Camping La Tour Fondue

Contact

22 reviews over Camping La Tour Fondue

• 2018
    9Henry lambillion20-10-2018

Waanzinnig mooi! Personeel top! Service top.

Beste service en personeel camping ooit in frankrijk! Vraag bijv naar supermarkt kaart komt erbij en alles word aangewezen welke waar, hoe ver, welke producten , de kleinste, de grootste, welke de meeste streekproducten enzovoort. (1 voorbeeldje hoe je hier behandeld word). Vriendelijk, verzorgd, mooie ligging, hier ben je als klant echt koning. Prachtige omgeving om te wandelen (langs de kust). Hyeres groote stad dichtbij met mooi middeleeuws centrum. Eerste keer maar zeker niet de laatste Ben nog niet weg maar het gaat mij nu al aan het hart om hier te vertrekken!!!!

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• Oude reviews

9Susan09-09-2016

Prachtige plek!

De ligging is perfect! Camping steld niet veel voor, maar wel erg netjes allemaal.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Tetteroo07-09-2015

Rustige camping op een mooie plek.

Camping is prima te breiken en ligt op een fantastische plek. Voor duikers zeker een aanrader. Plaatsje is klein met een paar restaurantjes en een winkeltje. Neem je de fiets of de auto dan ben je in 10 minuten in het naastgelegen plaatsje waar genoeg te doen is. Achter de camping kun je heerlijk vertoeven in de diverse baaien die veelal heerlijk ruatig zijn en vol in de zon liggen. Wil je een drukker strand, binnen 10 minuten ben je aan 1 van de 2 stranden van het schiereiland. Afhankelijk van de wind kun je de beste kant kiezen. Uitstap naar Porquerolles is een must.... Opstappen op de veerboot kan vlak achter de camping.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2015

• 7tineke18-07-2013

Rustige camping aan zee, naast duikschool

Le Tour Fondu is een rustige camping met redelijk ruimte plekken. Goed sanitiar en een piepklein winkeltje en een restaurant. In de omgeving is behalve de veerboot naar Port Cros en 3 grote parkeerterrein eigenlijk niets te doen. In t gehuchtje zijn 1 restuarant, 1 groenten/fruit kraam, een winkel van sinkel en een mini supermarkt met een uiterst bescheiden aanbod. Verder op het schiereiland zijn nog een farmacie en een klein supermarkte. Op de camping is verder geen vertier, je kunt 10 min lopen naar diverse kleine strandjes. Naast de camping ligt een grote duikschool met 4 boten Espace-Mer.

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 9janbehang11-10-2011

Camping die zeer mooi gelegen is

Een kleine camping die mooi gelegen is aan de kust. Het uitzicht is prachtig en er is lopend genoeg te doen. Camping (baas) kon af en toe wat nors zijn maar was een minuut later weer zeer behulpzaam waarschijnlijk moe, wij waren daar in het naseizoen.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 8Harry12-09-2011

Heerlijke plek aan zee

Sanitair is vernieuwd en heeft zelfs aparte heren en dames toiletten. Sanitair wordt 3 keer per dag schoongehouden en verdient dus een hoog cijfer. In omgeving veel kleine strandjes met kiezels of met zand. Ondanks veel bezoekers rustige camping. Plaatsen zijn aan de kleine kant, maar we komen graag terug komende jaren. Veel zon uren ivm ligging als schiereiland.

Gereisd met partner in september 2011

• 6kayaenwodka31-05-2011

niet nog eens

Is een drukke kleine camping. Je heb wel een mooi uitzicht en je kan zo naar het strand. Alleen veel rotsen en toen wij er waren stonk het er de gehele week. Veel duikers. Wij hadden wel een mooie plek. Sanitair smerig en maar 1 gewone wc rest gaten. Zijn ook een dag naar saint tropez geweest niet doen is niets aan. Zijn daar ook met een boot langs de huizen gevaren van filmsterren. Je zit nauwelijk wat. Zijn ook een dag naar Cannes geweest, nou ook weinig gezien konden onze auto nergens kwijt. Patrol kan niet in de parkeergarage te hoog. Dus wij konden alleen parkeer bij de haven. Dus hebben wij de boot gepakt naar Ile de Sainte Marguerite. Geweldig eiland.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2006

• 8Peter28-12-2009

Lekker om ontspannen te kamperen

Eind juni + 1ste week van juli rustig. Wel veel campers die maar 3 - 4 dagen blijven maar niet storend. Geen echt strand, kleine baai op geringe afstand. Voor echte stranden is auto of fiets noodzakelijk. Voor duikers echte aanrader. Sanitair schoon en warme douches. Weinig mogelijkheden voor kinderen. La Tour Fondue verzameling van huizen met paar restaurants, groente /fruitkraam en winkeltje. Voor echt uitgaan Hyeres; goed bereikbaar per bus. Grote supermarkt (Casino) op ong. 15 minuten, in de buurt van station. Voor natuurliefhebbers zijn de eilande Porquerolles en Port Cros aanraders. Houd rekening ermee dat Port Cros alleen te voet is te bezoeken. Dus voor mensen die in een rustige ontspannen sfeer willen kamperen in een mooie omgeving is La Tour Fondue een aanrader.

• 7Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in juni 2009

• 8Joris de Luij19-01-2009

Super om uit te rusten

We zijn nu al twee jaar op rij bij camping La Tour Fondue uitgekomen. Het is een kleine en knusse camping. De dames van de receptie zijn erg vriendelijke en een van de dames spreekt Nederlands. Nadeel is dat je niet kunt reserveren en dat je dus op tijd moet aankomen, na de middag worden de plekjes erg schaars. De camping is een onderdeel van camping Pres Qu'Ile de Giens en je kunt daar ook meedoen met de diverse activiteiten. Sanitair is schoon en verzorgd al zijn de douches niet lekker heet. We gaan er vooral heen omdat je na een korte wandeling en soms een lekkere klim partij een echt prive strandje kunt hebben. Geen gillende kinderen, voetballen, frisbees, wegwaaiende parasols etc. Gewoon heerlijk luieren in je prive baaitje en veel snorkelen. De pier van de duikschool gebruik ik tevens als windsurf opstap plaats. Meestal kun je naar de eilanden aan de overkant surfen en met Mistral heb je perfecte wind van rechts. Je bent echter meestal wel de enige surfer op dat water

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2008

• 4F. de Waal22-09-2007

geen zandstrand in de omgeving, als je naar het strand wil, wat ook nog vrij smal is, moet je met de auto.

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden