Camping Capfun Parc et Plage

• 6.5Staat v/h sanitair
  • 7Eetgelegenheden

Camping Info

Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Parc et Plage voor je op een rij gezet:

11 reviews over Camping Capfun Parc et Plage

• 2018
    9Rianne27-07-2018

Fijne tijd gehad!!!!

Mooi opgezette camping. Veel privacy rondom alle stacaravans. Stacaravans zien er netjes uit! Personeel aardig, zowel in winkeltje als bij het restaurant. Elke avond animatie, ook voor de kinderen veel te doen. Nieuw zwembad aanwezig, niet heel bijzonder maar ja, daarentegen ook het strand op loopafstand en met de auto vele andere standen binnen enkele minuten bereikbaar! Kinderen mochten niet zonder begeleiding van ons naar het zwembad maar dit werd na overleg met de receptie veranderd... Al met al een hele fijne vakantie gehad hier met ons 7en!!!!!

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• Oude reviews

10.20-07-2016

Zeer goed

Prima aangelegd - veel schaduw - autovrij - rustig - 100 meter van een smal strand en 500 meter van een groot strand (Mediterrané). Er was geen Nederlands sprekend personeel. Ik ben ook niemand tegengekomen die voldoende Engels sprak. Zelf spreek ik net voldoende Frans, maar deze opmerking zal ik zeker maken als ik mensen aanraad om naar deze camping te gaan.

Anders

• 8Sonja02-01-2011

Ideaal voor rustige vakantie

Mobilhome gehuurd via touroperator. Rustige camping.(niet de typische campingsfeer) Zeer vriendelijk onthaal. Voornamelijk Franse vakantiegangers. Mobilhome was prima (!) in orde met o.a. TV, goed uitgeruste keuken, microgolf oven, radio/CD, airco, groot bemeten terras (er zijn er ook kleinere)met de nodige stoelen, 2 ligzetels. Zeer proper. Geen zwembad op de camping. Wel echt vlakbij de zee gelegen (keienstrand). Goed uitgerust winkeltje op camping. Een restaurantje/café is er ook. Voor tieners op camping zelf niets te beleven. Geen wagens op het terrein. Kleine kindjes kunnen dus veilig met fietsjes rondrijden. Met een badge kan je op de parking een soort van winkelwagentje nemen om je spullen tot aan huisje te brengen. Charmante omgeving (fiets !!)met de nodige horeca- en winkelzaken (Hyères oude centrum). Presqu'ile de Giens is aanrader, Porquerolles ook. Voor ons prima.

• 8Staat v/h sanitair
      • 7Eetgelegenheden