kunt reserveren en dat je dus op tijd moet aankomen, na de middag worden de plekjes erg schaars. De camping is een onderdeel van camping Pres Qu'Ile de Giens en je kunt daar ook meedoen met de diverse activiteiten. Sanitair is schoon en verzorgd al zijn de douches niet lekker heet. We gaan er vooral heen omdat je na een korte wandeling en soms een lekkere klim partij een echt prive strandje kunt hebben. Geen gillende kinderen, voetballen, frisbees, wegwaaiende parasols etc. Gewoon heerlijk luieren in je prive baaitje en veel snorkelen. De pier van de duikschool gebruik ik tevens als windsurf opstap plaats. Meestal kun je naar de eilanden aan de overkant surfen en met Mistral heb je perfecte wind van rechts. Je bent echter meestal wel de enige surfer op dat water

Gereisd Met partner in juli 2008

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Tour Fondue in Hyeres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Tour Fondue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.